قیمت و مشخصات نیسان کیکس وارداتی

قیمت و مشخصات نیسان کیکس وارداتی

قیمت و مشخصات نیسان کیکس وارداتی که سال گذشته در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد، اعلام شده است. جزئیات کراس اوور اقتصادی نیسان را بخوانید.

سال گذشته در نمایشگاه خودرو تهران محصولات جدیدی معرفی شدند که یکی از نمونه‌های وارداتی، نیسان کیکس بود. این کراس اوور زیبا و باکیفیت که جانشین خلف نیسان جوک به حساب می‌آید، به همراه یک پیشرانه تنفس طبیعی روانه بازار شده و نمونه اقتصادی و ارزان قیمتی برای بازار داخلی ایران است.

معرفی نیسان کیکس وارداتی

نیسان کیکس وارداتی اولین بار در نمایشگاه خودرو تهران 1402 به عنوان یک کراس اوور اقتصادی و مقرون به صرفه رونمایی شد. کیکس نخستین بار در سال 2016 و در کشور آمریکای جنوبی عرضه شد و پس از استقبال عموم مردم در سایر بازارهای جهانی به عنوان وارث نیسان جوک به فروش رسید. کراس اووری که امروز قرار است وارد بازار داخلی ما شود، فیس لیفتی از مدل 2016 خواهد بود.

مشخصات کلی نیسان کیکس وارداتی

قیمت و مشخصات نیسان کیکس وارداتی

زیر کاپوت نیسان کیکس وارداتی یک پیشرانه تنفس طبیعی 1.5 لیتری تعبیه شده که می‌تواند در شرایط ایده آل، 121 اسب بخار قدرت و 143 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی محرکه از طریق یک گیربکس 6 سرعته سی وی تی ایکس ترونیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. در هر 100 کیلومتر پیمایش، 6.5 لیتر بنزین مصرف می‌کند که به نوبه خود نقطه قوت یک خودروی اقتصادی است.

 

شباهتی بین نیسان کیکس و جوک دیده نمی‌شود و وجوه تشابه کراس اوور وارداتی جدید کشورمان به نیسان ایکس تریل بیشتر از سایرین است. المان‌های مشابه کیکس و ایکس تریل در اغلب قسمت‌ها به چشم می‌خورد اما قسمت عقب را باید شبیه ترین بخش به نیسان ایکس تریل بدانیم.

قیمت و مشخصات نیسان کیکس وارداتی

یکی از زیبایی‌های ظاهری نیسان کیکس، جلوپنجره بزرگ وی موشن به همراه سپر بزرگی است که با چراغ‌های جلو تا قسمت کناری امتداد یافته است. با این طراحی کراس اوور وارداتی کشورمان حالت نیمه تهاجمی به خود گرفته و جلب توجه می‌کند. همچنین طراحان کیکس سعی کرده‌اند با یکسری المان نظیر نوار کرومی، قطعات پلاستیکی بالای گلگیرها و رکاب، ظاهر بزرگتری به خودرو ببخشند.

 

وقتی روی نیسان کیکس وارداتی برچسب اقتصادی و ارزان قیمت می‌زنیم یعنی نباید انتظارات زیادی در بخش امکانات رفاهی و ایمنی داشته باشیم. از مهمترین آپشن‌های این کراس اوور می‌توان به ترمزهای دیسکی، ترمز پارک برقی، کروز کنترل اتوماتیک، کنترل لغزش خودرو، کنترل پایداری الکترونیکی، کمک حرکت در سربالایی، جلوگیری از حرکت عقب، سنسور فشار باد تایرها، ایربگ جانبی و پرده ای، تهویه مطبوع اتوماتیک، استارت دکمه‌ای، سنسور دنده عقب، سانروف برقی، نمایشگر 8 اینچی لمسی و چراغ‌های روشنایی روز اشاره کرد.

قیمت و مشخصات نیسان کیکس وارداتی

کیکس هم اکنون با قیمت 2 میلیارد و 100 میلیون تومان آماده معامله است و مشتریان علاقه‌مند می‌توانند به راحتی یک نسخه از آن را خریداری کنند. نظر شما درباره کراس اوور اقتصادی نیسان چیست؟

ویدیو مرتبط

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*