نسخه ویژه جدید رولز رویس اسپکتر

نسخه ویژه جدید رولز رویس اسپکتر؛ خودرویی فوق لوکس که فقط یک نسخه از آن در دنیا وجود دارد

رولز رویس از نسخه ویژه جدید خودرو برقی اسپکتر رونمایی کرد. این خودرو لوکس با طراحی پرظرافت و رنگ اختصاصی، فقط یک صاحب خواهد داشت.

اگر دنبال‌کننده اخبار خودرو باشید، شاید بر سر این موضوع توافق داشته باشید که وقتی صحبت از ماشین‌های لوکس دست‌ساز با انواع المان‌های سفارشی در میان باشد، رولز رویس بدون شک حرف اول را می‌زند. این خودروساز بریتانیایی به‌تازگی از یکی دیگر از همین محصولات سفارشی خود رونمایی کرد؛ نسخه‌ای تحت عنوان «سمافور» (Semaphore) از رولز رویس اسپکتر که احتمالاً نسل جدید رولز رویس کالینان در برابر آن چیزی جز یک خودرو لوکس معمولی نباشد.

معرفی نسخه سمافور رولز رویس اسپکتر

آنچه در نگاه اول توجه را به خود جلب می‌کند، رنگ و طرح نمای بیرونی این نسخه ویژه رولز رویس اسپکتر است. رنگ زرد منحصر به فرد بدنه که «زرد سمافور» نام دارد، به‌صورت اختصاصی برای همین خودرو ساخته شده است. روی کاپوت هم طرحی متشکل از لاک نقره‌ای و چندین لایه رنگ شفاف به چشم می‌خورد. به گفته رولز رویس، فقط طراحی و ساخت کاپوت 160 ساعت زمان بُرد که از اوج دقت و ظرافت طراحان و مهندسان این شرکت حکایت می‌کند.

نسخه ویژه جدید رولز رویس اسپکتر

رنگ‌بندی زرد در کابین هم به کار رفته و ترکیب نوعی رنگ سفید با آن جذاب از آب در آمده است. این رنگ سفید در داشبورد، صندلی‌ها و پنل‌های درب‌ها دیده می‌شود. رولز رویس با توجهی که به جزئیات داشته، حتی صفحه گِرد مرکزی کلاستر دیجیتال این خودرو لوکس را به رنگ زرد درآورده است. همچنین به رسم همیشه، تریم چوب واقعی به رنگ خاکستری به فضای داخلی جلوه لوکس‌تری می‌بخشد.

از آنجا که رولز رویس هیچ اشاره‌ای به ارتقای پیشرانه نسخه ویژه جدید اسپکتر نکرد، احتمال داده می‌شود تغییری در آن صورت نگرفته باشد. نسخه استاندارد اسپکتر با اتکا به دو موتور الکتریکی می‌تواند 577 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور تولید کند. وظیفه تامین انرژی آن هم بر عهده یک باتری پک 102 کیلووات ساعتی قرار دارد که امکان طی کردن مسافت حدود 450 کیلومتر با یک بار شارژ را فراهم می‌کند.

فقط یک نسخه از رولز رویس اسپکتر سمافور تولید می‌شود که بر خلاف خیلی از محصولات سفارشی این شرکت، شخصی آن را از قبل سفارش نداده است. این شرکت می‌گوید امکان خرید این سدان لوکس از طریق نمایندگی‌های معتبر آن در آمریکا وجود دارد، ولی قیمت آن را مشخص نکرد. نسخه استاندارد اسپکتر با قیمت پایه تقریباً 423 هزار دلار عرضه می‌شود و جای تعجبی ندارد اگر این نسخه ویژه حتی قیمت میلیون دلاری داشته باشد.

در گجت نیوز بخوانید:
کانسپت کادیلاک Sollei به نمایش گذاشته شد؛ خودرو کروک آمریکایی که از آینده آمده است لوکس ترین خودروهای برقی سال ۲۰۲۴ نیسان جی تی آر، خودرو افسانه‌ای ژاپنی‌ها با تغییرات اساسی به بازار بر می‌گردد + عکس رولز رویس ریث منصوری، نسخه پر زرق و برق سدان لوکس انگلیسی از راه رسید + عکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*