روبیکا

تندیس فناوری‌های نوین الکامپ به روبیکا اهدا شد

در حاشیه رویداد روز ملی فناوری اطلاعات غرفه روبیکا به عنوان غرفه برگزیده برای استفاده از فناوری‌های نوین در تعامل با بازدیدکنندگان انتخاب شد.

رویداد روز ملی فناوری اطلاعات، سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳، در سالن همایش‌های نورالرضا برگزار شد. روز ملی فناوری اطلاعات ۲۲ تیر است که امسال مراسم این روز به دلیل همزمانی با ایام عزاداری ماه محرم با تأخیر برگزار شد. در حاشیه این مراسم از برگزیدگان بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ نیز تقدیر شد. در این بخش، از غرفه سوپراپلیکیشن روبیکا به دلیل استفاده از فناوری‌های نوین در تعامل با بازدیدکنندگان تقدیر شد.

«کاوه ثروتی»، دبیر اجرایی الکامپ ۱۴۰۳، در این مراسم گفت: «بیست‌وهفتمین نمایشگاه الکامپ در کمتر از ۲ ماه اجرایی شد. متأسفانه به‌دلایل مختلفی مثل صدور مجوز، تنها در ۲ ماه یا ۳ ماه قبل می‌توانیم برنامه‌ریزی را انجام بدهیم.» او در پایان ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک، مجوز ۵ ساله برای برگزاری الکامپ صادر شود.

این رویداد با هدف مطرح شدن چالش‌ها و دغدغه‌های اعضای صنف فناوری اطلاعات برگزار شد و مسئولین نیز برنامه‌های و وعده‌های خود را برای برطرف کردن این چالش‌ها ارائه دادند.