سرعت اینترنت خانگی

قطعی اینترنت در ایران؛ آپدیت شد: آیا اینترنت شما وصل شده است؟

قطعی اینترنت در ایران از ظهر دیروز در سراسر کشور مشکلات بسیاری برای کاربران ایجاد کرده است. اما اختلال اینترنت کشور چه زمانی برطرف خواهد شد؟

قطعی و اختلال فراگیر اینترنت در ایران از دیروز (شنبه 26 آبان) در تمام شهرهای کشور موجب بروز مشکلات بسیاری برای مردم شده است. اختلال اینترنت به گونه ای است که تنها شبکه داخلی کشور در دسترس بوده و امکان برقراری ارتباط با سرورهای خارج از ایران میسر نیست.

جزئیات قطعی اینترنت در ایران

همانطور که گفته شد، در حال حاضر تنها سایت هایی که سرور آنها داخل کشور قرار دارد در ایران قابل دسترسی هستند (گجت نیوز به دلیل استفاده از CDN ایران هم اکنون در دسترس قرار دارد) و امکان ارتباط با سرور های خارج از ایران میسر نیست. این مشکل حتی شامل سرویس های بسیار مهمی همچون خدمات شرکت گوگل هم می‌شود.

ساعاتی پیش ایسنا در خبری اعلام کرد که قطعی و اختلال اینترنت با تصویب شورای امنیت کشور و به مدت 24 ساعت تعیین، و به اپراتورهای اینترنت اعلام شده است؛ هرچند اکنون بیش از 24 ساعت از قطعی اینترنت کشور گذشته و همچنان تنها دسترسی به سایت ها و سرویس های داخلی میسر است.

لازم به ذکر است که پیگیری گجت نیوز از طریق روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم به جایی نرسید و تنها پاسخ این وزارت خانه اعلام بی اطلاعی از این موضوع و انداختن تقصیر به گردن نهاد های دیگر بود!

به هر صورت امیدواریم که هرچه سریعتر مشکل اینترنت در ایران برطرف شود؛ در صورت کسب اطلاعات بیشتر این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

به روز رسانی های قبلی

به روز رسانی های قبلی

به‌روزرسانی 1:

علی ربیعی، سخنگوی دولت در خصوص قطعی اینترنت سراسری در ایران اعلام کرد از امروز (27 آبان 98) یا فردا مشکل قطعی اینترنت تمامی استان‌های کشور برطرف خواهد شد.

به‌روزرسانی 2:

با اینکه سخنگوی دولت خبر از وصل شدن اینترنت و رفع اختلال کشور از امروز یا فردا می‌دهد، برخی منابع عقیده دارند اختلال اینترنت ایران احتمالا تا یک هفته ادامه خواهد داشت!

به‌روزرسانی 3:

بر اساس گزارشی که توسط نت بلاکس از قطعی اینترنت ایران منتشر شده، اختلال و افت 95 درصدی اینترنت در ایران طی 48 ساعت گذشته یکی از پیچیده‌ترین مواردی است که تاکنون این موسسه بررسی کرده است. ادامه مطلب در لینک زیر:

گزارش نت بلاکس از قطعی اینترنت ایران ؛ افت 95 درصدی اینترنت در ایران

به‌روزرسانی 4:

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت قطع اینترنت به ضرر مردم و نظام است و ما پیگیر اتصال اینترنت هستیم که در همین رابطه شورای امنیت کشور نیز به‌زودی مجوزی را برای برقراری اینترنت صادر خواهد کرد. ادامه مطلب در لینک زیر:

آذری جهرمی: قطع اینترنت به ضرر مردم و نظام است، پیگیر اتصال اینترنت هستیم

به‌روزرسانی 5:

علی ربیعی، سخنگوی دولت در ارتباط با زمان اتصال مجدد اینترنت اظهار کرد چنانچه اطمینان حاصل شود که سوءاستفاده‌ای صورت نمی‌گیرد، اینترنت استان‌های مختلف به تدریج وصل می‌شود.

به‌روزرسانی 6:

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در خصوص زمان رفع قطعی اینترنت اعلام کرد در این خصوص اطلاعی ندارم و باید از شواری امنیت کشور (شاک) سوال کنید. ادامه مطلب در لینک زیر:

آذری جهرمی: از زمان رفع قطعی اینترنت خبر ندارم

به‌روزرسانی 7:

سخنگوی دولت با بیان اینکه نگرانی مردم بابت قطعی اینترنت را درک می‌کنیم، گفت دسترسی مجدد استان‌ها به اینترنت به صورت تدریجی انجام خواهد شد. ادامه مطلب در لینک زیر:

سخنگوی دولت: رفع قطعی اینترنت تدریجی خواهد بود، نگرانی مردم را درک می‌کنیم.

به‌روزرسانی 8: 

عضو شورای امنیت کشور در خصوص زمان رفع قطعی اینترنت ایران گفت با توجه به اینکه عناصر اصلی اغتشاشات اخیر دستگیر شده‌اند و کشور به ثبات رسیده است، انتظار می‌رود طی چند روز آینده اینترنت مجددا وصل شود. ادامه مطلب در لینک زیر:

عضو شورای امنیت کشور: قطعی اینترنت طی چند روز آینده رفع می‌شود

به‌روزرسانی 9: 

اینترنت برخی استان ها وصل شده است

بر اساس اعلام کابران،‌اینترنت خانگی یا همان AdSl اکثرا استان ها همچون ، هرمزگان ، اراک ، خوزستان ، مشهد و قم وصل شده و امکان اتصال به اینستاگرام و واتس اپ برای کاربران فراهم شده است اما اینترنت اپراتورهای موبایل همچنان قطع است.

به‌روزرسانی 10: 

نت بلاکس هم تایید کرد

نت بلاکس (NetBlocks) در تازه‌ترین گزارش خود، از بازگشت محدود اتصال به اینترنت در ایران پس از 113 ساعت خبر داد. این سازمان ناظر بر اینترنت با اشاره به آنلاین شدن برخی از کاربران ایرانی، سطح دسترسی به اینترنت بین‌الملل را حالا 8 درصد برآورد کرده است. گزارش پیشین نت بلاکس، از دسترسی 4 درصدی کاربران حکایت داشت.

به‌روزرسانی 11:

اتصال اینترنت ۷ دانشگاه بزرگ تهران

هفت دانشگاه سطح یک و بزرگ کشور (امیر کبیر، صنعتی شریف، علامه طباطبایی، تهران، علم و صنعت، خواجه نصیر و شهید بهشتی) به اینترنت جهانی دسترسی پیدا کردند.

به‌روزرسانی 12:

فعلا فقط اینترنت مشترکین حقوقی فعال شده!

بر اساس بررسی‌های انجام شده، به نظر می‌رسد که تاکنون خطوط ADSL مربوط به مشترکان حقوقی فعال شده و اینترنت مشترکین حقیقی و خانگی در مرحله بعد فعال خواهد شد.

به‌روزرسانی 13:

احتمال فیلتر اینستاگرام ،‌ واتس اپ

احتمال فیلتر اینستاگرام ،‌ واتس اپ و سایر شبکه های اجتماعی خارجی در ایران با سخنان امروز احمد خاتمی در حاشیه جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری قوت گرفت.  ادامه مطلب در لینک زیر:

احتمال فیلتر اینستاگرام ،‌ واتس‌اپ و سایر شبکه های اجتماعی خارجی

به‌روزرسانی 14:

136 ساعت بدون اینترنت😔

طبق آخرین گزارش نت بلاکس،‌ هم اکنون 15 درصد از مردم ایران به اینترنت دسترسی داشته و حالا پس از گذشت 136 ساعت از قطعی اینترنت همچنان 85 درصد امکان دسترسی به شبکه جهانی اینترنت را ندارند.  ادامه مطلب در لینک زیر:

136 ساعت از قطعی اینترنت در ایران گذشت؛‌ تنها 15 درصد متصل هستند

به‌روزرسانی 15:

آیت الله خاتمی در خطبه های نماز جمعه امروز تهران :

از تدبیرهای ستودنی در این ماجرا قطع اینترنت بود؛ اگر مسئولین می‌خواهند اهمیت کار را درک کنند ببیند دشمن و شبکه‌های خارجی چقدر ناراحتند از این اتفاق؛ این یعنی لانه زنبور را شناسایی کردند؛ از آن‌ها درخواست می‌کنم، پیامرسان‌های داخلی را تقویت کنند و اینترنت بومی را هر چه زودتر راه اندازی کنند؛ اگر در این کار کوتاهی کنید در پیشگاه خدا جوابی نخواهید داشت. تقاضا دارم اینترنت را باز باز نکنید. دیدید که به مردم جنایت یاد می دادند.

به‌روزرسانی 16:

تکلیف بسته های اینترنت در زمان قطعی چه خواهد شد؟

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت از اپراتورهای تلفن همراه و ثابت خواستیم تا بسته های اینترنت مشترکان را در زمان قطعی اینترنت محاسبه و به اعتبار بسته‌ها اضافه کنند. ادامه مطلب در لینک زیر:

وزیر ارتباطات از اپراتورهای موبایل خواستار محاسبه بسته های اینترنت در زمان قطعی شد

به‌روزرسانی 17:

اینترنت خانگی (ADSL) چند استان برقرار شد

گزارش‌ها حاکی از آن است که اینترنت‌های خانگی در استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، سمنان، یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، زنجان و ایلام وصل شده است.

به‌روزرسانی 18:

میزان اتصال کاربران ایرانی اینترنت به 20 درصد رسید

بر اساس مانیتورینگ زنده سازمان نت بلاکس،‌ هم اکنون پس از 148 ساعت قطعی اینترنت در ایران،‌ 20 درصد از کاربران به اینترنت متصل شده و به نظر می‌رسد این آمار در حال افزایش است.

به‌روزرسانی 19:

آمریکا وزیر ارتباط و فناوری اطلاعات ایران را تحریم کرد

طبق اعلام سایت وزارت خزانه‌داری آمریکا محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران توسط آمریکا تحریم شد. آمریکا دلیل این تحریم را سانسور اینترنتی در ایران اعلام کرد. ادامه مطلب در لینک زیر:

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران توسط آمریکا تحریم شد

به‌روزرسانی 20:

اینترنت خانگی تهران و کلانشهرهای کشور تا دقایقی دیگر برقرار می‌شود

یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات تایید کرد، با دریافت مجوزهای لازم، اینترنت خانگی تهران و تعداد زیادی از کلانشهرهای کشور تا دقایقی دیگر برقرار خواهد شد.

به‌روزرسانی 21:

اتصال اینترنت موبایل بعد از یک هفته خاموشی

یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد احتمالا تا فردا صبح اینترنت تلفن همراه در کشور وصل خواهد شد. ادامه مطلب در لینک زیر:

اینترنت خانگی امروز وصل می‌شود؛‌ اینترنت موبایل فردا

به‌روزرسانی 22:

دسترسی 59 درصدی کاربران به اینترنت طبق گزارش نت بلاکس

اینترنت

بر اساس مانیتورینگ زنده سازمان نت بلاکس،‌ هم اکنون پس از 163 ساعت قطعی اینترنت در ایران،‌ 59 درصد از کاربران به اینترنت متصل شده و به نظر می‌رسد این آمار در حال افزایش است.

به‌روزرسانی 23:

هم اکنون 64 درصد ایران به اینترنت دسترسی دارند

به‌روزرسانی 24:

هم اکنون 66 درصد ایران به اینترنت دسترسی دارند

اینترنت

به‌روزرسانی 25:

هم اکنون 67 درصد ایران به اینترنت دسترسی دارند

اینترنت

به‌روزرسانی 26:

هم اکنون 68 درصد ایران به اینترنت دسترسی دارند

اینترنت

به‌روزرسانی 27:

هم اکنون 70 درصد ایران به اینترنت دسترسی دارند

اینترنت

به‌روزرسانی 28:

هم اکنون 71 درصد ایران به اینترنت دسترسی دارند

اینترنت

به‌روزرسانی 29:

هم اکنون 72 درصد ایران به اینترنت دسترسی دارند

اینترنت

به‌روزرسانی 30:

هم اکنون 73 درصد ایران به اینترنت دسترسی دارند

اینترنت

به‌روزرسانی 31:

هم اکنون دسترسی اینترنت کاربران از 73 به 71 درصد کاهش پیدا کرد

اینترنت

بر اساس مانیتورینگ زنده سازمان نت بلاکس،‌ هم اکنون ( ساعت 1 بامداد روز یکشنبه 3 آذر 98) دسترسی اینترنت کاربران از 73 به 71 درصد کاهش پیدا کرد. این در حالی است که فقط کاربران اینترنت خانگی به اینترنت دسترسی دارند و برخی از استان‌ها نیز منتظر اتصال به اینترنت بین‌الملل هستند، اما برخلاف انتظار میزان دسترسی کاهش یافته است.

به‌روزرسانی 32:

هم اکنون 86 درصد ایران به اینترنت دسترسی دارند

سطح دسترسی مردم ایران به اینترنت به 86 درصد رسید و این نشان می‌دهد اپراتورهای موبایل به آرامی در حال اتصال مردم به اینترنت بین‌الملل هستند.

به‌روزرسانی 33:

اینترنت در پنج استان فعلا وصل نمی‌شود

در حالی که اینترنت اکثر استان‌های ایران متصل شده است، امروز صبح خبرگزاری‌ها اعلام کردند که فعلا اینترنت 5 استان فارس، کرمانشاه، کردستان، البرز و خوزستان وصل نخواهد شد و دلیل آن مشخص نیست.

به‌روزرسانی 34:

اینترنت شیراز هم وصل شد

سه روز پس از اتصال مجدد مشترکان تجاری، مسکونی، اداری و خدماتی برخی استان‌های کشور به اینترنت، سرانجام اینترنت این گروه از مشترکان در شهر شیراز نیز ظهر یکشنبه سوم آذرماه وصل شد.

به‌روزرسانی 35:

شروع رفع قطعی اینترنت موبایل در کشور

روابط عمومی اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل اعلام کردند رفع قطعی اینترنت موبایل کاربران آنها شروع شده و تا پایان امشب تمامی کاربران به اینترنت همراه دسترسی خواهند داشت. ادامه مطلب در لینک زیر:

رفع قطعی اینترنت موبایل در کشور شروع شد

به‌روزرسانی 36:

هم اکنون 88 درصد ایران به اینترنت دسترسی دارند

اینترنت

به‌روزرسانی 36:

هم اکنون 89 درصد ایران به اینترنت دسترسی دارند

اینترنت

به‌روزرسانی 37:

هم اکنون 98 درصد اینترنت ایرانسل برقرار شد، همراه اول و رایتل فقط 1 درصد

اینترنت

به‌روزرسانی 38:

98 درصد کاربران ایرانسل وصل شده اند؛‌ آماری که با واقعیت همخوانی ندارد

بر اساس مانیتورینگ لایو سازمان نت بلاکس،‌ که بعد از اتصال اینترنت ADSL کشور تنها در حال مانیتور وضعیت اتصال اپراتورهای موبایل ایران است،‌ در حال حاضر ( 3 آذر 98 ساعت 19:00) 98 درصد کاربران ایرانسل به اینترنت متصل هستند؛‌ این در حالی است که طبق گزارش های رسیده،‌ هنوز کاربران بسیاری در ایران قادر به استفاده از شبکه جهانی اینترنت از طریق اپراتور ایرانسل نیستند. حالا این سوال پیش می‌آید که چطور ممکن است که 98 درصد اینترنت ایرانسل وصل شده باشد اما همچنان کاربران بسیاری در ایران قطع باشند؟!

به‌روزرسانی 39: (3 آذر ساعت 23:11)

ایرانسل 95 درصد وصل شده!

بر اساس آخرین آماری که نت بلاکس از میزان اتصال اینترنت اپراتورهای موبایل کشور منتشر کرده است،‌ ایرانسل 95 درصد و همراه اول و رایتل نیز هنوز همان 1 درصد متصل هستند؛‌ هرچند که با توجه به گزارش های متعدد از سراسر ایران،‌ هنوز بسیاری از کاربران ایرانسل به اینترنت دسترسی ندارند و ظاهرا نت بلاکس هم آماری درستی از ایرانسل ارائه نکرده است!

به‌روزرسانی 40: (4 آذر ساعت 00:03)

اتصال اینترنت ایرانسل 93 درصد، رایتل 23 درصد و همراه اول 1 درصد!

اینترنت

اینترنت اپراتور رایتل نیز از دقایقی قبل با سرعت چشمگیری به اینترنت جهانی متصل شده است و برخی از خبرگزاری‌ها اعلام کردند تا عصر روز دوشنبه دسترسی مردم ایران به اینترنت جهانی تکمیل خواهد شد. گفتنی است گزارش کاربران از سراسر ایران حاکی از آن است تاکنون بسیاری از کاربران ایرانسل به اینترنت دسترسی ندارند و ظاهرا موسسه نت بلاکس نیز آماری دقیقی از ایرانسل ارائه نکرده است!

به‌روزرسانی 41: (4 آذر ساعت 02:00)

نت بلاکس به آمار نادرست خود در مورد ایرانسل اعتراف کرد!

اکانت رسمی نت بلاکس در لایو چت یوتیوب اعتراف کرد که در مورد آمار اتصال کاربران ایرانسل به اینترنت اشتباه کرده است. ماجرا از این قرار است که ظاهرا ایرانسل امروز تقریبا تمام شبکه خود را فعال کرده اما کاربران تنها به شبکه داخلی (اینترانت) دسترسی داشته و همچنان اینترنت برای آنها قطع بوده است. این نشان می‌دهد که آمار امروز نت بلاکس در مورد میزان اتصال کاربران ایرانسل به اینترنت غلط بوده است!

به‌روزرسانی 42: (4 آذر ساعت 13:40)

اتصال اینترنت ایرانسل 100 درصد، رایتل 23 درصد و همراه اول 1 درصد!

اینترنت

بر اساس آخرین آماری که نت بلاکس از میزان اتصال اینترنت اپراتورهای موبایل کشور منتشر کرده است،‌ ایرانسل 100 درصد و  رایتل 23 درصد و همراه اول نیز هنوز همان 1 درصد متصل هستند؛‌ هرچند که با توجه به گزارش های متعدد از سراسر ایران،‌ هنوز بسیاری از کاربران ایرانسل به اینترنت دسترسی ندارند و ظاهرا نت بلاکس هم آماری درستی از ایرانسل ارائه نکرده است!

به‌روزرسانی 43: (4 آذر ساعت 14:45)

اتصال اینترنت همراه از امشب آغاز می‌شود

طبق اعلام برخی منابع،‌ اینترنت موبایل کل کشور امشب وصل خواهد شد. لازم به ذکر است که این اطلاعات از طریق منابع غیر رسمی به دست ما رسیده و گجت نیوز آن تایید یا رد نمی کند.

ایرانسل نت بلاکس را دور زد!

سایت نت بلاکس دیروز از دسترسی بیش از 90 درصدی کاربران ایرانسل به اینترنت خبر داد، اما ظاهرا ایرانسل با پینگ جعلی، نت بلاکس را دور زده و این آمار اصلا درست نیست. ادامه مطلب در لینک زیر:

ایرانسل نت بلاکس را دور زد؛ آمار اتصال کاربران ایرانسل به اینترنت درست نیست

به‌روزرسانی 44: (5 آذر ساعت 13:10)

اینترنت خوزستان هم وصل شد

شهروندان خوزستانی خبر می‌دهند پس از گذشت 10 روز از قطعی اینترنت در خوزستان از دقایقی پیش شبکه جهانی اینترنت در برخی شهرهای خوزستان از طریق سرویس‌های خانگی در دسترس شهروندان قرار گرفته است.

بررسی داستان قطع اینترنت کشور برای همیشه!

اخیرا یک نامه از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به دستگاه‌های اجرایی منتشر شد که شایعاتی درباره قطعی همیشگی اینترنت را به وجود آورد. حالا وزیر ارتباطات در این مورد توضیحاتی ارائه کرده است. ادامه مطلب در لینک زیر:

ماجرای نامه وزارت ارتباطات به نهادهای دولتی و داستان قطع اینترنت کشور برای همیشه!

پاسخ وزیر ارتباطات به نامه نمایندگان مجلس

پس از ارسال نامه نمایندگان تهرانی مجلس شورای اسلامی به وزیر ارتباطات، محمد جواد آذری جهرمی به این نامه پاسخ داد و گفت در مذاکره با نهادهای امنیتی پیگیر رفع قطعی اینترنت است.  ادامه مطلب در لینک زیر:

وزیر ارتباطات به نامه نمایندگان مجلس درباره قطعی اینترنت پاسخ داد

به‌روزرسانی 44: (5 آذر ساعت 22:35)

آخرین آمار نت بلاکس از میزان اتصال کاربران اینترنت خانگی و موبایل در ایران

میزان اتصال اینترنت خانگی

اینترنت

هم اکنون 94درصد کاربران ایران (ADSL) به اینترنت جهانی دسترسی دارند

میزان اتصال اینترنت موبایل

اینترنت

  • ایرانسل 75 درصد
  • رایتل 24 درصد
  • همراه اول 1 درصد

گفتنی است سایت نت بلاکس در حالی از دسترسی بیش از 75 درصدی کاربران ایرانسل به اینترنت خبر می‌دهد که شواهد از پینگ جعلی ایرانسل حکایت دارد و این اپراتور نت بلاکس را دور زده و چنین آماری اصلا درست نیست. همچنین بسیاری از کاربران از عدم دسترسی به اینترنت موبایل گزارش می‌دهند. از این رو گجت نیوز آمارهای موسسه نت بلاس را فقط به اطلاع کاربران رسانده و آنها را تایید نمی‌کند.

ادامه مطلب در لینک زیر:

ایرانسل نت بلاکس را دور زد؛ آمار اتصال کاربران ایرانسل به اینترنت درست نیست

به‌روزرسانی 44: (5 آذر ساعت 22:40)

آغاز دسترسی کاربران به اینترنت موبایل

برخی از خبرگزاری‌های کشور به نقل از یک منبع آگاه اعلام کردند اینترنت موبایل ظرف 24 ساعت آینده در تهران برقرار خواهد شد. این منابع همچنین تاکید کردند تا پایان هفته تمامی کاربران کشور به اینترنت جهانی دسترسی خواهند داشت. در همین رابطه برخی از کاربران از نقاط مختلف کشور اعلام کردند دسترسی اینترنت موبایل برای آنها فراهم شده است.

لازم به ذکر است گجت نیوز به دلیل عدم دسترسی به شواهد قابل استناد این اخبار را تایید نمی‌کند. از این رو کاربران می‌توانند در صورت دسترسی به اینترنت موبایل، در زیر این مطلب در قالب نظرات این موضوع را با ما و سایر افراد به اشتراک بگذارند.

به‌روزرسانی 45: (6 آذر ساعت 4:20)

وزیر کشور: فردا در جلسه شورای امنیت برای اتصال اینترنت موبایل بحث می‌کنیم

رحمانی فضلی:
تحلیل دشمنان این بود که باید اغتشاشات یک ماه ادامه داشته باشد. اینترنت ثابت در تمام کشور باز شده؛ اینترنت موبایل هم در ده استان باز است. فردا در جلسه شورای امنیت برای اتصال اینترنت موبایل بحث می‌کنیم. به تناسب این که اطمینان حاصل شود اینترنت موبایل نیز در تمام کشور وصل خواهد شد.

به‌روزرسانی 46: (6 آذر ساعت 16:30)

اینترنت موبایل کشور در حال وصل شدن است

بررسی از آخرین وضعیت اتصال اینترنت موبایل کشور حاکی از آن است که اینترنت همراه اول، ایرانسل و اینترنت سیم کارت‌های شاتل موبایل در تهران و برخی دیگر از مناطق کشور برقرار شده است.  ادامه مطلب در لینک زیر:

اینترنت موبایل کشور در حال وصل شدن است؛‌ گزارش لحظه ای از اپراتورها و مناطق وصل شده

به‌روزرسانی 47: (6 آذر ساعت 16:32)

اتصال اینترنت پهن باند ثابت در سراسر کشور

  • اینترنت پهن باند ثابت سراسر کشور (TD-LTE) متصل شد.

به‌روزرسانی 48:

قطع اینترنت از این پس فقط با تصویب مجلس!

اینترنت

معاون وزیر ارتباطات: در حال تهیه لایحه‌ای هستیم تا از این پس قطع اینترنت تنها با تصویب مجلس امکان‌پذیر باشد.

مطالب مرتبط:

پیام رسان های داخلی در زمان قطعی اینترنت عملکرد ضعیفی داشتند

اینترنت ملی و هرآنچه باید در مورد آن بدانید

به‌روزرسانی 47: (7 آذر ساعت 14:15)

برقراری اینترنت شاتل موبایل در کشور

براساس مجوزهای صادر شده و از دقایقی قبل اینترنت سیم کارت‌های شاتل موبایل در استانهای آذربایجان غربی، خراسان رضوی، لرستان، مازندران، گیلان، کرمان و کردستان به عنوان اولین اپراتور برقرار شد. در حال حاضر مشترکین سیم کارت‌های شاتل در مجموعا در 25 استان کشور به اینترنت متصل هستند.

