فاو بستیون NAT

تصاویر رسمی و کاتالوگ مشخصات فاو بستیون NAT برقی ایران خودرو

گروه خودروسازی ایران خودرو به‌صورت رسمی از کاتالوگ مشخصات فنی و امکانات خودرو برقی فاو بستیون NAT رونمایی کرد.

پس از آغاز فروش و نحوه ثبت درخواست خرید خودرو فاو بستیون نات در سامانه جدید عرضه محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، حال طبق آخرین اخبار خودرو این شرکت کاتالوگ مشخصات فنی و امکانات این محصول جدید برقی خود را منتشر کرده است.

معرفی فاو بستیون NAT ایران خودرو

فاو بستیون نات برای اولین بار در جریان نمایشگاه اتو اکسپو تهران در زمستان سال گذشته رونمایی شد و در ابتدا قرار بود تا به عنوان تاکسی برقی در ناوگان حمل و نقل عمومی کشور مورد استفاده قرار گیرد. با این حال ایران خودرو پس از مدتی از سیاست این شرکت برای عرضه عمومی مینی ون اقتصادی FAW خبر داد.

فاو بستیون نات از طراحی متمایز و خاص موج دار در قسمت جلو و عقب بهره برده که مشابه آن در هیچ یک از محصولات وارداتی یا مونتاژی به کشورمان قابل مشاهده نیست. ابعاد این خودرو در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۴۴۵۰، ۱۸۴۰ و ۱۶۸۰ میلی‌متر و فاصله محوری آن هم به ۲۸۵۰ میلی متر می‌رسد. همچنین وزن خالص بستیون نات در حدود ۱۷۰۰ کیلوگرم است.

مشخصات FAW BESTUNE NAT E05

نمای جلو فاو بستیون NAT

در بخش فنی این خودرو از یک موتور الکتریکی مستقر در محور جلو با توان ۱۶۳ اسب بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتن متر گشتاور بهره برده است که در کنار پک باتری ۵۴.۴ کیلووات ساعتی قادر است با هر بار شارژ شدن تا ۴۲۵ کیلومتر مسیر را بدون توقف طی کنند. این خودرو با بهره گیری از فناوری فست شارژ در جایگاه مخصوص، ظرف مدت ۳۰ دقیقه، و توسط شارژرهای خانگی AC طی مدت ۸.۴ ساعت شارژ می‌شود. حداکثر سرعت مینی ون برقی ایران خودرو ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد آن هم ۱۰ ثانیه است.

امکانات رفاهی و ایمنی خودرو برقی فاو بستیون نات

نمای داشبورد فاو بستیون NAT

از مجموع آپشن های این خودرو می‌توان به سامانه کنترل پایداری (ESC)، ترمزهای ABS و EBD، سیستم ورود بدون کلید به همراه استارت دکمه ای، ترمز پارک برقی و اتوهولد (Auto Hold)، تریم چرمی صندلی‌ها، گرم‌کن صندلی‌های جلو، تنظیم دستی صندلی راننده و سرنشین جلو، کلاستر (پشت آمپر) دیجیتال 8 اینچی راننده، چراغ های جلو مجهز به تکنولوژی LED، دو عدد کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین، باز و بسته شدن آینه های جانبی به صورت برقی همراه با گرمکن و چراغ های راهنما، سنسور نور، نمایشگر مالتی مدیا لمسی 10 اینچی همراه با دوربین عقب، آنتن کوسه ای، سامانه جلوگیری از واژگونی (ROM)، سامانه بازیابی انرژی ترمز و گرمای اضافی، رادار هشدار برخورد از جلو (FCS)، شارژر وایرلس تلفن همراه هوشمند، سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی، سنسور پایش میزان فشار باد تایرها (TPMS) و ترمز اضطراری دینامیک اشاره کرد.

شایان ذکر است طرح فروش این خودرو از دیروز آغاز شده و متقاضیان می‌توانند تا پایان ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ 1403/05/28 نزد بانک‌های عامل تجارت، صادرات، ملت، پارسیان، کارآفرین، سپه، شهر، اقتصاد نوین، رفاه کارگران و آینده حساب را به نام ایران‌خودرو وکالتی کنند. همچنین ثبت درخواست پس از باز کردن حساب وکالتی از طریق وب سایت www.ikcosales.ir انجام می‌شود و حتما باید مبلغ فوق مسدود شده باشد.

گالری تصاویر بستیون NAT

کاتالوگ رسمی فاو بستیون نات ایران خودرو

کاتالوگ رسمی فاو بستیون نات ایران خودرو

همچنین بخوانید:
گالری تصاویر ریرا منتشر شد ایران خودرو و سایپا حذف سامانه یکپارچه را استارت زده‌اند انتشار اولین تصاویر از خودرو اقتصادی K112 جتکو ایران خودرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*