یوفوهای مخفی در آب

مقامات آمریکا نگران یوفوهای مخفی شده در زیر آب هستند

به‌نظر می‌رسد که مسئله یوفو و موجودات فضایی در حال جدی شدن است. چراکه مقامات آمریکایی به‌صورت ضمنی وجود یوفوهای مخفی شده در زیر آب را پذیرفته و در رابطه با آنها ابراز نگرانی کرده‌اند.

در طول دهه‌های گذشته گزارش‌های زیادی در رابطه با مشاهده یوفو در آسمان منتشر شده است. برخی فکر می‌کنند که یوفو سفینه‌های موجودات فضایی هستند و برخی دیگر نیز آنها را به فناوری‌های پیشرفته جاسوسی مربوط می‌دانند. عده‌ای نیز صرفا بر این باور هستند که مشاهده یوفو به‌خاطر خطای دید و پدیده‌های طبیعی است. هرچند ظاهرا مسئله از مشاهده یوفو در آسمان گذشته است و حالا مقامات آمریکایی یوفوهای مخفی شده در زیر آب را کاملا جدی گرفته‌اند.

آمریکا وجود یوفوهای مخفی زیر آب را تا حدودی تایید می‌کند

یوفوهای مخفی در آب

در سال ۱۹۹۲ چندین فرد مختلف در کالیفرنیا ادعای مشاهده یک پدیده فوق‌العاده عجیب را مطرح کردند. آنها گفتند که ناگهان ۲۰۰ شیء شبیه یوفو در سکوت کامل از آب‌های خم ساحل سانتا مونیکا خارج شده و برای مدتی در آسمان مانده‌اند. سپس با سرعت در آسمان حرکت کرده و محو شدند.

شش سال بعد یکی از افسران نیروی دریایی آمریکا به‌نام چارلز هوارد روایت خود را از مشاهده یک پدیده عجیب در زیر آب منتشر کرد. او در حال گذر از آب‌های کوبا بود که ناگهان سه نور سفید و بزرگ را زیر آب دید. هوارد گفت که آنها گرد بودند و شعاعی بین ۳ تا ۴ متر داشتند. در نهایت نیز هیچ توضیحی برای مشاهدات وی ارائه نشد. داستان‌های مربوط به مشاهده یوفوهای مخفی شده در زیر آب به همین دو مورد ختم نمی‌شود.

طبیعتا گزارش‌های منتشر شده در رابطه با حضور یوفو در آسمان بسیار بیشتر هستند، اما در سال‌های مختلف گزارش‌هایی نیز در رابطه با حضور آنها در آب منتشر شده است. همین نیز باعث شده که گروهی از مقامات امنیتی دولت آمریکا و سران نظامی روی بررسی جدی موضوع تاکید کنند. تلاش‌های همین گروه نیز باعث شد که دولت آمریکا در نهایت اسم پدیده‌های نابهنجار ناشناخته (UAP) را جایگزین پدیده‌های ناشناخته هوایی کند.

یوفوهای مخفی در آب

شاید تغییر نام یک مسئله کوچک تلقی شود و چندان توجهی را در میان علاقه‌مندان به مسئله یوفو و موجودات فضایی جلب نکند، اما نشان می‌دهد که یوفوهای مخفی شده در زیر آب برای مقامات آمریکایی مهم هستند. مقامات وزارت دفاع آمریکا به‌وضوح گفته‌اند که به‌باور آنها یوفوهای مخفی در زیر آب به خارج از کره زمین تعلق ندارند، بلکه به‌احتمال زیاد فناوری‌های پیشرفته ساخت بشر هستند. شاید هم صرفا ناشی از برخی پدیده‌های طبیعی باشند.

از دهه ۲۰۱۰ رویکرد آمریکا در رابطه با یوفو به‌شکل واضحی تغییر کرده است. پیشتر آنها اطلاعات مربوط به پدیده‌های ناشناس هوایی را منتشر نمی‌کردند و عموما سعی می‌کردند با سکوت از کنار ماجرا بگذرند. هرچند که این روزها مقامات نظامی آمریکا نیروهای نظامی را به نوشتن گزارش مشاهدات خود تشویق می‌کنند. در سال ۲۰۲۱ نیز وزارت دفاع آمریکا کارگروهی را در رابطه با جمع‌آوری و بررسی گزارش‌های مرتبط با یوفو ایجاد کرد.

یوفوهای مخفی در آب

رویکرد کنونی دولت آمریکا در رابطه با یوفوهای مخفی در زیر آب نشان می‌دهد که احتمالا آنها وجود خارجی دارند. هرچند که لزوما وجود آنها به‌منزله حضور موجودات فضایی در زمین نیست. در واقع بیشتر اینگونه به‌نظر می‌رسد که آمریکایی‌ها نگران امنیت مرزهای خود و جاسوسی با استفاده از فناوری‌های پیشرفته هستند.

یکی از مقامات نظامی ارشد آمریکا یادآور شده است که یوفوها را می‌توان به آسانی در آسمان مشاهده و شکار کرد. هرچند که ما دید کافی برای بررسی اعماق آب را نداریم. همچنین دانش و اطلاعات بسیار محدود انسان در رابطه با اقیانوس‌ها باعث می‌شود که مکان ایده‌آلی برای ماموریت‌های پنهان جاسوسی باشند.

نظر شما در رابطه با یوفوهای مخفی شده در زیر آب چیست؟

بیشتر بخوانید:
داستان واقعی منطقه مرموز ۵۱ چیست؛ آزمایشگاه موجودات فضایی یا پایگاه فوق سری ارتش آمریکا؟ ایلان ماسک ضربه محکمی را به طرفداران یوفو و موجودات فضایی زد علائمی که نشان می دهد بیگانگان قبلا از زمین بازدید کرده‌اند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*