به‌روزرسانی 48: (7 آذر ساعت 14:15)

اینترنت همراه در هفت استان دیگر در حال اتصال است

یک منبع آگاه از اتصال اینترنت همراه در استان‌های آذربایجان غربی، خراسان رضوی، لرستان، مازندران، گیلان، کرمان و کردستان خبر داد. شواهد حاکی از آن است برخی از کاربران این استان‌ها به اینترنت متصل شده‌اند و سایر کاربران نیز به تدریج در حال اتصال هستند.

به‌روزرسانی 49: (7 آذر ساعت 17:05)

اتصال 79 درصد ایران به اینترنت به گزارش نت بلاکس

بعد از گذشت 200 ساعت از قطعی اینترنت ایران، بر اساس داده های آماری سایت نت بلاکس، در حال حاضر 79 درصد از مردم ایران به اینترنت دسترسی دارند.  این در حالی است که آمار نت بلاکس در مورد شبکه ایرانسل صحیح نیست و با توجه به اینکه هنوز چندین استان کشور به اینترنت همراه دسترسی ندارند، 79 درصد اعلام شده از طرف نت بلاکس آمار درستی به حساب نمی‌آید.

به‌روزرسانی 50: (7 آذر ساعت 22:20)

استان‌هایی که به اینترنت بین‌الملل ایرانسل متصل هستند

دسترسی به اینترنت همراه اینترنت در استان‌های زیر (به تفکیک تاریخ اتصال) را مشاهده می‌کنید:

  • 7 آذر:‌ آذربایجان غربی، خراسان رضوی، لرستان، مازندران، گیلان، کرمان کردستان
  • 6 آذر: مرکزی، قم، قزوین، کهگیلویه و بویر احمد، آذربایجان شرقی، هرمزگان، بوشهر، تهران (به جز شهرستان‌های غرب استان)
  • 5 آذر: خراسان شمالی
  • 3 آذر:  خراسان جنوبی، گلستان، سمنان، یزد، چهارمحال و بختیاری، همدان، اردبیل، زنجان، ایلام

به‌روزرسانی 51: (8 آذر ساعت 13:00)

اینترنت موبایل استانهای زیر تا دقایقی دیگر وصل می شود

  • اصفهان
  • فارس
  • البرز
  • کرمانشاه
  • شهرستانهای غرب استان تهران

بدین ترتیب در کل کشور تنها اینترنت موبایل دو استان خوزستان و سیستان و بلوچستان قطع باقی میماند.

به‌روزرسانی 51: (8 آذر ساعت 22:00)

اینترنت خوزستان فردا (شنبه) وصل می‌شود

با تصمیم شورای امنیت کشور (شاک) اینترنت تلفن‌های همراه، فردا – شنبه – پس از ۱۶ روز قطعی، در استان خوزستان برقرار خواهد شد. متاسفانه هنوز خبری از اتصال اینترنت استان سیستان و بلوچستان به دست ما نرسیده است، با این حال احتمال دارد که همزمان با خوزستان اینترنت سیستان و بلوچستان نیز متصل گردد.

به‌روزرسانی 52: (11 آذر ساعت 16:20)

آخرین جزئیات قطعی اینترنت در سیستان و بلوچستان

قطعی اینترنت در سیستان و بلوچستان در حالی همچنان ادامه دارد که تمامی استان‌های کشور به صورت کامل به اینترنت همراه و ثابت دسترسی دارند. اما دلیل ادامه‌دار بودن قطعی در این استان چیست؟  ادامه مطلب در لینک زیر:

قطعی اینترنت در سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد

درصورتی که اینترنت همراه شما وصل شده یه نشده است،‌ لطفا وضعیت اتصال خود را در بخش نظرات با ذکر نام شهر و سرویس دهنده اینترنت خود،‌ ما و سایر کاربران گجت نیوز را مطلع سازید.

1,294 دیدگاه

  1. شاهین شهر اصفهان اینترنت هنوز قهره باهامون 😐

  2. اهواز هم هنوز هیچ کدوم از اپراتورها نت بین الملل رو وصل نکردن .از بس نمایندهامون بی عرضه هستن

  3. انگار غرب تهران جزٔ تهران محسوب نمیشه میترسم همه شهرا رسیدگی بشه فقط این منطقه فلک زده بمونه بدون نت جان عزیزانتون نت رباط کریم اسلامشهر پرند شهریار و بقیه اطراف این منطقه رو وصل کنید اخه چقد بدبختی بکشیم ماها

  4. همرو وصل کردن بجز سیستان و بلوچستان
    این یعنی چی دقیقا؟ ؟
    تو لیست سیاه هم نبودیم آآآ
    تا کجا تبعیض اخه

  5. اسلام شهر ساعت هشت شب هفتم آذر،اینترنت سیمکارت ایرانسل و همراه اول همچنان قطع!!
    دیشبم همراه اول لطف کرده بهم یه گیگ داده که چند ساعت دیگه تموم میشه زمانش و که تو این مدت نت قطع بود اصلا!!
    چتونه؟!

  6. بالاخره بعد از هزار بدبختی زحمت کشیدن وصل کردن
    واقعا خاک بر سرتون که یه کشور رو چند روز بدون اینترنت کردین

  7. لطفا اینترنت اصفهانم وصل کنید فقط خدا میدونه تا الان چقدر متضرر شدم

  8. رایتل پس تو چیکار میکنی؟ اپراتورهای دیگه همه دارن وصل میکنن تو‌نشستی!!!!

  9. سلام بلاخره نت کردستانم وصل شد…واقعا لطف فرمودند مسولین گرام اینم مجبور شدن وگرنه وصل نمیکردن کلا.
    امیدوارم خبرگزاری ها و افرادی که صداشون شنیده میشه تا جاییکه امکان داره پیگیر برقراری اینترنت بقیه هموطنانمون هم باشن. تمام مشکلات و رنج این مردم به کنار… اینکه توو قضیه اینترنتم تبعیض قائل شدن در نوع خودش آزاردهنده بود و توهین و نادیده گرفتن حقوق مردم.
    به امید اینکه با آگاهی و اتحاد مردم کسی بخودش اجازه نده به مردم ظلم یا اهانت کنه فرقی نمیکنه از چه حزب، گروه و مسلکی..باشه.

  10. شیراز رو وصل کنید لطفا، مردم کار دارن زندگی دارن، حداقل یکی بیاد بگه کی وصل میشه؟ این چنتا استان باقی مونده رو وصل کنید بزارین کار و زندگیشون برسن مردم

  11. اصفهان ۱۷:۳۲ همراه همچنان قطع

  12. کاشمر ایرانسل و همراه اول وصل شد…

  13. سلام خواستم بگم ک نگران نباشید اینترنتا داره وصل میشه مال من تو خوی الان وصله
    باتشکر از سایت گجت نیوز

  14. واقعآ که حرف دل مارو زدید یعنی چی مثلا اینترنت هدیه دادن دیروز غروب پیامک اومده که فعال کنید حالا از از دیروز فعال کردیم ،چه فایده !!؟
    خب همه رو وصل کنید دیگه چه بازی‌ایه اخه کم اذیت نشدیم تو این چند وقت حالا هم انتظار شده لحظه‌ای

  15. سلام وقت همگی بخیر ، اینترنت من وصل نشده هنوز ۷ آذر ساعت ۱۶:۴۳ سیمکارتم هم ایرانسل و رایتل منطقه شهریار که متاسفانه هنوز وصل نشده

  16. نیت ایرانسل در چابھار وصل شد

  17. اینترنت سیستان وبلوچستان کلا دوهفته قطع لطفا وصل کنید این استان هم جز ایران مسئولین

  18. ما هم اهوازیم .هنوز قطعه همه اپراتورها

  19. ۷ اذر ساعت ۱۵:۴۵ اسلامشهر نت همراه همه ی اپراتورها قطع

  20. اینترنت مشهد را خدا آزاد کرد.نت ایرانسل و همراه اول وصل شده

  21. با سلام اینترنت مبایل تهران وصل شد

  22. آقا توروخدا نتای غرب تهرانم وصل کنید وقتی همه مناطقش وصلن انصاف نیس ماتو بی نتی باشیم بقیه شهرهاهم همینطور وقتی میتونید همه رو باهم وصل کنید چراانقد کشش میدین بخداا عصابوروان ملت بهم ریخته

  23. اهواز ساعت ۱۵:۱۰ ظهر، هفت آذر، اینترنت تمامی اپراتورهای موبایل قطع!

  24. سلام.مدیر محترم سایت، تو نظرات ک میخوندم، عملا یه عده بهم فحش میدن، واقعا نیازه پیامای توهین آمیزو تایید کنید؟؟!

  25. کرمانشاه ، فارس ، خوزستان ، البرز و غرب و تهران فعلا وصل نمیکنن
    شبیه اون بچه های ته کلاس شدیم که معلم نیومده سر کلاس میگفت شما چند نفر برید بیرون :)))

  26. اینترنت شیراز رو وصل کنید، چی از جون این مردم میخواید؟ بابا ملت کار وزندگی دارن

  27. انگارکُرد بودن درهمه جاگناهه و بایدهمیشه از تبعیض ضربه بخوره
    کرمـــــــــــــانشـــــــــــــــــاه همچنان قطــــــــــــــــع
    به امید روزی که همه درکنار هم فارغ از زبان،قومیت ونژاد زندگی کنیم

  28. اینجا شیراز ساعت ۱۴:۳۰ هفتم آذر هنوز اینترنت همراه ایرانسل وصل نشده!!!

  29. درود ب کشور سر افراز ما…
    که زیرساخت های اینترنتش انقدر قویه…
    اصلا معلوم نیست ک چرا دارین دونه دونه استان هارو وصل میکنین…
    اصلا معلوم نیست ک زیر ساخت های ما کشش اینو نداره ک همه رو باهم وصل کنه…
    اصلا این نشانه بی لیاقتی بعضی از مسئولان نیست…
    به خواسته های ما ک هیچ توجهی ندارید بماند…
    لا اقل مارو یک مشت گاو و گوسفند تصور نکنین…

  30. ارومیه ایرانسل وصل شد

  31. ساعت ۱۲ ظهر ۷ آذر، نت ایرانسل تو مشهد وصله

  32. کرمانشاه،اینترنت موبایل همچنان قطع
    امروز سیزدهمین روز قطعی اینترنت هست

  33. چرااینترنت غرب تهران و باز نمیکنید خسته شدیم بسه دیگه اخه چقداذیت میکنید ازعادی ترین حقوق شهروندی هم دورهستیم به چ امیدی تواین مملکت زندگی کنیم وقتی مسؤلین هیچ ارزشی به خواسته هامون نمیذارن

  34. سلام و خسته نباشید،
    اینترنت همراه اول و ایرانسل در مشهد همچنان قطع هست.

    لطفاً یک خبر دقیق بدهید دیگه حوصله مان داره سر میره.

  35. سلام مشهد هستم و اینترنت همچنان قطعه.
    واقعا ظلمه به خدا 11 روز قطعی اینترنت، گناه منه چیه که باید از کار و زندگیم تو این شرایط سخت زندگی بیوفتم، نکنین این کاراتونو، به من چه ربطی داره که چهارتا احمق ریختن ضرر زدن به اموال عمومی اینا باید از قبل پیش بینی مشید که پیش نیاد نه اینکه تاوانشو امثال من باید بدن.
    دولت مردای محترم شما که نون و آب و خوراکتون همیشه برقراره لااقل انصاف داشته باشین یکم و به فکر مردم باشین، ما از کجا بیاریم وقتی راه در آمدمون مختل میشه …..
    اینترنت آزاد حق طبیعی هر شهروند تو هرجای دنیاست لطفا محدودیت نزارید چون خیلی ها تو ایران یا سرگرمیشون اینترنت هست یا تحقیقاتشون لازمه بودن نت هست یا مثل امثال من کارشون به اینترنت بستگی داره

    • احمق تویی که مردم کشورت میگی احمق .کسی که اعتراض کنه واسه حقش لحمقه یه نفر مثل توکه حتی حقوق اولیه ات رو هم ازت گرفتن یه مشت تو سری خور نادان هستی که درک نمیکنی که یه نفر روزیش از رو ماشین کار کردن هستش یعنی چی .درد امثال شما اینه که فقط به فکر خودتون هستید اینترنت خودتون .نه جوونی که لیسانسه باید رو ماشین کار کنه.لعنت بر ظالم و ادم های ظلم پذیری مثل تو

  36. بخدا دیوانه شدم ازبس توتلگرام اینستا وگوگل نرفتم مثل دیوانه ها شدم ازرشتم چرا اینترنتو وصل نمیکنین اخه ما چرا باید جریه مشت اشغال وعوضی رو بکشیم بابا خودشونو گیراوردن تقصیر ما چیه یه مشت ادم کسخل ملتو ریختن بهم ادم اشرار ما نباید اینترنت داشته باشیم من همونیم که خاک توسرم داشتم میرفتم کشورخارج بگوچرا موندم اینجا گوه خوردن ملتو بهم ریختن به گور خودشون خندیدن بااینکارا چیزی ازپیش میره واقعن گه خاک توسرشون ملتو بهم ریختن بما چه اینترنت نداشته باشیم

    • تو خفه شو دهنت رو ببند برو همون خارج گورت رو گم کن بدبخت معتاد به مردم ایران توهین نکن .بیشرف

    • اینقدر احمق نباش یکی دیگه اینترنت رو قطع کرده به مردم حرف میزنی هر کی از حق خودش دفاع کنه و جلوی ظلم و زور گویی وایسته اشرار یا دشمن یا اختشاش گر نیستن فقط ادمای هایی هستن که تحمل این همه ظلمی ک بهشون میشه ندارن از همین مردم هستن چون از حق خودشون دفاع کردن که اجنبی نمیشن ک فاسد نمیشن ک دشمن نیستن

    • خدایا ملت ایرانو از این افیونی که افتاده به جونشون و ذره ذره میخورشون( شبکه های غیر اشتماعع) نجات بده

  37. اینترنت غرب تهران هنوزقطعه جرم ما چیه که پرندزندگی میکنیم دوهفته شد وصل کنیددیگه

  38. کرج همچنان هیچکدام از اپراتورها وصل نشده -. adsl رو خبر ندارم

  39. والله اینجا آذربایجان غربی شهر ماکو هست۱۲ روز اینترنت ها قطع هست همراه اول ایرانسل خبری نیست

  40. این توییت جناب ناظمی رسما سوئ استفاده از یک نهاد دموکراتیک کشور برای به رای گذاشتن ابتدایی ترین حق هر شهروند یعنی استفاده از اینترنت آزاد می باشد. جناب باستانی خواهشا صدای مارو به این مسولین برسونید. اینجوری پیش بره فردا حق نفس کشیدن به رای می گذارند. والله من سرم تو کارم بود به کسی هم کاری نداشتم که دو هفته مختل کردند باز صدامون در نیامد و سکوت کردیم اما اینجوری پیش بره زرت و زرت نت قطع کنند به بهانه رای مجلس من و امثال من کف خیابان هستیم

  41. سلام ، اینترنت مازندران و خیلی از استان‌ها همچنان قطع هستش از اونجا که اینترنت تهران رو وصل کردن ، ترس اون به وجود اومده تا از حساسیت کاسته باشن و اینترنت بسیاری از استان‌ها بشه یک امری زمان بر
    البته گرچه واقعا قابل تامل هستش این ترس و سکوت در مورد سلب حداقل زندگی شخصی و درآمد معیشتی مردمی که در کشوری با این سطح بالای بیکاری و تورم برای خودشون راهی برای گذران زندگی یا فراموشی ایجاد کرده بودن
    ….
    امیدوارم روزی بیاد که بتونماز خودم خجالت نکشم و شرمنده خودم نباشم
    سخت هست اما لطف و مهربانی پروردگار فراتر از سختی هاست

  42. ۷ آذر ۰۰:۰۶ بعد ۱۲ روز کرمانشاه هتوز هیچ خبری از دسترسی به اینترنت نیست !!!

  43. ساعت ۲۳:۴۰ و انتظار برای وصل شدن نت مشهد.کسی خبر داره کی قراره مشهد وصل بشه؟ این مسئولین آماری ندادند؟ آیا اینترنت برای تمام مردم نیست؟

  44. مثل اینکه تو خیلی ناراحتی اینترنت مردم وصل شده .نه.تو از همون هایی هستی که میخواین اینترنت رو قطع کنید که مردم ما بدبختر بشن و کار و کاسبی مردم نابود بشه .ببند دهنت رو باشه .ببند .به تو مربوط نیست مردم چیکار کنن .

  45. اینترنت همراه اول و رایتل تبریز هم وصل شد
    جا داره از گجت نیوز که تو این مدت اخبار رو اپدیت و اطلاع رسانی میکرد تشکر کنیم خسته نباشید

  46. اینترنت رشت رو چرا بستن دوباره ؟ مگه مشکلش چی بود ؟

  47. سیستان بلوچستان اینترنت همراه قطع

  48. مشهد ایرانسل و همراه اول و رایتل قطع

  49. جلسه شاک چیشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  50. اهواز اینترنت همراه هنوز قعطه هرچند شنیدم adsl وصله

  51. خاک دوعالم توسرمن خاک که ده سال پیش موقعیت رفتن داشتم از این کشور موندم گفتم شاید همه چی بهتر بشه لعنت به من تو شهری زندگی میکنم که دولت وقتی میمونه بودجه نداره از استان قدس رضوی پول قرض میکنه درامد تیلیاردی این شهر به داد دولت هم رسیده بد نت اطراف استان خراسان جنوبی خراسان شمالی وصل خراسان رضوی وصل نشده بد مشهد قطعه هنوز متاسفم واقعا البته نت موبایلش وصل نیس روزی پدرمادرمو لعنت کنم به خاطر همینه که مارو اینجا به دنیا اوردن

  52. حالا که وصل کردن جنبه داشته باشین حول نزنین کاری نکنین باز قط شه هاااا

    • مثل اینکه تو خیلی ناراحتی اینترنت مردم وصل شده .نه.تو از همون هایی هستی که میخواین اینترنت رو قطع کنید که مردم ما بدبختر بشن و کار و کاسبی مردم نابود بشه .ببند دهنت رو باشه .ببند .به تو مربوط نیست مردم چیکار کنن .

  53. خسته شدیم دیگه بخدا ،همش داریم چک میکنیم ۱۰ روزه کارمون شده این ،رو اعصابمون تاثیر گذاشته خب حداقل ی تاریخ مشخص بدین ک ما تکلیفمونو بدونیم زندگیمونو ب هم ریختید بریدیم دیگه…

  54. یعنی خاک بر سر مسئولان استان کرمان که بی بخار تر از اینا وجود نداره.۱۸ استان رو دارن وصل میکنن بعد بزرگترین استان کشور توشون نیست.

  55. سلام و خسته نباشید و ممنون از همه زحماتتون
    جناب باستانی بازم که این استان اون استان کردن جریان چیه ؟؟؟
    مگه بابانوئل هستن که میخان عیدی به مردم بدن یا سفرهای استانی مگه
    چرا نمیگن زیر ساخت هامون بقدری ضعیفه که توانایی وصل کردن همزمان تمام ایران رو نداریم ؟؟؟
    چرا بهانه امنیت میارن
    بچه گول میزنن ؟
    اقا زیر ساختا قدرت وصل همزمان ندارن خب وجود داشته باشن تو دوتا خط اخبار درست بدن به مردم …
    اگر امثال شما نبودن واقعا ملت از کجا باید اخبار داخل همین اب و خاک بگیرن ؟ صدا و سیما !!!!! ؟ اون که تلویزیون ملی نیست یه تلویزیون خصوصی هست …
    در پایان خدا قوت میگم به شما و خبرگزاری شما و تمام کسانی که حتی کم ولی درد و دل مردم رو بصورت واقعی منعکس میکنن …
    با وصل اینترنت بازم میام و به سایتتون سر میزنم …اگر در تلگرام کانال دارید معرفی کنید
    سپاس

  56. پس کی نتیجه جلسه شاک مشخص میشه؟

  57. اگه کسی خبرداره بگه آذربایجان غربی کی وصل میشه

  58. تهران وصل شد همه جا وصل شده دیگه ؟؟؟بخدا ایران فقط تهران نیست ما تو مشهد کلا نت همراه نداریم هیچ کدوم گجت نیوز پیگیری کن تا اتصال کل اینترنت ایران

  59. اهواز – مودم TD-LTE ایرانسل دقایقی پیش وصل شد…

  60. قم هر دو اپراتور وصل شد

  61. من الان رشت رایتل همراه اول ایرانسل adsl اندیشه سبز قطعه برام .موندم چجوری بعضیا میگن مال اونا وصله. احتمالا با تاس ریزی دارن وصل میکنن.

  62. سلام
    تهران ایرانسل حدود 2 ساعت پیش وصل شده ولی ظاهرا همراه اول هنوز کامل وصل نیست
    امیدوارم بقیه هموطنان هم بزودی متصل بشن
    این روزا گذشت ولی یادمون نمیره که چه بر ما گذشت فارغ از 300 ساعت قطع اینترنت ….. بماند
    تاریخ این روزها رو فراموش نخواهد کرد
    از تیم گجت نیوز که در این چند روز علاوه بر آپدیت سریع خبر ها کمک کردند از طریق بخش دیدگاه ها با هم در ارتباط باشیم تشکر میکنم و خسته نباشید میگم بهتون
    پاینده باد ایران

  63. سلام داستان چیه
    اینترنت بین الملل وصل شد تو تهران رو همراه بعد من یه نیم ساعتی استفاده کردم و بعد رفت دوباره بستنش

  64. سلام تو شهر ما (شهرستان مراغه) هم نت همراه وصله هم adal وصله

  65. سیستان و بلوچستان نت هر سه اپراتور بزرگ همچنان قطع می باشد

  66. تو شیراز Td-Lte ایرانسل هنوز قطع البته بعضی جا ها تو شیراز وصله اونم از دو روز پیش وصل بود مال ما هنوز وصل نکردن

  67. رشت رایتل و همراه اول وصل شد

  68. تبریز اینترنت همراه وصل شد

  69. شاهین شهر اصفهان همچنان قطع

  70. اقااااااااا عزیییییییییز نت قطعه چرا میگی اصفهان وصل شده،

  71. اهواز ADSL پارس آنلاین وصل شد
    TD-LTE ایرانسل در قطعه

  72. همراه اول . ایرانسل . شاتل در استان بوشهر همچنان قطع میباشد

  73. ههه جالبه
    بنده استان بوشهرم
    و خبر وصل شدن اینترنت همراه رو تکذیب میکنم
    همراه اول . ایرانسل . شاتل که وصل نشده ………

  74. سلام. آقا مشهد اینترنت همراه (ایرانسل و همراه اول و رایتل) قطع میباشد. ما نت نداریم. بنزین 3000تومان.
    دوستان اگه از تاریخ وصل شدن مشهد آماری دارید ممنون میشم ارائه بدین

  75. تهران وصل شد مشد وصل نشد برازجان وصل بود همدان قطع شد تبریز غطو وصل میشه الو الو

  76. همراه اول کرج چند دقیقه وصل شد دوباره قطع شد.

  77. ابادان بلاخره شاتل وصل شد

  78. بالاخره adsl مخابرات استان خوزستان وصل شد.

  79. معلومه از اصفهان دل پری دارید که هنوز وصلش نکردید! اصفهان مهد فرهنگ و تمدن ایران و هویت وریشه ایران است

  80. همین الان تهران ایرانسل وصل شد

  81. شاتل اهواز وصل شد

  82. بهبهان بالاخره ول شد. پارس آنلاین

  83. دوستان بیچاره شدیم 🙂
    امروز adsl ها وصل شد… سرعت ۲۰ کیلوبایت !
    با بررسی هایی که کردم فهمیدم بله … فاتحمون خوندست..‌
    نتی که الان به عنوان اینترنت جهانی استفاده میکنید نت جهانی نیست یک سرور میانه با لینک های مجازه یعنی چی؟

    یعنی شما هنوز در حال استفاده از اینترانت هستید اما وقتی به سرور های خاصی مثل گوگل ، گیتهاب ، ویکی پدیا متصل می شید سرور داخل شمارو ارجاع میده به یک سرور اینترانت دیگه که اون به اینترنت جهانی وصله و درخواست شمارو پاسخ میده ….

