ایردراپ بازی تلگرامی داگز

ایردراپ بازی تلگرامی داگز – DOGS آغاز شد + جزئیات، آموزش و هرآنچه باید بدانید

سرانجام انتظارها به پایان رسید و ایردراپ بازی تلگرامی داگز – DOGS آغاز شد. جزئیات، آموزش و پاسخ به پرسش‌های مهم بازی را در ادامه بخوانید.

بازی تلگرامی داگز – Dogs به زودی در صرافی‌های معتبر دنیا لیست می‌شود تا لقب سریعترین پروژه ایردراپی دنیای کریپتو را از آنِ خود کند. کاربران این بازی تا ساعت 21:30 شب گذشته فرصت داشتند امتیاز خود را افزایش دهند و پس از آن منتظر لیستینگ و ضرب توکن بمانند.

ایردراپ بازی تلگرامی داگز – DOGS شروع شد

داگز از همان ابتدا کاربران زیادی را جذب خود کرد و موفق شد تنها در عرض یک روز میلیون‌ها کاربر به دست آورد. این بازی ساده و بی‌دردسر نه مثل همستر کامبت بود که کاربران خود را با تسک‌ها و وظایف متعدد خسته کند و نه همچون پیکسل ورس قصد قفل سرمایه و عرضه به مرور زمان دارد.

حمایت قطعی نات کوین و پاول دورف از Dogs یکی از دلایل اصلی پیشرفت و توسعه این بازی کریپتویی بود. همین دیروز بود که کانال رسمی نات کوین با اشاره به دو پروژه داگز و لاست داگز گفت:

فصل سگ‌ها در حال داغ تر شدن است.

بازی تلگرامی داگز

به محض اینکه بازی داگز و ربات تلگرامی آن راه‌اندازی شد، توضیح مفصلی راجع به ماهیت و نحوه بازی ارائه دادیم و به همین خاطر از بیان مجدد چنین سرفصل‌هایی خودداری می‌کنیم. به طور خلاصه داگز تعیین کننده سن اکانت تلگرامی شما است. هر کاربری که تلگرام دارد یک زمانی وارد این پیام رسان شده و به همین خاطر عمر فعالیتش جالب است.

ایردراپ بازی تلگرامی داگز

داگز براساس سطح فعالیت هر کاربر در تلگرام مقداری توکن رایگان کنار گذاشت و سپس به مرور زمان با ارائه وظایف مختلفی مثل عضویت در کانال‌های تلگرامی و ایکس، اتصال ولت به بازی و انجام معامله به کاربران توکن داگز اعطا کرد. با این اوصاف در این بازی نیازی به ضربه زدن و حتی فعالیت دیگری نداشتیم و توسعه دهندگان برای تمام کاربران تلگرامی حداقلی از توکن را کنار گذاشته بودند.

هم اکنون انتظارها برای لیست شدن توکن داگز در صرافی‌های معتبر به پایان رسیده و باید از 30 مرداد ماه 1403 منتظر قرار گرفتن این ارز دیجیتال در فهرست صرافی‌های بزرگی مثل اوکی اکس باشیم. در ادامه مطلب قصد داریم جزئیات ایردراپ داگز را با هم بررسی کنیم.

مراقب کلاهبرداران باشید

اولین و مهمترین نکته اینکه توکن داگز به زودی لیست می‌شود و آماده انجام معامله است؛ بنابراین همین امروز در یک صرافی داخلی ثبت نام کنید تا از شر کلاهبرداران اینترنتی و تلگرامی در امان باشید. هیچ گاه تجربه تلخ نات کوین فراموش نمی‌شود و حربه‌های مختلف کلاهبرداران در تلگرام، دیوار و اینستاگرام از خاطرمان پاک نخواهد شد.

ایردراپ بازی تلگرامی داگز

برای اینکه بتوانید از ایردراپ داگز سود خود را برداشت کنید نیاز به هیچ احدی ندارید. صرافی‌های معتبر داخلی تنها با یک جستجوی ساده برایتان قابل انتخاب خواهند بود و حتما ثبت نام و احراز هویت خود را در آنها تکمیل کنید تا بتوانید از 30 مرداد خرید و فروش داگز را به راحتی و بدون دردسر آغاز کنید.

در صورتی که در صرافی داخلی ثبت نام نکرده باشید، باید به کلاهبرداران تلگرامی و اینترنتی متوسل شوید که حتما سرتان کلاه می‌رود. پس از ثبت نام در صرافی موردنظرتان مقداری ریال واریز کنید تا تمامی امکانات صرافی برایتان باز شود.

تاریخ لیست شدن توکن Dogs

همان‌طور که گفتیم قرار است از 30 مرداد ماه 1403 فرآیند لیستینگ داگز در صرافی‌های معتبر دنیا مثل OKX آغاز شود و پس از آن توکن آماده خرید و فروش خواهد شد. اگر جزو کاربران پیکسل ورس باشید حتما از نحوه ایردراپ آن شاکی و ناراضی هستید چرا که توسعه دهندگان این بازی تصمیم گرفتند حجم کل توکن‌ها را به صورت تدریجی عرضه کنند اما شرایط داگز کاملا متفاوت است.

