گوگل پیکسل بادز پرو 2 - Google Pixel Buds Pro 2

پیکسل بادز پرو 2 با هوش مصنوعی و چیپ اختصاصی گوگل از راه رسید

پیکسل بادز پرو 2، نسل جدید ایربادهای گوگل معرفی شد. ایربادهای Pixel Bud Pro 2 از لحاظ کیفیت صدا و قابلیت‌ها پیشرفت چشمگیری کرده‌اند.

گوگل در جریان رویداد Made by Google 2024 علاوه بر پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو فولد، از پیکسل بادز پرو 2 رونمایی کرد. گوگل ایربادهای جدید خود را بعد از گذشت دو سال با طراحی جدید، هوش مصنوعی جمنای و چیپ اختصاصی تنسور عرضه می‌کند. در ادامه نگاهی به مشخصات و امکانات آن داشته باشید.

مشخصات فنی و قابلیت‌های پیکسل بادز پرو 2

پیکسل بادز پرو 2 وزن کمتر دارد و 27 درصد نسبت به نسخه قبلی کوچک‌تر شده است. شاخک‌هایی هم که گوگل برای نسل قبلی در نظر گرفته بود، در این نسخه هم کماکان سر جای خود باقی مانده‌اند و به ثابت ماندن ایربادها در طول فعالیت‌های پرتحرک مثل تمرین ورزشی کمک می‌کنند. همچنین به ادعای گوگل، قابلیت نویز کنسلینگ در Pixel Buds Pro 2 دو برابر قوی‌تر از گذشته شده است و در کاهش اصوات دارای فرکانس بالا بهتر عمل می‌کند.

گوگل پیکسل بادز پرو 2 - Google Pixel Buds Pro 2

جالب‌تر از همه این‌ها این است که این ایربادها از چیپ تنسور A1 بهره می‌برد. به‌لطف این چیپ، امکان «پردازش چندمسیره» فراهم می‌شود؛ قابلیتی که اجازه می‌دهد یک مسیر سیگنال اضافی صدای موسیقی را بدون هرگونه تغییری به گوش کاربر برساند، بدون این‌که تداخلی از سوی نویز کنسلینگ برای صوت اصلی صورت بگیرد. خیلی از ایربادها و هدفون‌ها با مشکل تغییر صدای موسیقی در صورت فعال‌سازی نویز کنسلینگ مواجه هستند.

گوگل پیکسل بادز پرو 2 - Google Pixel Buds Pro 2

گوگل می‌گوید تماس‌های صوتی با این ایربادها وضوح بهتری دارند. همچنین وقتی مشغول گوش دادن به موسیقی باشید با شخص دیگری صحبت کنید، ایربادها به‌صورت خودکار صدای موسیقی را قطع و حالت شفافیت را فعال می‌کنند. گوگل همچنین هوش مصنوعی جمنای را در این ایربادها به کار گرفته است و کاربر می‌تواند با فرمان‌های صوتی با آن تعامل برقرار کند.

گوگل پیکسل بادز پرو 2 - Google Pixel Buds Pro 2

کیس پیکسل بادز پرو 2 تفاوتی نسبت به گذشته ندارد، اما یک اسپیکر به آن اضافه شده است. در صورتی که ایربادهای خود را گم کرده باشید، با کمک آن‌ها می‌توانید به راحتی پیدایشان کنید؛ خصوصاً به‌لطف قابلیت Find My Device که حالا بهتر از همیشه شده است. در ضمن باید اشاره کرد که این ایربادها گواهی IP54 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوخاک دریافت کرده‌اند.

ایربادهای Google Pixel Buds Pro 2

حتی در صورت فعال بودن نویز کنسلینگ کاربر می‌تواند تا 8 سرعت به‌صورت پیوسته از Pixel Buds Pro 2 استفاده کند، اما در مجموع عمر باتری آن به 30 ساعت می‌رسد. پشتیبانی از بلوتوث 5.4 و LE Audio و اتصال چندنقطه‌ای برای انتقال بین چند دستگاه مبدا برخی دیگر از ویژگی‌های این محصول جدید گوگل هستند.

گوگل پیکسل بادز پرو 2 در 26 سپتامبر مصادف با 5 مهر با قیمت 229 دلار روانه بازار می‌شود.

در گجت نیوز بخوانید:
گوگل پیکسل ۹ با نسخه جدید اندروید عرضه نمی‌شود پیکسل واچ ۳، نسل جدید ساعت های هوشمند گوگل معرفی شد با قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی گوگل، تصاویر خود را متحول کنید پیکسل ۹ پرو و پرو ایکس ال؛ مدعیان جدید گوگل با طراحی جدید و هوش مصنوعی جمنای

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*