تیگو 8 پرو مکس

تیگو 8 پرو مکس موفق به دریافت پنج ستاره ایمنی از موسسه ANCAP شد

شاسی بلند جدید چری تیگو 8 پرو مکس، موفق به کسب پنج ستاره ایمنی از موسسه ANCAP شد. نتایج بررسی ایمنی این خودرو را در ادامه بخوانید.

خودروسازان چینی تا چند سال پیش حرفی برای گفتن در صنعت خودرو نداشتند، اما امروزه در کمال ناباوری بخش عمده‌ای از فروش جهانی را از آنِ خود کرده‌اند. شاید تصور کنید که اغلب محصولاتی که چینی‌ها می‌سازند بی‌کیفیت هستند و استانداردهای ایمنی لازم را ندارند اما باید بدانید که این طور که فکر می‌کنید نیست.

تیگو 8 پرو مکس پنج ستاره ایمنی دریافت کرد

صنعت خودرو چین طی سال‌های اخیر توسعه یافته و برندهای مهم و لوکسی را در دل خود پرورانده که از جمله آنها می‌توان به بعضی زیرمجموعه‌های چری و برند بی وای دی اشاره کرد. امروز چینی‌ها به خودشان افتخار می‌کنند چرا که توانسته‌اند استانداردهای ایمنی معتبر موسسه ANCAP را برای شاسی بلند جذاب تیگو 8 پرو مکس دریافت کنند.

تیگو 8 پرو مکس

تیگو 8 پرو مکس به تازگی موفق شده از موسسه ایمنی ANCAP استرالیا امتیاز کامل بگیرد. گفتنی است که این خودرو همزمان با تانک 500 مورد آزمایش و بررسی قرار گرفته است. چری سال گذشته تیگو 7 پرو را به موسسه استرالیایی انکپ واگذار کرد تا تست‌های ایمنی‌اش را از سر بگذراند.

تیگو 7 پرو نیز موفق شده بود پنج ستاره کامل دریافت کند و باری دیگر توانایی‌های شرکت معروف چری را ثابت نماید. از آنجایی که شباهت‌های زیادی بین تیگو 8 پرو مکس با تیگو 7 پرو وجود دارد، موسسه ANCAP برخی آزمایش‌ها را تکرار نکرده و صرفا به برخی موارد نظیر حفاظت از عابر پیاده روی و… بسنده کرده است. امتیازات تیگو 8 پرو مکس در آزمایش تصادف به شرح ذیل بوده است:

  • برای حفاظت از سرنشینان بزرگسال امتیاز 88 درصد
  • برای محافظت از سرنشینان کودک امتیاز 87 درصد
  • برای محافظت از عابرین پیاده امتیاز 79 درصد
  • برای سیستم‌های ایمنی کمکی امتیاز 86 درصد
نتایج تست تیگو 8 پرو مکس

تیگو 8 پرو مکس

تیگو 7 پرو نیز سال گذشته با همین امتیازات موفق به دریافت پنج ستاره ایمنی شد. البته به گفته مسئولان موسسه انکپ، صندلی‌های ردیف سوم تیگو 8 فاقد قلاب بالایی بوده و اگر جزو آن دسته از مشتریانی هستید که می‌خواهید صندلی کودک خود را نصب کنید باید خاطرنشان کنیم که از ردیف سوم نباید استفاده کنید.

یکی از نقاط قوت تیگو 8 پرو مکس که تحسین موسسه ANCAP را به دنبال داشته، سهولت باز کردن در و شیشه‌ها هنگام غوطه‌ور شدن در آب است. (این شاسی بلند جذاب مجهز به چکش فرار برای شکستن شیشه‌ها است)

نتایج تست تیگو 7 پرو مکس

تیگو 7 پرو

باز هم قابل تحسین است که تیگو 7 پرو جزو نخستین محصولاتی بود که انکپ بررسی کرد و مجهز به چکش فرار برای خروج در شرایط بحرانی بود. به گفته مدیر اجرایی این موسسه استرالیایی، بزرگترین شاسی بلند چری به خانواده شاسی بلندهای پنج ستاره‌ای شرکت اضافه شده و گزینه ایمن‌تری را برای خریداران ارائه کرده است.

پیش از اینکه تیگو 8 پرو مکس بتواند موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه ANCAP شود، فونیکس اف ایکس توانسته بود پنج ستاره طلایی از موسسه یوروانکپ اروپا بگیرد.

ویدیو مرتبط

در گجت نیوز بخوانید:
نسل جدید فیدلیتی پرستیژ (جتور X70 پلاس 2025) معرفی شد شاسی بلند جذاب چری Jeacoo 7 (لوکانو 7) روانه بازار اروپا شد4

چری تیگو 8L به ایران می‌آید؟ تصاویر نسل جدید چری تیگو ۸ پلاس منتشر شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*