شارژ 300 وات ریلمی

تکنولوژی شارژ 300 واتی ریلمی، باتری یک گوشی را زیر 5 دقیقه فول شارژ می‌کند

ریلمی به‌زودی از تکنولوژی شارژ فوق سریع و شگفت‌انگیز 300 وات خود پرده‌برداری می‌کند. قابلیتی که زودتر از دم کردن یک فنجان چای، گوشی شما را شارژ می‌کند!

رقابت شدید در حوزه شارژ سریع سیمی در ماه‌های اخیر تا حدودی فروکش کرده است، اما همچنان ادامه دارد. بر اساس آخرین اخبار منتشر شده از چین، شرکت ریلمی در حال آماده‌سازی برای معرفی تکنولوژی شارژ سیمی 300 وات اختصاصی خود برای گوشی‌های هوشمند است.

علت اینکه چرا این فناوری جدید را اختصاصی می‌نامیم، این است که پیش از ریلمی دیگر کمپا‌نی‌ها نیز از فناوری‌های شارژ پرقدرت خود رونمایی کرده‌اند. در واقع، ردمی پیش از این در فوریه 2023 از فناوری شارژ سیمی 300 واتی خود خبر داده بود. در آن زمان ادعا شد که این فناوری قادر است یک باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی را در کمتر از پنج دقیقه به طور کامل شارژ کند. با گذشت بیش از یک سال، هنوز هیچ گوشی هوشمندی با این فناوری شارژ سریع توسط ردمی عرضه نشده است.

گوشی‌های آینده ریلمی، چشم‌گیر و جذاب هستند

شارژ 300 وات ریلمی

با توجه به این پیشینه، انتظار می‌رود که رونمایی Realme نیز بیشتر جنبه نمایش فناوری داشته باشد تا عرضه محصول تجاری. با این حال، سازنده چینی در حال حاضر با فناوری شارژ سریع 240 واتی خود که در گوشی‌های GT5 و GT Neo 5 به کار رفته است، به این هدف نزدیک‌تر است.

براساس همین گزارش، گوشی آینده ریلمی با نام GT7 Pro به قابلیت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار با استاندارد IP69 و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک مجهز خواهد شد.

پیشینه خبر:
اندروید ۱۵، شارژ سریع گوشی‌های هوشمند را از نو تعریف می‌کند با تکنولوژی انقلابی وان پلاس دیگر لازم نیست نگران شارژ باتری گوشی خود باشید! شارژ باتری گوشی تنها در یک دقیقه! نحوه انتقال شارژ باتری موبایل از یک گوشی به گوشی دیگر (اندروید و آیفون) شارژ سریع سیمی یا شارژ بی سیم؛ کدامیک برای سلامت گوشی بهتر است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*