هواوی میت پد پرو 12.2 اینچی مدل 2024

تبلت هواوی میت پد پرو معرفی شد؛ شارژر ۱۰۰ واتی و نمایشگر پرادعا

میت پد پرو 12.2 اینچی با پیشرفته‌ترین نمایشگر هواوی، باتری قدرتمند و شارژر پرسرعت معرفی شد. در ادامه شاهد مشخصات Huawei MatePad Pro باشید.

هواوی به‌تازگی علاوه بر هواوی نوا فلیپ و هواوی میت پد ایر 2024، رسماً میت پد پرو 12.2 اینچی را به‌عنوان تبلت پرچمدار جدید خود معرفی کرد. این تبلت که از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به‌روزی برخوردار است، به تولیدکنندگان حرفه‌ای محتوا و هنرمندان اختصاص دارد. در ادامه می‌توانید مشخصات فنی و قابلیت‌های این تبلت را مشاهده کنید.

مشخصات فنی تبلت هواوی میت پد پرو 12.2

میت پد پرو 12.2 اینچی با وزن 508 گرم، سبک‌ترین تبلت بازار لقب می‌گیرد. این وزن پایین به لطف پنل پشتی این تبلت به دست آمده که از الیاف شیشه ساخته شده، گرید سطح هوانوردی دارد و ضخامت آن فقط 0.5 میلی‌متر است.

هواوی میت پد پرو 12.2 اینچی مدل 2024

این تبلت هواوی از یک نمایشگر اولد دولایه با رزولوشن 2.8K، نرخ تازه‌سازی 144 هرتز و حداکثر روشنایی 2 هزار نیت بهره می‌برد و به ادعای این شرکت چینی، پیشرفته‌ترین نمایشگر آن‌ها تاکنون است. به ادعای هواوی، این نمایشگر دولایه سه برابر عمر بیشتری نسبت یک پنل اولد معمولی دارد و مصرف انرژی آن 33 درصد بهینه‌تر ارزیابی شده است. صفحه نمایش مذکور همچنین با استفاده از یک تکنولوژی ویژه، قابلیت رویت در نور شدید را بهبود می‌بخشد و نسبت تصویر 3:2 و پشتیبانی از گستره رنگی P3 هم برخی دیگر از ویژگی‌های آن هستند.

هواوی میت پد پرو 12.2 اینچی مدل 2024

هرچند چیپست و جزئیات باتری هواوی میت پد پرو مشخص نشد، پیش‌بینی می‌شود به چیپست Kirin 9010W و باتری 10 هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ 100 واتی مجهز باشد.

هواوی میت پد پرو 12.2 اینچی مدل 2024

این تبلت دو لنز در پنل پشتی شامل سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی دارد و در قسمت جلو آن دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است. هشت اسپیکر هم در این تبلت به کار رفته‌اند که از فرکانس بالا و پایین پشتیبانی می‌کنند.

کیبوردی اختصاصی تحت عنوان Huawei Star Leap Keyboard برای میت پد پرو 12.2 اینچی ارائه می‌شود که درگاه شارژ برای قلم M-Pencil دارد. به‌لطف این وسیله جانبی، کاربران می‌توانند تجربه‌ای شبیه به کار کردن با لپ تاپ را با این تبلت چینی داشته باشند. حتی برنامه نقاشی دیجیتال Tianshenghuihua هم به کمک هنرمندانی می‌آید که در این حوزه فعالیت می‌کنند. این برنامه از امکاناتی نظیر بوم‌های مخصوص و تمرین پرتره مبتنی بر هوش مصنوعی هم بهره‌مند است.

قیمت تبلت جدید Mate Pad Pro

هواوی میت پد پرو 12.2 اینچی در 13 آگوست مصادف با 23 مرداد به‌صورت رسمی به فروش گذاشته می‌شود. نسخه پایه این تبلت مجهز به رم 12 و حافظه داخلی 256 گیگابایت 4299 یوان معادل 600 دلار قیمت‌گذاری شده است و قیمت آن برای نسخه ویژه با رم 16 گیگابایت و حافظه داخلی 1 ترابایت به 8299 یوان معادل 1161 دلار می‌رسد. سه رنگ سفید (Xuan White)، مشکی (Inkstone Black) و طلایی (Flowing Gold) برای این تبلت در نظر گرفته شده‌اند.

در گجت نیوز بخوانید:
بررسی تبلت وان پلاس پد ۲؛ قوی ترین تبلت اندرویدی سال ۲۰۲۴ اینجاست تبلت پرچمدار وان پلاس پد ۲ با قوی‌ترین پردازنده جهان معرفی شد تبلت آنر مجیک پد ۲ به همراه آنر پد ۹ پرو معرفی شد؛ هوش مصنوعی، طراحی جذاب و قیمت مناسب وان پلاس از قوی ترین تبلت اندرویدی جهان برای رقابت با آیپد رونمایی کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*