هشدار به کاربران ایرانی صرافی بینگ ایکس

هشدار جدی به کاربران ایرانی صرافی بینگ ایکس

ماجرای هشدار به کاربران ایرانی صرافی بینگ ایکس چیست؟ اگر در صرافی BingX فعالیت می‌کنید، این مطلب را از دست ندهید.

خبر جنگ و درگیری همواره روی بازارهای مالی اثر منفی می‌گذارد و باعث ریزش سهام می‌شود. گمانه‌زنی‌های بسیاری شده که ایران در روزهای آینده به اهدافی در خاک اسرائیل حمله خواهد کرد و گسترش همین اخبار وحشتناک، باعث ترس سهامداران و سرمایه گذاران شده و منجر به ریزش مارکت ارزهای دیجیتال گردیده است.

تا چند روز پیش شاهد افزایش قیمت بیت کوین پس از سخنرانی ترامپ بودیم و حالا شاهد سقوط پادشاه ارزهای دیجیتال! البته این تنها خبر بدی نیست که ذهن کاربران ایرانی را به خود مشغول کرده بلکه اخبار ناگواری از صرافی بینگ ایکس منتشر شده که صحت داشتن آن مساوی است با هرج و مرج بین کاربران ایرانی. صرافی بینگ ایکس یکی از مهمترین موسسات جهانی است که به کاربران در سراسر جهان امکان معامله رمزارزها را می‌دهد.

هشدار به کاربران ایرانی صرافی بینگ ایکس

بینگ ایکس نیازی به احراز هویت ندارد و به همین خاطر کاربران ایرانی با خیال راحت می‌توانند با خیال راحت دارایی‌های دیجیتالی مدنظرشان را بخرند یا بفروشند. به نظر می‌رسد سیاست‌های این صرافی طی روزهای اخیر عوض شده و حالا باید حتما فرآیند احراز هویت را از سر گذراند.

هشدار به کاربران ایرانی صرافی بینگ ایکس

برخی از کاربران ایرانی در شبکه اجتماعی ایکس خبر دادند که از طرف صرافی پیام هشداری برای آنها ارسال شده با این مضمون که هر چه سریعتر نسبت به احراز هویت اقدام کنید وگرنه به زودی حساب‌هایتان مسدود می‌شود و دسترسی به دارایی‌هایتان ناممکن خواهد شد.

با این اوصاف به زودی دسترسی به صرافی BingX برای کاربران جدید و کاربرانی که با آی‌پی‌های مختلف فعالیت می‌کنند تنها با احراز هویت (KYC) ممکن خواهد بود. همچنین مدیران گروه تلگرامی بینگ ایکس اعلام کرده‌اند:

کاربرانی که قبلا ثبت نام کرده‌اند و با آی‌پی‌های کشورهای غیرمجاز وارد نمی‌شوند، نیازی به احراز هویت ندارند و می‌توانند همچنان از خدمات صرافی بهره‌مند شوند.

هشدار به کاربران ایرانی صرافی بینگ ایکس

متاسفانه به علت قرار داشتن ایران در فهرست تحریم‌های غرب، امکان ثبت نام با مدارک هویتی ایرانی وجود ندارد و اگر پیغام فوق را دریافت کرده‌اید، باید هر چه سریعتر حساب خود را خالی کنید. بیانیه صرافی بینگ ایکس به شرح ذیل است:

کاربر عزیز بینگ ایکس، سیستم ما تشخیص داده است که هنوز تأیید KYC را تکمیل نکرده‌اید. برای اطمینان از استفاده راحت شما از خدمات ما، لطفا تأیید احراز هویت خود را قبل از تاریخ 14-08-2024 کامل کنید. اگر این کار را انجام ندهید، نمی‌توانید از ویژگی‌هایی مانند فرصت‌های آتی و خریدهای نقطه‌ای استفاده کنید. بسته شدن موقعیت‌های موجود و خروج‌ها بی‌تأثیر باقی خواهد ماند. برای هر گونه سوال با پشتیبانی ما تماس بگیرید.

همچنین بخوانید:
بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان توکن همستر کمبات را اضافه کرد ریزش شدید ارزش توکن های تلگرامی؛ آیا همستر کمبات هم شکست خواهد خورد؟ برنده واقعی بازیهای تلگرامی پاول دورف است؛ تلگرام در آستانه ۱ میلیاردی شدن