    سرعتش بسیار ضعیفه بخاطر اینکه باید هر درخواست چند برابر انجام بشه و فاصله طی کنه …

    این شرور لینک های خاصی که بهش اد شده فقط پاسخ میده به همین دلیل دیگه وی پی ان ها کار نمیکنن ، سرور های vps خارجی کار نمیکنن …

    اینطوری همه چی کاملا کنترل شده میشه چیزی که دقیقا می خواستند.
    خدا بهمون رحم کنه…

  84. تا وقتی شکایتمون رو ببریم پیش کسی که این بلا رو سرمون اورده
    راه به جایی نمیبریم، این فقط نشون میده چقدر عزت نفس ما پایینه که جای گرفتن حقمون
    داریم اونو از کسی که این حق رو ازمون گرفته گدایی میکنیم
    واقعا چه اینده روشنی تو این گدایی ها میبینین؟
    حق گرفتنیه نه التماس و گدایی کردنی

  85. دوستان سیاست چماق و هویج چیه
    یه گروه به شما هویج رو نشون میده تا انتخابش میکنی میبینی فریب خوردی و هویجی در کار نیست
    و چون فریب خوردی احساس سرخردگی میکنی و به دامان چماق پناه میبری و میبینی اینجا هم تو سری خوری
    بعد دوباره به هویج برمیگردی و این چرخه ادامه داره
    خلاصه که فرقی نداره به هویج رای بدی یا چماق این دو گروه یکی اند فقط هربار با روش ها و تغییر نام مختلف ظاهر میشند
    یه جور پلیس خوب و پلیس بد رو بازی میکنند اما در باطن هر دو پلیس اند
    پس اینقدر با جانب داری خودتون رو احمق جلوه ندین

    • اینا که سیاستذعای امریکا رفیقو خواستگاهتونه

    • این در صورتیه که چماق و هویج هر دو یک هدف رو دنبال کنن. ولی اگر اهداف این دو جریان به کلی متضاد همدیگه باشن چی؟ تو این 1 سالی که رئیسی اومده قوه قضائیه برو ببین چه کار ها که نکرده. چه آقاطاده هایی رو که دستگیر نکرده. رئیسی تو همین 1 سال 10 برابر 6 سال روحانی کار کرده. شما خودتو به کوری زدی نمیخای ببینی. البته برا جنابعالی که به روحانی رای دادی راهی به جز این نمونده که بیای کل نظام رو زیر سوال ببری. ولی مردم میفهمن فرق خوب و بد رو. حالا تو هی بیا خوب و بد رو قاطی کن

      • از منفی هایی که گرفتی ببین کی کوره کی نه
        دستگیری مهره های سوخته که این حرفارو نداره
        دونه درشت هاند که دارن مملکت رو چپاول میکنن

      • اگه فکر میکنی اهداف متضاده، بهتره کلا فکر کردنو‌ بذاری کنار چون مغزت با ساندیس پر شده
        بعد ۴۰ ملت فرق تضاد و دعوا زرگری و نمایشی رو میفهمند

  86. سلام.خبرگزاریها اعلام کردند که امروز بعد از جلسه هیأت دولت وزیر کشور اعلام کرده که عصر جلسه شورای امنیت هستش و در مورد اینترنت تصمیم گیری خواهد شد.
    سپاس و خسته نباشید به گجت نیوز واسه همراهی و اطلاع رسانی به مخاطبین.

  87. اقای باستانی لطفا این احمق رو mute بکنین نتونه نظر بده از روز قطعیه اینترنت اینجا پلاسه داره چرتو پرت میگه🙏

  88. اقای باستانی با توجه به امکانات الان وازرت ارتباطات حدود چند ساله دیگه اینترانت ملی رو راه اندازی میکنند؟

  89. آخرین اپدیت:

    اسلامشهر نت خانگی پیشگامان اینترنت بین الملل متصل است – دی ان اس های 8888 – 8844 – 1001 – 1111 متصل هستند. تست یوتیوب موفقیت آمیز بود و با کیفیت 1080 پخش میشود . پینگ 8888 بین 80 الی 90 میلی ثانیه هست. اون سایت احمق نت بلاک چگ نمیکنم وقتی ایرانسل میتونه دورش بزنه ارزش چک کردن ندارد.

  90. آخرین آپدیت : اسلامشهر ساعت 14:30 اینترنت بین الملل خانگی شرکت پیشگامان متصل شد.

    اسلامهشر آزاد شد.

  91. خوزستان بهبهان – همچنان اینترنت قطع ( adsl – وایرلس و همراه )

  92. ملتی که دغدغش استادیوم رفتنه ناموسشه استادیومی که که کلا فحشه ناموس ردو بدل میشه و دغدغه دومش اینستاگرامه تفریحش عشقش زندگیش مجازیه

  93. اینقد خودتونو خسته نکنید،قرار شده ک اینترنت ملی بشه ب دانشگاها نامه نوشتن ازشون خواستن منابع علمی رو که لازم دارن مشخص کنن تا بشه بهشون دسترسی داشت،اگه قرار بود وصل کنن به همون اسونی ک قطع کرده بودن وصلشم میکردن،میگن همه اینترنت های ثابت وصل شده ما توی کرجیم نه Adsl نه Td_lte نه اینترنت سیمکارت هیچکدومو وصل نکردن و نمیکنن

  94. بعد از سیزده روز اسلامشهر adsl خانگی اسلامشهر پیشگامان وصل شد. البته فقط اینترانت ملی هست.

  95. اون موقع که ما خودمونو جر دادیم که آآآآآی ملت بیاید به رئیسی رای بدین از ترس اینکه یه وقت رئیسی مزاحم دوس دختر بازیتون بشه اومدین به روحانی رای دادین باید فکر اینجاشو هم میکردین. بدبختی اینه که تر و خشک با هم میسوزن. شماها رای اشتباه دادین ما باید بدبختیشو بکشیم

  96. مدیران محترم سایت لطفا پیگیر نتیجه جلسه عصر شورای تامین بشید و منعکس کنید🙏

  97. سلام…. مدیران محترم سایت لطفا پیگیر نتیجه جلسه عصر شورای تامین بشید و منعکس کنید

  98. دیشب واسه 5 دقیقه ت ایرانسل وصل شد تا اومدم ذوق کنم و خداروشکر کنم که بنزین شده 3 تومن ولی اینترنت از دست گروگان گیرها آزاد شده قطع شد
    دست وزیر ارتباطات که بماند ,ظاهرا همه ی وزرا نشستن روی دکمه فیلترینگ

  99. متاسفانه پرند adsl مخابرات همچنان قطع هستش و وصل نشده

  100. جناب روحانی هرروز صب که با ماشین سرکار تشریف میبری بین راه یه اماری هم از قیافه های مردم بگیر تا حساب دستت بیاد

  101. شهریار / شهرک اندیشه فاز یک, 6 آذر ساعت 12:30
    همچنان همه چیز قطعه! چیزیو زدن داغون کردن انقدر دارن طولش میدن؟

  102. در ارومیه اینترنت همراه ایرانسل و همراه اول کلا قطع هست

  103. خدا نابودتان کنه اینترنت وصل کنین گوشیم ریست شده و تمام شماره مخاطب هام رو جیمیلم ذخیره شده الان هیچ دسترسی بهشان ندارم و نیاز فوری بهشان دارم
    دارم دیونه می شم خدا حق این ملت از شماها ظالم های پست فطرت بگیره ک زندگی به همه ما زهر مار کردین نمی شد در طی سی سال زندگی ک تو این کشوری ک خرابه ش کردین چند وقتی آسایش داشته باشیم فکر نمی کنم با وجود شماها این آسایش هرگز بدست بیاد
    انگار خدا هم این کشور ب حال خودش رها کرده البته وعده خدا هم به تغییر سرنوشت ی کشور ب دست مردمانش هست ک ما همین انتخاب کردیم ما حسرت بیشتر، دغدغه بیشتر، ماتم بیشتر، پذیرش ظلم، پذیرش فساد و ناامیدی و افسردگی و ده ها بدبختی دیگه انتخاب کردیم
    شادی و آسایش فکری و جسمی برای ما جز محرمات هستش ما خودمان این انتخاب کردیم و جالبه تهی مغزان این سرزمین زیاده ک بر انتخاب خودشان افتخار هم می کنن و باعث تداوم بدبختی بیشتر همه می شن

    هیچ دلخوشی نداریم فقط منتظر مرگ هستیم

  104. سرنوشت هر ملتی به دست خودش رقم میخوره
    دنبال اینکه بندازیم گردن کسی یا بگیم چرا خدا کاری نمیکنه یا غرب اقدام نمیکنه و …نگردیم
    مگه خودمون چه کاری برا خودمون انجام دادیم؟
    خودمون خواستیم اینجور باشه
    یکی با سکوتش، یکی با مقصر کردن باقی، یکی با بی تفاوتیش و نگاه کردن و هیچ کاری نکردن، یکی با خیانت، یکی با صف ایستادن برای کالایی که گرون شده به جای اینکه نخره تا قیمت بشکنه
    یکی با رای دادن، و یکی با بها ندادن برای ازادی و …
    ازادی بها داره، همه دوست دارن برن بهشت اما حاضر نیستند بمیرن
    هرکسی به نحوی در به وجود اوردن این شرایط مسئوله

  105. تا این لحظه کرمانشاه همچنان مثه روزای گذشته اینترنت قطع هست
    علی برکت الله ):

  106. سلام ممنون میشم پیگیر اینترنت ثابت Td-Lte هم بکنین ممنون میشم
    چون همه دارن فقط درمود adsl حرف میزنن

  107. اگر خدایی هشت و وجود داره … پس چرا ساکته؟😓

  108. مشهد.اینترنت همه اپراتورها ی موبایل قطع هست .ثابت هم کند بالا میاد .هیچ کس هم پاسخگو نیست .اظهار بی اطلاعی می کنن .یعنی کشک .

  109. متاسفانه بعد از گذشت 11 روز هنوز اینترنت adsl اهواز قطع است و وصل نشده است.
    1398/09/06

  110. 6 آذر، ساعت ۱۰.۴۸ اینترنت خوزستان قطعه.
    یارو بود گفت دست ما رو دکمه فیلترینگ نمیره، راست گفت، جای دیگش رو گذاشت رو دکمه فیلترینگ

  111. ایرانسل کلا قطعه 98% یه دروغ بزرگه از خیلیا پرسیدم قطع بودن

  112. سلام شیراز هستم 6 آذر ماه. ما تو خونه Td-Lte ایرانسل داریم که وصل نیس ولی دیروز که رفته بودیم خونه یکی از اقوامون تو معالی آباد شیراز اونجا کار میکرد Td-Lte ایرانسل. ممنون میشم اگه فقط درمورد adsl حرف نزنین و درمورد Td-Lte ایرانسل هم اطلاعات بدین

  113. کجا اینترنت ثابت برای همه وصل شده……. ما تو اندیشه شهریار نه نت ثابت داریم نه موبایل

  114. رباط کریمم هم ADsl مخابرات دارم هم TD-LTE ایرانسل جفشتون فطعن
    الان هم 10 روز شده

  115. رباط کریم
    ADSL lمخابرات دارم + TD-LTE ایرانسل جفتشون همچنان قطع بعد از 10 روز

  116. اخه بندر دیلم شهری که همه همو میشناسن و هیچکس هیچ اعتراضی نکرد و همه تو خونه هاشون بودن و سر کارشون بودن هیچ خبری هم نبود
    دلیلش چیه اینجا نتمون رو وصل نمیکنن خداییش همش ۳۰ هزار نفر جمعیته شهرمون ناموسا چرا وصل نمیکنن!!!!!!

  117. 10روزو 6 ساعتو 31 دقیقه و 30 ثانیه ست که اینترنت رباط کریم قطعه ( هم adsl و هم Mobile Data )
    با تشکر از مسئولین برای تلاش به وقفه شون برای قطع نگه داشتن رباط کریم
    شما ها انقدر خوبین باید قابتون کرد روتون دکمه گذاشت

    • خخخ حتی ثانیه اش رو هم میدونی من از این میترسم که همون30روز اینترنت قطع بمونه ب هر خال ب جلسه امشب تعیین میشه موضوع از چ قراره

  118. من موندم اینا پدرکشتگی ایی با همراه اول دارن که از همون روز اول هنوزم روی 1 درصد اینترنت باقی مونده. :/
    اینجا استان سیستان و بلوچستان، شهرستان زابل، اینترنت سیمکارتا همچنان قطعه، از دم!
    از ADSL اینا بی خبرم، ولی چند تا از دوستام میگفتن وصل شده.

  119. سلام دیشب ۴ اذر ماه اپراتور رایتل اینترنت موبایل رو وصل کرد کاملا بطور اتفافی متوجه شدم مرورگرهام باز شد و حتی فیلتر شکن هم وصل شد تمام پیامای شبکه مجازی هم برام باز شد حتی سری هم به بازی کلش اف کلنز زدم در استان گیلان و استانه اشرفیه .. اما بعد از مدتی قطع شد و دیگه دسترسی نداشتم وقتی با اپراتور تماس گرفتم علت رو اختلال اعلام کرد ..امروز هم مجدد تماس گرفتم همین رو اعلام کرد..

  120. خدایا به جمیع ما صبر ایوب عطا بفرما از دست این مسئولین -_-

  121. کاش میشد از این کشور فرار کنیم
    وسلام

  122. سلام امروز ۶ آذر هنوز اینترنت استان هرمزگان وصل نشده.فقط Adsl وصله.همش دروغه که میگن سطح اینترنت ایرانسل ۹۵ درصده.

  123. اهواز اینترنت ADSL پارس آنلاین و TD-LTE ایرانسل قطع هستن
    همه جا صحبت از اینترنت موبایله ما هنوز به اینترنت خونگی دسترسی نداریم

  124. دوستان وزیر تو برنامه نگاه یک گفت، تا الان ده تا استان اینترنت همراه وصل شده، درباره بقیه ام فردا جلسه داریم و حتما وصل میشن، ولی زمان دقیق نگفت

  125. دوستان فکرنکنم که دسترسی مردم به صورت دائم به اینترنت جهانی رو قطع کنند شایدمحدودیت تشدید بشه ولی قطع نه چون دارن ازش پول درمیارن واینا هیچ موقع نمیان منبع درامدشون رو قطع کنند.به نظر من زیاد نباید نگران قطع بودن اینترنت بود بیشتر باید نگران موج نگرون شدنش بود.

  126. ایرانسل داره وصل میشه
    تهران

  127. دوستان فیلیمو فیلمای شاخی گذاشده به جای غر زدن بشینید ببینید

    • آره بابا برید فیلم ببینید بیخیال دارن مملکت رو میخورن … میلیارد میلیارد میبرن بیخیالش برید فیلم ببینید … بیخیال مردم محروم و ضعیف دارن زیر فشار له میشن بیخیال معتادا زیاد تر شده فحشا بیشتر شده بیخیال برید فیلم ببینید بیخیال تو شهرای محروم بچه های کوچیک به خاطر نبود امکانات درمانی دارن میمیرن بیخیال بابا برید فیلم ببینید بیخیال که تو کشوری هستید که بیشترین منابع طبیعی رو داره ولی وضع زندگیتون داغونه بیخیال بابا برید فیلم ببینید … اونم حتما تو فیلیمو ببینید چون این سایتم سایت خود رژیمه …
      راستی مستر اشرف چقد میدن بهت از سازمان ک میای اینجا اینارو میگی ؟؟ چقد بهت میگن ک کلا بیخیال همه چی هستی و میگی برید فیلم ببینید؟!؟!

  128. امروز تو مترو یه سری ادم ریشو دیدم کلشون تو تلگرام بود و داشتن خیلی راحت چت میکردن و کانالای جک رو نگاه میکردن 🙂
    من ۱ هفتس منتظرم نت وصل بشه تحقیق دانشگاهم رو انجام بدم….
    واقعا این انصافه ؟

    اینحا دیگه کشور نیست … دیوونه خونست 🙂

  129. همچنان ADSL واینترنت موبایل در ابادان قعط میباشد

  130. سلام ما که نه اینترنت خانگی مون وصله نه همراه اول وایرانسل

  131. نمیدون چه جوری یه روزه اینترنت را قطع میکنن و بعد برای وصل کردنش کلی زمان میبره

  132. خوزستان بهبهان – امروز صبح اینترنت وایرلس برای 4 الی 5 ساعت وصل شد اما از عصر دوباره قطع شده ..
    وایرلس – adsl و اینترنت همراه همگی قطع

  133. اینترنت همراه قم و اصفهان را وصل کنید

  134. شهرستان بهارستان استان تهران. اینترنت همراه و ADSL مخابرات هتوز قطعه. هیچکذوم وصل نشده

  135. سلام،، میشه بگید این برخی خبرگزاریها کدومان؟! ممنون میشم گجت نیوز

  136. من اهوازم اینترنت شاتل دارم اصلا وصل نشده به خدا دیگه دارم کفری میشم روزی صد بار چک می کنم

  137. من اینترنت شاتل دارم اصلا وصل نشده به خدا دیگه دارم کفری میشم روزی صد بار چک می کنم

  138. اقا این نت همراه و ایرانسل شیراز و مرودشت رو وصل کنینننننننننن دیگه از کار و زندگی انداختین همرو بریم دزدی کنیم از بی پولی یا نهههه؟

  139. منم زنگ زدم گفتم نت رو می وصل میکنید گفت دست ما نیست قطع کردن

  140. سلام لطفا پیگیری کنید اینترنت وصل شود خیلی از زندگی عقب افتادیم بدبخت شدیم زندگی ما سخت شد بخدا از سختی زندگی توی خونهامون اخلاق نداریم با بچهامون بدخلقی میکنیم بدون اینکه حتی یک کیلو میوه براشون بخریم بخدا نداریم به قران نداریم بخدا محاصره فقر شدیم و هیچ چاره ای نداریم شماها را به خود خدا قسم میدیم کمی فکر ما باشید زندگی ما شده دعوا نمیدانم چی بگم‌ خیلی بیچاره شدیم آیا پیش کی باید شکایت کنیم به کی بگیم

    • خدا از شون نگذره ابروی خیلی از موعمن ها رو بردن اگه قرآن میخوندن میدونستن ابروی موعمن چه جایگاهی پیش خدا داره اگه به صحبت های رهبر عزیزمون گوش میکردن میفهمیدن ابروی مردم چقدر مهمه بخواطر قطع اینترنت نتونستم درامد کسب کنم و ابروم رفت حق الناس اون یک گیگ هم ابروی هیچ کی رو بر نمیگردونه

  141. 236 تا از پورتهای دی ان اس گوگل باز کردم متاسفانه پورت هشتاد بینشون نبود. سر 2 دقیقه کانکشن دراپ میشه. ایرانسل رو دی ان اس 8888 پورت 443 و 53 باز کرده و تونسته سایت احمق نت بلاک دور بزنه

  142. من همین الان با اپراتور ایرانسل صحبت کردم گفت اینترنت یک کلانشهر و چند استان کوچک از امشب برقرار میشه .هر شب یک کلانشهر و چند استان کوچک تا همشون برقرار بشه … لطفاً پیام منو تایید کن آدمین

  143. سلام اینترنت موبایل خراسان شمالی ساعت ۵ عصر سراسر خراسان شمالی ۵ اذر وصل شدش

  144. اخه مگه دسترسی به نت بین المللی بازه که ایرانسل از بسته ی من کم میکنه به اسم (مصرف در سایت های خارجی)
    اینم اسکرین شات از برنامه ایرانسل من
    http://uupload.ir/files/y0sp_screenshot_20191126-205159.png

  145. سلام اینجا اراک ساعت 8اینترنت همراه اول همچنان قطع مسئولین هم پشت گوش انداختن وعده هاشون روز به روز ملت از دس اینا خسته تر میشن ممنون از سایت خوبتون که اطلاع رسانی میکنید به دست مسئولان هم برسونید تشکر منو به روحانی بگید ممنونیم از تو با این مملکت درست کردنت راستی بگو کلیدش کجاست نکنه گمش کرده چند وقته دستش نمیبینم همه چیز گرفت از ملت اینترنت که سهله جونمون نگیره ممنونشیم

  146. ادمین جان سلام خسته نباشی
    داداش میگم هیچ راهی نیس در این قطی نت بشه وارد بازی شد؟؟!! نمی دونم با پروکسی چیزی بشه وارد شد !!!

  147. سلام
    من از کشور آلمان هستم
    امروز یازده روزه که از خانواده بی اطلاع هستیم
    این اداها یعنی چی ؟ اینترنت همراه رو قرار نبود وصل کنن چرا الکی یک گیگ به همه هدیه دادن ، که وصل نشده تموم بشه ؟ چرا الکی زر زدن که ده روز به بسته ها اضافی شده و امروز یازده روزه نت وصل نشده
    نکنه همون یارانه هم میخوان از جیب مردم بدن که یه عالمه به بسته هاشون پول دادن و هنوز خبری از اینترنت همراه نیست ؟
    واقعا خجالت آوره
    اینترنت خونگی وصله ، چون هر کی خواست غلط زیادی کنه بیان در خونشون و راحت کنترلش کنن … اما از کجا باید اونایی که با موبایل میان رو پیدا کنن ، مخصوصا سیم کارت های بی هویت …. وگرنه چه علتی میتونه داشته باشه که اینترنت همراه رو وصل نمیکنن

  148. خیلی جالبه تا قبل از این با همچین مسئله ای مواجه نشده بودم ولی الان برنامه بهم میگه نتم تحت کنترله.فک کنم این یکی دوهفته برا اماده سازی همین جریان بوده

  149. اینجا مشهد. ایرانسل و همراه اول و رایتل اینترنت ندارد.خدا باید حتما مثل خرمشهر رو که آزاد کرد اینترنت رو هم آزاد کنه. امیدوارم که اینترنت ملی راه نیافته چون سر و کار خودم ومردم ایران زمین به اینترنت بین المللی هست و خیلی ها از این بابت ضرر کردند.فک نکنم مسئولین بتونن بابت اینکه چندین سرپرست جلوی خانوادشون سنگ رو یخ شدن جوابی داشته باشن. خیلی ها از طریق شبکه های مجازی داشتند محصولاتشون رو به فروش میرسوندند اما الان قطع هستند. خدا حق الناس رو نمیبخشه که یک پدر بخاطر نداشتن پول و کار جلوی بچه خودش سرش پایین بیافته مسئولین دارمکافات همین دنیاست

  150. به نام خدا
    سعید هستم یک معتاد اینترنت ۱۰ روز پاکم
    (این متن براساس واقیعت زندگی بنده😎می‌باشد نه هیچ کس دیگری)
    بدون سانسور۳۰+ سال به کودکان و نوجوانان و نونهالان عزیز توصیه میکنم این متن رو نخوانید.
    از آقای وزیر محترم خیلی معذرت می‌خواهم روز اول اینترنت قطع شد زود قضاوت کردم گفتم براشون اصلأ مردم ایران مهم نیستند به فکر خودشون هستند وقتی شنیدم فقط ۵درصد از کل ایران اینترنت براشون قطع نشده شک کردم گفتم شاید این ۵درصد ایرانی نباشند چند روز بعدش به این نتیجه رسیدم این ۵درصد ایرانی بودند اون ۹۵درصد مردم که اینترنت نداشتن ایرانی حساب نشدند که بدون هیچ گناهی محکوم شدند نمیدونم چی بگم شاید اونی که داره با اینترنت خرج یه خانواده رو میده نه کار دیگری داره نه درآمد دیگری مجرم حساب میشه یا خودم که فقط برای سرگرمی اونم از روی بیکاری به اینترنت دلخوش کرده بودم.
    وقتی ۳۰سال سن دارم وقتی یه جوانی با شرایط خودم می‌بینم که ازدواج کرده نه کار درستی داره نه خونه داره نه ماشین تو این اوضاع مملکت با ازدواج کردنش از چاله خودش انداخته تو چاه دختر مردمم بدبخت کرده.
    من دلم راضی نمیشه بخواهم ازدواج کنم تشکیل خانواده بدم.
    با این وضعیت اقتصادی خودم الان حیرونم با ازدواج دیگه بدبخت بدبخت میشم چرا دیگه دختر مردم حیرون خودم بکنم چرا حداقل تو خونه پدرش بمونه راحت‌تر هست.
    با این وضع مملکت زندگی برام معنی نداشت.همش ذهنم و فکرم درگیر بود که چکار کنم داشتم اولی افسردگی میگرفتم.خلاصه سرتون درد نیاورم.خودم سرگرم اینستاگرام میکردم که فکر نکنم تنهام چند سالی گذشت که معتاد اینترنت شدم ناجور. بنزین گرون شد برام اصلا اهمیتی نداشت، که چرا گرون شده اینقدر مشکلات زیاده ماشاالله که بنزین ۳۰۰۰تومانی فکرم نکردم. نه اینکه مصرف بنزین نداشته باشم اتفاقاً یک ساعت بعد از گرون شدن بنزین خبر نداشتم رفتم پمپ بنزین گفت کارتی شده بنزین نزدم رفتم
    ببخشید طولانی شد فقط این بگم که تنها دلخوشیم اینترنت بود. اینقدر که معتادش شده بودم نصف حقوقم هر ماه بسته اینترنت موبایل میگرفتم.حقوقم زیاد نیست
    چند روز اولی که اینترنت قطع شد خیلی اذیت شدم.
    حالا که فکرش میکنم میفهمم آقای ریاست جمهور و وزیران محترمش خیلی به فکر امثال من جوان بوده که اینترنت قطع کرده اینقدر پول بابت بسته‌های بی ارزش و گرون اینترنت همراه اول و ایرانسل ندیم.
    تنها هدفشان این بوده که ما به آغوش گرم خانواده برگردیم و اینقدر با ماشین بیرون نریم بنزین مصرف کنیم.نیتش خیره بنده خدا😏میخواد ما پولی جمع کنیم بتونیم داماد بشیم و تشکیل خانواده بدیم یه خونه بخریم یه قولم داده آپارتمان مسکن جوانان بسازه
    کلیدشم نشونم داده گفت بچه خوبی باشی میدمت.
    با این برنامه ریزی خواستن مشکل و از ریشه درست بکنه که موفقم شدن بنظرم برنامه ریزیش جواب بده برای من مشکلاتم تموم بشه.
    منم بچه خوبی شدم نشستم خانه از خونه هم بیرون نمیرم بخواهم #بنزین بزنم تو ماشین(البته فقط بخاطر #وای_فای 🤪)
    .
    خداوند بزرگ منو ببخشه که زود قضاوت کردم در مورد #دولت_تدبیر_و_امید 😘😘
    🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐
    به پایان آمد این داستان #اینترنت_همراه همچنان قطع است
    کرمان ساعت ۱۸:۱۵دقیقه تاریخ ۵آذر۹۸
    خیلی معذرت میخواهم زیاد شده اما دلم پره درده نمیدونم به کی بگم فقط می‌دونم مقصر خودمون هستیم که……😔⁦☝🏻⁩……
    😕😕😕
    منم یک ایرانی هستم کاری به سیاست ندارم چرا باید بخاطر چند نفر اغتشاشگر یا منافق یه ملت آدم رو از کار و زندگی بندازید.
    من درآمدی از اینترنت نداشتم.هرچی پول بسته اینترنت دادم تا حالا
    به فکر اونی باش که تنها راه درآمد زندگیش از اینترنت هست.
    وصل کنید اینترنت از روی انسانیت نذار یه مسلمان شرمنده زن و بچه‌اش بشه بخاطر پول نان نداشتن
    ۱۸:۵۲ دقیقه خبری نیست اصلاً از اینترنت همراه

