خروج و تحویل 10 هزار دستگاه خودرو مدیران خودرو

مجوز خروج ۱۰ هزار خودرو از شرکت مدیران خودرو صادر شد؛ تمام معوقات سریعا تحویل داده می‌شوند

با ترخیص و خروج 10 هزار محصول مدیران خودرو از گمرک، به‌زودی همه محصولات معوق به خریدارانی که در این چند وقت منتظر بودند تحویل داده خواهد شد.

مدیران خودرو که طی چند وقت اخیر نتوانسته بود محصولات گروهی از مشتریان را سر زمان مقرر تحویل بدهد، بالاخره ظرف یک ماه آتی به همه معوقات رسیدگی می‌کند. جدیدترین اخبار خودرو حاکی از این است که از امروز دوشنبه 15 مرداد 10 هزار دستگاه خودرو متعلق به مدیران خودرو با خروج از گمرک، مراحل تحویل به خریداران را پشت سر می‌گذارند.

خروج محصولات معوق مدیران خودرو از گمرک

خروج و تحویل 10 هزار دستگاه خودرو مدیران خودرو

درویش ملا، معاون حقوقی مدیران خودرو به‌تازگی از ترخیص 10 هزار خودرو این شرکت با استناد به ماده 42 قانون گمرکی و با کمک ارگان‌هایی نظیر بانک مرکزی، سازمان بازرسی کل کشور، فرمانداری و دادگستری بم و همچنین گمرک‌های بم و کرمان خبر داد. به گفته او، بعد از ترخیص خودروها بررسی مدارک و اسناد جهت تسریع تحویل معوقات به خریداران پیگیری می‌شود.

معاون حقوقی مدیران خودرو همچنین اشاره کرد که علی‌رغم بازگشت ثبت سفارش، تخصیص ارز و ترخیص قطعات و خودروها به روال سابق، بنا به ماده 42 قانون گمرکی درخواست ترخیص 10 هزار دستگاه از محصولات این شرکت جهت تسریع این فرایند ارائه شده است. این ماده ترخیص کالا با تایید رئیس کل گمرک کشور، تعهد بالاترین مقام وزارتخانه و محاسبه وجوه متعلقه و صدور حکم را ممکن می‌کند.

انتظار می‌رود طی حدود 25 روز آتی مدیران خودرو تمام محصولات معوق را به مشتریان تحویل بدهد و به روال عادی تحویل خودروها برگردد.

در گجت نیوز بخوانید:
در 4 ماه اول سال 1403 چند دستگاه خودرو خارجی به کشور وارد شده است؟ نیسان سیلفی وارداتی پارس خودرو با این مشخصات فنی و آپشن‌ها در ایران عرضه می‌شود + کاتالوگ قیمت سهند پارس خودرو رسما اعلام شد شاسی بلند بزرگ کیا تلوراید با کوشا خودرو به ایران می‌آید + مشخصات و قیمت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*