تلویزیون های 2024 سامسونگ

نظر کارشناسان در مورد ساندبارها و تلویزیون های 2024 سامسونگ

ساندبارها و تلویزیون های 2024 سامسونگ به قابلیت‌های نوآورانه‌ای مجهز شدند تا به خوبی به نیاز کاربران خود پاسخ دهند، اما کارشناسان چه نظری در مورد این محصولات سامسونگ دارند؟

سری جدید تلویزیون های و ساندبارهای سامسونگ در سال 2024 معرفی شدند که از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی بهره می‌برند و توانستند مفهوم سرگرمی خانگی را بازتعریف کنند. این محصولات جدید سامسونگ مورد نقد و بررسی کارشناسان رسانه‌های معتبر حوزه فناوری قرار گرفتند و موفق شدند نگاه آنها را به خود جلب کنند.

قابلیت‌های ساندبارها و تلویزیون های 2024 سامسونگ

ساندبارها و تلویزیون های 2024 سامسونگ با قابلیت‌ها و نوآوری‌های پیشرفته خود علاوه بر اینکه توانستند مرزهای فناری را جابجا کنند، یک تجربه بی‌نظیر از تماشای محتوا را برای کاربران خود به همراه دارند. در ادامه با نوآورانه‌ترین قابلیت‌های ساندبارها و تلویزیون های 2024 سامسونگ از زبان کارشناسان رسانه‌های معتبر جهان آشنا می‌شویم.

ارتقای تجربه تماشای با پردازنده NQ8 AI Gen3

تلویزیون جدید Neo QLED 8K سامسونگ که به فناوری هوش مصنوعی مجهز شده می‌توانند سطح جدیدی از کیفیت و ارتقای تصاویر 8K را ارائه دهند. همچنین نسخه 2024 تلویزیون‌های Neo QLED 8K QN900D به پیشرفته‌ترین و جدیدترین پردازنده سامسونگ یعنی پردازنده NQ8 AI Gen3 نیز مجهز شده است. این پردازنده جدید با پردازنده عصبی از نسل گذشته خود دو برابر سریع‌تر بوده و با هوش مصنوعی می‌تواند تصاویر و صدا را بهینه‌سازی کند. از این رو کاربران تجربه‌ای بی‌نظیر از کیفیت 8K را تجربه خواهند کرد. همچنین سامسونگ تعداد شبکه‌های عصبی این مدل جدید را 8 برابر کرده تا کاربران هر نوع محتوایی را بتوانند با حداکثر جزئیات و وضوح در حد 8K تماشا کنند.

رسانه Expert Reviews که به عنوان یکی از رسانه‌های تخصصی در حوزه فناوری شناخته می‌شود نیز در خصوص قدرت پردازش تلویزیون سامسونگ مدل QN900D عنوان کرد پردازنده جدید NQ8 AI Gen 3 می‌تواند با استفاده از 512 شبکه عصبی خود سطحی خارق‌العاده از پتانسل‌های تصویری را ارائه دهد. همچنین این تلویزیون با هوش مصنوعی تقویت شده و می‌تواند سطح چشمگیری از جزئیات در محتوا را نشان دهد. در واقع هر محتوایی پایین‌تر از 8K را نیز می‌تواند ارتقا دهد تا کاربران تصاویری با رندر دقیق و عاری بدون فشرده‌سازی را مشاهده کنند.

رسانه Trusted Reviews نیز با تمجید از قابلیت‌های افزایش وضوح تصویر Neo QLED 8K QN900D اعلام کرد قابلیت AI Upscaling به شکل شگفت‌انگیزی می‌توانند به بخش‌های پرجزئیات تصاویر 4K اضافه کند تا کیفیت 4K به کیفیت 8K تبدیل شود. از سایر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به روشنایی خیره‌کننده، کنتراست جذاب و چشمگیر به همراه رنگ‌های غنی و پردازش ارتقای تصاویر پیشگامانه اشاره کرد که کاربران بدون داشتن محتوای 8K می‌توانند از کیفیت برجسته 8K بهره‌مند شوند.

مجله نیوزویک (Newsweek) نیز با قرار دادن مجله نیوزویک (Newsweek) در بین محصولات برگزیده دبیران خود اعلام کرد این تلویزیون‌ها با برخورداری از ارتقای کیفیت تصویر، نرخ تازه‌سازی بالا و حالت بازی مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند عملکرد گیمینگ فوق‌العاده‌ای را برای گیمرها به دنبال داشته باشند.

رسانه What Hi-Fi? نیز مدل 75 اینچی تلویزیون Neo QLED 8K QN900D را مورد بررسی قرار داد و اعلام کرد کیفیت تصویر تلویزیون جدید سامسونگ نسبت به قبل در تمام بخش‌ها ارتقا پیدا کرده است. این مدل قوانین ارتقای کیفیت تصویر را بازتعریف کرده و نشان می‌دهد تلویزیون‌های 8K بدون محتوای 8K نیز می‌توانند تفاوت بصری قابل توجه‌ای را خلق کنند.

