آیا آیفون ۵ با نمایشگر ۴ اینچی و بدنه فوق‌العاده باریک خواهد بود؟

 

 

در حالیکه تنها یک ماه به کنگره WWDC 2012 باقی مانده، و اپل احتمالا از نسخه جدید iOS در این نمایشگاه پرده برمی‌دارد، شایعات در مورد آیفون بعدی به شدت بالا گرفته است و اکثر سایت های خبری IT نیز به شایعات در مورد محصول بعدی اپل دامن زده اند. این بار اما شایعات کمی جذاب‌تر است چرا که سایز نمایشگر و ضخامت آیفون را هدف قرار داده اند. سایز نمایشگرهای آیفون از ابتدا 3.5 اینچی بوده ولی ظاهرا اپل قصد دارد برای رقابت با گوشی‌های اندرویدی، نمایشگر آیفون 5 را 4 اینچی کند.

موسسه مالی jefferies اخیرا اعلام کرده که اطلاعاتی در مورد آیفون 5 بدست آورده که برای طرفداران اپل جذاب خواهد بود. طبق اطلاعات این موسسه آیفون بعدی اپل قرار است مجهز به نمایشگر 4 اینچی با تراکم پیکسلی بیشتری نسبت به iPhone 4S باشد. این موسسه همچنین اعلام کرده، ضخامت آیفون 5 حدود 20% از ضخامت مدل فعلی کمتر خواهد بود.
موسسه jefferies همچنین اعلام کرده آیفون بعدی بین ماه های ژوئن و اکتبر سال جاری معرفی می شود. از دیگر شایعاتی که در مورد ظاهرا آیفون 5 شنیده می‌شود امکان کوچک شدن سایز پورت اتصال آیفون است.
علاوه بر این ها احتمالا گوشی بعدی اپل از اتصال LTE پشتیبانی می‌کند.
امیدواریم هرچه زودی یکی از کارمندان اپل، نمونه اولیه گوشی خود را در یک مکان عمومی جا بگذارد تا بتوانیم کمی این کنجکاوی خود را تسلی بخشیم!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*