آغاز فروش ریرا

آغاز فروش ریرا و چند محصول ایران خودرو از این هفته خارج از سامانه یکپارچه

با اعلام روابط عمومی شرکت ایران خودرو، فروش ریرا، اولین خودرو کراس اوور تولید ملی از این هفته آغاز خواهد شد.

بر اساس اطلاعیه جدید گروه صنعتی ایران خودرو ویژه متقاضیان عادی، مشمولان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین مشمولان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، فروش تعداد محدودی از محصولات این شرکت با هدف بهبود دسترسی و افزایش عرضه از این هفته آغاز خواهد شد. طبق آخرین اخبار خودرو برای اولین بار در این طرح کراس اوور ریرا به همراه برخی مدل‌های دیگر شامل رانا پلاس، پژو ۲۰۷ دستی و… به فروش خواهند رسید.

آغاز فروش کراس اوور ریرا در هفته جاری

آغاز فروش ریرا

پس از اعلام رسمی قیمت ریرا، حال طرح جدید فروش محصولات ایران خودرو در چارچوب مصوبات شورای رقابت و دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری اجرا خواهد شد. ری را، اولین خودرو کراس‌ اوور ملی، به عنوان یکی از محصولات قابل عرضه در این طرح معرفی شده است که احتمالا به صورت محدود عرضه اولیه خواهد شد. همچنین خودروهای دیگری مانند رانا پلاس، پژو ۲۰۷ دستی، تارا، سورن پلاس بنزینی و محصولات هایما نیز در این طرح عرضه خواهند شد.

همچنین با توجه به الزام افتتاح حساب وکالتی به مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان برای شرکت در این طرح، ایران‌خودرو یک هفته مهلت در نظر گرفته است تا متقاضیان عادی بتوانند نسبت به افتتاح حساب وکالتی اقدام کنند. این طرح، فرصتی را برای تمامی متقاضیان عادی، مشمولان طرح‌های خاص فراهم می‌کند تا بتوانند نسبت به ثبت درخواست خرید این محصولات اقدام کنند.

این اقدام می‌تواند به بهبود دسترسی و افزایش عرضه در بازار خودرو کمک کند. ایران‌خودرو در این طرح، با حفظ اولویت و تحویل خودروهای سامانه یکپارچه، به دنبال اجرای طرح پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده محصولات خود در چارچوب مصوبات شورای رقابت و دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری است. این اقدام می‌تواند به افزایش دسترسی مشتریان به محصولات ایران‌خودرو کمک کند.

مشخصات خودرو ری را 

این محصول دارای موتور ۱۶ سوپاپ EF7P TC با حجم ۱۶۴۵ سی سی و توان ۱۶۰ اسب بخار است. حداکثر گشتاور این خودرو ۲۴۰ نیوتن متر بوده و دارای حداکثر سرعت ۱۹۵ کیلومتر بر ساعت است.

از امکانات این خودرو می‌توان به ترمزهای عقب و جلو دیسکی، چهار کیسه هوای ایمنی، فرمان برقی با قابلیت تنظیم در چهار جهت، کلیدهای کنترل بر روی فرمان، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آیینه الکتروکرومیک، آیینه های برقی تاشونده، شیشه های مجهز به آنتی‌ترپ و پاور‌‌ ویندوز، شیشه های عقب سولار و دودی، چراغ های مه شکن و چراغ های خوشامد‌گویی اشاره کرد.

لازم به ذکر است تاکنون بالغ بر ۱۵۰ آیتم تست از جمله تست تصادف بر روی خودرو ریرا صورت گرفته که تمام آن‌ها با نتایج مثبت پشت سر گذاشته شده است، به همین منظور به ریرا، لقب ایمن ترین خودرو ساخت داخل کشور داده شده است.

همچنین بخوانید:
منتظر گران شدن خودرو باشیم یا ارزانی؟ معرفی محصولات جدید ایران خودرو که به‌زودی وارد بازار می‌شوند قیمت گواهی اسقاط برای واردات خودروهای کارکرده چقدر است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*