ویدیوی سقوط جنگنده روسی

تماشا کنید: سقوط ترسناک جنگنده روسی از زاویه دید خلبان

یک خلبان روسی که جنگنده آن بر اثر اصابت موشک در جنگ روسیه و اوکراین آسیب دیده، ویدیویی از لحظه سقوط جت و اجکت کردن خود را منتشر کرده است!

در حالی که نفوذ نیروهای اوکراینی به داخل خاک روسیه در رأس اخبار نظامی جهان قرار گرفته، ویدیویی هولناک از سقوط یک جنگنده روسی از دید خلبان آن در فضای مجازی منتشر شده است. این ویدیو که به صورت سلفی ضبط شده، لحظات دلهره‌آور جدایی خلبان از جنگنده و سقوط آن را به تصویر می‌کشد.

خلبان در این ویدیو توضیح می‌دهد که جنگنده او در جریان یک مأموریت جنگی در اوکراین هدف حمله ناگهانی قرار گرفته و او ناچار به اجکت کردن شده است. ویدیویی که توسط این خلبان منتشر شده، بار دیگر بر شدت و خطر بالای نبردهای هوایی در اوکراین تأکید می‌کند.

ویدیوی سلفی خلبان جنگنده روسیه حین سقوط

نوع جنگنده به طور دقیق مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد که هواپیمای جنگی سوخو ۳۵ باشد. خلبان در این ویدیو تأیید می‌کند که او و جنگنده‌اش مورد حمله قرار گرفته‌اند و فرصتی برای واکنش نداشته‌اند. هنوز مشخص نیست که جنگنده چگونه سرنگون شده است، اما هم شلیک پدافند هوایی اوکراین و هم آتش دوستانه از جمله احتمالات هستند.

خونسردی خلبان در این ویدیو نشان می‌دهد که این حادثه احتمالا در خاک روسیه رخ داده است. از زمان آغاز جنگ اوکراین، دست‌کم هفت فروند سوخو-۳۵ در نبردهای هوایی نابود شده‌اند.

این ویدیو یادآور خطرات مرگبار جنگ هوایی و دشواری‌هایی است که خلبانان در جریان نبردهای هوایی با آن مواجه هستند.

در گجت نیوز بخوانید:
معرفی تنها جنگنده جهان که پرنده سیاه آمریکا را به زانو درآورد جنگنده میگ ۱.۴۴ ؛ خفاشی که قرار بود اشک اف ۲۲ را درآورد بریتانیا، ژاپن و ایتالیا از جدیدترین جنگنده کانسپت خود رونمایی کردند نگاهی به سوخو S-70 اخوتنیک-بی، پهپاد نسل ششم جدید روسیه جنگنده جدید چینی ها برای رقابت با اف ۲۲ معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*