    • بالاخره ماشین داری یا نداری؟بنزین میزنی یا برات فرقی نداره؟مطمئنی فقط به اینترنت معتادی دادا؟

      • من اعتیاد دارم صنعتی وسنتی باهم معتادم یا هرچیزی که دوست داری فکر کن متن بالا برات سنگینه یکم متن ربطی به زندگی من نداره کنایه از مشکلات بزرگتر مثل بیکاری جوانان و ازدواج و اعتیاد و غیره و طعنه به وعده‌های داده شده تا الان که الکی بودن به طور طنزآمیز بیان کردم.
        فقط این بگم بنزین گرون کردن بدون اینکه اطلاع رسانی بشه از قبل بخاطر اینکه مردم صف نکشن جلو پمپ بنزین ها با آفتابه بنزین ۱۰۰۰ بگیرند چند وقت پیش با اخبار کذب امتحان کردن مردم هجوم بردن باک ماشین ها رو بنزین ۱۰۰۰ بزنند که قراره گرون بشه با همین حرکت مردم اونا فهمیدند مردم مشکلی با گرون شدن بنزین ندارند تصمیم گرفتند قیمت بنزین ۳ برابر بشه فقط این‌بار هیچی نگفتن از قبل مردم برن بخاطر یه باک آخر۱۰۰۰تومانی صف بکشن جلو پمپ‌ بنزین گرفتند راس ساعت ۱۲ نصف شب بنزین ۳ برابر کردن اون دوستان عزیز که چند ماه قبل زرنگی میکردن باک ماشین پر میکردن از صبح تا شب تو صف واستاده بودن آخر شب دیدن گرون نشده بنزین الکی اینقدر زحمت کشیدن صبح از خواب بیدار شدن فهمیدند بنزین گرون شده ناراحت شدن چرا جلوتر اعلام نکردن آقایان برن آخرین باک هزاری ماشین‌ها رو پر بکنند.از اینکه رودست خوردند آمدن اعتراض کردند چند نفر هم از فرصت استفاده کردند اغتشاش کردند دولت هم از قبل فکر همه چیز کرده بود قبل از گرون شدن بنزین آماده باش داده بودن به همه نیروها به آقای جهرمی هم گفتن تو اینترنت خاموش کن مردمی که برای اعتراض رفته بودن وقتی دیدن اینترنت قطع شده رفتن خونه پا تلویزیون نشستن اغتشاش گران وقتی دیدن تنها شدن شروع کردن به خسارت زدن به مردم عادی و شهرها که گرفته شدند تموم شد رفت
        مردم با گران شدن بنزین که مشکلی نداشتن اعتراض کردند که چرا نگفتید جلوتر ما بریم باک هزاری بزنیم. الان هم فقط میخوان اینترنت وصل بشه.اونم انشالله بزودی وصل میشه ناراحتی شما هم تموم میشه دوست عزیز الان دیگه فقط مشکل بزرگت شده اعتیاد من اونم خودت هر جوری راحتی فکر کن تا داستان گرون شدن بنزین با اعتیاد من همه چیز بخوبی تموم بشه.
        بریم اماده بشیم برا حرکت بعدی……

    • ساندیس با سرنگ زدی

    • معتاد جان باید به پای یه سری سودجو و ارازل و اقتشاش گر بسوزیم

  151. دزفول TD LTE مبین نت قطع.

  152. خداروشکر سربازی نرفتم چی الکی جونم فدای کشورم کنم وقتی که به حرف مردم عمل نمیکنن فقط فقط به فکر خودشون هستن لطفا اینترنت همراه رو فعال کنید وزیر کشور و وزیر ارتباطات ما مردم کشورتون هستیم چرا مارواذیت میکنین مگه مابه شما چه هیزومی فروختیم بشکنه این دست که نمک نداره بابا اینترنت حق الناس حق الناس

  153. ان شاءالله دولت تزویر و ناامیدی دورانش سر خواهد آمد
    روز به روز دارن با حرفای دروغشون ما رو فریب میدن، از ده روز پیشه که هر روز میگن تا پایان امشب وصل میشه
    الان سه شنبه هم داره تموم میشه
    چراااااا اینترنت وصل نشده؟,؟! ؟,!

  154. کسی سایت داخلی میشناسه که بتونه از سایتای خارجی اسکرین شات بگیره؟

  155. اهواز فقط مشترکان حقوقی وصل شدن

  156. پارس آنلاین اهواز هنوز قطعه
    آقای باستانی اگر نظر منو میخونید میشه از اینکه کجای خوزستان وصل شده یا در مورد نوعش که تجاری یا خانگی هست رو اطلاعات به دست بیارید به بقیه هم بگید ممنون میشم
    دیگ این روند بدون اینترنت بودن داره خیلی ازاردهنده میشه

  157. خواهشا تایید کنید،،، دوستان امشب ساعت ۲۳ وزیر کشور مهمان برنامه نگاه یک هستن، خواهشا همه به سامانه پیامکی این برنامه پیام بدین یا تماس بگیرید با صدا و سیما ک درباره اتصال اینترنت همراه از وزیر پیگیر بشن و سوال کنن.. از سایت عزیز هم‌میخوام ک با همکارانشون تو صدا و سیما تماس بگیرن ک درباره اتصال اینترنت همراه بپرسن

  158. کدوم شهروند خوزستانی گفته نت وصل شده؟؟؟ من اهوازم و نت ثابت و همراه هر دو قطع !!!!

  159. آقا عرفان اگه لطف کنید بروز رسانی قدیمی رو spoil کنید ممنون میشیم که کمتر اسکرول کنیم مرسی

  160. گدجت نیوز چرا کامنتای قبلو پاک میکنی!؟

  161. کسی پراکسی داره بده لطفا وصل بشیم.

  162. همچنان خبری نیست!

  163. به خدا دیگه باید چیکار کنیم نتمون رو وصل کنن بخدا از کار و بار و زندگیمون افتادیم
    اقا شما بگید باید برم به چه نهادی به چه شخصی شکایت کنم و شکایتمو بگم بخدا دیگه بریدیم
    این قضیه دیگه از ناامنی کشور گذشته و حس میکنم هیچ ربطی به ناامنی و این چیزا نداره
    ……
    بازم ممنون از اقای باستانی عزیز که درد مردم رو میفهمه
    اقای باستانی واقعا هیچ نهادی به وجود نداره شکایتمون رو بهش اعلام کنیم ؟؟

  164. پنجم آذرماه – ساعت پنج و نیم عصر
    من اهواز هستم. همه میگن شما وصل هستید
    ولی ولی adsl و اینترنت های سیم کارت ها مثل روز های قبل فقط به اینترنت داخلی متصله
    تغییر خاصی نکرده
    بنده های وب، پارس آنلاین، همراه اول و ایرانسل دارم

  165. همچنان هیچ خبری از اینترنت همراه نیست بخدا خسته شدیم

  166. در ابتدا فکر میکردم اینترنت همراه بخاطر این وصل نمیشه که تو روز دوشنبه راهپیمایی برای حمایت از حکومت برپا شده و اپراتورها ( حکومت ) نمیخوان این “حمایت از حکومت” به “اعتراض به حکومت” تبدیل بشه ولی بعد از راهپیمایی هم اینترنت همراه قطع بود الان هم قطعه ساعت هم 17:24 تو شهر تهران با سیم کارت ایرانسل.
    حالا که متوجه شدم بخاطر راهپیمایی قطع نبوده علت یک چیز دیگه است که نمیدونم چیه! من مترجم هستم مترجم فیلم و سریال و انیمیشن و این چیزا ، شغل من اینه! چطور میتونم از اینترنت استفاده نکنم ؟ من برای ارسال ترجمه هام به مشتری‌هام به اینترنت نیاز دارم! من برای دانلود اون فیلم و سریال‌ها که ترجمشون کنم به اینترنت نیاز دارم! برای چک کردن معنای برخی اصطلاحات به سایت لغت‌نامه کمبریج نیاز دارم که قطعه! نمیدونم علت وصل نکردن اینترنت چیه اما همه چیز تو ایران بو میده! همه چیز تو ایران مشکوکه!

  167. اهواز نت خانگی و همراه قطع .

  168. شهرک اندیشه همچنان بعد از گذشت ده روز همه چیز قطعه و هیچ خبری نیست!
    مردمو گیر اوردن؟

  169. سلام اینجا خوزستان شهر دزفول نت ایرانسل و adsl هنوز قطع

  170. کسی میدونه پروکسی از کجا باید گیر بیاریم

  171. من از همون یکی دو روز اول متوجه شدم … باهاشون تماس هم گرفتم و این توضیح رو دادن که منظورشون از نت بین الملل سایتاهایی هست که تمام بهاو به اصطلاح خودشون خارجی هست و منظورشون از ملی سایتایی هستش که ایرانسل اون ها رو نصفه بها حساب میکنه
    از اون موقعع من دنبال پرتغال فروش محلمون میگردم 🙃

  172. اگه بسته ایرانسل دارید برید تو ایرانسل من ریز مصرف چک کنید
    برای من زده مصرف اینترنت خارجی (بین الملل) 60 مگابایت!!!

    درحالی که اینترنت بین الملل قطعه!!! برید همین الان چک کنید و ثبت شکایت کنید
    مصرف داخلم زده 300 مگابایت!!! درحالیکه من فقط سایت گجت نیوز چک میکنم اونم همین صفحه!!

    همه جوره دارن دزدی میکنن…..

    • من از همون یکی دو روز اول متوجه شدم … باهاشون تماس هم گرفتم و این توضیح رو دادن که منظورشون از نت بین الملل سایتاهایی هست که تمام بهاو به اصطلاح خودشون خارجی هست و منظورشون از ملی سایتایی هستش که ایرانسل اون ها رو نصفه بها حساب میکنه
      از اون موقعع من دنبال پرتغال فروش محلمون میگردم 🙃

    • حتما این مورد رو بررسی کنید
      من با کارشناس ایرانسل صحبت کردم
      یه لیست بهم داده میگه اگه رفتی تو اینا ایرانی محسوب میشن در غیر این صورت خارجیا حتی اگه نت بین الملل قطع باشه
      😂😂🤦‍♂️😂🤦‍♂️😂
      ینی اینا فوق العاده ان

      • دقیقا! کارشناسم رد کردن پروفسورن! فقط بلدن ماس مال کنن. از این موردا زیاد بوده فقط باید از طریق سامانه 195 ثبت شکایت کنید تا شاید رسیدگی بشه. وقتی نت بین الملل قطعه ترافیک بین الملل هم نباید مصرف بشه…

  173. تبریز دو سه روزه adsl وصله ولی کماکان سرعت پایین و قطع شدن های زیاد
    متاسفانه هیچکدوم از اپراتورها به اینترنت بین الملل وصل نمیشه

  174. تروخدا التماس میکنم نت adsl اهواز و وصل کنید بخدا خسته شدیم ازین وضع کل إیران نتخانگیشون وصل شده هنوز اهواز نت نداره بابا بسههههههه

  175. تمامی اپراتور ها و adsl های اهواز قطع هستن هنوز
    ۵ آذر ۱۶:۲۸

  176. سلام به همه دوستان عزیزم و ادمین عزیز لطفا نظر من را تایید کن
    دوستان عزیزم ما باید در یک حرکت اعتراضی به این بی حرمتی به حقوق اولیه شهروندان همه ما در روزهای پنجشنبه و جمعه تلفن های موبایل خود را دو روز خاموش کنیم و حتی یک پیامک و تک زنگ و … را هم انجام ندیم خاموش کنیم و بذاریم کنار موبایل که اینترنت نداشته باشه پس باید خاموش باشه این نظر من را همه منتشر کنید تا بتوانیم بدون آشوب و ضربه به مردم عزیزمان اعتراض خودمان را به گوش مسئولین برسانیم وعده ما پنجشبه و جمعه خاموشی دستگاه های موبایل به امید وصل اینترنت جهانی و گرفتن حق مون یا حق ادمین تایید کن لطفا

  177. اینترنت ماهشهر قطعه کامل نه خانگی وصله نه سیم کارت

  178. … با این اینترنت …کردن تو زندگیمون بقران مجید از کارافتادم

  179. اینترنت البرز فقط در برخی مناطق وصله. ما اینترنت ندارییم. بعد 10 روز هنوز خبری نیست

  180. کسی پروکسی که واقعا وصل بشه بلده بزاره کرمانشاه اصلا نت نداره

  181. اگه میشد از این مملکت رفت میرفتم ولی نمیدونم چجوری برم که دیگه هیچ وقت برنگردم دیگه خسته شدم اینا هم میخوان فقط پولای مملکتو بخورن به ریش ما هم بخندن واقعا برای خودمو امثال خودم متاسفم که تو ایران بدنیا اومدیم ایرانی هستیم…

  182. همچنان دیتای موبایل برای ایرانسل و همراه اول فقط برای اینترنت ملی وصل است. اینترنت بین الملل در دسترس نمی باشد.

  183. من با پروکسی وصل شدم. واسه کار من که سرچ گوگل و وب گردی هست بد نیست ولی سرعتش خیلی کمه

  184. اقا عرفان خسته نباشید
    از ارومیه نت همراه خبری نشده؟

  185. کرمانشاه اینترنت همراه و خانگی همچنان قطع…
    عجب خوشبخت و آزادیم ما…‼‼‼

  186. تا الان اینترنت همراه و خانگی در نسیم شهر وصل نشده از کارو زندگی افتادیم

  187. جالبه خیلی جالبه مردم دارن التماس دولتی رو میکنن که خودشون بهش رای دادن !!!! یه پراید دارم که با اون مسافر کشی میکردم بنزین شد لیتری ۳ هزار تومن که خوابید گوشه پارکینگ
    تو فضای مجازی یه کسب و کار مختصری داشتم که که ده روزه نت قطع شده
    به قمر بنی هاشم قسم میخورم دیگه نون واسه خوردن ندارم امروز رفتم با بنزین فعلی کمی کار کردم !!!
    دو تا بچه دارم دولتی که خودمون بهش رای دادیم باید التماس کنیم نت رو وصل کنه !!!!
    گرفتن نون زن و بچه من یعنی اعلان جنگ
    اماده جنگم … یه مرده افقی شرف داره به یه مرده عمودی
    ادمین نظرم رو تایید کن دیگه چیزی واسه از دست دادن ندارم
    خسته شدم این چند روز انقدر بغض هام رو شبانه قورت دادم …
    هر کی اربابش پسر فاطمه اس در برابر ظلم التماس نمیکنن میجنگن تا به حقشون برسن
    یا علی مدد…..

  188. کجا نت خوزستان وصل شده؟ ما‌نه adsl داریم و نه موبایل، یعنی بین الملل اصلا وصل نیست. لطفا قبل از بروز رسانی های الکی ، تحقیق کنید!

  189. سلام خسته نباشی آقای باستانی جان
    اگه واقن اینترنت اپراتورهاا حالا حالا وصل نمیشه مودم بخریم😁🤷‍♂️🤷‍♂️
    هیچ خبری ندارین ک وصل میشه یا ن ؟؟!! واقن موندم الان بخرم یا ن ؟😂
    شاید اپراتورهارو اصلا وصل نکردن :/🤷‍♂️

  190. خوزستان ابادان نه سیمکارت وصله نه adsl
    5 اذر 2:11 ظهر

  191. بابا بخدا دیگه باید چیکار کنیم
    به کی دردمو بگم
    برم به کی و کجا اعتراض کنم
    به نمایندگی هر اپراتوری زنگ میزنم میگن از اختیار ما خارجه
    پس به کی مربوطه اقا هرکی میدونه به کی مربوطه بیاد شماره ای راه ارتباطی بزاره برم یه به خاطر اینترنت یه اعتراضی کنم بخدا خسته شدم دیگه

  192. مهم اینترنت همراه هستش ک قطعه، اکثر مردم از اینترنت همراه استفاده میکنن، هیشکیم‌پیگیری اتصال اینترنت همراه نیست

  193. گدجت نیوز هم دیگه حوصله نداره این مطالب مربوط به اینترنت رو اپدیت کنه!

  194. امیدوارم امثال خاتمی تو همین دنیا جواب کارهاشون رو ببینن

  195. اینترنت آبادان قطعه کامل نه خانگی وصله نه سیم کارت

  196. یعنی شهریار واقعا نمیخواد وصل بشه؟ یه adsl وصل کنید حداقل

  197. چطور توقع دارین مسئولین واستون کاری کنن در صورتی که خودمون حاضر نیستیم برا خودمون کاری انجام بدیم
    ما همیشه باید منتظر باشیم که یکی نجاتمون بده
    چقدر این استراتژی جواب داده تا حالا!!!؟؟؟
    هی میگین کشور بده و فلان
    کشور به این زیبایی و پر از ثروت و قدمت
    کشور ما بی نظیره
    چرا باید ترکش کنیم
    اونایی که این وضعیت رو به وجود اوردن باید بندازیم بیرون نه اینکه خودمون بریم،
    به جای حل مسئله صورت مسئله رو پاک نکنیم

  198. امروزم انگار خبری نیست….. انگار دارن اینترنت ملیو راه میندازن…. به مولا اگ اینطوری بشه اولین نفری ک ساختمونای دولتیو اتیش میکشه خودمم ک از مردم هم هستم هر چی میخواد بشه….. دیگ چقد باید عذاب بکشیم

  199. نامه نمایندگان تهران به «آذری‌جهرمی» برای اتصال اینترنت موبایل
    متن این نامه به شرح زیر است:

    «جناب آقای آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات احتراما عنایت دارید که قطع طولانی مدت اینترنت به خصوص اینترنت موبایل ضرر و زیان هنگفتی را بر اقتصاد فضای کسب و کار و فضای آموزشی و پژوهشی کشور تحمیل کرده است حال که با مشارکت هوشمندانه مردم فهیم ایران به خصوص تهران آرامش حاکم گردیده است انتظار آحاد مردم، دانشگاهیان، کسبه، بازاریان و کارآفرینان تسریع در برقراری اینترنت موبایل استان تهران است.

    شایسته است اقدام لازم در این زمینه به عمل آید.»

    • یعنی نماینده ها فکر میکنن آذری جهرمی فطع کرده اینترنت رو؟چرا به شورای عالی امنیت نامه نزدن.غیر ازینه که فقط نزدیک انتخاباتیم

    • اذری جهرنی که گفت من هیچ کارم
      یعنی نماینده ها اینو نمیدونن
      باز نزدیک انتخابات شد و نماینده ها یهویی دلسوز مردم شدن
      نخ نما شده این بازیا

  200. این چک کردن سایتهای داخلی هم نتنها بی فایده هستش انگار دقیقا همون سیاستی هستش که دوست دارن انجام بشه ، دیگه این کاره مضحک و بی فایده رو انجام نمیدم چون این که زمان وصل رو اینجا آدم بخونه نتنها بی پایه و اساس هستش آخر تحقق هم پیدا نمی کنه و مثل همیشه و مثل همه امور پوچ و بی اساسه
    تو زمین خالی گل میزنین یعنی دارین چه ذوقی می کنین
    اگه میدونستم ماهی یبار یه سری میزدم ثوابی کرده باشم
    باورم نمیشه این همه حقارت و رذالت
    گرچه به قول عزیزی که می گفت
    اگه یه نفر یک هفته غیب بشه یا دیگه بر نمی گرده یا اگه برگرده دیگه اون آدم سابق بر نمی گرده
    اینترنت هم همین داستانه
    تا الان فکر می کردم باید شرایطی ایجاد کنم که بتونم از این خاک آباد برم
    اما الان فهمیدم حتی جنازه ام هم نباید تو این خاک آباد بمونه و خدا کمک کنه بتونم برم از این سرزمین آباد
    ( احتمال نمایش …، هه )

  201. خوزستان بهبهان – 1 ساعتی هست اینترنت وایرلس وصله اما adsl و اینترنت همراه همچنان قطع

  202. گجت نیوز خواهشاً پیگیر اتصال اینترنت موبایل باشید، از وزیر ارتباطات و وزیر کشور چرا سوال نمی کنید؟ من شهروند معمولی دسترسی ندارم به این افراد اما شما خبرنگار دارید پیگیری کنید خواهشاً

  203. این بود آزادی که میگفتن؟

  204. شهریار adsl قطعه هنوز (پارس آنلاین و آترین نت). موبایل هم که هیچی…

  205. تهران سشنبه 5 آذر ساعت نه و بیست دقیقه اینترنت هنوز وصل نیست

  206. وقتی دولتی ک خودمون اوردیمشون روی کار حق قانونی خودمون رو میخورن،چ انتظاری از کسیایی ک کانادا فرار کردن داریم!؟
    باز اونایی ک خوردن و بردن خودشون قبول دارن ک دزدن
    ولی ایناها قبول ک ندارن هیچ،خودشونو محق هم میدونن.

  207. دوستان از این فرصت استفاده کنین برای ترک عادت های مضر و کلی سایت علمی داخل کشور هست که میتونید صطح علمیتونو بالا ببرین

  208. اقا عرفان ؟
    جدیدا افتادی تو خط حذف کامنت ؟؟؟؟
    ۴ ساله کاربره گجت نیوزم…
    سعی کنید ، ادمو یاده این دیکتاتورا نندازین …
    دسته خودم نیس
    وقتی میبینم کامنتم نیس
    یاد دیکتاتور میفتم …
    اینم حذفش کن

    به عنوان کاربر قدیمی
    سایتتون رو برای خودم تحریم میکنم ،
    کم افراد اشغال صفت خیانت کار هم در سایت نیستن برای جلوگیری از زخم دلم ، نخوام تحریم نکنم ….
    پس ، قبله حذف
    یکم جملات رو بررسی کنید بعد دیکتاتوری کنید ….
    اینم حذف کن الان
    چه فرقی با اونا دارید اخه ….

    • درود
      دوست عزیز هرچی دلت خواست به من یا سایت انتقاد کن اصلا فحش بده تایید می‌کنم ، بقیه بخونن قضاوت کنن!
      اما قبول کن هر کامنتی رو نمیشه تایید کرد،‌ مگر اینکه بخوایید برا ما دردسر درست بشه
      پیروز باشید

      • سلام جناب باستانی ؟ خسته نباشید
        جمله بنده :
        (کم افراد اشغال صفت خیانت کار هم در سایت نیستن برای جلوگیری از زخم دلم ، نخوام تحریم نکنم …)
        بعد از پاسخ شما ،
        احساس کردم سوع تفاهم شده
        منظورم در بخش کامنت ها (کم افراد اشغال صفت خیانت کار هم در سایت نیستن برای جلوگیری از زخم دلم ، نخوام تحریم نکنم …)
        بنده جسارتی به سایت و عومل نکردم ، دلیلی هم براین کار نیس
        یک انتقاد سطحی برای حذف کامنت بود
        بقیه کامنت مرتبط با
        افراد خیانت کار در بخش کامنت ها بود نه شما !!!
        در هر حال بنده در ایجاد سوع تفاهم ، کم کاری کردم
        عذر خواهی میکنم از شما دوست عزیز محترم و عوامل زحمت کش سایت گجت نیوز
        در مورد کامنت هم یه اعترافی بکنم بهتون
        وقتی به علت مشکلات جامعه ادم یک سری جملات رو عنوان میکنه ، اونم از روی خشم که امیدوارم درک کنید ، (تنها برای شما مشکل ساز نیست ، بلکه برای خودم هم امکان مشکل هست ، طبق سابقه کاری عوامل حکومت …!)
        پس بنده هم از شما و عوامل سایت
        تشکر ویژه جهت حفظ امنیت کاربر و سایتی که متعلق به جامعست ، و براش عوامل صب تا شب زحمت میکشن .
        بی نهایت قدر دانی و سپاسگذاری میکنم
        خسته نباشید 🌺

  209. خوزستان بهبهان ساعت ۳ بامداد : adsl و اینترنت همراه قطعه.
    منتظریم عده‌ای واسمون تصمیم بگیرن کی میتونیم از اینترنت استفاده کنیم..

