شرایط فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک

شرایط فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک – مرداد 1403

شرکت خودروسازی مکث موتور با انتشار یک اطلاعیه، شرایط فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

طبق اعلام شرکت مکث موتور، پیکاپ کلوت اتوماتیک به‌صورت نقد و اقساط ۱۸ ماهه و موعد تحویل ۹۰ روز کاری به متقاضیان عرضه می‌شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

شرایط فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک – مرداد ۱۴۰۳

شرایط فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک

در این طرح فروش، پیکاپ کلوت اتوماتیک با ۹۶ میلیون تومان افزایش قیمت، به مبلغ ۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان به متقاضیان عرضه می‌شود. همچنین امکان خرید اقساطی با قیمت قطعی این پیکاپ فراهم شده و متقاضیان می‌توانند با پرداخت ۷۰۰ میلیون تومان پیش پرداخت در زمان ثبت نام و الباقی اقساط ۱۸ ماهه نسبت به خریداری اقدام کنند.

مبلغ اقساط ۹ ماهه اول ۹۱ میلیون و ۲۹۴ هزار تومان و ۹ ماهه دوم ۸۹ میلیون ۴۶۱ هزار تومان اعلام شده است. متقاضیان در زمان خرید می‌توانند از تسهیلات بانکی به مبلغ ۱ میلیارد و ۳۷۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان نیز بهره‌مند شوند.

کلوت اتوماتیک یکی از پیکاپ‌های آفرودی مطرح در بازار است که با وجود بهره‌گیری از امکانات مناسب، شاسی مستقل، سیستم چهار چرخ محرک (با قفل دیفرانسیل اتوماتیک)، گیربکس ۶ دنده اتوماتیک و همچنین پیشرانه توانمند ۲.۴ لیتری توربوشارژ میتسوبیشی با توان ۲۱۵ اسب بخار، به‌عنوان گزینه‌ای مناسب جهت سفرهای جاده‌ای یا طبیعت‌گردی، مورد توجه قرار گرفته است.

متقاضیان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده فهرست نمایندگی‌ها به وب‌سایت شرکت مکث موتور به نشانی www.maxmotorco.com مراجعه فرمایند.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*