زشت ترین ماشین های جهان

اینها زشت ترین ماشین های جهان از سال 2020 تا امروز هستند

در این مطلب به معرفی زشت ترین ماشین های جهان در سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۳ از دیدگاه رسانه اسکات برد فورد می‌پردازیم.

انتخاب و خرید یک خودرو مسئله‌ای کاملا شخصی است و به علایق و سلایق یک خریدار بازمی‌گردد. چه بسا گاهی خریداران خودرو در کشورهایی از جمله ایران بنا به محدودیت‌های مالی به سراغ خریداری خودروهایی با تکنولوژی و ظاهر ۲۰ سال گذشته می‌روند و به ناچار چنین محصولاتی را خریداری می‌کنند. اما گاهی نیز برخی خواسته یا ناخواسته به سراغ خریداری محصولاتی می‌روند که در عین به‌روز بودن تجهیزات ظاهر چندان دلپذیری را ارائه نمی‌دهد.

از این رو هر ساله برخی از نشریات معتبر بین‌المللی و خودرویی فهرستی از زشت ترین ماشین های جهان در سال را منتشر می‌کنند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت با اعلام این لیست همراه ما باشید.

زشت ترین ماشین های جهان از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۳

در ادامه اسامی ۵ خودرو گزارش شده توسط نشریه اسکات برد فورد (Scottbradford) که شایسته کسب عنوان زشت ترین خودروهای جهان هستند را نام می‌بریم.

1- نیسان کیکس

زشت ترین ماشین های جهان

نیسان کیکس از محصولات نام آشنای بازار ایران به شمار می‌رود که مدت پیش توسط شرکت نامی‌ خودرو به ایران وارد شد. این خودرو به انتخاب وب‌سایت خارجی اسکات برد فورد یکی از کراس‌ اوورهای ژاپنی با طراحی نه‌چندان جالب و خسته کننده به شمار می‌رود که ظاهری تکراری و قدیمی را ارائه می‌دهد. این کراس‌ اوور کامپکت برای اولین بار از سال ۲۰۱۶ راهی بازار جهانی شده و فیس‌لیفت آن در سال ۲۰۲۱ معرفی شد.

2- هیوندای ونیو

زشت ترین ماشین های جهان

واردات محصولات هیوندای غالباً از سوی شرکت KTL از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی کرمان به بازار ایران انجام می‌شود، اما این شرکت در حال حاضر واردات هیوندای ونیو را به کشور تایید نکرده است. ابعاد و اندازه جمع و جور ونیو این امکان را فراهم می‌کند تا رانندگی در شهر راحت باشد، با این حال این کراس‌اوور کوچک هیوندای، ماشین تند و تیزی نیست و رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، ۱۰.۵ ثانیه طول می‌کشد.

3- فیات 500L

زشت ترین ماشین های جهان

فیات 500 یک خودرو با طرح فانتزی و نه چندان جذاب به شمار می‌رود که با آزادسازی دوباره واردات خودرو، توسط شرکت پارسیان موتور وارد بازار ایران شده است. فیات 500L نسخه بزرگ‌تر قابلیت نشستن پنج سرنشین را دارد که با توجه به بزرگ‌شدن ابعاد با حفظ همان طراحی قبلی، از نظر وب‌سایت Scottbradford می‌تواند یکی دیگر از خودروهای زشت بازار جهانی باشد.

4- شورلت بولت

شورلت بولت

این خودرو یکی از محبوب‌ترین خودروهای برقی بازار آمریکا شمرده می‌شود که برای اولین بار از سال 2016 وارد بازار شد. بولت با طراحی جسورانه، قیمت مقرون‌به‌صرفه و بُرد حداقل ۴۰۰ کیلومتر، بخشی از برنامهٔ جنرال موتورز برای عرضه ۲۵ خودروی الکتریکی جدید تا سال ۲۰۲۵ است. شورلت بولت هرچند به‌اندازه لیریک یا هامر EV چشمگیر و پرزرق‌وبرق نیست اما نقش مهمی در برنامه آینده بدون آلایندگی جنرال موتورز دارند. اما با توجه به طراحی یکدست در قسمت جلوی شورلت بولت، نسل جدید این خودرو از نظر وب‌سایت مذکور یکی از زشت‌ترین طراحی‌ها را در میان خودروهای تولیدی سه سال اخیر دارد.

5- کیا سول

کیا سول

کیا موتورز تنها برای راضی نگه داشتن مشتریان آمریکایی خود در سال 2013 اقدام به عرضه اولین و آخرین کلاس از مینی ون‌های خود کرد؛ نسخه‌های جدید کیا سول به احتمال قوی قرار است طی ماه‌های آینده وارد بازار ایران شود که یک طراحی مکعب‌گونه دارد، اما این طراحی با ابعاد بدنه، چندان سازگار‌ نیست و باعث شده تا کیا سول جدید نیز در این لیست قرار گیرد. فروش سول در بازار جهانی از 21 هزار و 200 دلار در نسخه پایه آغاز می‌شود و در فول‌ترین تیپ به 25 هزار و 500 دلار می‌رسد.

وب‌سایت Scottbradford طراحی جلوپنجره نسل جدید محصولات جدید BMW را نیز زشت تلقی می‌کند و بر همین اساس، خودروهایی همچون BMW X5، X6 و حتی مرسدس بنز GLE را در دسته زشت‌ترین خودروهای جهان قرار می‌دهد، اما باید گفت این گزارش بسیار سخت‌گیرانه به نظر می‌رسد؛ چراکه خودروهای مذکور از نظر بسیاری افراد جزو خودروهای زیبا به شمار می‌روند.

همچنین بخوانید:
بهترین خودرو پرفورمنس سال ۲۰۲۴ از نگاه موتورترند این خودرو آمریکایی بهترین خودرو سال ۲۰۲۴ کره جنوبی شد رنو سنیک e-Tech بهترین خودرو جهان در نمایشگاه ژنو + عکس و مشخصات

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*