  210. کرمانشاه هم وصل نیست ای خداااااااا

  211. مسئولان محترمی که پزیشی واس مردم ارزش قائل نیستید و رسما مردم سرکار گزاشتید و هی امروز فردا میکنید
    مطمئن باشــــــــید مردم هـــــــــــرگز فراموش نــــــــــــخواهند کرد…
    باتشکر

  212. یک گیگ هدیه ایرانسل تا پنجشنبه در دسترس است = اینترنت از پنجشنبه در دسترس است.

  213. کاش ادمین عزیز که خبرنگار هستن و دسترسی دارن راحتتر به وزرا اطلاعت دقیق تری بگیرن
    از وزیر کشور و ارتباطات و سخنگوی دولت
    اینکه چرا نت ثابت شهریار کرج وصل نمیشه
    اینکه کی قراره نت همراه وصل بشه
    اینکه مگه همه جا اروم نیست پس این دست دست کردن برای ازار مردمه

  214. سلام در شهر تبریز هیچ یک از اپراتورهای همراه ایرانسل رایتل به اینترنت تا همین لحظه وصل نیست ..کسایی که مودم ندارن و پشت سر هم دارن ضرر میکنن چکار کنن؟

  215. سلام و خسته نباشید
    در تبریز هر سه اپراتور به اینترنت وصل نیست و نشده. یه خبر درست حسابی کی مید دستتمون اخههه

  216. ساعت ۱:۳۰ ۵آذر اینترنت همراه ایرانسل و همراه اول شهر کرمان هنوز وصل نیست خوشبحال اونایی که اینترنت دارند ما که نداریم فقط خوبیش اینه پول بسته ها اینترنتی رو دادیم بنزین ۳۰۰۰ هزار تومانی زدیم باید از کسی که اینترنت قطع کرد تشکر کنم که اینترنت قطع کرد تا گران شدن بنزین رو هزینه هام تغییر نکرده یخورده پولم پس انداز کردم ضرر قطع اینترنت من نکردم همراه اول و ایرانسل ضررش کردن که خیلی راحت بسته اینترنتی که پول دادیم خریدم رو قطع میکنه این چه وضع قانونه این کارشون جرم نیست دزدی نیست پس چیه بنظر من باید همراه اول و ایرانسل تحریم کرد تا دیگه همچین غلتی نکنند. چند روز زودتر پیام میدن حجم بسته شما داره تموم میشه سخت بود براشون پیام بدن بخاطر قطع اینترنت بعداز ۱۱ روز قطع اینترنت هنوز خبر نمیدن جالب این جاست برا قطع اینترنت پیام ندادن بعد میگن وصل بشه پیام میدم اینترنت وصل شده بخدا راضی به زحمت نیستیم پیام بدی ما خودمون میفهمیم وصل بشه فقط……….…

    • خسته نشدین؟ ول کنین بابا

      • دلم بحال خودم میسوزه که ایرانی هستم.
        شما که اینترنت رو قطع کردی.یه لطفی بکن برو برق،آب و گاز رو هم قطع کن تا خیالتون راحت باشه، پیشگیری بهتر از درمانه
        این پست و مقام ‌‌‌‌‌ها به کسی وفا نکردن شما هم یه روزی مثل وزیرا و رییس جمهورها قبل میری.
        آقای جهرمی معلومه خیلی دوست داری سر تیتر خبرها باشی
        تو هم یه روزی میری ولی به کجا چنین شتابان………

  217. من امروز بانک بودم ، صحبت شده بود یکی از کارمندای بانک گفت به ما گفتن شنبه آینده اینترنت گوشی ها وصل میشه 🙂

    حسابی مسخرمون کردن…
    با این کارشون رسما به ما ثابت کردن که نظر ما هیچ قدرت و اهمیتی در اداره کشور نداره و نماینده مردمی و اینا همش فیلمه…

    همراه اول امروز وصل که نشد هیچ … خیلی از سایتای ایرانی هم دیگه باز نمیکنه!
    بخدا خسته شدیم دیگه…

  218. خبر موثق دارم اینترنت همراه همه تا ۵شنبه کامل وصل میشه
    امشب و فردا شب و اینا الکی منتظر نباشید 😉😊👍

  219. شیراز ۱:۱۸ صبح
    اینترنت همراه صفر………….
    ی دلخوشی توی ایران معرفی کنین بعد تنها راه دلخوشی و کسب و کارمونو بگیرین…..
    ی مشت دروغ…..

  220. من نمیفهمم چرا همه میخوان برند !
    هیچکس نمیخواد حقش‌ رو بگیره 😐
    تو مشکلات زندگی هم فرار میکنید!
    عجیبه خودمونو دست کم‌ میگیریم…

    • آدم برای کشوری میجنگه که حس تعلق داشته باشه نه زندانی… تو ترجیح میدی برای درست کردن اوضاع زندان بجنگی یا برای فرار ازش؟

  221. استان خوزستان – امروز پنج آذر ساعت 1 بامداد.نه ADSL و نه هیچکدوم از اپراتورهای همراه هنوز وصل نشده
    من از adsl مخابرات استفاده میکنم و بنظر میاد حدود ده روز به سرویس من اضافه شده حالا جالب اینجاست که نت بین الملل هنوز وصل نشده !!!!!!!!

  222. ما ساکنان ایران هم انسان هستیم و دل داریم… 🙂

  223. سلام گیلان ساعت 00:57 5 آذر نه رایتل نه ایرانسل نه همراه
    هیچ کدوم وصل نیست ..به امید روزی که از این مثلا وطن بریم ..
    ( وطن جایی است که در آن ارامش داشته باشی وگرنه یه مشت خاک رو خاک اندازم داره )

  224. ساعت ۰۰:۵۰ پنجم آذرماه
    ما اهواز هستیم. تا این لحظه نه ایرانسل وصله، نه همراه اول، نه های وب و نه پارس آنلاین.
    فقط اینترنت داخلی از چند روز پیش وصله.
    جالب اینجاست که از روز دوشنبه ی پیش فضای شهر کاملا عادیه و دلیلی برای قطعی وجود نداره.
    بنظر میاد که مسئولین به صورت سلیقه ای دارن عمل میکنن

  225. قم ارامترین شهر تو اغتششات اخیر نت قطعه هنوز
    خیلی از اونایی که adsl دارن هم میگن نتشون قطع بااینکه ضریب نفوذ adsl خیلی کمتر از نت همراه!!
    قطعا مردمی که زندگیشون به نت بستگی داره با این وضع اسف بار حتی اگه نتم وصل بشه میگردن دنبال راه های پایدار تر برای دسترسی به شبکه جهانی
    اغتششاتی که به قول خودشون دو روز جم شد و نتی که بیش از ده روزه قطع بویی جز تسویه حساب با مردم بیچاره نمیده

  226. سلام اقای باستانی
    من فقط به اینترنت همراه دسترسی دارم میخواستم بدونم نمیشه یجوری با vps به اینترنت وصل بشم؟

  227. ساعت 00:24 شهر بوشهر، اینترنت همراهی وجود نداره نه ایرانسل نه همراه اول

  228. ساعت 00:18 5آذر هنوز هیچ اپراتوری در استان کردستان وصل نیست
    توروخداا حداقل اخبارو اپدیت کنید دلمون یکم خوش شه 😔
    به خداا دارم دیوونه میشم . همه منتظرن نتشون وصل شه
    ای خداااااا😔😔😑 چی شددد پ این نت

  229. چرا الکی به مردم امید واهی میدید
    الان ۰۰:۱۲ کل استان اصفهان نت همراه نداره

  230. بندر دیلم
    شهری در گوشه پایین کشور که همیشه بهش بی مهری میشه
    ما مردم شهری هستیم که خط تلفن ثابت به دلیل کمبود امکانات برامون وصل نمیکنن چندین ساله! و اینترنت های وایرلس هم وجود نداره اینجا!
    و تنها دلخوشیه ما اینترنت همراه با سرعت بسیار کمه شهرمون بود که اونم دیگه نداریم !
    واقعا اگر پول و موقعیتش رو داشتم ثانیه توی کشور عزیزم نمیموندم
    چه به سرمون اومده

  231. ساعت ۲۳:۵۲، اما از اتصال اینترنت همراه خبری نیست، همش دروغه، هیشکی به خواسته مردم احترام نمیزاره،،، پیگیر اینترنت همراه باشید فقط همین

  232. میخواین روش هک وای فای بگین که به همدیگه حمله کنیم نت همشهریان نو بخوریم؟؟؟ با اینکه نمیدونم با این کار بهم خوش میگذره یا نه…
    عصن میگین؟؟؟

  233. آقای باستانی با عرض سلام و خسته نباشید، هنوز کاشمر نت همه اپراتورهای تلفن همراه قطعه و wifi هم سرعتش پایینه، یعنی دیگه بیخیال نت گوشی بشیم؟ هیچ خبر ٱمیدوار کننده ای نیس؟

  234. من دیگه نوشتم تحمل کنم اینترنت وای فا دیگران هک کردم استفاده می کنم
    🌸

  235. اندیشه – شهریار نت قطعه هم adsl هم موبایل. بعیده به این زودی ها هم وصل بشه

  236. سلام
    اینترنت مخابرات تبریز وصله ،
    ولی ایرانسل و همراه اول ، کوفت شن ایشاالله ….😡
    شدم عین موش کور ، یعنی دوپا و یه نت بودیم ، الان دو تا پاام فقط !
    دنیا برام وسعت پیدا کرد 😕

  237. یه روز دیگه هم بدون اینکه اینترنتی تو خوزستان وصل بشه گذشت البته مردم خوزستان فقط موقع دفاع از کشور و استفاده از آب و نفتشون تو صدر نگرانی قرار میگیرن موقع خدمات رسانی میگن خوزستان چیه

  238. کرج فردیس ابنترنت صبانت وصله و لی همراه قطع

  239. بندرعباس هم تلفن همراه هنوز وصل نشده نمیدونین کی وصل میشه؟
    حداقل درست بگن کی وصل میشه والا

  240. بعیده امشبم وصل بشه، اینترنت همراه خیلی از استانها قطعه، اساان کرمان هر سه اپراتور قطعه،،، لطفا پیگیر اتصال اینترنت همراه بشید، اکثرا اینترنت همراه دارن، درصد کمتری نت خانگی استفاده میکنن

  241. اینترنت پرند کماکان قطعه و ADSL و خط و همه چیز قطعه و روز به روز دارم توی کار و زندگی ام عقب می افتم و هیچ کس عین خیالش نیست.

  242. اون دوست عزیزی که گوشی برا گیم میخاد اگه بتونه گوشی وانپلاس گیر بیاره حالا هر مدلی باشه عالیه

  243. بنده سه ساله که هر روز به وبسایت شما سر میزنم و هیچوقت کابران سایت رو اونقدر با عوامل سایت نزدیک ندیدم که این چند روز اخیر دیدم. زحمات شما واقعا مثال زدنیه (برخلاف سایت های بزرگی که کاملا سکوت کردن!). این روزا هم میگذره و بلاخره نت وصل میشه (؟!) ولی این پیوند ها روز به روز بیشتر میشه و گسستنی نیست. به امید روزی که همه ی مردم ایران در جهت اجرای عدالت متهد و همدل باشن.

  244. شهریار تا امروز هیچ دسترسی ب نت نیست. Adsl و نت همراه قطعه همچنان

  245. یه چی بگم بخندین
    اینترنت استان قم هم این مدت قطع بوده :)))

    • یه روز زودتر از بقیه شهرها نت قم قطع شد هنوزم قطع ایرانسل و…

      • عزیزم
        من مخاطب این حرفم مردم حق طلب قم نیست
        بنویسم منظورمو تایید نمیشه

        • متاسفانه هیچ کس پاسخگو نیست در واقع بهتره بگم هیچ جایی برای پاسخگویی وجود نداره استان قم حتی یه تجمع کوچک اعتراض هم نداشت ولی نت باید قطع باشه من که از این مملکت دلسرد شدم

  246. ویکی پدیا چرا اختلال داره و باز نمیشه!!!

    لطفا پیگیری کنید

    با سپاس

  247. سلام آغای باستانی خسته نباشی
    اغا این همراه اول کارشناساش به زبون اومدن میگن چند شهر وصل شده . شهر به شهر هم در حال وصل شدنه 🤷‍♂️
    اینم خالی بندی نباشه خوبه 😁

  248. اهواز هیچی وصل نشده نه ایرانسل نه همراه اول نه شاتل

  249. نمیخواین تمومش کنین؟؟؟ هی ابدیت ابدیت

    وصل شده دیگه
    اون یه خوردشم وصل میشه قربتی بازیا چیه

  250. انقدر وصل نکردین تا راهشو یاد گرفتم😃حالا هی ناز کنید😏
    (ایرانسل ارومیه)

  251. شهرستان کهنوج هم هیچ اپراتوری وصل نکردن.حتی شهرای اطرف جنوب کرمان خبر دارم وصل نشده .امار زدن ایرانسل صد درصد..😐

  252. اینترنت همراه اول قم بیش از ده روز قطعه از بامداد جمعه تا الان ولی دسترسی به سایتای داخلی بازه عجیبه که تو امار همراه اول اشتباه نشده
    نت ایرانسلم کماکان قطعه الکی بسته نزنید
    به امید روزی که اینترنت ماهواره ای بیاد تا دولت نتونه با بی تدبیری زندگی مردم نابود و با قطع کردن اینترنت صورت مساله رو پاک کنه و به شعور مردم توهین کنه

  253. سلام.سنندج همراه اول و ایرانسل و رایتل قطع
    همش امار الکی میده نت بلاکس.همش شایعه است خیلی جاها اصلا وصل نیست حتی ایرانس که میگه ۹۸ درصدوصله

  254. تا پس از راهپیمایی امروز تهران وصل نخواهد شد، انشالله از امشب بعد از راهپیمایی

  255. نه والا اینترنت ایرانسل هنوز وصل نیست
    حتی بعضی سرویس دهنده های ثابت مثل ۲۰۲۰ هم هنوز وصل نکردن

  256. خوزستان بهبهان همچنان اینترنت قطع ( adsl – وایرلس – همراه اول – ایرانسل )

  257. مردم نگران نباشند!
    ما امشب اینترنت را وصل میکنیم؛
    حسن روحانی رئیس جمهور…
    😂

  258. رشت کلا اپراتور های موبایل همش قطعه. من از هر سه تا سیمکارت دارم اون آمار کلا برای قشنگیه. از دیروز هم پشتیبانی ها جواب نمیدن(قبلا سرکاری بود ولی یه چی میگفتن) فکر هم نمیکنم به این زودی وصل الان هشت روز و۲۲ ساعته قطعه.

  259. در سایت های خبری اعلام شده که اینترنت همراه تا امشب(دوشنبه) متصل میشه،
    تغیرری در میزان دسترسی وجود داره؟
    واقعا بی انصافیه ما که فقط از اینترنت همراه استفاده میکنیم که هنوز وصل نشدن!

    • میشه بگید کدوم خبرگزاری همچین حرفی زده؟

      • من از citna خوندم

      • چه فرقی میکنه کدوم خبرگزاری بگه. شبکه خبر که تا آخرین لحظات پنجشنبه اعلام کرده بود بنزین دو نرخی نخواهد شد که بعد از چند ساعت دو نرخی هم شد. موقع فیلترینگ تلگرام هم خود آقای روحانی و آقا آذری جهرمی گفتند موقتیه و تا تموم شدن آشوب‌ها دوباره رفع فیلتر میشه که هنوز نشده و همچنین هزار مورد دیگه… این هم که از خبرگزاری‌ها که هی میگن فردا. 😉

        تا واقعا وصل نشه هیچکدوم رو باور نکنید 😉

  260. اسلامشهر نه adsl وصله نه اینترنت اپراتورای موبایل ما کشتی شکستگانیم

  261. اهواز وضعیت اینترنت های خانگی و همراه همچنان قطع
    خسته شدیم دیگه تمام دلخوشیمون پابجی موبایل بود که از اون هم محروم شدیم🤦🏻‍♂️

  262. chera alaki doroq b khord melat midid . ?

  263. دوستان اگه اینترنت بین الملل وصل شده اعلام کنین
    سایتای داخلی مثل همین گجت نیوز یا ورزش۳ همون روز اولم باز بود
    ۴ سال رشته ای که میخواستم خوندم کاری که دوست داشتمو شروع کردم
    که بشه این !
    این وضع نهایتا تا ۱-۲ روز اینده تموم نشه به شخصه خودم معترض میشم چون ده روزه تقریبا بیکارم
    وقتی پول قسط وامم رو هم ندارم سکوتم دردی ازم دعوا نمیکنه
    حداقل اونطوری واسه طلب حقم یه کاری کردم و پیش خودم شرمنده نیستم

  264. خرازجان ۲ نفر
    اینترنته اهواز رسید
    شهرکرد ساعتی ۱۰ تومن
    قابل توجه کاسب های اینستاگرام
    😂😂😂😂

  265. تا دوهفته دیگه وضع همینه

  266. شهریار تهران هنوز قطع 🙁
    لطفا اپدیت کنید چرا وصل نشده گفتند تا اخر شب الان که یک درصد هم وصل نشده:|

  267. جیرفت اینترنت موبایل وصله ولی فیلترشکنا وصل نیستن فقط ورزش3،گجت نیوز و شیپور و چنتا سایت داخلی باز میشن خبری از سایتای خارجی نیست باتشکر از گجت نیوز

  268. افرین، باز تا انتخابات میشه بدویید برید رای بدید

  269. خوزستان همچنان …

  270. والا من نت همراه اول دارم هنوز تا ساعت 9 صبح دوشنبه 4 أذر هنوز وصل نیست تهران هم هستم.نت دیگه ای هم ندارم خونگی باشه:/

  271. اینجا شهرستان بهارستان تهران. adsl و اینترنت موبایل هیچکدوم وصل نیست. فقط داخلیه.
    در حالی که اعلام کردن استان تهران وصل شده

  272. من نمیدونم این آمار 93 درصد ایرانسل چطور ارزیابی شده! اینجا کاشمر من از هر کی از دوستان و آشنایان پرسیدم فقط یکی دو نفر تونستن متصل بشن اونم به مدت کوتاه! همراه اول که دیگه نگو!!!

  273. همشون یک درصده 😐 اصلا وصل نیست..
    شهریار

  274. مسئولین کشور، رسیدن ته خط

    این از عدم پشتیبانی مردم، اونم از روابط خارجی

    من که هیچ وقت رای ندادم، اما کسانی که به حسن و دار و ذستش رای دادن، الان بدجوری از وجود اون ۲ تا مهر در شناسنامشون دق کردند

    باید گریست

    با سپاس

  275. حالا ایی خو وصل میشه بالاخره
    فقط اون یه درصد کیان؟😐

  276. دم گجت نیوز گرم که تا اینجا پشت مردم بوده و کامنتارو تا جایی که میشده تایید کرده و این پست رو ۴۱ بار اپدیت کرده! و همین مشخصه که چقدر مخاطب(مردم) براش اهمیت داره در صورتی خیلی از سایتای معروف تر دارن شدیدا کامنت هارو ادیت میکنن و یا منتشر نمیکنن یا تو این شرایط دارن درباره “سیستم پاشش سوخت انژکتور مطلب میزنن” :))
    ممنونیم گجت‌نیوز،خسته نباشید

  277. ایران به یک John Wick نیاز داره 🙂

  278. هر پنج دقیقه این پست رو چک میکنم اپدیت بعدی رو بدید
    تورو خدا مارو در جریان ریز جزئیات بذارید
    همه که مودم ندارن که وصل شده باشه

  279. دیگه امیدی به وصل شدن خوزستان نیست …. رسما مارو به چشم دکل نفتی میبینن

  280. کردستان رایتل و ایرانسل و همراه اول همشون هنو قطن :/
    این isna و yjc خبر گزاری رسمی هستن میگن تا پایان شب . خوو چی شد پ 😑
    از ی جاا دیگه سایت netblocks میگ 95 درصد ایرانسل وصلن :/ معلوم نیس چیکارش کردن که از خارج وصل نشون میده ولی تو ایران هنو هیچکی وصل نی 🤦‍♂️🤦‍♂️😑

  281. من از رباط کریم استان تهرانم از شنبه که قطع شد تا الان فقط داخلی وصل بوده اصلا وصل نشده نه ایرانسل ون همراه اول، رایتل این چه وعضشه 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

  282. کی همچین حرفی زده؟ کجا اینترنت ایرانسل وصل شده؟ دروغه رسما

  283. بابا دیگه چی از جون این ملت میخواید؟چرا خون مارو کردید تو شیشه؟یه نت با سرعت داغون و پینگ بالا و فیلتر شدید به ما داده بودید با همونم سر میکردیم از بدبختیمونم بود که صدامون در نمیومد حالا همونم از ما گرفتید!
    خسته شدیم هی گفتید فردا فردا فردا پس چرا نمیرسه این فردا؟
    به خدا چند شبه تو خواب میبینم که نت وصل شده یهو از خواب میپرم گوشیو چک میکنم میبینم هنوز قطعه

  284. فکر میکنم ۹۵ درصد ایرانسل و باقی آمار منظور اینه که ۹۵ درصد ترافیک همراه مربوط به اپراتور ایرانسل ، نه اینکه ۹۵ درصد اینترنت کاربرای ایرانسل وصل شده
    چون.واسه من و چند نفر از دوستان که پرسیدم در حال حاضر که ساعت 23.30 هست نت ایرانسل و همراه اول تهران قطع

  285. الان شدیم مثل بچه ای که داره گریه میکنیم تا برامون اسباب بازی بگیرن
    ولی فعلا یه اب نبات چوبی گرفتن برامون 1 گیگ دوروزه که صدامون در نیاد
    اون یک گیگم به درد خودشونم نمیخوره چه برسه به ما

  286. دستگیری،دلار 12 تومنی،بنزین 3تومنی،قطع سراسری اینترنت،اقتصاد مریض،نداشتن آزادی بیان،نداشتن آزادی عقیده،حقوق های خیلی کم،نبودن کار،سن افسردگی و خودکشی پایین،سطح افسردگی بالا،ظلم و ستم،نداشتن تفریح،خونه های متری 50 میلیون،جوونای نا امید،دخترایی که تو حسرت لباس عروسی موندن،پدرایی که بخاطر نداشتن پول جهازیه عرق شرم میریزن،مادرهایی که هرروز از سرناچاری و خالی بودن یخچال غذای تکراری میذارن جلوی بچه هاشون،فقر،چادر نشین شدن استان های زلزله زده،آواره شدن خونواده هایی که زندگیشونو سیل برده،دانشجویی که بخاطر مساعل مالی انصراف میده،سربازی اجباری…
    این تمام چیزیه که نسیب ما شده از مملکت عزیزمون 🙂
    آه که دل خونه،آه که چشم خیسه،آه که دیگه زندگی بهمون نمیخنده….

  287. خودشون تو خونه هاشون نشستن نه پولی میدن نه حجمی براشون مهمه نه تاریخی براشون مهمه نااامحدود استفادشونو میکنن حال مردم و که نمیفهمن …
    تازه الان گفتن بقیه استان ها باید مجوزش بیاد واسه وصلی اینترنت اایرانسل و اینا:|

  288. دم نت بلاکس گرم دوستان دروغم یاد گرفتن سایتای خارجی من ارومیه هنوز در انتظار وصل شدن ایرانسل

  289. همراه اول قطعه مشهد وتربت جام

  290. از مسئولین دروغ گو انتظار خلف وعده دارین
    کم فریب و دروغ تحویل ملت دادن !!

    • داداش صب کن اینا همچی رو اول تست میکنن بعد دائمی عملی میکننش الان موقت نتو قطع کردن یه مدت بگذره همین نتم میبندن میشه کره شمالی قشنگ به اختلاساشون میرسن هیچ کی ام نمیفهمه اختلاس کردن صداش در نمیاد ایران میشه شبیه شعب ابی طالب

  291. مسخره کردن!!!
    کی حرفشون درست بوده ایندفه باشه … نت رو وصل میکنیم تا فردا شب اره جون عمت!
    ساعت ۲۳ و ۲ دقیقه تهران همراه اول قطع !!!! 😐😐😐😐😐😐

  292. حالمون رو بهم زدید با این وضعیتی که ساختین. چجوری بگیم که نمیخوایم اونجوری که شما صلاح میدونید زندگی کنیم. حالا باید منتظر بدست اوردن حق مسلم خودمون باشیم که چه ساعتی نت وصل میشه تا کلی ذوق کنیم.

