اضافه شدن همستر کمبات به صرافی بایننس

بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان توکن همستر کمبات را اضافه کرد

توکن همستر کمبات به بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا اضافه شد. حالا احتمال لیست شدن Hamster Kombat مجدداً قوت گرفته است.

از زمانی که همستر کمبات راه‌اندازی شد تاکنون میلیون‌ها کاربر این بازی پرسروصدا بر بستر تلگرام منتظر لیست شدن و فراهم شدن امکان خرید و فروش توکن آن هستند. در حالی که هنوز زمزمه‌هایی درباره تاریخ لیست شدن همستر کمبات شنیده می‌شود، بایننس اخیراً توکن همستر کمبات را به‌صورت رسمی به وب‌سایت خود اضافه کرد. این اقدام از سوی بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال دنیا دنبال‌کنندگان این بازی را که مشتاقانه منتظر ایردراپ آن هستند هیجان‌زده کرده است.

اضافه شدن توکن همستر کمبات به صرافی بایننس

همستر کمبات که پیش‌تر در «کوین مارکت کپ» (CoinMarketCap) لیست شده بود، به صرافی بایننس (Binance) هم اضافه شد. البته همان‌طور که بایننس ذکر کرده، این توکن در این مقطع برای خرید و فروش لیست نشده و این اقدام صرفاً جهت هموار شدن کار تریدرها برای معامله این توکن در زمان عرضه صورت گرفته است.

در پی اضافه شدن توکن همستر کمبات به بایننس، حالا عده بسیاری گمانه‌زنی می‌کنند که این توکن به‌زودی رسماً برای خرید و فروش عرضه شود. با این حال، هنوز هیچ خبری رسمی مبنی بر این موضوع منتشر نشده است. تیم توسعه‌دهنده این بازی تلگرامی پیش‌تر قصد داشتند توکن آن را در ماه ژوئیه (حداکثر اوایل مرداد) برای معامله در دسترس قرار بدهند، اما در نهایت عرضه‌اش به تعویق افتاد.

همسر کمبات با جذب چند صد میلیون کاربر و تشکیل یک جامعه فعال از دنبال‌کنندگان طی مدتی کوتاه، یکی از پدیده‌های دنیای رمزارز شد. این بازی تلگرامی تا به اینجا به بیش از 300 میلیون کاربر در مجموع و 50 میلیون کاربر روزانه دست پیدا کرده است.

لینک عضویت در بهترین و معروف ترین بازی های تلگرامی:
آخرین اخبار و مقالات همستر کمبات:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*