رونمایی از اپ کاریزما در نمایشگاه 2024

اپلیکیشن کاریزما؛ تجربه‌ای حرفه‌ای از مدیریت خدمات بانکی و بیمه‌ای

گروه خدمات مالی کاریزما، امسال نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) را پرقدرت با معرفی سوپراپلیکیشن و محصولات جدید خود آغاز کرده است.

اپلیکیشن کاریزما، یه اپ کاملاً ساده منتها بی‌نهایت کاربردی است! شما از یک اپلیکیشن مالی چه انتظاری دارید؟ تمام آنچه نیاز دارید، بعلاوه‌ی آیتم‌های تکمیلی، در کاریزما اپ در دسترس شما هستند! در این اپلیکیشن می‌توانید:

  • در طرح‌های مختلف کاریزما سرمایه‌گذاری کنید.
  • درخواست صدور کارت بانکی عضو شتاب بدهید.
  • انواع بیمه‌نامه‌ را مقایسه و خریداری کنید.
  • کارت هدیه دریافت کنید و به عزیزان خود هدیه بدهید.

کاریزما اپ در نمایشگاه صنعت مالی به شدت مورد استقبال قرار گرفته و کامل توضیح داده می‌شود ! اما بیایید در چند دقیقه نگاهی دقیق به تمام خدمات مالی کاریزما در اپلیکیشن کاریزما داشته باشیم و البته از این بسته‌ی جامع لذت هم ببریم!

سوپراپلیکیشن کاریزما چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

وقتی صحبت از سوپراپلیکیشن می‌شود، یعنی یک اپلیکیشن با خدمات مختلف؛ از کارت بانکی گرفته تا صندوق‌های سرمایه‌گذاری همگی در اپلیکیشن کاریزما در دسترس هستند. کاریزما اپ در نوع خودش بی‌نظیر عمل کرده است!

اگر قصد سرمایه‌گذاری و خرید سهام دارید؛ اگر دنبال خرید بیمه شخص ثالث، تکمیلی، عمر و … هستید؛ اگر می‌خواهید یک کارت بانکی شیک با خدمات عالی داشته باشید؛ یا حتی اگر می‌خواهید هدیه‌ای فوق‌العاده ارزشمند به عزیزان خود بدهید، لطفاً از اینجا به بعد مطلب را با دقت بیشتری بخوانید چون به تمام نیازهای شما فکر کرده‌ایم.

خدمات اپ کاریزما

سرمایه‌گذاری در اپلیکیشن کاریزما

اگه قصد سرمایه‌گذاری دارید، کافیست اپلیکیشن کاریزما را باز کنید. سه گزینه‌ی سرمایه‌گذاری برای شما در نظر گرفته‌ایم. بعد از دانلود و نصب اپلیکیشن کاریزما از سایت کاریزما، کافه بازار یا مایکت، با مراجعه به بخش «سرمایه‌گذاری» به تمام راهکارهای سرمایه‌گذاری دسترسی خواهید داشت.

  1. خرید صندوق‌های سرمایه‌گذاری

به انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری دسترسی دارید و می‌توانید در لحظه سرمایه‌گذاری کنید، ارزش روز دارایی‌های خود را مشاهده کنید و در صورت نیاز در سریع‌ترین زمان ممکن سرمایه‌گذاری خود را نقد و سرمایۀ خود را برداشت کنید!

حتی با داشتن کاریزما کارت ، واریز وجه برای سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها و در سوی مقابل نقد کردن سرمایه‌گذاری انجام‌شده، چند دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد و شما درگیر فرآیند‌های پایا و ساتنا و … نخواهید شد!

  1. خرید سهام از طریق کارگزاری کاریزما

از طریق کاریزما اپ می‌توانید سهام و سایر دارایی‌ها در بورس را نیز خرید و فروش کنید. تمام اطلاعات لازم اَعم از چارت سهم‌ها برای تحلیل در اختیار شما هستند و خرید و فروش شما از طریق کارگزاری کاریزما انجام خواهد شد.

  1. شرکت در تامین مالی جمعی

تامین مالی جمعی یا کراد فاندینگ، نوع دیگر سرمایه‌گذاری در اپلیکیشن کاریزما است.‌ تامین مالی جمعی نوع جدیدی از سرمایه‌گذاری برد – برد است که در آن شما می‌توانید به هر اندازه که سرمایه دارید در پروژه‌های مختلف انواع شرکت‌ها سرمایه‌گذاری کنید.

شرکت‌ها سرمایۀ شما و سایر افراد را جمع‌آوری می‌کنند و پس از آنکه سرمایۀ لازم برای انجام پروژه جمع‌آوری شد، آن را استارت می‌زنند. در نهایت سود حاصل از پروژه، به نسبت، بین شما و سایر سرمایه‌گذارها تقسیم خواهد شد.

به راحتی می‌توانید مدل‌های مختلف سرمایه‌گذاری را با نصب یک اپلیکیشن تجربه کنید و لذت ببرید!

محیط اپلیکیشن کاریزما

کاریزما کارت؛ یک قدم فراتر از کارت‌های بانکی

با فعال‌سازی و دریافت کارت بانکی کاریزما، در مرحلۀ اول به تمام اُمور بانکی رایج مانند خرید آنلاین، انتقال وجه و … دسترسی دارید. اما استفاده از کاریزما کارت سه مزیت دارد:

  • اول) با داشتن کاریزما کارت، سریع و بدون مراحل اضافه می‌توانید موجودی حساب خود را در طرح‌های مختلف کاریزما، مانند صندوق‌های درآمد ثابت، سرمایه‌گذاری کنید.
  • دوم) هر زمان که نیاز داشتید می‌توانید سرمایه‌گذاری خود را نقد کنید. واریز وجه به حساب شما ظرف چند دقیقه انجام می‌شود و درگیر ساتنا و پایا و انتظار برای نشستن پول به حساب نخواهید بود.
  • سوم) شما به پشتوانۀ دارایی سرمایه‌گذاری خود، خط اعتباری دریافت می‌کنید. به بیان دیگر اگر به پول نیاز داشته باشید می‌توانید همان لحظه از اعتبار خود نزد کاریزما استفاده کنید و خرید خود را انجام دهید. سپس، کاریزما در اولین فرصت، سرمایه‌‌گذاری شما را نقد می‌کند و با شما تسویه حساب انجام می‌دهد.