  293. شهریار، تهران قطع نه وای فای نه موبایل
    3 آذر همچنان در انتظار بی پایان:(

  294. چجوریاس کامنتا من تایید نمیشه؟ تیغ داریم؟

  295. adsl مشهد الان قطعه. ساعت 10 شب 3 آذر

  296. آقا بروزرسانی بزنید تو رو خدا پوکیدیم به خدا

  297. دوستان با پشتیبانی اپراتور های همراه تماس بگیرید من که با ایرانسل تماس گرفتم جواب سلامم ندادن ببینید کی وصل میکنن مثلا قرار بود امشب همه اپراتور ها وصل کنن

  298. من برام اینحا یه سوال پیش اومده موقغ قطعش یه بشکن زدن هکه با هم سرعتی نت و قطع کردن الان از یک هفته گإشته باید بیستون بکنند تا نت وضل شه ؟ اگه این پخش شد شد نشد فرقی هم نمیکنه حداقل حرف دلمو زدمو یکی خونده

  299. جاداره یه تشکر بکنیم از اون دسته از افرادی که اینقدر حرف زدن و حرف زدن و تا اینترنت وصل شد رفتن پی کارشون و فراموش کردن .مثل بچه ای که تا شیر میزارن دهنش ساکت میشه.خسته نباشیند همگی!!!

  300. تو اراک هم همراه هال ،رایتل و ایرانسل قطع است

  301. اینجور که بوش میاد این هفته هم قطعه

  302. ۹۸ درصد چطوری وصله !
    در صورتی که ۵ استان کامل قطع هستند 😐

  303. امیدوار باشیم که هرچه زودتر پروژه اینترنت ماهواره ای جهانی راه اندازی بشه.اسپیس ایکس و سامسونگ و… استارتش رو زدند.خیلی مضحک و مسخرس که تو دنیای امروز پایه ای ترین نیاز اجتماعی یعنی ارتباط و فناوری رو به راحتی ازمون سلب کنند.

  304. ایرانسل تهران یکشنبه ساعت 21 قطع است.

  305. خوزستان هم قطعه.من موندم چطور نت بلاکس زده98.رایتل وهمراه اول هم قطع هستن.خانگی هم همچنین.

  306. خوزستان شهرستان بهبهان
    اینترنت خانگی و موبایل همچنان قطع

  307. بجنورد اپراتور همراه وصل نیست 20:27

  308. ادمین جان توروخداا یه پیگیری دیگه بکن . همه منتظرجواب شماییم 😔

  309. تا حالا کسی تایید نکرده نت موبایل وصل باشه..سر نت بلاکسم شیره مالیدن اینا…فقط امیدوارم یه صد تا بمب اتم بیاد بخوره تو این کشور راحت شیم نسلمون منقرض بشه

  310. منکه مودمو خاموش روشن کردم ببینم وصل میشه یا نه، مودمم سوخت 😭 نمیدونم عمرش به سر اومده بود یا اینا کاری کردن. موبایل هم همراه اول که همچنان قطعه، بقیه رو نمیدونم 😥

  311. بر پدر و مادرشون لعنت که خون مردم رو دارن تو شیشه میکنن دیگه
    یعنی حروم خور تر از شرکت ایرانسل ندیدم من بیشتر از ۲۰ دفعه من تماس گرفتم بابت پیگیری قطعی که چرا وصل نمیشم میگن خارج از محدوده اختیاراتشونه و هر سری یجوری میپیچونن. حدود ۲۰ گیگ از حجم اینترنتم فردا به طور کل از بین میره انگار نه انگار که وزیر ارتباطات گفته بود به زمان بسته ها مهلت اضافه کنن. خدا ازشون نگذره

  312. کرج از دیروز فقط مبین نت فعاله و تا الان هم هست بقیه اپراتور ها و سرویس ها همه قطع هستند

  313. کرج همچنان قطعه

  314. سلام آقای باستانی عزیز .
    میتونین یه گوشی خوب بم معرفی کنید واسه گیم تا حد 5 میلیون
    ممنون

  315. ما منطقه ملک شهر اصفهان هستیم
    داخل اصفهان فکر کنم یدونه مرکز مخابراتی اتیش زدن اونم مرکز خاتم داخل رباط دوم بود
    تلفن که نداریم شاتل هم روی خط تلفن بود ک نداریم ب دلیل قطعیه تلفن، جواب درست حسابی هم نمیدن یکی میگه دوماه طول میکشه یکی میگه بیشتر
    .
    ایرانسل هم الان ساعت هفت و نیم عصر سوم اذر هستش قطعه
    .
    دست بسته جلو قلدر
    مملکت گل و قل قل ❤

  316. ایرانسل هنوز قطعه و این آمار دروغی بیش نیست
    خیلی جالبه ۱ گیگ هم اینترنت ۲ روزه بهمون دادن که خدا رو شکر از همون هم نمی تونیم استفاده کنیم.

  317. اصلا ایرانسل کسی فعال هست ؟ والا ما با هرکی تماس میگیریم‌میگه قطعه این آمار ۹۸٪ از کجا اومده 🤨

  318. ما منطقه ملک شهر اصفهان هستیم
    داخل اصفهان فکر کنم یدونه مرکز مخابراتی اتیش زدن اونم مرکز خاتم داخل رباط دوم بود
    تلفن که نداریم شاتل هم روی خط تلفن بود ک نداریم ب دلیل قطعیه تلفن، جواب درست حسابی هم نمیدن یکی میگه دوماه طول میکشه یکی میگه بیشتر
    .
    ایرانسل هم الان ساعت هفت و نیم عصر سوم اذر هستش قطعه
    .
    دست بسته جلو قلدر
    مملکت گل و قل قل ❤

  319. سلام خسته نباشید ایرانسل رشت هم الان قطعه فقط میدونم Adsl مبین نت وصله.

  320. اینترنت های خوزستان، اندیمشک کلا وصل نیست :/

  321. اینجا کاشمر، خراسان رضوی، نت همراه اول و ایرانسل همچنان قطع!!!

  322. کردستان . adsl و حتی ایرانسل قطه :/😑 هیچی وصل نیس
    چطور 98 درصد ؟؟؟؟
    ادمین جان جواب بده

  323. من اصفهان ملک شهر هستم
    اینترنت ایرانسل همچنان قطعه
    یعنی من جز اون 2درصدم؟😐😐😐😐😐
    ساعت 18:30 سه آذر

  324. ساعت ۷ شب همراه اول تهران قطع 😐😐😐

  325. سلام استان فارس
    ایرانسل
    18:26
    قطع

  326. اینا همش دروغه هیچ نت گوشی ما ک وصل نیستت

  327. کرمان نت ایرانسل یه لحظه وصل شد دوباره قطعش کردن

  328. های وب 4g هم وصل شد الان

  329. گجت نیوز خودتون میدونین کی با اسم من کامنت میزاره یک بار دیگه ببینم از اسمم استفاده شده برای همیشه اینجا رو ترک میکنم

  330. فکر کنم من بدبخت جزو اون 2 درصد ایرانسلم که هنوز وصل نشده

  331. ادمین عزیز عرفان خان گل اینترنت همراه اول متصل نیست منطقه پنج تهران
    کسی تو این منطقه اینترنت داره گوشیش؟
    منطقه به منطقه هست عرفان جان؟

  332. ایرانسل ارومیه قطعه هنوز

  333. اینترنت خانگی شیراز وصل شد من ساعت 11 فهمیدم

  334. اصفهان هم وای فای و هم اینترنت خط وصل است
    ساعت ۵

  335. کرمانشاه ساعت 16:48
    همچنان قطع

    فقط کشورهایی جهان سومی و دیکتاتوری ایجوری بی تاب وصل شدن اینترنت ک یکی از ابتدایی ترین حقوق آنهاست هستن

  336. سلام
    کرج و البرز اینترنت موبایل (ایرانسل و همراه اول) همچنان قطعه
    ساعت ۱۶:۳۰

  337. یه برنامه نویس بیچاره

    ما خوزستانیائم که کلا ایرانی نیستیم دیگ

  338. الان وقتی میگن اینترنت همراه قراره وصل شه برای همه ی کاربرا وصل میشه یا اون پنج استان کلا قرار نیست جزو ایران دیگه حساب کنن؟

    • بخون بالا رو نوشته شیراز وصله فارس هم یکی از اون پنج استان بوده دیگه. اینا شایعس همه رو وصل میکنند بزودی.

  339. نت همراه اول یزد وصل شده

  340. سلام خراسان شمالی قطع اینترنت موبایل adsl وصله مخابرات

  341. همه چیزو به بچه بازی گرفتن
    شبیه اون دوران که بچه بودیمو یکی میزدمون تا نمیزدیمش به قول معروف یر ب یر نمیشدیم
    الانم همینه نت کرج و وصل نمیکنن که چی ؟ چون کرج اعتراضش بیشتر بوده 🙂
    واقعا باید گریست به این طرف فکر و رفتار

  342. سلام کسی اینترنت موبایلش فعال شده؟ هر شهری؟

  343. رایتل و ایرانسل تهران قطعه.
    مخابرات خونگی تهران وصله.

  344. اصفهان مخابرات تازه وصل شده ولی موبایل قطع…

  345. قم وصل شد از دیروز
    البته اینترنت مخابرات
    بقیه رو نمی دونم

  346. آبادان کلا قعطه

  347. اینجا مرند آذربایجان شرقی نت ایرانسل وصل نیست 13:48

  348. محمدامین کیامقدم

    اینترنت مخابرات استان تهران شنبه ساعت ۱۶ وصل شد

  349. بالاخره وصل شد دولت زندگی خیلیها با اینترنته
    خواستین هرکاری بکنین
    بکنین اینترنت قطع نکنین ممنون

  350. چرا اینترنت شهرستانای کرمانشاه وصل نمیشه تنها شهرستانی که تو کرمانشاه ک چ ارز کنم ایران کل اعتراض و اختشاشش1 روز بود اسلام آباد غربه کرمانشاه که الانم میگن همچنان نا آرامه نت خانگی آسیاتکش وصل شده ولی اسلام آباد غربی ن نت خانگی ن همراه هیچ ابراتوری وصل نشده این چ وضعیتیه کلافه شدیم

  351. با سلام.
    اینترنت ایرانسل همچنان در اصفهان قطع است. اینترنت خانگی مخابرات هم تقریبا ساعت ۱۰ صبح امتحان کردم و قطع بود.

  352. دوستان گرامی من خیلی اشتباه کردم با نژرات جاهلانه ام اعصاب شما عزیزان رو خورد کردم.
    امیدوارم این جسارت‌های بیجای بنده رو به بزرگی خودتون ببخشید.
    تصمیم گرفتم عقل ناقص خودمو ترمیم کنم تا بیشتر و بهتر با وقایع کنار بیام.

  353. نت همه جا وصل شد همراه اول اصفهان وصل نشد که هیچ گجت رو هم بزرو میاره الان ساعت 13:14
    گجت ممنون از اطلاع رسانیتون تو این مدت.

  354. اینترنت adsl شاتل برای استان مازندران شهرستان آمل در تاریخ 2/9/98 وصل شد .

  355. امروز تویه خبر نوشته شده بود اینترنت ۵ استان خوزستان ،کرمانشاه ،کردستان ، فارس و البرز به دلایل نامعلوم وصل نمی شود

  356. گجت جان نت شما وصل شده
    چرا از سابت نت بلاکس چیزی نمیزاری بدونیم نت کی وصل میشه

  357. سلام دوستان، من از اصفهان هستم. خوشبختانه اینترنت خانگی حدود یکی دو ساعت هست وصل شد ولی خیلی خیلی متاسفم هنوز هموطنان ما در فارس و خوزستان دسترسی ندارند. ااز طرف این دوستان اطلاع رسانی کنید انشالله سریعتر وصل بشه برای این دوستان و هر جای دیگه مثل کردستان و سیستان و …

  358. تربت جام وصل شده ولی سرعت افتضاح

  359. Thank You *gadgetnews* for keep Updating Us

  360. لطفا راجب استان خوزستان یکم اطلاع رسانی کنید اصلا معلوم نیست چی به چیه نه نت خانگی وصله نه همراه ممنون

  361. آسیاتک کرمانشاه وصل شد

  362. اصفهان الان ساعت11:47
    یکشنبه 98/9/3
    اینترنت بین الملل آسیاتک وصل شده
    البته مودم و گوشی رو یکبار خاموش روشن کنید

  363. بنده از تک تک دوستان به خاطر اظهار نظر های بی ربطم عذر خواهی میکنم

  364. مخابرات اصفهان وصل شد ولی همراه اول هنوز نه

  365. رضا باقری قورتانی

    سلام
    اینترنت خانگی اصفهان وصل است.

  366. شیراز کماکان سراسر همه چی قطعه

  367. اقا یه زنگی به این منبع آگاه بزنید بگید چی شد وصل میکنن؟؟

  368. تهران وصل شدع؟،اون وقت کرج هنوز هیچی وصل نیست؟،قضیه چیه

  369. اقای باستانی چرا سرعت بالا اومدن صفحات گجت نیوز انقد پایین اومده در حالی که بقیه سابتا تغییری نداشته

  370. مخابرات اصفهان همچنان قطع ….

  371. تهران adsl مخابرات وصله ولی اینترنت همراه هنوز قطعه

  372. دیروز ظهر وصل بود بود ولی از دیشب دوباره قطع کردن گرفتن مارو انگار والا تکلیف رو معلوم کنید یا کامل وصل کنید یا کلا جمعش کنید بره ما هم بریم تو قار زندگی کنیم

  373. سلام صبح همگی بخیر و شادی
    آقا اینترنت تهران برای data از امروز قرار بود که وصل بشه
    ادمین گرامی عرفان خان عزیزم، منطقه به منطقه وصل میکنند تهران رو؟

  374. اینجا اصفهان ساعت 9:8 صبح
    اینترنت مخابرات، شاتل، شبکیه و…
    و اینترنت موبایل کلا قطعه
    باتشکر2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  375. کرمانشاه هم هنوز قطعه.بیچاره مردم کردید با این قطعی مستمر

  376. اصفهان کماکان قطه کلا بد بختیه ما اینه ک پوله نتو دادیم و قطه

  377. قرار بود دیتا امروز صبح وصل بشه و… هنوز وصل نشده

  378. بنظرم کسی بفکر بلوچستان نیس آ
    اصلا نمیگن نت کی وصل میشه

  379. بچه ها معذرت میخوام اگه تو این چند مدت کامنت بی ربط میدادم من دیگه به اون عقاید قبلم پایبند نیستم خواستم که فقط منو ببخشید

  380. کرمانشاه ایرانسل موبایل با جون کندن گجت نیوز بالا آورد

  381. گجت نیوز پیگیر بشین کی به اسم من کامنت میزاره وگر نه میرن تعزیرات شکایت

  382. کرمان حتی یک درصد هم وصل نشده…

  383. اینجا شمال اصفهان
    ساعت 01:23
    اینترنت ADSL های‌وب کماکان قطع…
    و ما خمار اینترنت…

  384. از تو بعیده گجت نیوز،،،خب شبا درصد وصل اینترنت میاد پایین همیشه و این مورد عادیه

    • چقدر نابغه ای شما!!! منظور قطع نت به طور کلی و از بیخ هست. این فرق میکنه با اینکه شما دکمه وای فای گوشیت رو خاموش کنی.

    • اره اینکه درصد ب درصدم نوشتن خودش یکم خنده داره

    • نه،درسته دوست من.. همون موقع که آمار ۷۳ درصد رو نشون میداد اینترنت کرج برقرار شده بود، بعد چند ساعت دوباره قطع شد.. آمار اومد پایین

  385. خب بله اینترنت تهران وصله ولی خب اینطوری بگم که در حد عجیبی کنده

  386. اپراتورها ۱ گیگ اینترنت رایگان یک روزه میدن در حالی که اصلا اینترنت نداریم.مرسی از بخشندگی تون.

  387. کسی نت همراهش وصل شده؟

  388. شیراز وصل نیست ۰۰:۵۳ دقیقه…همچنان بی تاب اتصال

  389. شیراز شنبه (دوم) ساعت 4 بعدازظهر یه نیم ساعتی وصل شد بعد قطعش کردن (adsl صبانت). الان یه هفته س الکی اقتصادو خوایوندن. ساندیس خور و ساندیس ده بی سواد اینترنت به چ کارش میاد؟!

  390. من اینترنت باز نیستم اما اینترنت بازان را دوست دارم

  391. یعنی اینایی که رفتن راهپیمایی جایزه میدن ؟

  392. من واقعا اینترنت رو دوست دارم

  393. آقا استان کرمان هم فقط ADSL وصله اونم با سرعته پایین.ایرانسل و همراه اول و رایتل و بقیه همه قطعن.

  394. ادمین گجت نیوز ممنون واسه پیگیریت . اگ میشه یه نگاا دیگه به سایت netblocks بکن ببین درصد نرفته بالا؟؟!!!
    منابع دیگ میگین ساعت 12 و نیم یا 1 بامداد به بعد اینترنت های اپراتورها وصل میشن !!!!!!
    ممنون

  395. آقای باستانی در حال حاضر چند درصد به اینترنت متصل هستند؟تغیری کرده ایا؟

  396. خوزستان همه چی قطع با اقتدار ⁦✊🏼⁩

  397. تنهای تنهای تنهایی مظلوم مظلوم مظلومی
    بی یار بی یار بی یاری خوزستان خوزستان خوزستان
    بی دردا خوابیدن خوابیدن نامردا خوابیدن خوابیدن
    اما تو بیداری بیداری خوزستان خوزستان

  398. در اسلامشهر اینترنت نیست. نه ADSL و نه DATA.
    ADSL کاملاً قطع است Data فقط داخلی وصله

  399. کرج رو کی وصل میکنن پس؟

  400. رشت اینترنت ADSL وصل شده ولی همچنان اپراتور های ایرانسل و همراه اول و رایتل وصل نیست .
    البته سرعت ADSL هم هنوز به قبل قطعی برنگشته و تا حدی کند هست

  401. مال منم وصل شد

    از این ساندیس خورم ممنونم برا نتش

  402. اینترنت همراه اول تهران کماکان وصل نشده. شنبه 2 آذر سال 97

  403. اصفهان کماکان قطع، نه ثابت نه همراه، نت وصل نیست. احتمالا شهرهایی که بچه‌های خوبی بودند شلوغ نکردند یا کمتر شلوغ کردند یا اینکه رفتند راهپیمایی به دهان استکبار کوبیدند جایزه گرفتند زودتر وصل شدند. شیراز و اصفهان و اهواز و کرمانشاه و کردستان تنبیه شدند 🤪🤪🤪

  404. یوتیوب انگار الان فیلتر نیست

  405. کرمانشاه هنوز قطعه.آسیاتک و همراه.

  406. اینترنت کل تبریز وصل شد.

  407. کردستان هنو وصل نشده نه adsl نه اپراتورهاا
    توروخداا پیگیری کنید لطفااااا

  408. اقا اینجا کرمانشاه اینترنت هنوز قطعععععهههه اپراتورمم تک نته
    تا الان 73 درصد وصل شدن یعنی ما جزء اونا نیستیم؟
    تبعیض تا کجا واقعا
    اقای اهورا نیازیم که خودش کرمانشاهیه

  409. اقا اینجا کرمانشاه اینترنت هنوز قطعععععههه اپراتورمم تک نته
    تا الان 73 درصد وصل شدن یعنی ما هنوز جزو اونا نیستیم؟
    اخه چقدر تبعیض

  410. ارومیه کسی وصل شده ؟؟؟؟؟
    ایرانسل اینا کی وصل میشه 😐😐؟؟؟

  411. تبریز بعد از های وب adsl همارا و مبین نت هم وصل شد

  412. اینترنت ماهشهرم قطعه

  413. ایووووووووووووول؛ شیراززز؛
    مال ما هم ADSL مخابرات هست؛ که هنوز قطع می‌باشد.
    واله بخدا.
    پوکیدم‌ خو ،عاموووو

  414. کرمانشاه هنوز adslقطعه بابا گناه ما چیه چرا وصل نمیکنن

  415. اصفهان کلا قطه نه نت گوشی و نه نت adsl

  416. اقای اشرف یا همون mr ashraf
    شما که‌ دم از غرب زدگی‌میکنی اول اسم خودتو فاریس بنویس بعد حرف بزن
    من طرف کسی رو نمیگیرم
    کسی که باعث شد شد یه هفته از نون خوردن بیفتیم اول همون وریا بودن
    بعد مسعولین عزیز🙄

  417. کرمانشاه هنوز قطع هستش

  418. مودم تی دی ال تی ایرانسل وصل شده اراک ولی اینترنت گوشی وصل نشده هنوز.

  419. آبادان قعطه

  420. اینترنت مخابرات تبریز از ساعت ۳ باز شده

  421. سلام کسی از اصفهان هست که اینترنت وصل باشه
    زیر کامنت من بنویسه

  422. گناه ما کرجیا چیه که بیشنره جاها وصل شده ولی با ما لج کردن همتون تا نتتون وصل شد پیچیدید رفتید حتی نت بلاکس این پست هم دیگه اپدیت نشد
    اشکال نداره تو کوجه ما هم عروسی میشه!!!

  423. کردستان هم adsl هم اپراتوراا قطن ://////////
    وصل کنید توروخدااا دیوونه شدیم :||||||||||||
    پیگیری کنید لطفاا

  424. اقا خدایی لعنت به این شبکه های خبری(خارجی)
    بیچارمون کردن
    هم از خودی میخوریم و هم از اونایی که نشستن اون ور دنیا نشستن و تز میدن
    ما نخایم اینا پشت ما باشن کیو ببینیم…واسه منفعت خودشون هی میگن این کارو بکن اون کارو بکن
    تا نتم وصل شد رفتم تلگرام باز دیدم هی. ویدیو میزارن که فلان جا شورش شده….ما سختیشو بکشیم اونا فردا پس فردا بیان یه کاره ای شن
    لعنت به هرکی که میگه به فکر ماست و دم از ایرانی‌بودن میزنه ولی یه جای دیگه نشته و تره هم واسه ما خورد نمیکنه….

  425. پوووووووف همراه اول اصفهان قطع 😏😏

  426. ماله خر هم وصل شد؟

  427. سلام
    خبر ها حاکی از آن است که اینترنت شهر های بزرگ مثل تهران اصفهان و کرج و شیراز و تبریز و ارومیه خیلی دیرتر از بقیه شهر ها وصل میشه
    من الان اصفهان سا کنم هنوز adsl قطع

  428. البرز ۱ ساعت وصل شد دوباره قطع کردن

  429. شهرایی که بیشترین اعتراض رو داشتن مثل اهواز، اصفهان، شیراز و …
    دیرتر از همه به راه میفته فک کنم

  430. اصفهااااااان مخابرات قطعه مسلمونا
    باتشکر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  431. استان اصفهان قطعه هنوز

  432. بعضی از شبکه های خبر میگن البرز و چند تا استان دیگه فعلا وصل نمیشن اینجا کسی از البرز وصل هست؟

  433. اصفهان هنوز قطعه کامل

  434. اصفهان مخابرات و همراه اول هنوز قطع

  435. تبریز شاتل و آسیاتگ هنوز قطع

  436. های وب
    شمال اصفهان
    همچنان قطع …

  437. های وب
    شمال اصفهان

  438. قم هم وصل شد فک کنم ساعت 5 نیم وصل شد

  439. ایجا کاشمر، خراسان رضوی، همراه اول،ایرانسل، آسیاتک هم چنان قطع لطفاً اطلاع رسانی کنید…

  440. تهران منطقه 8 (رسالت)
    ADSL مخابرات قطع
    ایرانسل قطع
    همراه اول قطع و وصل

  441. از ساعت ۳ بعد ظهر اینترنت گیلان رودسر وصل شده
    بزنم به تخته هنوزم وصله

  442. های وب
    شمال اصفهان
    همچنان قطع…

  443. کل ایران وصل شد ما هنوز داریم دستو پا میزنیم.
    adsl اصفهان قطع

  444. شیراز کلا قطع میباشد

  445. کرح، مخابرات، همچنان وصل نشده

  446. شیراز شاتل هنوز وصل نشده

  447. انگار فقط مال منه بدبخت وصل نخواهد شد😐
    (ارومیه)

  448. اینترنت adsl مخابرات زاهدان وصل شد !

  449. اینترنت را خدا آزاد کرد

  450. بوشهر.. لعنت به مبین نت که هنوز قطعه و هیچکسی پاسخگو نیستش

  451. مازندران شاتل وصل شد ساعت سه و نیم روز شنبه

  452. کاشان اسیاتک و شاتل وصل شد

  453. اینترنت خانگی مشهد وصله

  454. سلام
    مشهد
    آسیاتک
    وصل شد

  455. با سلام
    مشهد
    آسیاتک
    وصل سرعت ۱۶ مگ
    زنده باد گجت نیوز

  456. تهران
    مجیدیه
    پارس انلاین وصل

  457. سلام اینترنت اسیاتک استان قزوین وصل شده

  458. مال ما وصل شد ولی کی جواب ضرر هایی که ما کرده می ده

  459. اینترنت خونگی Adsl مازندران دو ساعتی میشه وصل شده

  460. چرا مال خراسان رضوی وصل نمی کنن؟؟؟
    ای بابا چه گیری افتادیم

  461. اغا توروقران پیگیری کنید اینترنت های اپراتورهارو . کردستااااااااان . تا الان 66درصد ایران وصل شده ولی ما هنوز منتظریم
    پیگیری کنید لطفاااااااا

  462. شیراز آسیاتک وصل شد.

