سهام دیجی کالا

همراه اول برای خرید 40 درصد سهام دیجی کالا چقدر پرداخت کرده است؟

همراه اول موفق شده به ترکیب سهامداری دیجی کالا راه پیدا کند و 40 درصد از سهام آن را خریداری کند. ارزش سهام دیجی کالا چقدر بوده است؟

دیجی کالا یکی از موفق ترین استارتاپ‌های کشورمان است که در عرض چندسال توانسته سرمایه گذارهای کلان و معتبری جذب کند و مسیر پیشرفت و توسعه‌اش را تسریع ببخشد. روز گذشته در اخبار تکنولوژی خبر خرید 40 درصد سهام دیجی کالا توسط همراه اول را منتشر کردیم و حالا قصد داریم ارزش سهام خریداری شده را مورد بررسی قرار دهیم.

ارزش سهام دیجی کالا چقدر بوده است؟

طی روزهای گذشته مذاکرات همه جانبه‌ای بین شرکت ارتباطات سیار ایران و دیجی کالا رخ داد که نتیجه آن واگذاری 40 درصد از سهام شرکت بزرگ و معتبر دیجی کالا به همراه اول است. شرکت حرکت اول که بازوی سرمایه گذاری همراه اول محسوب می‌شود، خریدار سهام بوده و اطلاعات آن هم اکنون روی وب سایت شرکت کدال منتشر شده است.

سهام دیجی کالا

براساس اطلاعیه منتشر شده در کدال، برای خرید 40 درصد از سهام دیجی کالا با 30 درصد تخفیف، مبلغی حدود 8 هزار 400 میلیون تومان پرداخت شده است. شرکت‌های تابعه همراه اول هر یک سهم مشخصی از این 40 درصد را در اختیار دارند که به ترتیب زیر خواهد بود:

  • شرکت کسب و کارهای نوپای حرکت اول (20 درصد)
  • شرکت ارتباطات سیار ایران (10 درصد)
  • شرکت سرمایه گذاری توسعه نوردنا (5 درصد)
  • شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند (5 درصد)

سهام دیجی کالا

لازم به ذکر است که همراه اول موفق به خریداری 40 درصد از سهام شرکت سرمایه گذار سرآوا پارس شده و حالا این شرکت از ترکیب سهامداری خارج گردیده است. گرچه همراه اول توانسته به ترکیب سهامداران دیجی کالا راه پیدا کند اما همچنان برادران محمدی که هم بینیان گذاران این شرکت محسوب می‌شوند با 22 درصد سهام در ترکیب حضور دارند.

همچنین بخوانید: دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول از ۲۲ مرداد آغاز می‌شود همراه اول ۳۰ سال قبل اولین سیم کارت را در ایران عرضه کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*