هوش مصنوعی گلکسی A55

یکی از قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ به گلکسی A55 و A35 آمد

یکی از کاربردی‌تری قابلیت‌های هوش مصنوعی پرچمداران سامسونگ به گوشی های میان رده گلکسی A55 و گلکسی A35 آمد. در ادامه چندین گوشی و تبلت دیگر سامسونگ نیز این قابلیت را دریافت خواهند کرد.

چند هفته پیش سامسونگ اعلام کرد که قصد دارد قابلیت‌های جذاب هوش مصنوعی خود را در اختیار گوشی‌های میانرده سری گلکسی A خود قرار دهد. این ادعای کره‌ای‌ها به همین زودی به واقعیت تبدیل شد و قابلیت جذاب هوش مصنوعی Circle to Search به‌تازگی در اختیار کاربران گوشی های گلکسی A55، گلکسی A35، گلکسی A54، گلکسی A34 و تبلت گلکسی تب S9 اف ای قرار گرفته است.

قابلیت هوش مصنوعی Circle to Search؛ هدیه سامسونگ به کاربران محصولات میانرده‌اش

خبر افزوده شدن قابلیت Circle to Search برای میانرده‌های سری گلکسی A روز گذشته به‌طور رسمی اعلام شد. این کمپانی همچنین پس از این خانواده میان‌رده، قابلیت جذابش را در اختیار تبلت‌های جدید خانواده گلکسی تب اف ای نیز قرار خواهد داد.

گلکسی AI میان رده

این قابلیت که به محض رونمایی در سری گلکسی اس 24 به یک ابزار محبوب نزد کاربران تبدیل شد با همکاری گوگل طراحی و ساخته شده و تا پیش از این به‌طور اختصاصی روی پرچمداران سری Galaxy S و Pixel قرار داشت. به کمک این قابلیت، کاربران می‌توانند با خط کشیدن دور هر قسمتی از صفحه نمایش یا هایلایت کردن آن متن، تصویر یا ویدیوی مدنظرشان را انتخاب کنند و به‌طور آنی در خصوص آن جستجوی گوگل انجام دهند.

این قابلیت از زمان انتشار اولیه تا کنون چندین آپدیت مختلف دریافت کرده و اکنون کاربری گسترده‌تری ارائه می‌دهد. برای مثال، Circle to Search اکنون قادر است متون تمام‌صفحه را ترجمه کرده و یا بارکد و کدهای QR را اسکن کند.

این قابلیت هوش مصنوعی پس از گوشی های گلکسی A55 و گلکسی A35 در اختیار کاربران تبلت‌های گلکسی S9 اف ای و گلکسی S9 اف ای پلاس نیز قرار خواهد گرفت. البته هوش مصنوعی اساسا نیاز به توان پردازشی و رم بیشتری نسبت به فرآیندهای معمولی دارد. در این شرایط افزایش حافظه رم سامسونگ راهکار مهمی است که می توانید روی گوشی یا تبلت میانرده خود انجام دهید.

در گجت نیوز بخوانید:
۱۰ قابلیت برتر هوش مصنوعی گلکسی که هر کاربر سامسونگ باید امتحان کند مقایسه هوش مصنوعی اپل با Galaxy AI سامسونگ؛ نبرد غول‌های تکنولوژی ادغام هوش مصنوعی و باتری؛ حیله جدید سامسونگ برای شکست اپل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*