تلویزیون های 2024 سامسونگ

Neo QLED 4K با رئالیسم زنده و کنتراست پویا

همچنین سامسونگ از نسل جدید تلویزیون‌های Neo QLED 4K نیز رونمایی کرد که از پردازنده NQ4 AI Gen2 بهره می‌برند و به همراه امکانات و تجربه بصری ارتقا پیدا کرده خود توانستند مورد تحسین کارشناسان این حوزه قرار بگیرند.

رسانه Expert Reviews با تمجید از تلویزیون Neo QLED 4K QN95D که به هوش مصنوعی مجهز است، عنوان کرد پردازنده جدید این تلویزیون‌ها باعث کمک به ویژگی‌های برجسته تصویر، صدا و بهینه‌سازی مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد شد. این تلویزیون در بخش ارتقا و پردازش تصویر نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. همچنین قابلیت AI Motion Enhancer باعث افزایش چشمگیر سرعت پردازش حرکات سریع شده است.

تلویزیون‌های Neo QLED 4K در سال 2024 نیز تجربه‌اتی برتر از کیفیت تصویر 4K را به همراه دارد و با قابلیت‌هایی نظیر Depth Enhancer Pro و فناوری Quantum Matrix ارتقا پیدا کردند. در همین راستا رسانه Expert Reviews عنوان کرد تلویزیون 4k مدل QN95D به نور پس‌زمینه Mini LED و Local Dimming پیشگامانه مجهز شده است. همچنین قابلیت پردازش تصویر پیشرفته نیز به این تلویزیون اضافه شده تا بهترین تصاویر SDR و HDR را در حد تلویزیون‌ها سطح بالا تولید کند.

روشنایی خیره‌کننده در OLED مبتنی بر هوش مصنوعی

مجموعه تلویزیون‌های OLED 2024 سامسونگ نظیر مدل S95D می‌توانند جزییات، نرخ فریم بالا و نمایش ویدیویی بسیار زنده‌ای را در سایزهای بسیار بزرگ تا 77 اینچ به همراه داشته باشند.

سری 2024 تلویزیون‌های OLED سامسونگ توسط رسانه‌های معتبری مورد بررسی قرار گرفته و توانسته نگاه منتقدان آنها را به خود جلب کند. مجله نیوزویک با بررسی مدل S95D برای آن عنوان برگزیده سردبیر را در نظر گرفت. کارشناسان رسانه Techaeris نیز با بررسی این مدل عنوان کردند تلویزیون مدل S95D سامسونگ بهترین تلویزیون OLED بود که مورد بررسی این رسانه قرار گرفته است. رسانه Trusted Reviews نیز نوشت مدل QE65S95D به عنوان بهترین تلویزیون OLED در سال جاری است که از طراحی فوق‌العاده باریک بهره می‌برد و می‌تواند حس آینده‌گرایانه جالبی را خلق کند.

تلویزیون‌های OLED سامسونگ همانند مجموعه Neo QLED 4K به قدرت پردازشی فوق‌العاده پردازنده NQ4 AI Gen2 مجهز شدند. این مدل‌ها از قابلیت‌هایی نظیر Real Depth Enhancer و OLED HDR Pro بهره می‌برند که کیفیت تصویر را به میزان چشمگیری ارتقا می‌دهد.

درصد روشنایی تلویزیون OLED S95D سامسونگ نسبت به مدل‌های قبلی حدود 20 درصد افزایش پیدا کرده و با رنگ‌های مشکی عمیق و غنی و دقت رنگ ارتقا پیدا کرده با هوش مصنوعی توانسته نظر رسانه‌هایی چون Trusted Reviews را به خود جلب کنند. کارشناسان این رسانه بر این باورند در تلویزیون مدل S95D عملکرد کنتراست باعث شده نقاط برجسته روشن در تصاویر تاریک و روشن بیشتر از قبل بدرخشند و روشنایی بهتری را داشته باشند. مجله Sound & Vision نیز نوشت سامسونگ توانسته ویژگی color mapping را ارتقا دهد. این تلویزیون به هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل و ارائه رنگ‌های طبیعی‌تر به خصوص در ظرافت‌های رنگ پوست مجهز شده است.

تلویزیون های 2024 سامسونگ

فناوری OLED Glare Free سامسونگ نیز در این تلویزیون‌ها علاوه بر اینکه روشنایی و دقت رنگ را حفظ می‌کند، می‌تواند برای وضوح بیشتر تصویر میزان بازتاب‌ها را کاهش دهد تا کاربران در زمان تماشای محتوا حتی در نور روز نیز بتوانند تجربه‌ای فراگیر را داشته باشند. مجله Sound & Vision با بررسی این تلویزیون نوشت مدل QN77S95D سامسونگ به دلیل افزایش سطح روشنایی و طراحی صفحه‌نمایش مات شگفت‌انگیز به عنوان یکی از زیباترین و پرکاربردترین تلویزیون‌های OLED که تاکنون توسط این مجله بررسی شده، شناخته می‌شود. در همین راستا این مجله برای تلویزیون QN77S95D سامسونگ عنوان انتخاب برتر را در نظر گرفت.

