شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک در مرداد 1403

گروه صنعتی ایران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای، شرایط فروش فوق‌العاده و پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک در مرداد ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

بر اساس اعلام ایران خودرو، امکان انتخاب و واریز وجه برای آن دسته از متقاضیان واجد شرایط سامانه یکپارچه خودروهای داخلی با اولویت پاییز 1403 که در گذشته نسبت به ثبت نام دنا پلاس اتوماتیک اقدام نموده بودند، فراهم شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک – مرداد ۱۴۰۳

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک

در این طرح، خودرو دنا پلاس اتوماتیک با شرایط فروش فوق‌العاده نقدی با قیمت ۷۰۱ میلیون و ۴۷۲ هزار تومان و موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه می‌شود. همچنین این خودرو با شرایط پیش فروش به مبلغ ۳۵۰ میلیون و ۷۲۹ هزار تومان و موعد تحویل اسفند ۱۴۰۳ به متقاضیان عرضه خواهد شد.

متقاضیان امکان انتخاب خودرو تارا اتوماتیک را به صورت جایگزین خواهند داشت. این خودرو نیز با شرایط فروش فوق‌العاده نقدی با قیمت ۶۹۰ میلیون و ۷۸۵ هزار تومان و موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه می‌شود. همچنین شرایط پیش فروش به مبلغ ۳۴۵ میلیون و ۳۸۶ هزار تومان و موعد تحویل اسفند ۱۴۰۳ نیز فراهم شده است

متقاضیان طی مدت ۱۰ روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت می‌توانند به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو مراجعه کرده و فرایند واریز وجه را انجام دهند. همچنین زمان فعال‌سازی این بخشنامه نیز پس از ارسال پیامک آغاز می‌شود.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*