کابین اکستریم VX

با امکانات پیشرفته کابین اکستریم VX آشنا شوید

اکستریم VX با امکانات پیشرفته کابین خود از جمله فیلتر هوای مطبوع می‌تواند تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای سفرهای تجاری را ارائه دهد. در ادامه با آپشن های کابین XTRIM VX آشنا می‌شویم.

در سفرهای روزانه و کاری، باکتری‌ها، گرد و غبار و تغییرات ناگهانی دما اغلب تجربیات ناخوشایندی را رقم می‌زنند. برای کمک به رهایی مشتریان از این مشکلات، کابین اکستریم وی ایکس مجهز به فیلتر N95 و ژنراتور مولد یون منفی +AQS و دیگر پیکر بندی های زیست محیطی و سالم تضمینی برای تجربه سفری راحت و شده است که این “جت تجاری زمینی” را به خودرویی منحصر به فرد تبدیل می‌کند.

امکانات پیشرفته کابین اکستریم VX

اکستریم VX

XTRIM کاملاً به مفهوم حفاظت از محیط زیست به “تولید خودروهای زیست محیطی” پایبند است، سطح داشبورد از جیر پی وی سی سازگار با محیط زیست + مش سه بعدی و چسب ذوب داغ ساخته شده است، تیغه‌های خروجی هوا از مواد نایلونی زیستی، غلتک داشبورد کمکی ساخته شده است، روکش پرده از ورق چوب واقعی سازگار با محیط زیست ساخته شده است، پوست قسمت های پوشش از فوم TPO+PP سازگار با محیط زیست، چسب قسمت‌های پوشش از چسب مبتنی بر آب سازگار با محیط زیست و قطعات پلاستیکی داخلی ساخته شده است. از مواد سازگار با محیط زیست کم بو برای ایجاد هوای ایمن‌تر، راحت‌تر و سازگار با محیط زیست در خودرو.

فیلتر N59

XTRIM از سیستم تهویه هوشمند تهویه مطبوع AQS با عنصر ضد باکتری سازگار با محیط زیست + فیلتر N95 استفاده می‌کند، XTRIM VX به چندین فن‌آوری فیلتراسیون ضد باکتری با کارایی بالا مجهز شده است و مواد مستربچ مذاب مخلوط با یون‌های مس است. محتوای مس تا 0.3٪ است و راندمان فیلتراسیون باکتری می‌تواند بیش از 95٪ باشد، که به کاربران دفاع فنی در سطح پزشکی ارائه می‌دهد، به طور موثر مانع از ورود گازهای مضر به داخل ماشین می‌شود، یک محیط زیست محیطی سالم و راحت در کابین ایجاد می‌کند و تضمین می‌کند که هوای داخل کابین سالم است.

مولد یون منفی

مولد یون منفی اضافی باعث می‌شود کاربر احساس کند در یک نوار اکسیژن جنگلی است و از خواب آلودگی جلوگیری می‌کند. یون‌های منفی به عنوان “ویتامین هوا” شناخته می‌شوند و در محیط‌های طبیعی مانند آبشارها و رعد و برق به مقدار زیاد تولید می‌شوند. آنها می‌توانند به طور موثر ناخالصی‌های هوا را رسوب دهند و اکسیژن یونی منفی تولید کنند که به راحتی توسط بدن انسان جذب می‌شود. به همین دلیل است که مردم در چنین محیطی احساس می کنند هوا تازه است.

به عنوان یک جت تجاری زمینی با فضای اختصاصی ردیف دوم جادار و فضای ذخیره‌سازی فوق ‌العاده بزرگ، با استفاده از  فیلتر N95 و سیستم تهویه هوشمند AQS، اکستریم VX تجربه‌ای منحصربه‌فرد و سالم را برای سرنشینان خودرو فراهم می‌آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*