گلکسی A35 سامسونگ

گوشی گلکسی A35 با طراحی جدید و تراشه قدرتمند معرفی شد

سامسونگ دقایقی پیش از گوشی مورد انتظار گلکسی A35 رونمایی کرد. این گوشی میان‌رده خوش‌قیمت به همراه گلکسی A55 معرفی شد. سامسونگ پس از مدت‌ها، طراحی این گوشی را به‌روز کرده و از تراشه‌ای قدرتمند، به عنوان قلب تپنده این گوشی استفاده کرده است.

میان‌رده‌های سامسونگ همیشه بین خریداران ایرانی طرفداران زیادی دارند و گوشی‌های سری گلکسی A3x، معمولا در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های سال قرار می‌گیرند. سامسونگ امسال هم در این سری سنگ تمام گذاشته و حالا جدیدترین گوشی میان‌رده خوش‌قیمت سامسونگ یعنی گلکسی ای ۳۵ با طراحی شبیه به پرچمداران سامسونگ، تراشه قدرتمند، دوربین قابل قبول، شارژ سریع و … می‌توانید به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سال ۱۴۰۳ در کشورمان تبدیل شود. با معرفی و بررسی ویژگی‌های محصول جدید سامسونگ با گجت نیوز همراه باشید.

معرفی گلکسی A35؛ طراحی جدید کسل‌کننده و تراشه قدرتمند قدیمی!

سامسونگ سال‌ها در سری گلکسی A3x، از طراحی ناچ قطره‌ای استفاده می‌کرد که یکی از ترندهای قدیمی دنیای گوشی‌های هوشمند بود. این روند تا سال گذشته و معرفی گوشی گلکسی A34 نیز ادامه داشت اما حالا با معرفی ای ۳۵، دیگر خبری از ناچ قطره‌ای نیست و طراحی موسوم به حفره‌ای یا Infinity O در این گوشی استفاده شده است. این اتفاق باعث شده میان‌رده اقتصادی سامسونگ،‌ حداقل از نظر ظاهری یک گوشی ارزان‌قیمت به نظر نرسد.

گلکسی A35 سامسونگ

هر چند پنل نمایشگر گوشی در مقایسه با نسل‌های قبلی، طراحی جذاب‌تری دارد اما طراحی کلی گوشی، همان طور که انتظار داشتیم کاملا کسل‌کننده‌ است و تفاوتی با دیگر گوشی‌های امسال سامسونگ ندارد.

گلکسی ای ۳۵ با پردازنده قدرتمند اگزینوس ۱۳۸۰، عملکردی روان و سریع را در انجام بازی‌ها و برنامه‌ها دارد و کمتر از تراشه‌های دیگر سری اگزینوس، با مشکل داغ کردن دست و پنجه نرم می‌کند. این پردازنده به لطف فناوری ۵ نانومتری خود، علاوه بر بهبود ۱۸ درصدی در عملکرد CPU، ۱۵ درصد افزایش عملکرد GPU را نیز به ارمغان می‌آورد. این پایان ماجرا نیست و خوب است بدانید این تراشه قدرتمند، سال گذشته در گوشی گلکسی A54 که یکی از بهترین میان‌رده‌های سامسونگ در سال‌های اخیر بود نیز مورد استفاده قرار گرفت و تراشه‌ای است که امتحان خود را پس داده است.

مشخصات فنی کامل گلکسی A35 5G

گلکسی ای ۳۵ در کنار تراشه اگزینوس ۱۳۸۰، با توجه به کانفیگ به ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. این میزان حافظه رم کافی به نظر می‌رسد و کاربران نیازی به بیشتر کردن رم سامسونگ ندارند. خوب است بدانید این مدل از نظر عملکرد بردازشی ۱۸ درصد و از نظر عملکرد پردازش گرافیکی، ۱۵ درصد از نسل قبل قدرتمندتر است.

نمایشگر، دوربین و پنل پشتی

از نظر طراحی، گلکسی ای ۳۵ با قاب پشتی شیشه‌ای و فریم پلاستیکی خود، ترکیبی از زیبایی و دوام را به نمایش می‌گذارد و به هیچ وجه ظاهر ارزان‌قیمتی ندارد. نمایشگر ۶.۶ اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تصاویری دقیق و روان را به کاربران ارائه می‌کند. علاوه بر این، با قابلیت ویژن بوستر، تماشای محتوا حتی زیر نور مستقیم خورشید بدون مشکل امکان‌پذیر است.