تلویزیون‌های OLED سامسونگ با قابلیت‌هایی نظیر Motion Xcelerator 144Hz که تضمین کننده حرکت روان و زمان پاسخگویی سریع است می‌توانند تجربه‌ای لذت بخش را برای گیمرها به وجود آورند. مجله Sound & Vision با تمجید از تلویزیون های OLED سامسونگ اعلام کرد تلویزیون S95D یک مانیتور گیمینگ 4K فوق‌العاده است. مجله Newsweek نیز نوشت این تلویزیون OLED سامسونگ یک گزینه ایده‌آل برای تماشای فیلم و لذت بردن از هیجان بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شوند.

یک مرکز صوتی فراگیر در خانه شما

محصولات صوتی سری 2024 سامسونگ نیز امسال روانه بازار شدند که با برخوردای از الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی نسبت به قبل ارتقا پیدا کردند. این محصولات صوتی سامسونگ اکنون از کیفیت صدای جذاب و طراحی شیک و هدفمندی بهره می‌برند و توانستند نگاه کارشناسان از رسانه‌های حوزه فناوری معتبر را نیز به خود جلب کنند.

یکی از این محصولات صوتی جدید سامسونگ Music Frame است که یک اسپیکر قابل تنظیم با صدای غنی و اتصال بی‌سیم روان است. کاربران از این مدل می‌توانند به عنوان یک اسپیکر بی‌سیم مستقل استفاده کنند یا آن را به تلویزیون و ساندبار سامسونگ متصل کرد که با تقویت باس می‌تواند صدایی فراگیر با کیفیت بالا را به همراه داشته باشد. رسانه Techlicious نیز برای دستگاه Music Frame عنوان برگزیده سردبیر را در نظر گرفت و در مورد آن اعلام کرد این محصول صوتی جدید سامسونگ یک محصول نوآورانه و شیک در بازار اسپیکرهای هوشمند بوده که می‌تواند به خوبی قابلیت‌های یک اسپیکر بی‌سیم را با جذابیت بصری در قاب عکس قابل تنظیم ارائه دهد.

ساندبار مدل HW-Q990D سامسونگ نیز قادر به آنالیز و بهینه‌سازی صدا با هوش مصنوعی بوده که می‌تواند یک تجربه شنیداری خارق‌العاده را برای انواع محتوا در خانه کاربران به همراه داشته باشد. رسانه Techaeris در خصوص این محصل نوشت کاربران فقط با پخش محتوا می‌توانند از یک تجربه شنیداری بی‌نظیر بهره‌مند شوند. مجله نیوزویک نیز اعلام کرد ساندبار مدل HW-Q990D سامسونگ از 22 اسپیکر عالی برای لذت بردن از صدای فراگیر Dolby Atmos بهره می‌برد و یک گزینه ایده‌آل برای تماشای فیلم یا بازی و تماشای مسابقات ورزشی محسوب می‌شود.

تلویزیون های 2024 سامسونگ

این رسانه تاکید کرد ساندبار مدل Q990D سامسونگ توانسته انتخاب سردبیر و بهترین ساندبار Dolby Atmos را از آن خود کند تا در سال 2024 مشتریان بتوانند به سراغ این مدل بروند. ساندبار فوق باریک HW-S800D دارای تنها 1.6 اینچ ضخامت بوده تا تجربه شنیداری بی‌نظیری را برای مصرف کنندگان به همراه داشت باشد. این ساندبار همچنین با هر فضایی نیز سازگار خواهد بود. مجله Techlicious برای این دستگاه عنوان «انتخاب سردبیر» را در نظر گرفت که این محصول برای هر کاربری که قصد دارد صدای تلویزیون خانه را بدون تغییر استایل خانه یا فضای اتاق ارتقا دهد، یک گزینه ایده‌آل است. ساندبار S800D فوق باریک می‌تواند تجربه لذت‌بخشی را برای تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی به همراه داشته باشد.

سامسونگ که 18 سال در بازار جهانی پیشگام بوده و به مدت یک دهه است که رهبری ساندبارهای بازار را نیز برعهده دارد، همواره به دنبال تحول در دنیای سرگرمی‌های خانگی است. کاربران با مراجعه به وب‌سایت رسمی سامسونگ به آدرس https://www.samsung.com می‌توانند اطلاعاتی بیشتری را در خصوص ساندبارها و تلویزیون های 2024 سامسونگ کسب کنند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*