  463. تهران مخابرات وصل شد

  464. 66 درصد وصل شدن

  465. بوشهر نت ثابت وصل شد

  466. امروز 2 آذر ساعت 16همچنان نت موبایل و مخابرات قزوین قطعه

  467. اینترنت پیشگامان تهران خانگی جنوب تهران الان وصل شد.

  468. اینجا مشهد است…
    و سکوتی بلند تر از فریاد

  469. تهران-پردیس

    فعلا نت وصل شد (شاتل)

  470. سلام.سنندج یک هفته است اینترنت قطعه..

    همراه اول +ایرانس +idsl=قطع

  471. نمودار نت بلاکس یهویی همین الان کشید بالا
    کیا وصل شدن؟

  472. خدااااایاااااا وصل شدم بلخرههههه

  473. های وب تبریز بعد از هفت روز هم اکنون وصل شد

  474. همچنان اصفهان قطه هم نت موبایل هم نت adsl

  475. adsl
    استان یکی از شهرستان های گیلان الان وصل شد. ولی صبح یکی از بچه ها تو رشت بود براش یکم وصل شد و بعد دوباره قطع شد حالا نمیدونم پایدار هست یا نه ولی الان فعلا وصله اینستا و واتس اپ و همه هم میان

  476. یه چیز جالب اینه که موقعیت یابی اسنپ و تپسی تا دسترسی نباشه به اینترنت بین المللی امکان پذیر نیست
    طرف باید دستی وارد کنه که اونم دقیق باشه یا نه
    و اینکه راننده هم باید حدسی پیدا کنه :)))

  477. برقراری اینترنت خانگی تهران و کلانشهرهای کشور تا دقایقی دیگر

    اینترنت خانگی تهران و کلانشهرهای کشور تا دقایقی دیگر برقرار می‌شود.

    به گزارش ایسنا، یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات در گفت‌وگو با ایسنا تایید کرد که با دریافت مجوزهای لازم، اینترنت خانگی تهران و تعداد زیادی از کلانشهرهای کشور تا دقایقی دیگر برقرار خواهد شد.

  478. سلام…اینجا تبریز اینترنت بین المللی وصل شد

  479. تبریز تمامی اپراتور ها و ADSL هنوزم قطعه
    98/9/2

  480. اصفهان الان وصله adsl مخابرات

  481. شهر کنگاور استان کرمانشاه دیروز حدود 15 دقیقه وصل شد و دوباره قطع شد .

  482. عرفان داداش خسته نباشی اینو عمیق و قلبی میگم بهت چون کارت سخته واقعا💕
    عزیز جان اگر زحمتی نیست این نت‌بلاکس رو امار جدیدشو بگو شده چند درصد
    عشقی

  483. ندا خانوم یا آقا محمد عزیز
    اصطلاحات تخصصی زاده‌ی هر زبانی، باید در متن مخالف، به زبان اصلی خودش نگارش بشه و معادل گذاری و ترجمه اینگونه از کلمات در متن زبان دیگر یا همان متن مخالف، غلط هست که خودم بارها اینکار رو کردم و باز هم میکنم متاسفانه. مثلا در متن تخصصی آموزش کامپیوتر، بجای کلمه microprocessor از ریزپردازنده استفاده میکنند یا خیلی بدتر بصورت میکروپروسسور می‌نویسند و البته می‌نویسم که اشتباه فاحشی است.

  484. درود
    13:03 شنبه 02-09-1398 شهر کرمان. منطقه 2 (از شمال شرقی تا جنوب شرقی) در همین منطقه، جنوب شرقی، اینترنت دانشگاه باهنر از 2 شب گذشته متصل بود.

    اینترنت ADSL آترین، شاتل، پیشگامان
    و
    دیتای همراه اول، رایتل
    کماکان برای کاربران خانگی قطع می باشد.
    لازم به ذکر است که سرویس شبکه ملی اطلاعات بسیار کند و با محدودیت های گسترده ای روبروست
    همچنین تغییر لحظه ای IP های خانگی به شدت مشهود می باشد.
    ج.ش.

    • خوش به حالت من تو استان فارسم

    • اقا ممنون از اطلاع رسانی تون از کرمانشاه خبر ندارین؟

      • کرمان ساعت 14:13 وصل شد. سرعت هم خوبه..
        متاسفانه اطلاعی از سایر استان ها ندارم برای اطلاع از استان ها میتونید از این انجمن خبر بگیرید:
        {لینک حذف شد…}
        اما خبر بسیار موثقی از دوستی دارم که نهایتا فردا یکشنبه اینترنت همگان وصل خواهد شد.
        ایشان از همون روز اول بمن گفتن که اینترنت تا اول آذرماه قطع خواهد بود و جالبه که همون شد!

        • حالا لینکو حذف نمیکردی! بک لینک که نمیشد! بهرحال…
          اینترنت همه وصل میشه امروز.. و نهایتا تا فردا صددرصد
          مشکلی در دسترسی به سایتها فعلا نداریم.. گوگل. بینگ و.. همه بازن..
          حتی سیرجان هم وصل شده..

          فقط این تاخیر در وصل مجدد و این قطع و وصلی های مکرر.. دلیلی داره که واقعا…
          دوستان در سطح نت شیطنت نکنید
          پروردگار یکتا به همراه همه آزادمردان و آزاده بانوان سرزمینم پارس

  485. بدیهی ترین و پیش پا افتاده ترین حقوق ملت رو ازشون گرفتن و کسی هم جرات اعتراض نداره. این چه اقتداری هست ک نظام شما داره. اگر جمهوری اسلامی بیدی نیست ک با این بادها بلرزه! پس چرا یه هفته است نت کل کشور رو قطع کردین؟

  486. سلام. آقای باستانی راهی برای ماهایی که تولید محتوا میکنیم ندارین؟ به خدا ما درآمدمون همینه بیچاره شدیم

    • تولید محتوا یعنی پستای دروغ و هچل هفت که تو اینستا میزارین مردمو گمراه میکنین بینشم تبلیغ اتو اشغال دیگه؟

      • ساندیس خور جون این مباحث در حد فهم شما نیست
        شما ۱۵۰۰ سال دیر به دنیا اومدی متاسفانه

      • تولید محتوا هر چیزی میتونه باشه و ربطی به پست دروغ و اینستاو … نداره .. بعنوان مثال بنده یه آرتیست و گرافیست دو بعدی هستم و کارم طراحی شخصیت و کانسپ آرته و با گروه های بازیسازی کار میکنم ، این خودش تولید محتواس و بنده الان 1 هفتس ارتباطم با اعضای تیم قطع شده ، هم عابروم رفته، هم کار گروه بخاطر من عقب افتاده و برنامشون بهم ریخته .. هم حقوقی که پریروز باید میگرفتم رو نگرفتم ! چرا ؟ چون نتونستم کاری که قرار بوده انجام بدم رو به دستشون برسونم … در نتیجه هیچ حقوقی هم بهم ندادن بعد از 1 ماه ..ماها باید چیکار کنیم ؟
        الان نه دسترسی به پیکسیو دارم، نه دوینت، نه تویتر، نه پتریون .. عملا کل کارم خوابیده و الانم نمیدونم چه غلطی باید بکنم.

        شمایی هم که ادعا میکنی که “فقط” نظرت با بقیه متفاوته تا الان تنها چیزی که ازت دیده شده قضاوت کردن مردم بر اساس تفکرات کودکانه و محدود خودته و ربطی به نظر متفاوت نداره

    • خوب الان این اخبار های حدید رو از کجا میارن

  487. آذربایجان شرقی قره داغ، شاتل هنچنان قطعه

  488. از وقتی اینترنت قطع شده از کار بیکارشدم یه قرون پول هم ندارم آخر ماه هم چک دانشگاهه.نمیدونم چیکار کنم به مولا.بر باعث و بانیش لعنت

  489. اراک هنوز وصل نشده. متاسفانه.

  490. اراک هنوز وصل نیست نه adsl نه ایرانسل نه همراه اول

  491. بنظرم نت رو وصل میکنن سرورهای بعضی سایتو رو جا به جا کنن سایت دانشگاه بالا نمیومد ولی حالا اوکی شده. سلام اینترانت

  492. مبین نت تهران به مدت 20 دقیقه وصل بود مجددا قطع شد،نمیدونم شبکه پایداری نداره یا اینا بازیشون گرفته،چون خیلی بعیده دستور قطع و وصل دائم بهشون داده باشن،هیچ توجیهی نداره اینکار

  493. ارومیه خبری نیست، نه ADSL و نه اپراتورهای موبایل.

  494. بوشهر نت ثابت و همراه قطع

  495. ب نظر من عملا خوب بهتون میشه وقتی انتخابات ریاست جمهوربی میشه رای یتون ذو 10هزار یا با یه پرس غذا عوض میکنید و حق انتخاب رو از خودتون میگیرید
    خوب بلایی سرتون میاد وقتی بدون تخقیق نمایندع انتخاب میکنید
    از ماست ک بر ماست

  496. سلام
    کرمانشاه اینترنت سیم کارت همه قطع adsl هم قطع

  497. Tehran vasl shod..mobin net o shatel

  498. زعفرانیه تهران وصل شد… خوب که چی؟ الان چیکار کنیم؟ بریم تو اینستا دختره نیم برهنه ببینیم؟ راحت شدین؟؟؟؟؟ التماسه تفکر

  499. سلام
    تهران پاکدشت adsl وصل شد

  500. شنبه شد و هنوز اینترنت وصل نشده .. نمیدونم چه فکری با خودشون میکنن..
    نگران نباشید .. بزودی …
    FML

  501. شما از چه CDN استفاده میکنید که سایتتون باز میشه؟

  502. آذربایجان غربی که قطعه

  503. اینترنت شرکت ما در تهران وصل شده.. وضعیت فیلترینگ هم مثل قبل.. چیزی فرق نکرده

  504. اینترنت ایرانسل و adsl در مشهد همچنان قطع هست.
    خدا بخیر کنه اجاره این ماه رو…رسما درآمد امثال منو قطع کردن.

  505. رشت همچنان رو نوار قطع!

  506. خراسان شمالی
    مخابرات : وصل
    اپراتورها : همچنان قطع

  507. اهواز وضعیت اینترنت همراه و adsl همچنان قطع

  508. تورو خدا انقد با خوشحالی نگید نت فلان جا وصله انگار که در حقتون لطف کردن عزیز من اون چیزی ک حق تو بوده رو دوباره بهت دادن…ظلم هایی که در حقمون میشن رو یادمون نره

  509. مازندران مثکه هنوز وصل نشده
    حداقل من که هنوز گوگل و شبکه های اجتماعیو ندارم
    یکم فقط اوضا بهتر شده

  510. با سلام اینترنت در تبریز همچنان قطع هست
    شرکت های همراه اول ایرانسل رایتل شاتل همارا های وب و مببن نت هبچ کدام دسترسی رو باز نکردند

  511. خداروشکر نت بیشتر استان ها وصل شده
    تهران هم که فعلا ADSL,Mci,Irancell,Rightel قطع…

  512. اردبیل وصل شد ممنون گجت

  513. همین الان اینترنت آسیاتک زنجان وصل شد

  514. تکنولوژی اینترنت ماهواره‌ای همانطور که دوست گرامیمون گفت ابداع شده عزیزان ولی هنوز در مرحله تست آزمایشگاهی هست و قابل استفاده برای عموم نیست، این درحالیه که طبیعتا استقاده از سینگال این تکنولوژی نیاز به گیرنده و فرستنده خاص خودش داره و اصطلاحا deviceهای خاص خودشو خواهد داشت و بدیهی است که مشخص نیست چه قوانینی برای استفاده از این تکنولوژی نوپا برای ما وضع بشه و همچین login شدن به اینگونه شبکه ها نیاز به آموزش داره که هنوز در هیچ منبع رسمی در دسترسی عمومی قرار نگرفته.

    • این تکنولوژی قدیمم بود ولی استفاده از تجهیزات ماهواره ای ارسال و دریافت دیتا طبق مقررات ایران ممنوع هست و اگه شما داشته باشی فورا متوجه میشن و میان سراغت برادر

      • احمد جان درست میگی این تکنولوژی پیشتر از اینم بود لیکن نه با این مکانیزم
        الان هم برای یکسری از موسسات مانند برخی از بانکها استفاده میشه لیکن نوع سیگنال و پهنای باند و گستره دسترسی بسیار متفاوت هست با این تکنولوژی نوپا عزیزم

    • دیوایس رو چرا خارجی نوشتید

  515. ….
    شخصا دیگه چیزی برای از دست دادن ندارم

  516. …. لطفا ی مقاله کامل درباره سرور مجازی و vps بزارید که نت جهانی رو در دسترس قرار میده …

  517. سلام خسته نباشین.تو این یک هفته ای که اینترنت قطع بود یکی از اشنا ها میگفت اینترنت ایشون وصل هست منتهی اینترنتشون اگه اشتباه نکنم از نوع vps بود.خیلی سر در نمیارم ولی مثل اینکه خیلی هم گرون قیمت بوده و اینکه میگفت مجبوره به خاطر کارش همیشه اینترنت داشته باشه میخواستم اگه میشه یه توضیح راجب این نوع از نت بدین و اینکه چطوریه همه میتونن داشته باشن یا نه؟و اینکه دیروز برای اولین بار یه پروکسی جدید استفاده کردم و به تلگرام وصل شدم هرچند خیلی کند سوالی که هست اینه که مگه کلا اینترنت قطع نیس؟چرا پروکسی کار میکنه؟!

  518. همچنان اینترنت بده متصل هست
    شاهرود/سمنان
    مخابرات
    امیدوارم این اتصال برای همه ایجاد بشه

  519. ولی خوب ب ماجرا نگاه کنید اذری جهرمی عالی بوده درسته ماری مرده از دستش ناراحتیم ولی وظیفش ب عنوان یک وزیر درست انجام داده چون جوانه ای کاش بقیه وزیر ها هم اینطور بودن

  520. داداشم.. من شدید درکت میکنم. تنها سرگرمیم تو این روزای اشغال.. گیم بود و فیلم سریال که همینم گرفتن از ما..

  521. اقای باستانی اینترنت بنده وصل شده
    شاتل گلستان
    البته جای خوشحالی نداره

  522. اصفهان هستم
    اینترنت adsl همچنان قطعه
    اینترنت گوشی که دیگه همون سایتای داخلی رو هم بزور بالا میاره

  523. گرگان adsl وصل شد

  524. اصلا من حقیر ، من ذلیل .. من درد .. من خاری و بدبختیو
    و هر چیز دیگه ای رو تحمل میکنم .. اما قطعی اینترنتو نه 🙂
    الان 7 8 ساله که تنها سرگرمیم گیم بوده و هیچ هدف دیگه ای توی زندگیم نداشتم . الانم هیچ هدفی ندارم.
    آمادم که جوکر زندگی خودم باشم.

  525. خدا خیرتون بده جناب باستانی بابت اطلاع رسانی هاتون

  526. دوستان گیلانی اگه adsl شون وصل شد خبر بدن ما دوره مون رو تمدید کنیم وگرنه الکی پول ندیم

  527. ایلام نت خانگی وصل

  528. الاناس یه خبر بیاد با این موضوع:
    فلان کس گفته اینترنت خیلی خیلی زود وصل خواهد شد…
    و دوباره یک ملت دلخوش میکنن و میفرستن دنبال نخود سیاه.
    روحانی مچکریم…

  529. آقا این اینترنت ملی چه صیغه ایه؟ بعید میدونم. اینا یه مدت صبر میکنن و بعدش که وصل کردن و اغتشاش نباشه دیگه کاری ندارن … سری بعد بازم شلوغ شه میزنن قط میکنن … والله به خدا

  530. سلام خداروشکر بالاخره وصل شد

  531. در مورد نت ماهواره ای فکر نمیکنم بشه روش حساب کرد. چون قطعا خون ما از چینی ها و روس ها و کره ای ها رنگی تر نیست ک امریکا یا هر کشور دیگ ای بخاد برای ما نت ماهواره ای بیاره! مگ اینکه بحث جهانی باشه و این نت برای کل دنیا فراهم شه

  532. سلام دوستان
    اینجا مازندران شهرستان آمله و خبری از نت نی
    نه ADSL ن دیتا !!!!

  533. اقا عرفان میشه یه مقاله کلی در مورد اینترنت ملی و ایا میشه کلا از اینترنت جهانی جدا شد وایا کشوری هم هست که مردمش به اینترنت جهانی دسترسی نداشته باشن و اینترنت ماهوره ای که شرکت های امریکایی میگن توضیح بدین؟

    • درود بر شما
      بله حتما پیشنهاد خوبی هست،‌ انجام میشه
      سپاس

    • کشوره مقتدر و مردمی کره شمالی اینترنت جهانی ندارن مردمش.

    • اینترنت ماهواره ای هم توسط شرکتی به اسم spacex ابداع شده اگه اشتباه نکنم که مدیرعاملش میشه elon musk
      اگه اشتباه نکنم استارلینک حدود یک ماه پیش با موفقیت لانچ شد. کلا elon musk کارای زیادی کرده مثلا اولین شرکت توی کل جهان که تونست خودرو های برقی رو متداول کنه و بزرگترین کارخونه ساخت باتری های لیتیومی توی جهان رو ساخت و الان نصف باتری های لیتیومی دنیا توسط شرکت tesla که مدیر عاملش همون elon musk هست اداره میشه. موشک هایی هم ساخته شده که میتونه دور کره زمین یه دور بزنه و خود موشک بدون هیچ صدمه ای خودش رو بشونه زمین.
      سفر به مریخ و ساخت موشک های مسافر بر بین قاره ای هم جزو برنامه های این شرکته.

  534. گیلان وصل نشده هیچ نوع ایرانسل همراه اول رایتل و adsl و … هیچ نوعی فعلا تو این تاریخ وصل نشده هنوز.

  535. زنجان وصل نیست هنوز .اسیاتک

  536. اینترنت من متصل شد
    شاهرود/سمنان
    مخابرات

  537. دوستان نت تا هفته دیگه هم نمیاد
    تهران دوباره به قول اینا اختشاش شده

  538. اینکه میخوان برای همه ی مشترکین حقیقی اینترنت ملی رو جایگزین کنند راسته؟؟؟

  539. یا حضرت Anonymous خودت ظهور کن

  540. کشوری که با تمام زیبایی هایش کشوری که
    یک تیکه از بهشت خداوند است
    برای مردمانش جهنمی سوزان
    برای جوان هایش خانه سالمندان
    برای پدرانش دوندگیه بی آب و نان
    برای مادرانش هیچگونه احترام
    اینجا مردمانش از بدو تولد
    مرده به دنیا میایند.
    اینجا سالهاست رنگ شادی ندیده است
    اینجا سالهاست لبخندی رو زبان کسی ننشسته است
    اینجا کشوری است برای مردگان

  541. ی تفریح داشتیم کلا تو این کشور اونم به لطف مسئولین از بین رفت

  542. سلام
    با hoora.com سرچ کنید. بد نیست

  543. بابا چرا ترو خشک رو باهم میسوزونند لعنت بهتون ماکه هیچ کاری نکردیم هم داریم این همه رنج و عذاب و تحمل میکنیم.
    …………………………………………………………………………….
    …………………………………………………………………………..

  544. داداش بزی سپاس بیکران 💕
    ولی بازم لود نمیکنه چرا؟🤔🤔

  545. درستش اینه که شما برید دنبال مردم و خبرای مفید بدید نه اینکه ما از صبح تا شب بشینیم پشت کامپیوتر دنبال اخبار باشیم که کی اینترنت وصل میشه اخرم به هیچ نتیجه ای نرسیم و بخوابیم تا صبح فردا. ماهایی که الان کارو بارمون لالا کرده باید دنبال خرج زندگی باشیم نه اینکه هی پای اخبار وقتمونو طلف کنیم

  546. کسی از وزیر مفقود شده ی ارتباطات خبر نداره که بیاد یه سه چهارتا هشتگ حق الناس بزنه؟

  547. اقای آیت الله خاتمی شما هم منبع درامدتون با خیلی از مردم فرق داره هم سرگرمیتون
    اکثرا تنها با اینترنت میتونن خودشون رو سرگرم کنن و حتی امرار معاش…. در نتیجه ما از شما نمیخوایم به ما خوبی کنید..ولی حداقل بدی نکنید.

  548. بوشهر
    اینترنت دانشگاه، از دیروز (پنجشنبه )حوالی ساعت ۲ بعدازظهر وصل شد، ولی امروز (جمعه) قطع شد دوباره
    یه جورایی میخواستن فقط فیلم راهپیمایی خودشون رو آپلود کنن وصلش کردن و قطع کردن.

  549. من همسایمون از برادران اطلاعاتی هستش
    به نت ایشون وصل هستم بنده الان
    دستتون درد نکنه مسولین

  550. یقینا مطلع هستید که اگر آب آشامیدنی رو هم با فشار بالا و متمرکز پمپ کنند میتونه بعنوان وسیله برش اشیا استفاده بشه، لذا بدیهی است که به هر وسیله‌ای اگر بیش از حد فشار وارد بشه از کار خواهد افتاد داداش گلم

  551. اینجا بوشهر 1 آذر… هنوز تو خاموشی مطلق هستیم… لعنت به ما که تو این کشور مخصوصا تو این دوره به دنیا اومدیم

  552. اینا دارن از اب گل الود ماهی میگیرن
    نترسین دوستان نت دوباره وصل میشه
    اینجا اپراتورهای خونگی مخابرات در حال وصل شدن هستن
    ولی فیلترینگ چندین برابر خواهد شد
    و در اینده نزیک هرکی دورپایه باشه نتش فقط ملی خواهد بود

  553. اصفهان ، ADSL مخابرات وصله

  554. ۱۳۶ ساعت بدون اینترنت این یعنی به دست مسئولین بهونه دادیم بدون اینترنت بین المللی مردم آروم و ساکتن
    یعنی اینترنت بین المللی برای همیشه قطع میشه
    یعنی ی جوونه ۲۳ ساله که کارش با اینترنت از بین میره
    هزاران فرصت شغلی نابود میشه
    یعنی دگ هیچ ارتباطی با خارج از کشور نخواهیم داشت
    یعنی مرده های متحرکی که با تورم بالای ۷۰ درصد
    بنزین ۳ تومنی
    بدبختی و گرونی
    درحال زندگی کردن هستن
    همه جوونا تو این مملکت از ۱۸ سالگی پیر شدن
    لعنت به همه شما
    اگه خدایی بالا سره ما باشه نمیزاره اه مظلوم رو زمین بمونه

  555. اینترنتو باز نکنید بخاطر پیام رسان ها؟! ماشالا خاتمی از کل اینترنت یه پیام رسانشو فهمیده خبر از دل دانشجو های بدبختو و اساتید دانشگاه و این همه کسب و کار اینترنتی نداره که یه هفته از نون خوردن افتادن.

  556. ….

    گجت نیوز همه نظرات بزار بدون سانسور

  557. جرات دارین دیگه وصل نکین خخخ

  558. سلام دوستان لطفا از go.1ashena.ir استفاده کنید ، باهاش میشه در bing و duckduckgo و wikipedia سرچ کرد . خیلی کمکتون میکنه .

  559. اینترنت و قطع کردن بنزین یادمون بره و رفت 🙂

    …………
    دیگه چاره جز مردن نیست بخدا مردن راحت تر از زندگی توی این کشوره

  560. سلام دوستان کسی سایتی رو میشناسه که بیوگرافی هنرمندا مثل خواننده های پاپ رو داشته باشه و داخلی باشه کارم گیره برا پروژه میخوام
    دمتون گرم اگه معرفی کنید

  561. بلاگفا برای من از دیروز بالا میاد. حالا نمیدونم سرورهاش تو ایران هست یا نه.
    نمیدونم مشکلشون چیه که اینترنت رو وصل نمیکنن. دشمن قسم خورده ادم هم این کار رو نمیکنه ک اینا میکنن.

