شرایط فروش کشنده بایک X9

شرایط فروش کامیون کشنده بایک X9 بهمن دیزل در مرداد 1403

شرکت بهمن دیزل با انتشار اطلاعیه‌ای شرایط جدید فروش نقدی کامیون کشنده بایک X9 در مرداد ماه سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

در طرح جدید فروش محصولات شرکت بهمن دیزل، کشنده بایک ایکس ۹ که بدان لقب قدرتمندترین کشنده صفر کیلومتر چینی عرضه شده در ایران نیز داده شده است، با شرایط فروش نقدی و موعد تحویل هفته دوم مهرماه سال ۱۴۰۳ به متقاضیان عرضه می‌شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

شرایط فروش نقدی کامیون کشنده بایک X9 – مرداد ۱۴۰۳

نام محصولBAIC X9
قیمت فروش کارخانه5 میلیارد و 386 میلیون تومان
سایر هزینه ها و مالیات بر ارزش افزوده595 میلیون تومان
قیمت مصوب فروش محصول۵ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان

طبق اعلام بهمن دیزل، کامیون کشنده ۴۴ تن بایک ایکس ۹ با قیمت مصوب ۵ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان و با تنها رنگ خاکستری متالیک به متقاضیان عرضه می‌شود. لازم به ذکر است جریمه تاخیر ماهانه در این طرح ۲.۵ درصد اعلام شده است. متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نمایندگی های مجاز بهمن دیزل مراجعه نمایند.

مشخصات فنی و امکانات کشنده بایک ایکس 9 بهمن دیزل

شرایط فروش کشنده بایک X9

در بخش فنی، بایک X9 از یک پیشرانه قدرتمند ۱۲.۹ لیتری شش سیلندر خطی توربو دیزل کامینز با قدرت ۵۶۰ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد. این پیشرانه با پیشرانه کشنده هانوان P9 یکسان است؛ اما گشتاور آن از کشنده کامل دیزل بیشتر است. قدرت تولیدی از طریق یک جعبه دنده ۱۲ سرعته اتوماتیک ZF همراه با ریتاردر پنج‌ مرحله‌ای به چرخ‌ها منتقل می‌شود. سیستم تعلیق بایک X9 در بخش جلو از مدل فنر تخت پارابولیک و در بخش عقب از نوع بادی چهار بالنه است.

این کشنده لوکس از امکاناتی چون کروز کنترل تطبیقی، رادار هشدار حرکت بین خطوط، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، سیستم پایش باد تایرها (TPMS)، ترمز پارک برقی، تعویض دنده از پشت فرمان، استارت دکمه‌ای، چراغ‌های اتوماتیک با قابلیت روشنایی در روز، نمایشگر مالتی‌مدیا ۱۲.۳ اینچی، کولر درجا، یخچال مسافرتی، مایکروویو، شارژر وایرلس، چراغ‌های LED و تأییدیه ADR برای حمل کالای خطرناک بهره می‌برد.

از نظر ایمنی نیز بایک X9 به امکاناتی مثل سامانه ضد قفل، سیستم ضد لغزش، ترمز اضطراری هوشمند و کنترل پایداری الکترونیکی مجهز شده است.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*