هندزفری بلوتوثی

5 مدل هندزفری بلوتوثی باکیفیت بازار که ارزش خرید دارد

کمپانی‌های بزرگ از جمله اپل، سامسونگ و شیائومی یکی پس از دیگری اقدام به حذف جک 3.5 میلی متری هندزفری در گوشی‌های جدید خود کرده‌اند. با این وجود دوره استفاده از هندزفری‌های سیمی به پایان رسیده و شما برای استفاده از هندزفری، حتما باید از هندزفری‌های بلوتوثی استفاده نمایید.

به همین دلیل قصد داریم که در این مقاله چند مورد از بهترین هندزفری‌های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم تا با آگاهی بیشتر به سراغ خرید آن‌ها بروید.

در ابتدا باید عنوان کنیم که در خرید هندزفری‌های بلوتوثی، باید به میزان کیفیت پخش صدا و موزیک، کیفیت مکالمه، نسخه بلوتوث آن، ظرفیت باتری و همچنین داشتن گارانتی معتبر توجه ویژه داشته باشیم و هندزفری‌های معرفی شده در این مقاله، همگی دارای ویژگی‌های گفته شده هستند.

1. هندزفری گردنی Amaya مدل ASP02

هندزفری گردنی amaya مدل asp02

در صدر این لیست، هندزفری گردنی آمایا (Amaya) مدل ASP02 به چشم می‌خورد. این هندزفری گردنی به بلوتوث نسخه V5.3 مجهز شده است. این نسخه از بلوتوث بسیار بهینه شده و مصرف باتری کمی دارد. همچنین کیفیت صدای بالا و تاخیر بسیار کمی را به ارمغان می‌آورد. ظرفیت باتری این هندزفری نیز 250 میلی آمپر ساعت می‌باشد که تنها با یک بار شارژ کردن، تا 30 ساعت به طور مداوم توانایی پخش موزیک یا مکالمه دارد.

جنس بدنه این هندزفری ازسیلیکون می‌باشد که بسیار انعطاف‌پذیر است و هیچ موقع دچار شکستگی نمی‌شود. همچنین سیم به کار رفته در این هندزفری نیز کیفیت بالایی داد و علاوه بر انتقال صدا با کیفیت بالا، دچار پارگی نیز نمی‌گردد. این هندزفری با توجه به میکروفون‌های قدرتمندی که دارد، در مکالمات نیز بسیار کیفیت بالایی را از خود نشان می‌دهد.

2. هندزفری گیمینگ Amaya مدل TK01

هندزفری آمایا

هندزفری گیمینگ آمایا (Amaya) مدل TK01 نیز یکی از باکیفیت‌ترین هندزفری گیمینگ‌های موجود در بازار به شمار می‌رود. این هندزفری از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و کیس شارژ آن نیز فلزی می‌باشد که مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. این هندزفری نیز به نسخه بلوتوث V5.3 مجهز شده که این موضوع باعث بالا رفتن کیفیت صدای آن می‌گردد.

کیس شارژ آن ظرفیت باتری برابر با 300 میلی آمپر ساعت و هر گوش آن نیز ظرفیت باتری 30 میلی آمپر ساعتی دارد. این هندزفری قادر است که فقط با یک بار شارژ شدن تا 25 ساعت به طور مداوم به پخش موزیک بپردازد. کیس شارژ این هندزفری گیمینگ بسیار جذاب است و به چراغ‌های رنگی مجهز شده که قابلیت چرخشی نیز دارد. کیفیت صدا و کیفیت مکالمه این هندزفری قابل قبول است و نسبت به رقبا از ارش خرید بالاتری برخوردار می‌باشد.

3. هندزفری بلوتوثی Haylou مدل W1

هندزفری بلوتوثی هایلو (Haylou) مدل W1 نیز یکی دیگر هندزفری‌های خوش قیمت بازار می‌باشد. این هندزفری از بلوتوث نسخه V5.2 استفاده می‌کند که نسبت به سایر هندزفری‌های گفته شده، کمی قدیمی‌تر است. کیس شارژ این هندزفری ظرفیت باتری 310 میلی آمپر ساعتی و هر گوش آن ظرفیت باتری 32 میلی آمپر ساعتی دارد که می‌تواند تا 20 ساعت به طور مداوم به پخش موسیقی بپردازد.

این هندزفری به ویژگی نویزگیری ANC مجهز نشده اما کیفیت و بیس صدای مطلوبی دارد. همچنین این هندزفری بلوتوثی دارای گواهی IPX4 است که در برابر پاشش آب تا حدودی از خود مقاومت نشان می‌دهد.

4. هندزفری گردنی OnePlus مدل Bullets Wireless Z2

هندزفری گردنی وان پلاس (OnePlus) مدل Bullets Wireless Z2 نیز جزو هندزفری‌های باکیفیت بازار به شمار می‌رود. این هندزفری گردنی از نسخه بلوتوث V5.0 بهره‌مند شده است. ظرفیت باتری این هنزفری گردنی 220 میلی آمپر ساعت است که تا 30 ساعت توانایی پخش موزیک به طور مداوم را دارد.

این هندزفری نیز کیفیت پخش موسیقی و تفکیک صدای بسیار بالایی دارد و در مکالمات نیز با توجه به میکروفون‌های به کار رفته در آن، صدای شما را با وضوح زیادی منتقل می‌کند. همچنین این هندزفری توانسته گواهی IP55 را کسب کند و تا در برابر پاشش آب، از خود مقاومت نشان دهد. این هندزفری گردنی وزن سبکی دارد و برای فعالیت‌های ورزشی گزینه مناسبی به حساب می‌آید.

5. هندزفری بلوتوثی JBL مدل Wave 200

هندزفری بلوتوثی جی بی‌ال (JBL) مدل Wave 200 با توجه به دارا بودن قابلیت‌های حذف نویز ANC و ENC عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. این هندزفری به نسخه بلوتوث V5.0 مجهز شده که انتقال صدای مناسبی دارد. همچنین ظرفیت باتری کیس شارژ آن برابر با 500 میلی آمپر ساعت و هر گوش آن نیز ظرفیت باتری 48 میلی آمپر ساعتی دارد. این هندزفری از پخش موزیک به طور مداوم تا 20 ساعت نیز پشتیبانی می‌کند.

کیفیت صدای این هنزفری بسیار خوب است و با توجه به قابلیت‌های ANC و ENC نویز محیط به خوبی گرفته می‌شود تا علاوه بر پخش موزیک، کیفیت مکالمه بالایی داشته باشید.

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین هندزفری‌های موجود در بازار تا زیر 3 میلیون تومان را برای شما عنوان کنیم تا خرید بهتری را تجربه نمایید. حالا با توجه به موارد بیان شده، از بین هندزفری‌های بالا انتخاب شما کدام گزینه است؟

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*