گلکسی A35 سامسونگ

در بخش دوربین، گلکسی ای ۳۵ با ارتقا قابل قبولی در مقایسه با نسل قبل روانه بازار شده است. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت OIS، به همراه دوربین‌های فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۵ مگاپیکسلی، کیفیت تصویربرداری خوبی را ارائه می‌کند. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی این میان‌رده کره‌ای نیز امکان ثبت سلفی‌های باکیفیت و ویدیوهای ۴K را فراهم می‌آورد. ویژگی‌هایی نظیر VDIS و Super HDR Video نیز به بهبود پایدارسازی تصویر و دامنه دینامیکی ویدیوها کمک می‌کنند.

قیمت و دیگر ویژگی‌های فنی گوشی گلکسی A35

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه گلکسی ای ۳۵ می‌توان به باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی اشاره کرد. سرعت شارژ ۲۵ واتی به هیج وجه در سال ۲۰۲۴ عدد خوبی محسوب نمی‌شود اما اگر این گوشی را با دیگر میان‌رده‌های سامسونگ مقایسه کنیم، می‌بینیم سرعت شارژ این مدل قابل قبول است.

در بخش اتصالات نیز ای ۳۵ خوب عمل کرده و ویژگی‌های ارتباطی این گوشی شامل ۵G، Wi-Fi 6، بلوتوث ۵.۳، NFC و پورت USB Type-C است. همچنین، این گوشی از استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP67 بهره‌مند است، که دوام و عملکردی اطمینان‌بخش را در شرایط مختلف تضمین می‌کند.

جزئیات جدید گلکسی A55 و A35 سامسونگ

با پشتیبانی به صورت پیش‌فرض از One UI 6.1 بر پایه اندروید ۱۴ و وعده دریافت چهار به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی، گلکسی ای ۳۵ نه تنها از نظر سخت‌افزاری بلکه در بخش نرم‌افزاری نیز می‌تواند یکی از بهترین میان‌رده‌های بازار باشد. این ویژگی‌ها در کنار محافظت‌های امنیتی پیشرفته مانند Samsung Knox و Knox Vault، گلکسی ای ۳۵ را به گزینه‌ای جذاب برای کاربران تبدیل می‌کند. البته به یاد داشته باشید برای دسترسی به تمام این ویژگی‌ها، باید اکانت سامسونگ خود را فعال کنید.

قیمت ای ۳۵ سامسونگ

گلکسی ای ۳۵ با قیمت پایه ۳۸۰ یورو برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی، بازارهای جهانی خواهد شد. این گوشی همچنین در کانفیگ ۸/۱۲۸ گیگابایتی نیز عرضه می‌شود که از لحاظ حافظه و عملکرد، گزینه‌ای بهتر برای کاربرانی است که به دنبال تعادل بین قیمت و کیفیت هستند.

بهترین نسخه گلکسی A35 با حافظه ۸/۲۵۶ گیگابایتی، با قیمت ۴۵۰ یورو، به فروش می‌رسد که برای کاربران حرفه‌ای و آن دسته از افرادی که به دنبال فضای ذخیره‌سازی بیشتر و تجربه کاربری بهتر هستند، گزینه‌ای بسیار خوبی است. با توجه به مشخصات و امکانات مناسبی که گلکسی ای ۳۵ ارائه می‌دهد، این قیمت‌ها در دیگر کشورها اقتصادی به نظر می‌رسند اما با توجه به نرخ ارز در کشورمان، این میان‌رده سامسونگ به هیچ وجه یک گوشی اقتصادی محسوب نمی‌شود

پیشینه خبر: گلکسی آ 35 (Galaxy A35) قبل از رونمایی روانه بازار شد + قیمت و مشخصات گوشی اقتصادی سامسونگ تصاویر رندر گلکسی A35 سامسونگ از یک سورپرایز شیرین خبر می‌دهند

به طور کلی می‌توان گفت گلکسی ای ۳۵ سامسونگ از نظر مشخصات دوربین، پردازنده، نمایشگر، سرعت شارژ و بسیاری از موارد دیگر، شباهت غیرقابل انکاری به گوشی گلکسی A54 سامسونگ دارد که سال گذشته معرفی شد دارد و می‌تواند یکی از بهترین میان‌رده‌های امسال بازار موبایل باشد. نظر خود را در مورد میان‌رده جدید سامسونگ با گجت نیوز و کاربرانش به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*