گلکسی اس 25 اولترا

نخستین تصاویر گلکسی اس 25 اولترا، خبر از تغییراتی جذاب می‌دهند + عکس

اولین تصاویر لو رفته از گلکسی اس 25 اولترا – Galaxy S25 Ultra مشخصات طراحی آن را افشا می‌کنند. یک تغییر جذاب در انتظار پرچمدار سال آینده سامسونگ خواهد بود.

با وجود این که حدود 5 ماه تا رونمایی رسمی از پرچمدار مورد انتظار سال آینده سامسونگ، گلکسی اس 25 اولترا باقی مانده اطلاعات فراوانی در خصوص آن منتشر شده است. یکی از جنبه‌هایی که هنوز اخبار چندانی در خصوص آن منتشر نشده طراحی ظاهری آن بود. با این وجود تصاویر جدید منتسب به گلکسی اس 25 اولترا اولین جزئیات از طراحی آن را به نمایش درمی‌آورند.

نخستین تصاویر گلکسی اس 25 اولترا از تغییرات جذاب آن خبر می‌دهند

نخستین تصویر پرچمدار پریمیوم سال آینده سامسونگ توسط UniverseIce یکی از افشاگران سرشناس شبکه X منتشر شده است. بر اساس این تصاویر پرچمدار 2025 سامسونگ لبه‌هایی اندکی خمیده‌تر از گلکسی اس 24 اولترا خواهد داشت که در دست گرفتن آن را ساده‌تر خواهد نمود.

آیس یونیورس برای نمایش بهتر تفاوت‌های طراحی S25 Ultra تصویری از اس 24 اولترا را هم در کنار این گوشی نمایش داده است. به‌جز طراحی خمیده‌تر لبه‌ها به نظر می‌رسد ابعاد صفحه نمایش این دو گوشی یکسان خواهد بود و تفاوت چندانی در این بخش وجود نخواهد داشت.

طراحی Galaxy S25 Ultra

اطلاعات پیشین حاکی از حضور یک حسگر اصلی 200 مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی، یک دوربین 50 مگاپیکسلی «سوپر تله فوتو»، یک دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی در Galaxy S25 Ultra هستند. از سوی دیگر، این گوشی همچنین یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی داشته و همانند نسل قبل با یک شارژر 45 واتی شارژ می‌شود.

گزارش‌ها همچنین حاکی از حضور یک تراشه سه نانومتری در گلکسی اس 25 اولترا سامسونگ هستند. انتظار می‌رود همانند سال گذشته، مدل اولترا از پرچمداران سامسونگ به تراشه پرچمدار کوالکام (اسنپدراگون 8 نسل 4) مجهز باشد و مدل‌های معمولی و پلاس از تراشه اگزینوس 2500 سامسونگ بهره ببرند. تراشه کوالکام از پردازشگرهای سفارشی Oryon بهره خواهد برد؛ درحالیکه چیپست اگزینوس از هسته‌های CPU نسل جدید ARM و کارت گرافیک Xclipse 950 بر پایه معماری RDNA استفاده خواهد کرد.

در گجت نیوز بخوانید:
حافظه رم گلکسی اس ۲۵ اولترا دوبرابر آیفون ۱۶ پرو مکس خواهد بود خبرهای ناخوش از باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا؛ پرچم دار جدید سامسونگ ناامید کننده است؟ سامسونگ: گلکسی اس ۲۵ با قدرتمندترین مشخصات فنی گوشی‌های جهان به میدان می‌آید ۵ گوشی پرچمدار اندرویدی که می‌توانید به جای گلکسی اس ۲۴ اولترا خریداری کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*