ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ ۳

پیکسل واچ ۳، نسل جدید ساعت های هوشمند گوگل معرفی شد

پیکسل واچ ۳ (Pixel Watch 3)، جدیدترین نسل ساعت هوشمند گوگل در دو سایز ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری و با امکانات پیشرفته و طراحی چشم‌نواز از راه رسید.

شب گذشته گوگل طی رویداد خبری ویژه‌ی در کنار رونمایی از نسل جدید گوشی‌هایش، سری پیکسل ۹ و گوشی تاشو پیکسل ۹ پرو فولد، از ساعت هوشمند جدید پیکسل نیز رونمایی کرد. گوگل پیکسل واچ ۳ با حفظ طراحی مشابه نسل قبلی خود، بر نوآوری‌های نرم‌افزاری و بهبود عملکرد داخلی تمرکز کرده است. این ساعت هوشمند همچنین در دو سایز بزرگ‌تر عرضه می‌شود.

ابعاد بزرگ‌تر و امکانات پیشرفته‌تر در پیکسل واچ ۳

یکی از تغییرات قابل توجه Pixel Watch 3، کاهش حاشیه‌های اطراف نمایشگر به میزان ۱۶ درصد است که منجر به افزایش ۱۰ درصدی مساحت صفحه نمایش در مدل ۴۱ میلی‌متری و ۴۰ درصدی در مدل ۴۵ میلی‌متری شده است. این افزایش فضا به نمایش بهتر اطلاعات در اپلیکیشن‌ها و ساعت‌های هوشمند جدید کمک می‌کند. بدنه ساعت همچنان از آلومینیوم ۱۰۰ درصد بازیافتی ساخته شده و از شیشه گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود.

رنگ‌بندی ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ ۳

نمایشگر این ساعت هوشمند از فناوری Actua بهره می‌برد که در گوشی‌های پیکسل نیز استفاده شده است. حداکثر روشنایی نمایشگر به ۲۰۰۰ نیت رسیده که دو برابر نسل قبلی است. همچنین، کمترین میزان روشنایی به ۱ نیت کاهش یافته که برای حالت همیشه روشن (AOD) مناسب به‌نظر می‌رسد.

هر دو مدل از نمایشگر AMOLED LTPO با تراکم پیکسلی ۳۲۰ PPI و پشتیبانی از طیف رنگی DCI-P3 بهره می‌برند. نرخ رفرش نمایشگر نیز به صورت پویا بین ۱ تا ۶۰ هرتز تنظیم می‌شود تا همزمان از پاسخگویی بهتر و مصرف انرژی کمتر بهره‌مند شوید.

باتری مدل ۴۱ میلی‌متری، ۳۱۶ میلی‌آمپر ساعت و مدل ۴۵ میلی‌متری نیز ۴۲۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. این باتری همچنان تا ۲۴ ساعت با حالت همیشه روشن و تا ۳۶ ساعت با حالت صرفه‌جویی در باتری شارژ نگه می‌دارد. پیکسل واچ ۳ از کابل شارژ سریع USB-C استفاده می‌کند که ۲۰ درصد سریع‌تر از مدل قبلی ۴۱ میلی‌متری شارژ می‌شود. همچنین، صفحه شارژ جدیدی طراحی شده که زمان باقی‌مانده تا شارژ کامل و آلارم‌ها را نمایش می‌دهد.

این ساعت هوشمند از پردازنده Qualcomm SW5100 با هم‌ پردازنده Cortex M33، رم ۲ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. علاوه بر این، از بلوتوث ۵.۳، وای‌فای ۸۰۲.۱۱ b/g/n در فرکانس‌های ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز، ۴G LTE و NFC نیز پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ ۳

از دیگر ویژگی‌های جدید ساعت هوشمند گوگل Pixel Watch 3 می‌توان به پشتیبانی از فناوری Ultra Wideband (UWB) برای بهبود عملکرد باز کردن قفل ساعت و کلید دیجیتال خودرو اشاره کرد.

هر دو مدل ۴۱ میلی‌متری پیکسل واچ ۲ و ۳ دارای ضخامت ۱۲.۳ میلی‌متر هستند و وزن مدل ۴۱ میلی‌متری بدون بند ۳۱ گرم و وزن مدل ۴۵ میلی‌متری ۳۷ گرم است. گوگل در پیکسل واچ ۳ بر بهبود عملکرد و تجربه کاربری تمرکز کرده و با حفظ طراحی آشنا، امکانات جدیدی را به این ساعت هوشمند اضافه کرده است.

