نیسان سیلفی هیبرید وارداتی پارس خودرو

نیسان سیلفی هیبرید توسط پارس خودرو به ایران می‌آید

پارس خودرو که مدتی پیش نسخه بنزینی نیسان سیلفی را به نمایش گذاشته بود، برای واردات نسخه هیبرید این خودرو ژاپنی هم به ایران برنامه دارد.

نیسان سیلفی پارس خودرو اوایل مردادماه در نمایشگاه تحول صنعت خودرو 1403 به نمایش گذاشته شد. جدیدترین اخبار خودرو نشان می‌دهند که پارس خودرو برنامه دارد نسخه هیبرید نیسان سیلفی با عنوان e-Power را هم وارد کشور کند.

عرضه نسخه هیبرید نیسان سیلفی در ایران

پارس خودرو به‌زودی نمونه‌های اولیه نیسان سیلفی هیبرید را وارد کشور می‌کند تا فرایند عرضه آن‌ها در بازار ایران در کنار تیپ‌های آنر و کامفورت سیلفی بنزینی را در پیش بگیرد.

نیسان سیلفی هیبرید وارداتی پارس خودرو

نیسان سیلفی هیبرید 4652 میلی‌متر طول، 1815 میلی‌متر عرض و 1450 میلی‌متر ارتفاع دارد و دو محور آن در فاصله 2711 میلی‌متری از یکدیگر قرار گرفته‌اند.

این خودرو برای تامین قوای محرکه از یک موتور بنزین‌سوز 1.2 لیتری و دو موتور الکتریکی بهره می‌برد. این پیشرانه هیبرید در مجموع می‌تواند 136 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نسخه‌های بنزینی این سدان ژاپنی هم که برای واردات به ایران در نظر گرفته شده‌اند، به یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی با قدرت 133 اسب بخار و گشتاور 159 نیوتن مجهز هستند و برای انتقال نیرو محرکه یک گیربکس اتوماتیک سی‌وی‌تی را به کار می‌گیرند.

هنوز برای قضاوت درباره امکانات و آپشن‌های این خودرو وارداتی جدید پارس خودرو زود است؛ از آنجا که هنوز جزئیات زیادی درباره تیپ در نظر گرفته شده برای واردات در دسترس نیست. با وجود این، نگاهی کلی به مجموعه امکانات رفاهی و ایمنی سیلفی هیبرید می‌تواند دید مناسبی به شما نسبت به سطح تجهیزات آن ارائه بدهد.

نیسان سیلفی هیبرید از لحاظ امکانات ایمنی و کمک‌راننده در سطح مناسبی قرار دارد. کنترل پایداری الکترونیکی، رادار نقطه کور، رادار تصادف از عقب، ترمز اضطراری خودکار، هشدار تصادف از جلو، هشدار خروج از خط، هشدار و پیش‌بینی برخورد بر اثر تغییر لاین و کروز کنترل هوشمند تطبیق‌پذیر برخی از این امکانات هستند. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که برای این خودرو ژاپنی 6 ایربگ در نظر گرفته شده است.

کابین نیسان سیلفی هیبرید وارداتی پارس خودرو

از جمله آپشن‌های رفاهی Sylphy هم می‌توان به سیستم تهویه مطبوع خودکار، تریم چرمی کابین، سانروف و تنظیم برقی آینه‌های بغل به‌همراه گرمکن و استارت/استاپ اشاره کرد.

از دست ندهید:
ولاگ نمایشگاه آفرود ایران مال ۱۴۰۳ ؛ از لندکروز پاگنده تا کی ام سی رضا بهرام وزیر پیشنهادی صمت هم وعده واردات خودرو ارزان قیمت داد ثبت نام محصولات ایران خودرو در طرح جدید این شرکت چقدر سود دارد؟ گرد و خاک کی ام سی در نمایشگاه آفرود ایران مال به همراه رضا بهرام + ویدیو مقایسه نیسان ایکس تریل با میتسوبیشی اوتلندر؛ شاسی بلندهای وارداتی جدید بازار ایران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*