کیا K4 مدل 2025

کیا K4 مدل 2025 به‌عنوان جانشین سراتو در آمریکا رونمایی شد + مشخصات و قیمت

شرکت کیا موتورز کره به‌صورت رسمی عرضه سدان زیبا و پر امکانات کیا K4 مدل 2025 را در بازار کشور آمریکا آغاز کرد.

اوایل سال جاری، شرکت Kia Motors از سدان کیا K4 مدل 2025 در نمایشگاه خودرو نیوریورک آمریکا رونمایی کرد. حال به تازگی قیمت و اطلاعات بیشتری از 5 تریم این خودرو و زمان عرضه آن منتشر شده‌ است. این خودرو با طراحی چشم نواز، امکانات مناسب و قیمتی رقابتی می‌تواند به برگ برنده سدان‌های کیا در بازار کشور آمریکا بدل شود. بنابراین تصمیم داریم تا در این مطلب از اخبار خودرو سایت گجت نیرو به معرفی مشخصات، آپشن ها و قیمت کیا K4 مدل 2025 بپردازیم.

کیا K4 مدل 2025، ارزان‌ترین سدان کیا در بازار آمریکا

کیا K4 مدل 2025

این خودرو یک سدان کامپکت جدید از KIA بوده که در بخش طراحی از سدان اسپرت استینگر الهام گرفته است. بهره‌مندی از چراغ‌های باریک و کشیده در قسمت جلو و عقب، جلوپنجره پایینی گسترده و همچنین گلگیرهای عقب عریض به کیا K4 حالتی اسپرت بخشیده است. این طراحی آن را بالاتر از سدان های جمع و جور دیگر مانند هوندا سیویک، مزدا 3، تویوتا کرولا و فولکس واگن جتا قرار می‌دهد.

K4 که جایگزین سراتو/فورته محسوب می‌شود جزو ارزان‌ترین خودروهای بازار آمریکاست. این شرکت قیمت K4 2025 را اعلام کرده است و در حالی که قیمت اولیه آن 2000 دلار بالاتر از سراتو 2024 است، همچنان یک انتخاب مقرون به صرفه در بازار خودروهای جدید گران قیمت است.

مشخصات فنی Kia K4 2025

نمای جلو کیا K4 مدل 2025

تریم پایه K4 دارای یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی با قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 179 نیوتون متر است. مجموع این توان از طریق گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. با این حال کیا یک پیشرانه 1.6 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ 190 اسب بخاری را به عنوان موتوری ارتقا یافته برای کی 4 ارائه می‌دهد. این قوای محرکه منحصر به تریم GT-Line Turbo است و با یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته معمولی عرضه می‌شود. تریم GT-Line Turbo همچنین دارای سیستم تعلیق چند پیوندی در محور عقب است، در حالی که سایر K4 ها با یک سیستم پرتو پیچشی عرضه می‌شوند. تعلیق مک‌فرسون در محور جلو نیز برای همه نسخه ها تعبیه شده است.

آپشن‌های کیا کی 4 بسته به تریم

نمای داشبورد کیا K4 مدل 2025

مدل پایه LX با قیمت 23145 دلار، دارای اپل کارپلی و اندروید اتو بی‌سیم به همراه سیستم‌های کمک‌راننده استاندارد از جمله دستیار محدودیت سرعت، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و کروز کنترل تطبیقی با توانایی توقف و حرکت است. به این لیست باید پایش نقاط کور و هشدار ترافیک پشتی را نیز افزود.

تریم EX با قیمت 25145 دلار عرضه می‌شود که دارای رینگ های آلیاژی 17 اینچی مشکی و خوشه ابزار دیجیتال 12.3 اینچی به جای صفحه نمایش 4.0 اینچی در LX و LXS است. همچنین تزئینات داخلی زیباتر، سیستم کنترل آب و هوای خودکار دو منطقه ای و شارژر بی سیم نیز وجود دارد.

تریم GT-Line ظاهری اسپرت را با قیمت 26345 دلار اضافه می کند و اکسل عقب پرتو پیچشی را با سیستم تعلیق چند پیوندی جایگزین می‌کند. سیستم تعلیق تنظیم شده اسپرت با شیفترهای پدال نصب شده روی فرمان تکمیل می شود. همچنین چرخ‌های استاندارد 18 اینچی، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی در 10 جهت با پشتیبانی برقی کمری، و صندلی‌های جلو با گرم‌کن استاندارد، کروز کنترل تطبیقی ​​و سیستم کمکی رانندگی در بزرگراه کیا نیز در این نسخه وجود دارد.

خریداران می‌توانند آپشن هایی همچون کاکپیت با نمایشگر بزرگ‌تر، سیستم صوتی هارمن کاردون، صندلی‌های دارای گرم‌کن و سردکن و سانروف را برای همه تریم ها سفارش دهند. در ادامه لیست قیمت تمامی نسخه‌های کیا K4 مدل ۲۰۲۵ را مشاهده کنید:

نام تریمقیمت در آمریکا
Kia K4 LX23 هزار و 145 دلار
Kia K4 LXS24 هزار و 145 دلار
Kia K4 EX25 هزار و 145 دلار
Kia K4 GT-Line26 هزار و 345 دلار
Kia K4 GT-Line Turbo29 هزار و 245 دلار

گفتنی است نسخه 2024 برادر بزرگتر این خودرو با نام کیا K5 توربو مدتی پیش توسط کوشا خودرو در کشورمان عرضه شده است. بنابراین از شما دعوت می‌کنیم مطلب معرفی و بررسی این سدان را جذاب در گجت نیوز مطالعه کنید.

ویدیو مرتبط
همجنین بخوانید:
اولین تصاویر از کیا K8 جدید منتشر شد؛ جانشین کادنزا واقعا خواستنی است رسوایی کیا و هیوندای؛ خودروسازان کره‌ای اطلاعات مردم را می‌فروشند! نسل جدید سانگ یانگ اکتیون با طراحی زیباتر از قبل معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*