غرفه کی ام سی کرمان موتور در نمایشگاه آفرود ایران مال 1403

گرد و خاک کی ام سی در نمایشگاه آفرود ایران مال به همراه رضا بهرام + ویدیو

شرکت کرمان موتور با دست پر به نمایشگاه آفرود ایران مال آمده تا تمام خودروهای مخصوص افرود و طبیعت گردی خود را به نمایش عموم بگذارد. در ادامه با گشت و گذار در غرفه کی ام سی در نمایشگاه آفرود ایران مال 1403 همراه شما هستیم.

مجتمع تجاری ایران مال به مانند سال گذشته، به میعادگاه عاشقان آفرود و طبیعت گردی تبدیل شده است تا علاوه بر آشنایی علاقه مندان با قوائد دنیای افرود، محل مناسبی را برای مقایسه و خرید تجهیزات خودروهای آفرودی و ورزش طبیعت گردی مانند کیت ارتفاع، سپر فولادی، انواع ال ای دی‌ها، چادر و … را فراهم کند. همچنین حضور گروه های طبیعت گردی مختلف در این رویداد باعث شده تا سطح فرهنگی این نمایشگاه بالاتر رود و از نظر آموزش آفرود و احترام به طبیعت هم چیزی کم و کسر نباشد! غرفه کرمان موتور هم با جانمایی مناسب در طبقه E1 سالن نمایشگاه ایران مال میزبان شما عزیزان است تا آخرین دستاوردهای خود را در این زمینه به رخ بکشد و دو سورپرایز جذاب را به شما هدیه دهد.

حضور کی ام سی کرمان موتور در نمایشگاه آفرود ایران مال 1403

دومین دوره از نمایشگاه های آفرود ایران مال در سال 1403 با حضور بزرگ‌ترین خودروساز خصوصی کشور یعنی کرمان موتور و به لطف کی ام سی T9 یعنی خاص‌ترین پیکاپ بازار ایران، جذاب‌تر از همیشه شده است. این نمایشگاه از تاریخ 22 الی 26 مرداد ماه یعنی تا جمعه این هفته از ساعت 14 الی 22 میزبان شما عزیزان خواهد بود. شرکت کرمان موتور هم با برند کی ام سی در این رویداد حاضر شده است تا علاوه بر رونمایی از دو محصول خاص یعنی کی ام سی T9 تیونینگ OTC و کی ام سی تی 9 آقای رضا بهرام، آخرین توانمندی‌های خود را در حوزه آفرود و طبیعت گردی به رخ بکشد. البته برند کی ام سی سال گذشته هم در این رویداد جذاب حضور داشت و برای اولین بار در کشور از کی ام سی T8 مانستر رونمایی کرد. همچنین شما می‌توانید با تماشای ولاگ اولین دوره از نمایشگاه آفرود ایران مال، سطح این دو نمایشگاه را با هم مقایسه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*