همستر در یک قدمی پول شدن

همستر در یک قدمی پول شدن؛ آپدیت جدید ایردراپ همستر کامبت منتشر شد

بالاخره پس از فراز و نشیب‌های بسیار، همستر در یک قدمی پول شدن است. جزئیات آپدیت جدید ایردراپ Hamster Kombat را در ادامه بخوانید.

پس از لیست شدن توکن همستر کامبت در صرافی بزرگ بایننس، امیدها نسبت به این ایردراپ افزایش یافت و کورسوی امیدی برای کاربران ایجاد شد و حالا مدیران این پروژه بزرگ امروز مورخ 18 مرداد ماه 1403 آپدیت بزرگ و جدید دیگری منتشر کردند که در ادامه به توضیح جزئیات آن می‌پردازیم.

همستر در یک قدمی پول شدن است

اضافه شدن بخش مینی گیم، دستاوردها و کلیدهایی که هر روز باید برای آنها زمان جداگانه‌ای صرف شود، داد اعضای جامعه را درآورده است به حدی که در مطلبی مجزا راجع به شکست همستر کمبات صحبت کردیم. مدتی پیش کانال تلگرامی همستر به طور رسمی اعلام کرد که توزیع توکن و پاداش بین کاربران بر اساس سطح فعالیت آنها در بازی خواهد بود و هر بازیکن مقدار معینی توکن دریافت می‌کند.

همستر در یک قدمی پول شدن

تأکید مدیران همستر به انجام فعالیت‌های ترکیبی نظیر پروفیت، سکه، کلیدها، کامبو و کد مورس گرچه به دلیل توزیع عادلانه توکن است اما باعث دلسردی کاربران شده است. به احتمال زیاد دست اندرکاران این پروژه قصد دارند با دلسرد و ناامید کردن اعضای جامعه، توکن‌ها را بین بازیکنان سخت کوشی که تا روز آخر فعالیت‌ها را انجام داده‌اند توزیع کنند.

به هر حال امروز پس از طی کردن فراز و نشیب‌های بسیار، قسمت ایردراپ همستر کامبت دچار تغییر و تحول شد و بیانیه‌ای در کانال تلگرامی منتشر گردید. اول از همه به موافقان جمع‌آوری سکه بگوییم که قرار نیست سکه تأثیری در روند توزیع توکن داشته باشد و بنابراین اگر سکه‌های خود را افزایش داده‌اید، بهتر است تجدیدنظر کنید. (البته با مسئولیت خودتان)

آپدیت بزرگ قسمت ایردراپ همستر

با ورود به ربات همستر و انتخاب گزینه Airdrop قسمت جدیدی نمایش داده می‌شود که تصویر آن را در زیر می‌بینید. بر اساس آنچه اعلام شده، تمامی فعالیت کاربران در بازی تبدیل به امتیازات ایردراپ (Airdrop Points) می‌شود. با این اوصاف هر چیزی که در بازی و حتی خارج از آن می‌بینید، اهمیت دارد از قبیل نحوه بازی، فعالیت اجتماعی و کلیدهای کسب درآمد.

 

قرار است تمامی امتیازات کاربران در طول مدت فعالیتشان مانیتور شود و طبق آن مواردی از قبیل پرافیت ساعتی، انجام تسک‌ها و وظایف، تعداد زیرمجموعه‌ها، دستاوردها، عضویت در کانال‌های تلگرامی وابسته به همستر و تعداد کلیدها امتیازدهی شوند. البته همستر تأکید کرده موارد فوق همه چیزی که قرار است تبدیل به امتیاز شوند نیست و احتمالا در آینده این فهرست دچار تغییر و تحولاتی خواهد شد. در ادامه به ذکر جزئیات می‌پردازیم.

