انتظار خودروسازان برای تایید دولت جهت افزایش محصولات خود

خودروسازان در انتظار تایید دولت چهاردهم برای افزایش قیمت

خودروسازان چند هفته است که مراحل افزایش قیمت محصولات خود را طی می‌کنند. حالا هم خودروسازان منتظر تایید دولت چهاردهم برای افزایش قیمت هستند.

مدتی قبل در حالی که هنوز به‌صورت قانونی دولت سیزدهم عهده‌دار اداره امور کشور بود، خودروسازان داخلی درخواست خود برای افزایش قیمت محصولات را به دولت اعلام کردند. با این حال، درخواست‌های آن‌ها با مخالفت دولت قبلی مواجه شد و حتی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت قیمت‌های جدید اعلام شده توسط ایران خودرو را تکذیب کرد. با آغاز به کار دولت چهاردهم با ریاست دکتر پزشکیان هم خبر رسید که وی همه مصوبات 25 روز گذشته را باطل کرد تا مورد بازبینی قرار بگیرند. جدیدترین اخبار خودرو هم نشان می‌دهند که خودروسازان کماکان منتظر تایید دولت جدید برای افزایش قیمت هستند.

درخواست خودروسازان برای افزایش قیمت در صف انتظار دولت

گزارشی از سوی منبعی موثق حاکی از این است که خودروسازان داخلی از محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهور خواستار اعمال قیمت‌های سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان شده‌اند و در انتظار تایید وی برای افزایش قیمت محصولات خود هستند.

معاون اول رئیس جمهور درخواست این شرکت‌ها را جهت بررسی و اعلام نتیجه به کمیسیون اقتصادی دولت ارجاع داده است. کمیسیون اقتصادی هم در پاسخ به وی تایید کرد که قیمت‌های اعلامی سازمان حمایت مبتنی بر صورت‌های مالی اواخر اسفند 1402 محاسبه شده‌اند و در نتیجه طی کردن فرایند لازم، اعتبار قانونی دارند.

حالا در صورتی که محمدرضا عارف صورت‌جلسه کمیسیون اقتصادی را تایید کند، خودروسازان داخلی می‌توانند بالاخره بعد از گذشت چند هفته قیمت محصولات خود را به‌صورت رسمی افزایش بدهند.

در گجت نیوز بخوانید:
آدرس سایت جدید ثبت نام و خرید محصولات ایران خودرو؛ پایان سامانه یکپارچه و بازگشت قرعه کشی کاتالوگ رسمی ریرا منتشر شد؛ مشخصات فنی و آپشن‌های اولین کراس اور ایرانی قیمت ریرا، اولین شاسی بلند ملی رسما توسط ایران خودرو اعلام شد همزمان با حضور کرمان موتور در نمایشگاه آفرود 1403، شماره‌گذاری پیکاپ KMC T9 آغاز شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*