سهمیه سوخت خودروهای وارداتی جدید

آیا خودروهای وارداتی جدید هم سهمیه سوخت دارند؟

همزمان با آزادسازی واردات خودرو سوالاتی پیرامون سهمیه بنزین ماشین‌های خارجی مطرح شده است. سهمیه سوخت خودروهای وارداتی جدید چه خواهد شد؟

آزادسازی واردات خودرو یک سوال مهم برای واردکنندگان مطرح کرده: آیا به خودروهای خارجی واردشده هم سهمیه سوخت تعلق می‌گیرد؟ به گفته مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره کلیه خودروهایی که پلاک ملی ایران دارند، کارت سوخت جدید دریافت خواهند کرد.

سهمیه سوخت خودروهای وارداتی جدید چه می‌شود؟

سهمیه سوخت خودروهای وارداتی جدید

به گفته علی اکبر عامری، با عنایت به سهمیه‌بندی بنزین، کلیه خودروهای بنزینی پلاک ملی امکان ثبت درخواست کارت سوخت دارند و می‌توانند به طور ماهیانه سهمیه خود را دریافت کنند.

جالب است بدانید که در گذشته خودروهای وارداتی با حجم موتورهای خاص به صورت محدود بنزین دریافت می‌کردند ولی همان‌طور که آقای عامری تأکید کرده، در صورت برخورداری از پلاک ملی و تأیید فراجا می‌توان از سهیمه سوخت بهره‌مند شد.

همچنین بخوانید:
الماس خودرو نامی هم واردکننده تویوتا شد در ۴ ماه اول سال ۱۴۰۳ چند دستگاه خودرو خارجی به کشور وارد شده است؟ نیسان سیلفی وارداتی پارس خودرو با این مشخصات فنی و آپشن‌ها در ایران عرضه می‌شود + کاتالوگ خرید و فروش کارت ملی برای واردات خودرو چه عواقبی دارد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*