شرایط فروش سوزوکی

شرایط فروش سوزوکی بالنو، سوزوکی سیاز و سوزوکی گرند ویتارا در مرداد 1403

شرکت راسا موتور خاورمیانه در اطلاعیه جدیدی، شرایط فروش سوزوکی بالنو، سوزوکی سیاز و سوزوکی گرند ویتارا در مرداد ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

در طرح فروش محصولات وارداتی راسا موتور خاورمیانه که از تاریخ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز ۱۸ مرداد سال جاری ادامه خواهد داشت، سه خودرو جدید و پرطرفدار سوزوکی بالنو، سوزوکی سیاز و سوزوکی گرند ویتارا با قیمت علی‌الحساب و شرایط پیش پرداخت به متقاضیان واجد شرایط سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه می‌شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

شرایط فروش محصولات سوزوکی راسا موتور خاورمیانه – مرداد ۱۴۰۳

در این طرح فروش، سوزوکی بالنو با قیمت علی‌الحساب ۱ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان و پیش پرداخت ۶۴۰ میلیون تومان با موعد تحویل ۹۰ روز کاری به متقاضیان عرضه می‌شود. رنگ‌های قابل عرضه برای این خودرو شامل آبی، نقره‌ای، سفید، مشکی، خاکستری و قرمز است.

همچنین سوزوکی سیاز با قیمت علی‌الحساب ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و پیش پرداخت ۶۰۰ میلیون تومان با موعد تحویل ۹۰ روز کاری عرضه می‌شود. رنگ‌های موجود برای سوزوکی سیاز شامل سفید، نقره‌ای، خاکستری و قهوه‌ای است.

در نهایت کراس اوور وارداتی سوزوکی گرند ویتارا (2WD) با قیمت علی‌الحساب ۱ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان و پیش پرداخت ۸۲۰ میلیون تومان با موعد تحویل ۹۰ روز کاری به مشتریان عرضه می‌شود. رنگ‌های قابل انتخاب برای گرند ویتارا شامل آبی، نقره‌ای، سفید، مشکی، خاکستری و قرمز است.

همچنین، در این طرح محصولات بدون سود انصراف یا سود مشارکت ارائه می‌شوند و در صورت تأخیر در تحویل، جریمه‌ای معادل ۲.۵ درصد ماهانه اعمال خواهد شد.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*