تیگو 7 پرو مکس

آشنایی با ویژگی‌های ایمنی تیگو 7 پرو مکس

تیگو 7 پرو مکس با ویژگی‌های ایمنی چشمگیر خود می‌تواند به خوبی از سرنشینان خود در هر مسیری مراقبت کند. در ادامه با قابلیت‌های ایمنی Tiggo 7 Pro max آشنا می‌شویم.

مواقع زیادی برای همه ما پیش آمده که تصاویر از سانحه‌های رانندگی ببینیم و ناخودآگاه به ایمنی خودروی خود فکر کنیم. معمولا این سوال را از خودمان می‌پرسیم که خودروی زیر پای ما، چقدر از ما و خانواده‌مان مراقبت می‌کند؟

در صنعت خودرو ایران گزینه‌های کمی وجود دارند که با بضاعت مصرف کنندگان همخوانی داشته باشد و از طرفی ایمنی سرنشنیان را در سطح خودروسازان جهانی تامین نماید. برای پی بردن به پاسخ این سوال نیازی به جست و جوی زیاد نیست چون سری خودروهای خانواده تیگو 7 و به خصوص تیگو 7 پرو مکس، با داشتن ایمنی غیر فعال و فعال، به طور شگفت انگیزی در برابر سوانح و خطرها ایمنی شما را تامین خواهد کرد.

تیگو 7 با اخذ مجوز 5 ستاره ایمنی از موسسات سنجش ایمنی مانند ANCAP، این اطمینان را به مصرف کننده از بابت سلامتی خانواده در سفرهای شهری و در حین مسافرت‌ها می‌دهد و شما از بزرگترین دارایی خود یعنی خانواده‌تان در سطح بالایی محافظت خواهید کرد و با آرامش خاطر از رانندگی لذت می‌برید.

تیگو 7 چطور یکی از ایمن‌ترین خودروها شد؟

به طور کلی، تیگو 7 پرو مکس ترکیبی از ویژگی‌های ایمنی غیرفعال و فعال را ارائه می‌دهد تا تجربه رانندگی ایمن را برای همه سرنشینان فراهم کند:

قدرت تسلیم بالای بدنه: این خودرو دارای بلوک‌های متعدد از فولادهای حرارتی با استحکام فوق العاده بالا است که به شکلی طراحی شده اند تا هنگام وارد شدن ضربه به خودرو، ضربات در مسیری حرکت کنند که از مسیرهای مشخص شده خارج و دفع شوند و اتاق خودرو از این ضربات در امان بماند. این ایمنی به شکلی است که قدرت تسلیم خودرو را بیش از 1500 مگاپاسکال قرار داده است.  همچنین خودرو دارای پوششی از صفحات فولادی گالوانیزه است که این ایمنی را دو چندان می کند.

تیگو 7 پرو مکس

سیستم های پیشرفته همیار راننده (رادارها): ADAS در تکنولوژی امروز دنیا جایگاهی ارزشمند پیدا کرده و خودروهایی گواهینامه معتبر ایمنی دریافت می‌کنند که رادارهای مطمئن و پرتعداد برای کاهش خطرات را در بخش‌های مختلف داشته باشند. به همین دلیل تیگو 7 توانسته با داشتن 12 سیستم پیشرفته همیار راننده در موقعیت‌های مختلف، مانند هشدار خروج از خط، ترمز اضطراری خودکار و کروز کنترل تطبیقی، از برخورد جلوگیری و به نجات جان افراد کمک می‌کند.

ایربگ: وجود کیسه هوا در خودروها تبدیل به استانداردی غیر قابل تغییر شده و همه شرکت‌های سازنده ملزم به تعبیه تعداد مشخصی ایربگ هستند. تیگو 7 پرو مکس با داشتن 6 ایربگ جلو، جانبی و پرده‌ای، استاندارد بالایی را برای مصرف کنندگان عرضه می‌کند.

کمربند ایمنی: اگر چه کمربند ایمنی استاندارد مربوط به امروز نیست اما این ایمنی در تیگو 7 پرو مکس به نحوی طراحی شده که به طور خودکار سطح تنش و تصادف را می‌سنجد و از به حداقل رساندن آسیب، اطمینان حاصل می‌کند.

سیستم ترمز ضد قفل (ABS): تیگو 7 پرو مکس به سیستم ترمز ضد قفل (ABS) به عنوان یک ویژگی ایمنی استاندارد مجهز شده است. ABS به جلوگیری از قفل شدن چرخ ها در هنگام ترمزگیری شدید کمک می‌کند و به راننده اجازه می دهد تا کنترل فرمان را حفظ کند و خطر لغزش یا از دست دادن کنترل خودرو را کاهش دهد. این سیستم عملکرد کلی ترمز و ایمنی را در شرایط ترمز اضطراری بهبود می‌بخشد.

کنترل پایداری (ESC): سیستم ESC در تیگو 7 پرو مکس به حفظ ثبات و کنترل خودرو در هنگام مانورهای ناگهانی یا شرایط جاده لغزنده کمک می کند. به طور خودکار ترمز را روی تک تک چرخ ها اعمال می کند و قدرت موتور را کاهش می دهد تا از لغزش و از دست دادن کنترل جلوگیری کند.

کنترل کشش (TCS): سیستم  TCS با اعمال ترمز و کاهش قدرت موتور در صورت نیاز به جلوگیری از چرخش چرخ و از دست دادن کشش کمک می‌کند. این موضوع به بهبود ثبات و کنترل در شرایط مختلف رانندگی کمک می‌کند.

تیگو 7 پرو مکس

به طور کلی ایمنی برای مشتریان از اهمیت بسیاری برخوردار است و به طور مستقیم بر رفاه آنها و سرنشینان تأثیر می‌گذارد. هنگام انتخاب این خودرو، مشتریان بدون داشتن نگرانی، سفری لذتبخش را کنار خانواده و عزیزان خود تجربه خواهند کرد. سرمایه‌گذاری روی ایمنی خودروها نه تنها به مشتریان آرامش می‌دهد، بلکه تضمین می‌کند که آنها سرمایه‌گذاری عاقلانه‌ای را در خودرویی انجام می‌دهند که در مواقع اضطراری از آنها محافظت می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*