1. پرافیت ساعتی – Passive Income

همستر در توضیح پرافیت ساعتی خاطرنشان کرده، قانون طلایی یک کسب و کار موفق این است که باید برای کاربران کارساز باشد. در آمد غیرفعال یا همان سود ساعتی شما مفهوم مهمی درون بازی است. باید ارز درون بازی یا همان سکه‌ها را سرمایه گذاری کنید و مطمئن شوید که صرافی شما دارایی‌های بیشتری برایتان استخراج خواهد کرد.

2. تکمیل وظایف – Earn tasks

همستر در یک قدمی پول شدن - تسک ها

یکی دیگر از قسمت‌های مهمی که بارها به آن تأکید شده، انجام وظایف مختلفی است که در بازی همستر کامبت وجود داشته است. تماشای ویدیوهای یوتیوب، دریافت پاداش روزانه به طور منظم، عضویت در کانال تلگرامی و شبکه ایکس، انتخاب صرافی و دعوت از دوستان قسمتی از وظایفی است که باید انجام می‌دادید. در توضیح این بخش آمده:

ما از تقویت جامعه خود توسط شما سپاسگزاریم و امیدواریم که محتوای آموزشی ما را دوست داشته باشید. مجموع این اقدامات به ما کمک می‌کند تا رشد کنیم و البته پاداش بگیریم.

3. دعوت از دوستان – Invite Friends

همسترها نهنگ‌های تازه بازار ارزهای دیجیتال هستند. همستر کامبت به بزرگترین انجمن رمزنگاری تا به امروز تبدیل شده و ما به خاطر آن از شما بسیار سپاسگزاریم. اگر دوستانی را دعوت به بازی کنید که فعال باشند، باید برای آن پاداش دریافت کنید.

4. دستاوردها – Achievements

همستر در یک قدمی پول شدن - دستاوردها

بخش دستاوردها به تازگی اضافه شده و در آن هر کاربر می‌تواند میزان فعالیت خود در بازی را مشاهده کند. تعداد کارت‌هایی که خریده‌اید، تعداد روزهایی که همستر بازی کرده‌اید و تعداد ویدیوهای یوتیوبی که تماشا می‌کردید در این قسمت قابل مشاهده است. به گفته همستر برخی از این دستاوردها معمولا هستند و برخی منحصر به فرد اما مهم این است که همه آنها اهمیت دارند و هدف خاص خودشان را دارند.

5. عضویت در تلگرام – Telegram Suubscription

هیچ چیز راجع به همستر را نباید از دست بدهید چرا که همه چیز ارزشمند است. کانال تلگرام همستر را دنبال کنید تا امتیازهای ایردراپی بیشتری جمع‌آوری کنید. در حال حاضر تنها کانالی که باید عضو باشید، کانال اصلی کامیونیتی است.

6. کلیدها – Keys

همستر در یک قدمی پول شدن - مینی گیم

همان‌طور که بارها اشاره کردیم، کلیدها دارایی‌های ارزشمندی هستند که در آینده برای باز کردن یکسری قفل به کار می‌آیند. برای ساختن یک پلتفرم پایدار باید تعداد زیادی قفل را باز کنیم. با انجام بازی‌های مختلف کلید بیشتری به دست آورید تا شانس خود را برای دریافت امتیاز بیشتر امتحان کنید.

نقشه راه همستر کامبت چه می‌گوید؟

طبق نقشه راه تنها یک قدم تا اجرای فرآیند TGE یا ضرب توکن باقی مانده و پس از آن ایردراپ آغاز خواهد شد. مرحله بعدی که باید پیاده سازی شود، راه اندازی پلتفرم بازی است. منظور از این پلتفرم، همان بخشی از بازی است که 4 مینی گیم در آن گنجانده شده است.

همستر روی این قسمت سرمایه گذاری بزرگی کرده و امیدوار است درآمدزایی زیادی از این بخش داشته باشد. زمانی که پلتفرم راه اندازی شود، مطابق نقشه راه دیگر مرحله‌ای تا آغاز ایردراپ وجود ندارد و توکن لیست خواهد شد.

لینک عضویت در بهترین و معروف ترین بازی های تلگرامی: آخرین اخبار و مقالات همستر کمبات:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*