گریت وال کنون 2.4 توربو

گریت وال کنون 2.4 توربو، پیکاپ آفرودی جدید چینی معرفی شد + عکس و مشخصات

کمپانی چینی گریت وال، اخیرا از جدیدترین پیکاپ آفرودی خود یعنی کنون 2.4 توربو با طراحی جذاب و مشخصات قابل توجه رونمایی کرده است.

در جدیدترین اخبار خودرو، گریت وال از نسخه آفرودی پیکاپ کنون با موتور 2.4 لیتری توربودیزل رونمایی کرده و اعلام کرده که این خودرو موفق به دریافت پنج ستاره ایمنی از موسسه استرالیا انکپ شده است.

مشخصات و امکانات پیکاپ آفرودی گریت وال کنون 2.4 توربو

کنون جدید در بخش ظاهری از یک طراحی جذاب و تنومند برخوردار است که شامل یک جلوپنجره غول‌پیکر و عضلانی، چراغ‌های کشیده، سپر بزرگ و چراغ‌های عقب با گرافیک خاص است. در طرفین خودرو نیز، ارتفاع بلند درها و گلگیرهای برجسته جلب توجه می‌کنند.

کنون 2.4 توربو

پیکاپ گریت وال در این نسخه دارای 5444 میلی‌متر طول، 1958 میلی‌متر عرض، 1893 میلی‌متر ارتفاع و 3230 میلی‌متر فاصله محوری است.

طراحی خودرو در بخش کابین نیز جذاب و مدرن است. مانیتور و کلاستر در این بخش به شکل مجزا طراحی شده‌اند و دسته دنده به شکل خلبانی است. فرمان سه‌شاخه و کروم‌کاری‌های ظریف نیز از دیگر ویژگی‌های ظاهری داخل کابین کنون است.

داخل کابین کنون 2.4 توربو

این خودرو در بحث امکانات رفاهی و ایمنی از آپشن‌هایی مانند شش ایربگ، سیستم کنترل پایداری و کشش، دوربین 360 درجه HD، سیستم‌های کمکی برای رانندگی، شارژر وایرلس 50 واتی، صندلی‌های جلو برقی با تریم چرمی، گرم‌کن و سردکن برای صندلی‌های جلو و دستیار پارک اتوماتیک برخوردار است.

پیکاپ آفرودی گریت وال با یک پیشرانه توربودیزل با قدرت 181 اسب بخار و گشتاور 480 نیوتن‌متری عرضه می‌شود که نیروی آن را یک جعبه‌دنده 9 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها می‌رساند.

تست استرالیا انکپ کنون توربو

در حال حاضر این پیکاپ دو دیفرانسیل قرار است در بازار استرالیا با قیمتی در حدود 21 هزار دلار عرضه شود و پیش‌بینی می‌شود فروش خوبی نیز داشته باشد.

در پایان شما را به مطالعه مطالب کی ام سی T9 و پیکاپ فوتون G7 بنزینی اتوماتیک به عنوان دو مورد از محبوب‌ترین پیکاپ‌های بازار ایران دعوت می‌کنیم.

ویدیو مرتبط:
از دست ندهید:
کیا K8 فیس لیفت، سدان جذاب و پرقدرت کره‌ای‌ها معرفی شد نسخه ویژه جدید رولز رویس اسپکتر؛ خودرویی فوق لوکس که فقط یک نسخه از آن در دنیا وجود دارد عرضه خودرو سوزوکی با برند تویوتا در آفریقای جنوبی قیمت گواهی اسقاط برای واردات خودروهای کارکرده چقدر است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*