امکانات سلامت و تندرستی

گوگل پیکسل واچ 3 با تمرکز بر قابلیت‌های پیشرفته دویدن، گام بلندی در حوزه سلامت برداشته است. ابزار سازنده تمرین (Workout Builder) امکان ایجاد روتین‌های دویدن با تنظیم هدف سرعت، ضربان قلب، زمان، مسافت و تکرارها، همراه با گرم کردن و سرد کردن زمان‌دار را فراهم می‌کند. همچنین، امکان مشاهده ضربان قلب بر روی تجهیزات ورزشی پشتیبانی شده نیز وجود دارد.

ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ ۳

در حین دویدن، راهنمایی‌های بلادرنگ صوتی و لمسی برای اطمینان از رسیدن به اهداف ارائه می‌شود. دقت ردیابی ضربان قلب در حین دویدن بهبود یافته است. پیکسل واچ ۳ با استفاده از سنسورهای پیشرفته حرکت و یادگیری ماشینی، قادر به ردیابی فرم دویدن و ارائه تجزیه و تحلیل دقیق کادنسی قدم، طول و ارتفاع گام، زمان تماس با زمین و موارد دیگر است.

یکی از تغییرات مثبت در رابط کاربری تمرین، امکان سوایپ برای کنترل رسانه‌های Wear OS است. اپلیکیشن Fitbit نیز دارای داشبورد جدیدی برای تحلیل تمرینات است.

این ویژگی‌ها با نمره آمادگی روزانه شخصی‌سازی شده (ضربان قلب در حالت استراحت، تغییرات ضربان قلب و خواب اخیر) و ردیابی بار قلبی برای نشان دادن وضعیت قلب (تمرین و شدت) همراه است. ویژگی خلاصه صبحگاهی بر روی ساعت، نمره آمادگی، بار هدف برای تمرین، کیفیت خواب، معیارهای سلامت، پیشرفت اهداف و حتی آب و هوا را نشان می‌دهد. در پایان روز، گوگل می‌تواند به طور خودکار زمان خواب شما را تشخیص داده و حالت خواب را فعال کند تا اعلان‌ها و نمایشگر همیشه روشن خاموش شوند.

در نهایت، قابلیت تشخیص از دست دادن ضربان قلب وجود دارد که می‌تواند با اورژانس تماس بگیرد.

تمرینات ورزشی ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ ۳

از نظر نرم‌افزار، اپلیکیشن جدید ضبط صدا (Pixel Recorder) معرفی شده است و به‌روزرسانی‌هایی شامل کنترل از راه دور گوگل تی‌وی برای مکث رسانه، تغییر کانال و کنترل صدا می‌شود. گوگل اکو نیز می‌تواند فیدهای زنده دوربین را نشان دهد که با آن‌ها تعامل داشته باشید.

همچنین، قابلیت پاسخگویی به تماس گسترش یافته است که به شما امکان می‌دهد تماس را پاسخ دهید یا بخواهید تماس‌گیرنده منتظر بماند.رابط کاربری اپلیکیشن دوربین پیکسل بهبود یافته و نقشه‌های آفلاین گوگل با مسیر شما هنگام ورزش در دسترس است.

گوگل پیکسل واچ ۳ با این ویژگی‌های جدید، تجربه کاربری را بهبود بخشیده و به یک همراه هوشمندتر و مفیدتر برای کاربران تبدیل شده است.

قیمت گوگل پیکسل واچ ۳

قیمت ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ ۳

اما قیمت پیکسل واچ ۳ چطور است؟ نسخه ۴۱ میلی‌متری آن با توجه به پشتیبانی از LTE، با قیمت ۳۴۹ و ۴۴۹ دلار عرضه می‌شود. این ساعت هوشمند در رنگ‌های مشکی مات، نقره‌ای پولیش شده و طلایی شامپاینی به‌فروش خواهد رسید.

علاوه بر این، مدل ۴۵ میلی‌متری نیز با قیمت ۳۹۹ و ۴۹۹ به‌فروش می‌رسد. این مدل با بندهای بزرگ‌تری عرضه می‌شود و به جای رنگ طلایی، در رنگ سبز مات (Hazel Aluminum) موجود است.

پیشینه خبر:
گوگل پیکسل ۹ با نسخه جدید اندروید عرضه نمی‌شود پیکسل ۹ پرو و پرو ایکس ال؛ مدعیان جدید گوگل با طراحی جدید و هوش مصنوعی جمنای انتشار تصاویر گوگل پیکسل واچ ۳ نشان می‌دهد که یک ساعت هوشمند شیک و جذاب در راه است ساعت هوشمند جدید شیائومی واچ S4 مخصوص ورزشکاران است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*