شرایط فروش محصولات سایپادیزل

شرایط فروش محصولات سایپادیزل در مرداد 1403

زیرمجموعه سایپا خبر از شروع طرح پیش فروش اینترنتی دو کشنده جدید خود برای مرداد 1403 داد. جزئیات شرایط فروش محصولات سایپادیزل را بخوانید.

شرکت سایپادیزل با ورود به دهه سوم مرداد ماه 1403 خبر از آغاز پیش فروش اینترنتی محصولات خود به صورت مرحله‌ای-تسهیلاتی داد. برای کسب جزئیات بیشتر از طرح جدید زیرمجموعه سایپا با ما همراه باشید.

شرایط فروش محصولات سایپادیزل در مرداد

قرار است به زودی طرح پیش فروش اینترنتی دو محصول کشنده آرتا KX520 با وزن 8.5 تن و فوتون M4 با وزن 6 تن خوابدار آغاز شود. متقاضیان می‌توانند از روز دوشنبه 22 مرداد ماه تا لحظه‌ای که ظرفیت تمام می‌شود، نسبت به ثبت نام اقدام کنند. (تعداد محدود)

شرایط فروش محصولات سایپادیزل

شیوه پرداخت مبلغ محصولات سایپادیزل در این طرح که مصرف کننده نهایی خواهند بود به صورت مرحله‌ای-تسهیلاتی است و مراحل دریافت وام مربوطه بر اساس اعتبارسنجی‌ها و ضوابط اعلامی از سوی بانک است. شرکت سایپادیزل هرگونه مسئولیت در قبال عدم امکان دریافت وام را از خود سلب کرده است!

بر اساس بخشنامه منتشر شده، زمان تحویل دو کشنده فوق آخرین هفته از مهر ماه امسال است و سود مشارکت در این طرح 18 درصد خواهد بود. متقاضیان می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی سایپادیزل نسبت به پرداخت وجه اقدام کنند. لازم به ذکر است که واریزی از هر درگاه دیگری جز درگاه اعلام شده معتبر و قابل قبول نیست.

پیش فروش اینترنتی محصولات سایپادیزل

بر اساس بخشنامه اعلام شده توسط سایپادیزل، قرار است 100 دستگاه کشنده آرتا KX520 4*2 به ارزش 6 میلیارد و 427 میلیون تومان به فروش برسد. پیش پرداخت اولیه تقریبا دو میلیارد تومان خواهد بود و سود مشارکت 18 درصد اعلام شده است. متقاضیان می‌بایست چک پیش پرداخت دوم را به میزان 30 درصد از مبلغ کل تحویل دهند و چک سوم به میزان 40 درصد کل مبلغ خواهد بود.

شرایط فروش محصولات سایپادیزل

پرداخت چک سوم و تسویه نهایی مطابق بخشنامه فوق می‌تواند بر اساس تسهیلاتی باشد که بانک سینا می‌دهد. بازپرداخت این اقساط 24 ماهه و مبلغ هر قسط 135 میلیون تومان است.

محصول بعدی که سایپادیزل قصد فروش آن را دارد، کامیونت فوتون M4 با وزن 8.5 تن و نسخه دیگری از همین کامیونت با وزن 6 تن خوابدار است. از نسخه 8.5 تنی حدود 100 دستگاه و نسخه 6 تنی حدود 50 دستگاه قرار است پیش فروش شود. پیش پرداخت اول 40 درصد و دو چک بعدی به میزان 30 درصد از کل مبلغ خواهد بود.

جهت پرداخت چک سوم می‌توانید مطابق جدول فوق از تسهیلات بانک سینا با بازپرداخت 12 ماهه استفاده کنید که اقساط ماهیانه فوتون ام 4 با وزن 8.5 تن حدود 65 میلیون تومان خواهد شد.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*