شرایط جدید فیدلیتی

شرایط جدید فروش فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور در مرداد 1403

شرکت بهمن موتور در اطلاعیه جدید خود ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو، شرایط فروش نقدی فیدلیتی و دیگنیتی در مرداد ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

در طرح فروش محصولات گروه بهمن موتور، که از تاریخ پنجشنبه مورخ ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۳ آغاز و تا تاریخ شنبه مورخ ۲۷ مرداد سال جاری ادامه خواهد داشت، ۶ محصول مونتاژی از خانواده فیدلیتی و دیگنیتی به آن دسته از متقاضیان واجد شرایطی که در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی ثبت نام کرده بودند عرضه می‌شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

شرایط فروش نقدی فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور – مرداد ۱۴۰۳

شرایط جدید فیدلیتی

در این طرح فروش، خودرو فیدلیتی پرایم تیپ ۱ با قیمت ۱ میلیارد و ۴۰۹ میلیون و ۱۰۸ هزار تومان، فیدلیتی پرایم تیپ ۲ با قیمت ۱ میلیارد و ۴۱۳ میلیون و ۹۰۱ هزار تومان، فیدلیتی پرستیژ تیپ ۱ با قیمت ۱ میلیارد و ۶۲۲ میلیون و ۶۶۳ هزار تومان و فیدلیتی پرایم تیپ ۲ با قیمت ۱ میلیارد و ۶۳۴ میلیون و ۷۶۶ هزار تومان به متقاضیان عرضه می‌شود.

همچنین دو خودرو دیگنیتی پرایم و دیگنیتی پرستیژ به ترتیب با قیمت ۱ میلیارد و ۵۴۶ میلیون و ۷۷۸ هزار تومان و ۱ میلیارد و ۷۸۲ میلیون تومان به مشتریان عرضه خواهد شد. سایر جزئیات را می‌توانید در جدول بالا مشاهده نمایید.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وبسایت فروش محصولات بهمن موتور و با نمایندگی های مجاز این شرکت مراجعه کنند.

در پایان دعوت می‌کنیم تا مطلب معرفی و بررسی خودرو پر آپشن فیدلیتی XB1، جدیدترین کراس اوور گروه بهمن موتور که توسط تیم خودرو گجت نیوز آماده شده را نیز مطالعه کنید.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*