کاریزما کارت، یک کارت بانکی نه، بلکه یک کارت سرمایه‌گذاری است!

خرید و مقایسه انواع بیمه‌نامه با کاریزما اپ

خدمات مالی کاریزما ادامه دارد. با انتخاب گزینه‌ی بیمه می‌توانید به راحتی به‌صورت آنلاین هر نوع بیمه شامل بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه خودرو، بیمه شخص ثالث موتورسیکلت، بیمه‌های تکمیلی، بیمه عمر و غیره را از بهترین شرکت‌ها ابتدا مقایسه کنید و با بهترین تخفیف‌ها بخرید و به موقع تمدید کنید.

با خرید بیمه از کاریزما می‌توانید:

  • انواع بیمه‌نامه را به‌صورت آنلاین خریداری کنید.
  • شرکت‌های بیمه را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.
  • به‌صورت اقساطی بیمه بخرید.
  • از خدمات پشتیبانی به‌صورت 24 ساعته استفاده کنید.

همچنین فرآیند دریافت خسارت به‌صورت آنلاین است و تمامی فرآیندهای اعلام خسارت، کارشناسی و پرداخت خسارت برای بیمه‌شدگان آسان شده است.

کارت هدیه کاریزما – پیشکش ارزش به آن‌هایی که دوست‌شان داریم

هر هدیه‌ای فارغ از ارزش معنوی، ارزش مادی نیز دارد و چه بهتر که هدیه‌ی شما هم ارزش معنوی بالایی داشته باشد، هم ارزش مادی و هم روز به روز بر ارزش مادی آن افزوده شود! کارت هدیه کاریزما هر سه ویژگی را دارد.

با کارت هدیه سرمایه‌گذاری کاریزما، می‌توانید صندوق‌های سرمایه‌گذاری را به عزیزان خود هدیه بدهید. مبلغ کارت هدیه، عنوان و متن قدردانی به دلخواه شما تعیین می‌شوند. به بیان ساده‌تر شما به میزان دلخواه یک صندوق سرمایه‌گذاری را خریداری می‌کنید و در قالب کارت هدیه دیجیتال آن را دریافت خواهید کرد.

از منوی کارت هدیه می‌توانید هم به صورت شخصی و هم به‌صورت شرکتی، کارت هدیه کاریزما را سفارش دهید. کارت هدیه کاریزما برای:

  • صندوق طلا
  • صندوق درآمد ثابت
  • و صندوق‌های سهامی

قابل سفارش است. شخصی که هدیه را از شما دریافت می‌کند، هر زمان که بخواهد می‌تواند آن را نقد کند. در غیر این صورت می‌تواند از کسب سود لذت ببرد!

سایر خدمات اپلیکیشن کاریزما

از مزایای دیگر سوپراپلیکیشن کاریزما می‌توان به دسترسی به پشتیبانی 24 ساعته کاریزما اشاره کرد که در هر زمان در صورت نیاز شما را راهنمایی خواهند کرد.

همچنین، در بخش بیشتر بدانید به آخرین مقالات و مطالب به‌روز در حوزه‌های مختلف بورس، سرمایه‌گذاری، بیمه، ارز دیجیتال و غیره دسترسی خواهید داشت و همینطور از آخرین آپدیت‌ها در خصوص ویژگی‌هایی که قرار است در آینده باز هم به کاریزما اپ اضافه شوند، مطلع خواهید شد.

همانطور که گفتیم، اپلیکیشن کاریزما یک اپ ساده در عین حال حرفه‌ای است که تمام نیازهای شما را برآورده می‌کند! برای دانلود کاریزما اپ می‌توانید به کافه بازار، سایت کاریزما و مایکت مراجعه کنید.

سوالات متداول

سوپراپلیکیشن کاریزما چیست؟

سوپراپلیکیشن کاریزما یک نرم‌افزار موبایل است که توسط گروه خدمات مالی کاریزما ارائه می‌شود و تمام خدمات کاریزما در این اپلیکیشن در دسترس هستند.

در کاریزما اپ به چه خدماتی دسترسی داریم؟

کاریزما اپ در حال حاضر چهار بخش اصلی دارد که شامل مشارکت در طرح‌های سرمایه‌گذاری کاریزما، سفارش کارت بانکی، خرید انواع بیمه‌نامه و سفارش کارت هدیه می‌شود.

مهمترین مزیت اپلیکیشن کاریزما چیست؟

مهمترین مزیت اپلیکیشن کاریزما این است که شما با نصب آن می‌توانید بخش زیادی از نیازهای خود مانند مقایسه، خرید و تمدید انواع بیمه‌نامه، سرمایه‌گذاری در طرح‌های مختلف و سفارش کارت بانکی عضو شتاب را در یک اپلیکیشن برآورده و مدیریت کنید.

اپلیکیشن کاریزما را از کجا دانلود کنیم؟

برای دانلود اپلیکیشن کاریزما می‌توانید به سایت گروه خدمات مالی کاریزما، کافه بازار و مایکت مراجعه کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*