ایردراپ بازی تلگرامی داگز

داگز با پیروی از نات کوین، قصد دارد بیشتر توکن خود را بین کاربران توزیع کند و خبری از قفل توکن نیست. صرافی‌های بزرگی که قرار است داگز را لیست کنند عبارتنداز: بیت گت، اوکی اکس و بینگ ایکس.

داگز و پرسش‌های مهم

از آنجایی که به پایان داستان ایردراپ بزرگ داگز نزدیک شده‌ایم، کاربران سوالات زیادی راجع به آینده توکن Dogs و جزئیات آن دارند. در ادامه تصمیم گرفته‌ایم به پرسش‌های مهم شما پاسخ دهیم.

ایردراپ بازی تلگرامی داگز

1. برای برداشت توکن باید چه کنیم؟

تیم توسعه‌ی داگز، جهت برداشت توکن DOGS$، احتمالا حوالی زمان لیست توکن، بخشی با عنوان Claim رو در ربات اضافه خواهند کرد که با انتخاب این گزینه، تمامی توکن‌ها رو به کیف پول متصل خود در ربات انتقال خواهید داد.

2. مولتی اکانت‌ها بن می‌شوند؟

به احتمال زیاد داگز با کاربرانی که روی یک تلگرام اقدام به استارت چندین ربات کرده‌اند، مهربان برخورد کند اما برای اینکه سایر اکانت‌های شما از دست نرود بهتر است آنها را روی یک دستگاه دیگر ببرید یا در صورت وجود مشکل از گزینه حذف اکانت تلگرام استفاده کنید. به یاد داشته باشید که داگز در روز تولدش کسی را ناراحت نخواهد کرد.

3. قیمت داگز چقدر خواهد بود؟

قیمت گذاری بر روی توکن تا پیش از عرضه ممکن نیست، بازارهای پیش فروش هم نمی‌توانند سیگنال دقیقی بدهند. به هر حال ظاهر امر نشان می‌دهد که با عرضه‌ی ۱۰۰ میلیارد واحدی و سرمایه‌ی ۵۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد دلاری مواجهیم که می‌تواند قیمت هر واحد توکن رو به بازه‌ 0.005$ تا 0.01$ برساند. (صرفا یک تخمین ساده)

4. داگز را چگونه بفروشیم؟

زمانی که توکن‌های شما روی کیف پولتان قرار گرفت، دو راه پیش رو دارید. اول اینکه آنها را مستقیماً به یکی از صرافی‌های ایرانی که اقدام به لیست داگز کرده‌اند منتقل کنید و بفروشید و راه دوم اینکه داگز را در تون کیپر به ارز TON سواپ کنید و به یک صرافی بفروشید. آموزش خرید و فروش داگز را در وقت مقرر قرار خواهیم داد.

5. کدام صرافی بهتر است؟

صرافی‌های بسیاری در داخل کشور فعالیت می‌کنند که مزایا و معایب خاص خود را دارند. یکی از بهترین صرافی‌های فعلی که می‌توان به آسانی روی آن خرید و فروش انجام دهید، نوبیتکس است. مراحل ثبت نام و احراز هویت به سادگی قابل انجام است و ویدیوهای آموزشی بسیاری در یوتیوب وجود دارد که می‌توانید از آنها بهره ببرید.

6. آیا داگز صفر کم می‌کند؟

این مورد بستگی به میزانی از عرضه‌ داگز که قرار است به بازیکنان تعلق بگیرد دارد (توزیع جامعه) که هنوز مقدار مشخصی نیست! در صورتی که نسبت 1 به 1 باشد، در این صورت تمام امتیازات داخل بازی، تبدیل به توکن داگز می‌شوند. مشابه این اتفاق برای نات کوین افتاد. (۸۰ درصد کل عرضه به جامعه اختصاص یافت و ۲۰ درصد باقی مانده در نهایت به میزان عرضه اضافه شد تا به اکوسیستم، لیکوئیدیتی و … اختصاص داده شود)

7. بعد از عرضه داگز بخریم یا بفروشیم؟

از آنجایی که در روز عرضه تقاضا برای فروش زیاد است و توکن قفل نیست و همچنین به علت تمایل کاربران به فروش زیاد خواهد بود، قیمت افت کند ولی اکوسیستم داگز سعی می‌کند با تشویق کاربران به استیک کردن و روش‌های دیگر جلوی ریزش قیمت را بگیرد. در نهایت تصمیم گیری با شخص شماست و رسانه گجت نیوز هیچ مسئولیتی بابت سود و ضرر شما نخواهد داشت.

در گجت نیوز بخوانید:
آموزش جمع کردن خودکار امتیازهای بازی تلگرامی بلوم با هوش مصنوعی + ویدیو همستر در یک قدمی پول شدن؛ آپدیت جدید ایردراپ همستر کامبت منتشر شد بررسی شبکه تون (TON) و آینده ارز دیجیتال Toncoin هشدار جدی به کاربران ایرانی صرافی بینگ ایکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*