  562. اگه هک سایت بلد بودم بعد که گجت نیوز رو هک کردم کامنت پست احتمال فیلتر اینستاگرام رو باز میکردم

  563. یاد یه‌چیزی افتادم
    چند وقت پیش یه تبلیغ شامپو دیدم مال کشور اندونزی…دختره با روسری و حجاب داشت به سرش شامپو میزد…به خودم گفتم به کشور چقد میتونه بی فرهنگ و بیشعور باشه و سس مغز که همچین چیزی ساخته…تو این یه هفته فهمیدم کشور من خیلی اوضاعش بدتر از اوناس….اگه الان کمونیستی هم بودیم وضعیتمون بهتر بود…

  564. به درک کل دنیا رو اصن فیلتر کنید

    فیلتر شکن هستش

    نت رو فقط وصل کنید یه دکمه این همه هیاهو نمیخواد

  565. خدا عارف لرستانیو بیامرزه
    پدر پدر سوخته نظمیه را بی کفایت نشان میدهی….😏
    لب تاب همایونی چه غلطی میکردیییی؟ غبله عالم را زیر سوال میبری؟
    من پدره پدر سوخته ات را در میاورم…

  566. لحظه ای که خودتو تو اوج قدرت میبینی بدون سقوطت شروع شده
    خداروشکر که دوره اتحاد مردم داره شروع میشه از همین قطعی ها
    مشخصههیچ نیرویی بالاتر از مردمدر یک کشور وجود ندارد

  567. درسته که نسل سوخته ایم.. بنظر من سوخته و برباد رفته ایم…
    دوستمون (یه ایرانی ساده) درددلی کرد.. من خلاصه ترشو میگم 🙁
    33 سالمه.. دکترا دارم.. 3 سال سابقه تدریس دانشگاه دولتی دارم
    بماند که بالای 50 مقاله علمی پژوهشی و isi و 3 کتاب چاپ کردم..و کلی مدارک کامپیوتر و زبان انگلیسی معتبر…
    بماند که 1 سال سابقه اجرایی د.ن.ر داشتم در پست معاون روابط عمومی.
    و بماند که چقد فعال بودم و زحمت کشیدم.. بدون پشتوانه.. بدون پول… در فـــــقر مطلق…
    بماند همین الان چقد زیر فشار اقساط وام هایی هستم که برای تحصیلم کردم…
    بماند که 3 سال ارز دیجیتال کار کردم یکم جبران شد مشکلاتم… هرچی درامد داشت دادم به اقساط وامهای با بهره 46 درصد!!!! اما اقایون امسال فهمیدن اصلا جیجیتال چیه و دیجیتال چیه و ارز دیجیتال چیه.. با مصوبه های برق و قطعی اینترنت گفتن اینم ماس ماس واس ماس!! دس نزنید بهش مردم!
    و بماند که نمیتونم ازدواج کنم…
    و خیلی بماندهای دیگه…
    اما…
    بتازگی امیدوار شدم هجرت کنم.. پیامبر اسلام هم فرمودن هجرت کنید.. چشم هجرت میکنیم…
    واقعا کاری که باید 10 سال گذشته میکردم..
    آدم میشناسم ذغال فروش بود! خداشاهده از بیکاری، اول زندگی متاهلیش ذغال میفروخت بیچاره.. 🙁
    رفت ترکیه خیاطی میکنه… اومد زن و بچه شو هم برد..
    شاید فکر کنید یکم تخیلیه…
    ولی من به شخصه اینو میگم آدم بایددددد برای رسیدن به چیزی خوب (یا بهتر) باید باید باید ایثارگری کنه.. باید sacrifice کنه وقتی یه بیماری وارد کف دستت میشه و میدونی تا ساعاتی دیگر به قلبت میرسه و میمیری و اینو میدونی اگر دستت رو از مچ یا آرنج قطع کنی زنده میمونی… پس بهتره شجاعت رو انتخاب کنی پسر.
    این از خودگذشتگی رو انتخاب کن یبار.
    بیخیال گذشته.. بیخیال زحمات و رنج های زیادی که کشیدم… گرسنگی ها.. پوشش لباس های کهنه ام.. و نخریدن لباس.. چرا… چون که از پس مخارج بر نمیومدم..
    دلمون خوش بود مدرک میگیریم داریم زحمت میکشیم و یه زمانی نتیجه زحماتمون رو میبینیم..
    اما الان دانشجوی خودم با مدرک ارشد جای خودمو گرفت ! پارتی داشت ! نوش جونش…
    بیخیال ایران..
    روزی خیلی از ایرانیا برمیگردن به بیابونی که همش چاه خشک و زمین های ترک خورده ای داره.. و قدم میزنن و با حسرت میگن این بیابون بزرگ یزمانی ایران بود…
    یاحق

    • این مردم اشتباه زیاد کردن
      کردیم
      ولی همیشه هم خودمون صف اول اصلاح اشتباهامون بودیم
      از مغولا شکست خوردیم ولی فرهنگمون رو بهشون غالب کردیم . یک جا نشین شدن. زبان اداریشون پارسی شد.
      اثار باستانیمون رو با هزار دوز و کلک از دست اعراب نجات دادیم.تنها کشوری شدیم ک توسط اعراب فتح شد و زبانش عربی نشد.
      چن دهه گذشته هم ی اشتباهاتی کردیم
      …….
      …….
      درست میشه

  568. پدر من رفت جبه، اینا از این کار ها بکنن
    نباید می رفت…

  569. امروز جمعه 1 آذر ساعت 9:15
    اصفهان اینترنت قطع است.
    همراه و adsl
    واقعا متاسفم….😑😑😑

  570. وصل کنید دیگه، کم اذیت کنید

  571. هنوزم قطع هستیم

  572. من از اینیستا پول در می آوردم ://///////
    خاک

  573. سلام
    اینترنت همین الان وصل شد
    ولی هنوز تلگرام و بقیه شبکه های اجتماعی و گوگل کار نمیکنن
    سایتای دیگه مثل فیلم تو مووی باز شدن

    • ای خردمند اون سایت که از اولم باز بود، هروقت گوگل وصل شد بیا ذوق زده بشو

      • خدا لعنتشون کنه
        من ذوق زده نمیشم کاری کردن به این روز بیوفتیم
        الان دسترسی بیشتر شده من ک تو سایتای فیلم زیاد میچرخم تا دیشب یکی دوتا سایت باز میشد
        ولی الان سایتای زیرنویس و کلی سایت فیلم باز میشه
        سایتایی ک خودتون میرفتینو چک کنین ببینین اونایی ک باز نمیشده الان باز میشه یانه

    • واقعااااااااا یعنی با فیلتر شکنم بالا نمیان؟

  574. من از های وب دارم و برای مشهد کامل قطع بود امشب همچنین ایرانسل و همراه اول.

    وقتی هم وصل بشه من مطمئنا مثل قبل از های وب درخواست جبران زیان و خسارت میکنم. تا الان که بسیار گستاخ عمل کردن و از زیر بار هرگونه مسئولیت عملا شونه خالی کردن. به مردم چه ربطی داره، شما هم اگر ضرر خوردید برید حقتونو از اون کسی که بهتون ضرر زده بگیرید نه از مردم.

    اگه جبران زیان کنن که هیچ وگرنه مطمئنا به سراغ اولین شرکتی که متوجه بشم اقدام کرده در این زمینه میرم و تغییر میدم. البته من دیگه هرگز اینترنت بلند مدت شش ماهه و یکساله نخواهم خرید.

    • واقعا یعنی خسارت پرداخت میکنن؟

    • خسارت نمیدن انقد پر روان
      ولی منم دیگه ازشون سرویس نمیگیرم
      یه بی احترامی محض بود این حرکت ماهی صد هزار تومن میدی یه هفته دسترسیتو قطع میکنن
      هیچ جای دنیا چنین اجازه ای به دولتش نمیده ولی اینا دادن

  575. قم وصل نیست خبر کذب ندین

  576. خب اینترنت بدای من امروز ساعت ۲ بعد از ظهر وصل شد که یک ساعت پیش ساعت ۱ شب دوباره قطع شد.

  577. من که چشمم آب نمیخوره حالاحالاها نتمونو وصل کنن

  578. اون کامنت بروزرسانی شماره 127 من کجاش مشکل داشت که تایید نکردید ؟ 🙁 بابت حرفایی که موقع عصبانیت نوشتن معذرت میخام و ممنون بابت اصلاح اما اخه کلمه اخوند و یا اون شماره 127 دیگه چیش بد بود :||||

  579. نکته ای که برای من جالبه … نمیدونم شما هم حس کردید یا نه …
    شنیدین میگن طرف یا خیلی احمقه یا خیلی باهوشه ؟
    ایران اینطوری شده واقعا نمیشه گفت!

    تغییراتی درون جامعه شکل گرفته.. من سن زیادی ندارم ولی یادمه یه دورانی مردم به شدت از حرف دلشون رو زدن میترسیدن… یادمه هرجا بحث انتقادی میشد مامان باباها با پشت دست میزدن تو دهنت و میگفتن هیس … ساکت ، میان میبرنت و …

    حالا دارم میبینم که مردم خیلی راحت حرف دلشون رو میزنن…
    با اینکه میدونن الان با اینترانت وصلن و هر کامنت با یک ای پی خیلی دقیق از موقعیت جغرافیایشون ثبت میشه…
    اما به نظرتون چرا ؟ شجاع شدن ؟
    نه … اصل ماجرا اینجاست 🙂
    ما شجاع نشدیم بلکه به نقطه ای رسیدیم که هیچ چیز برای از دست دادن نداریم!

    اقای مسئول عزیز …
    شما از ما ادمی رو دارید میسازید که دیگه به شرافت ، آرامش عمومی ، اصالت ، میهن پرستی ، رقابت سالم و انسانیت اهمیتی نمیده …
    شما از ما ادمی رو دارید میسازید که دیگه ادم نیست و باید مثل یک حیوون برای ساده ترین نیاز هاش ضعیف تر از خودش رو بدره…
    ادمی که دیگه چیزی برای از دست دادن نداشته باشه از چی میترسه؟

    این ادم کم کم مغزش رو از دست میده و فقط دوس داره ببینه دنیا جلوی چشماش میسوزه …
    دوست داره همونطور که شما از هر جا بهش ضربه زدین به بقیه ضربه بزنه…
    از هر فلسفه ای هم که بررسی کنید این ادم کم کم رو میاره به اغتشاش …

    افرادی هم هستن مثل من …
    جوونیمون سوخت ، نفس کشیدیم تا روزا بگذره!
    ۱۰۰ برابر هر کس دیگه ای تلاش کردیم به هیچی که نرسیدیم همه چیم قربانی هدفمون کردیم.
    افسرده شدیم و نشستیم یه گوشه ، قید هرچی تفریح و خوشگذرونیه زدیم و به همون گذروندن روزا راضی شدیم.
    اینقدر افسرده شدیم که حتی حال اعتراض هم دیگه نداریم مثل بیمار روانی که دیگه روزهاشو میشمره تا تموم بشه و به سیاهی بپیونده!

    جامعه مریض شده ، شما مریضمون کردین و متسفانه درمانی هم براش نیست چون فقط یه بار اون روز هارو داشتیم.
    همه میگن یه روزی از ایران میریم ، ولی نمیدونن این بیماری تا اخر عمر حتی اگر به ماه هم برن روی دوششون میمونه… وقتی ندونی خوشحالی چیه ؟ چجوری میخوای پیداش کنی ؟ 🙂

    من یه سیگاری با قلب خرابم که حداکثر ۴۰ سال عمر میکنه و ۲۸ سالش رو شما نابود کردید با طمع با بی مسئولیتی … اسم و لقب شما بزرگترین و غم انگیز ترین پارادوکس زندگی ۸۰ میلیون نفر ادمه 🙂

    من شخصا دیگه هیچ امیدی به اینده ندارم…
    ترجیح میدم به مواد و الکل رو بیارم تا یادم بره کی بودم ، چی سرم اومد و الان کجا ایستادم…

    چون برام مثل روز روشنه که…
    اگر تلاشی بکنم هیچ نتیجه ای نداره
    اگر بخوام مبارزه کنم هیچ جنگ برابری وجود نداره
    اگر بخوام برم هیچ جایی به من تعلق نداره…

    شدم یه موجود بی وجود که قدرت هیچکاری نداره … این چیزی بود که میخواستید من باشم.
    حالا شدم ، الان خوشحالید؟ 🙂

    تنها سوال من از شما اینه ، شما به اندازه ۱۰۰ نسل ایندتون از ما کشیدید دیگه به تهش رسیدیم ، چرا هنوز بیخیال ما بدبخت بیچاره ها نمیشید چه خصومتی با ما دارید ؟
    ما چه بدی در حق شما کردیم که باید اینطوری به خاک سیاه بشینیم 🙁

    هی …
    منتظر یه روز خاکستری دیگه …😓😔😔😔😔

    • فوق العاده زیبا ، ممنون که نوشتی. من از زمانی خیلی کوچیک بودم تا الان تمام روز و شب رو بازی میکنم تا زندگیم و خودم رو با غرق شدن توش فراموش کنم . بازی کثیف سیاست هم همیشه در جریانه و تموم نمیشه . زندگی فقط مثل یک find match سادست . گاهی اوقات خوش شانس گاهی اوقات بد شانس . گاهی اوقات بردی و گاهی اوقات باختی . با فرق اینکه فقط یک بار بازی find میشه و اگرم شد یه عمر طول میکشه . انسان ها هم میبینند ، یاد میگیرند و دقیقا همان چیزی رو که دیدن تکرار میکنن . هر کی درد کشیده ، میخاد دیگران هم درد بکشن . خودم از هر چی موجود زندست متنفرم و میخام همشون مرده باشن تا همه چیز یه بار واسه همیشه تموم شه.

    • یاد حرف کسی افتادم که گفت زمانه به ما داده شده و ربطی به ما نداره، ولی کاری که ما با زمانه می کنیم دست خودمونه. نه اینکه شعار بخوام بدم یا اینکه از این و اون بخوام قهرمان بازی دراره… ولی شخصا احساس می کنم وقتی چیزی برای از دست دادن نداشته باشی، درست همون لحظه هستش که روحت از قفس آزاد شده.

      ادمین، خواستی تایید کن.

    • قبول، شدید قبول، من هنوز ریشم کامل نشده تو سرم مو سفید دارم جلوی موهام ریخته دلم هم پره
      تو جوونی پیر شدن حس یک ادم 50 ساله رو داشتن خیلی سخته اما من تو این وضع از خودم چیزی ساختم که همانند فولاد سخت و همانند پلاستیک نرم باشه
      من همانند تو سختی زیادی نکشیدم ولی خودم رو جوری ساختم که هیچی بهم اسیب نرسونه
      تنها به یک دلیل ادم میشکنه تا دوباره خودشو بسازه اما وقتی امید رو از دست بدی کارت تمومه
      وقتی حس کردی همه چیز رو از دست دادی حسته حتی اگه بخای همه چیزت رو نمیتونی از دست بدی
      تو همه چیزت رو از دست ندادی امیدت رو از دست دادی درست کردن حالت سادست امیدتو دوباره بدست بیار
      خیلی چیزا هست ادم نمیتونه تغییر بده یا بدست بیاره اما بدست اوردن از دست دادن امید خیلی سادست توی یک لحظه اتفاق می افته پس اگه تو یک لحظه امیدت رو از دست دادی سادست تو یک لحظه دوباره بدستش بیار.
      در ضمن خاکسری رو با حرفات خراب نکن رنگ مورد علاقه منه ترکیب 50 درصد سفید خالص و سیاه خالص میشه خاکسری
      رنگی که من به عنوان رنگ پایه جهان میشناسمو با حرفات خراب نکن

    • نظرتون خودش یک مقالس

  580. این چند روز نفسمون بالا نمیومد .. دلم به حال گیمرایی مثل خودم میسوزه ..
    تازه ما هم که اصفهانیم .. احتمالا دیر تر از همه جا وصل شده .. دیگه دلمون به صبح شنبه خوش باشه :((
    کشوری که با این جمعیت و مساحت برای تقریبا یک هفته اینترنت نداشت 😐

    • فورتنایتو بگو … تا سیزن پس گرفتم نت پرید

    • عملا 60میلیون زندگی نکردن این یک هفته

    • من یه ساله دنبال کارم از ییکاری رو آوردم به بازی های انلاین. یه سال زحمت کشیدم لاقل تو اون بازی به یجایی برسم تو زندگیم که به هیجا نرسیدم خلاصه یکسال گذشت ومن شدم کاپیتان اگه تا شنبه نت اینترنت وصل نشه من خلع درجه میشم که عمرا وصل بشه حالا میبینم حتی تو بازی هم نتونستم بجایی برسم دیگه چه انتظاری از زندگیم دارم؟

  581. به احتمال زیاد اصفهان آخرین استانی باشه که نتش وصل میشه.
    امیدوارم هرچه زودتر پروژه اینترنت ماهواره ای اسپیس ایکس بهره برداری جهانی بشه که اینقدر راحت از کار و زندگی و کسب معیشت نندازنمون.من هنوز سوگ تلگرام رو دارم عصباااانی

  582. سلام
    همدان های وب همچنان
    قطععععععععععععععععع

  583. گجت نیوز مرسی ک هم پیگیر هستی
    هم اجازه میدی مردم حرف دلشون رو حدالامکان بدون سانسور بزنن
    صدا سیما ک قربونش برم انگار کلا تو یه کشور دیگ ضبط میشه

  584. باید هر جور شده از بِستر قانونی حرفمونو بهشون برسونیم تا ترتیب اثر بدن
    چون خودشون گفتن مردم فقط از بستر قانونی اقدام کنن

  585. چقدر یه دولت میتونه …. باشه که تو 5 دقیقه قطع کنه اما موقع وصل کردن بازیشون بگیره و بخان مسخره بازی در بیارن .

  586. فقط اون بروزرسانی 12

    مالکین حقوقی فقط آدم هستن؟؟؟

    • آقا از قدیم گفتن یواش یواش برو رو لباش
      اگر منطقی هم بخوایم فکر کنیم اگر تمام کانکشنها به یکباره هم متصل بشه انگار اینترنت نیست بازم😂چون عملا سرورها تحمل اینهمه بار رو نداره لذا اینکه آروم آروم مناطق متصل بشن چیز بدی نیست خدایی ولی اینکه دیگه زیاد طول نکشه ناموسا

        • اگر منظورتون SWAP هست که این به بار اینگونه‌ی شبکه چه ربطی داره دوست عزیزم؟
          در ثانی اینکه BTS و الباقی سیستم های دخیل در اینترنت موبایلی باید تحمل درخواست‌های مردم تشنه اینترنت رو بعد از بیش از 100 و خرده‌ای ساعت قطعی داشته باشه یا نه😏
          از گجت نیوز هم کمال تشکر و قدرانی رو دارم لیکن در حد امکان لطفا یه برآورد کلی از تاریخ حدودی برقراری اینترنت موبایلی با عنایت به دیتای چند روز اخیر در تهران مرقوم بفرمائید

          • داداش همین چارتا دستگاهی هم از افغانستان اوردن میترکن !
            دستگاهایی که افغانستان نخواست و انداخت بیرون.. اینا برداشتن با منت اوردن
            حالا بهش افتخار میکنن میگن شبکه ملی اطلاعات :))))))))))

            • یقینا مطلع هستید که اگر آب آشامیدنی رو هم با فشار بالا و متمرکز پمپ کنند میتونه بعنوان وسیله برش اشیا استفاده بشه، لذا بدیهی است که به هر وسیله‌ای اگر بیش از حد فشار وارد بشه از کار خواهد افتاد داداش گلم

  587. حداقل یه تاریخ دقیق بگید . زخم شدیم از بس نشستیم پشت کامپیوتر هی سایتارو چک کردیم

    • right click kon roo dokme windows bzan roo “windows powershell” va type kon
      ping google.com -t
      lazem nist site baz koni harmoghe ye reply in shekil gerefti internet vasl shode
      Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=31ms TTL=59
      mamoolan alan ya mige time out shode ya mige ke be host dastresi nadare
      age roo gooshit ham terminal dari too terminal type kon
      ping 8.8.8.8
      oonam hamintor kar mikone va mitoni terminal ro too background gooshi baz bzari…. man alan 4 rooze hamin karo mikonam

  588. آب قطعه برا مسئولین

      • ای دوست اگر آنلاین هستی خوش باش
        گر پرسرعت به نت تو وصلی خوش باش
        چون عاقبت هر وصلی قطع بوَد
        انگار که قطعی چو وصلی خوش باش🙈

        • احسنت..
          بسیار در حیرت فرو رفتم و این حجم از نبوغ و استعداد درخشان شما در حوضه‌ی شعر مرا ساعت‌ها مجذوب خود کرده است..
          بدون شک شما جانشین بر حق سعدی و حافظ هستین..

          • سپاسگزارم از حسن‌توجه جنابعالی و اینکه با درک فوق‌العاده خویش در زمینه زبان شیرین پارسی بنده را در راه نشاندن لبخند هرچند کوچک و تلخ بر روی لبان هم‌وطنانم یاری میکنید

  589. ایران اشغالی ، اصفهان ، کاشان
    برای چند لحظه نت adsl وصل شد دوباره قطع شد
    خوب بازیشونو بلدن اینترنت قطع کردن مطالبه مردم از بنزین تغییر کرده به طبیعی ترین حقشون،اینترنت
    وقتی ام وصل کن همه خوشحال و راضی ان و از دولت تشکر میکنن برای وصل اینترنت

  590. لرستان_خرم اباد
    وضعیت :ایرانسل _همراه اول_ اسیاتک = قطع

  591. کلا آشپزای خوبین
    فقط بلدن تفت بدن

  592. منطقه : سلام صدای منو میشنوید از کالیفورنیا امریکا ، سلامتی فابریکا سلامتی این رلا مخلص همه سینگلا
    اپراتور : ساسی مانکن :))
    وضعیت : قطع :))))))))

  593. صدای من را از زندان ایران – گیلان . انزلی میشنوید
    اینترنت : اندیشه سبز خزر
    وضعیت : قطع

  594. هم آب و هم اینترنت قطعه =)

  595. متاسفانه فقط جو الکی درست کردن تا مردم آروم بشن و الکی چشم به راه باشن برای اتصال نت،اگر بخوان وصل کنن همونجوری که تو ده دقیقه کل نت کشورو ترکوندن،تو کمتر از همین زمان اتصال سراسری برقرار میکنند،البته اون بالا بالاییا وقتی خودشون بهترین و پر سرعت ترین اینترنت کشورو دارن معلومه که ما براشون اصلا مهم نیستیم.

  596. میگم دوستان میدونیم کل کشور قعطه لازم نیست شهر به شهر بگید قعطه لطفا اگه وصل شد خبر بدین.

  597. بندرعباس قطعه
    تهران هم قطعه
    هیچ جا وصل نیست
    همش الکیه

  598. خوزستان شهرستان بهبهان
    هیچ اینترنتی وصل نیست . امروز فقط به مدت 10 دقیقه وصل شد بعد دوباره قطع شد

  599. استان گلستان بندر ترکمن

    وضعیت اینترنت= قطع

  600. اصفهان . هنوز هیچگونه دسترسی به اینترنت نداریم . نه نت همراه نه هیچ شرکت adsl .
    تا کره شمالی راهی نمونده …

  601. مشهد
    همراه اول:قطع

  602. این روزا چندتا واقعیت برای مردم روشن شد:

    ١- معیشت مردم هیچ اهمیتی برای دولت و مجلس و … نداره.
    ٢ – امکانات داخلی و تمام هزینه های هنگفتی که این چند ساله شده (که معلوم نیست کجا صرف شده) هیچ نتیجه ای برای مردم نداشته. نمونه اش موتورهای جستجویی که اصلاً بالا نمیان
    ٣ – ایجاد کسب و کارهای اینترنتی مخاطره آمیزترین کاری هست که میشه انجام داد.

  603. کرمانشاهم قطعه فقط موبایل ایرانسل یه سو سو نت داره

  604. کرمانشاه آسیاتک و ایرانسل و همراه اول قطعه.وصل هم نشدن حتی برای یک ثانیه

  605. اصفهان
    اینترنت همراه اول = قطع
    اینترنت مخابرات = قطع

  606. بوشهر
    همراه اول قطع

  607. مشهد
    اپراتور مخابرات
    هنوز وصل نشده…

  608. شیراز کلا همه چی قطع
    همین که بنزینو مردم یادشون رفت برای دولت کافیه

  609. تهران – هنوز قطع مخابرات

  610. مشهد ایرانسل، همراه اول، مخابرات همچنان قطع

  611. مشهد
    آسیاتک
    قطع
    صدای منو از کشوری منزوی و دورافتاده میشنوین…کشوری که همگان مشکل دارند و ما نداریم

  612. گیلان – رشت
    اوپراتور: پارس آنلاین
    وضعیت: قطع

  613. نصف ملت از اینترنت موبایل استفاده میکنن که کلا از بیخ خبری نیست وصل میشه نمیشه کی میشه چجوریه. یه هفته س ملت رو از کار و زندگی انداختن الانم فقط چند جا ADSL وصل شده. خسته نباشن واقعا!

  614. مشهد
    نت گوشی (همراه اول)
    وضعیت :
    قططططططع

  615. ادرس : ایران اشغالی ، تهران ، ورامین
    اپراتور : فن اوا
    وضعیت : قطع

  616. ایرانسل عباس اباد مازندران هنوز قطه… مسخره بازیه بابا

  617. سمنان
    اینترنت درنا قطعه

  618. خراسان شمالی
    مخابرات
    قطع

  619. تهران ایرانسل و مخابرات جواب نمیده حتی برای بازکردن جیمیل
    وصل کردن تمام کشور کمتر از ساعت طول میکشه ولی خب…….

  620. مشهد
    آسیاتک
    اینترنت من هنوز قطعه

  621. لرستان هنوز قطعه و خبری هم نیست

  622. دانشگاه تهران وصله از دو ساعت پیش

  623. اصفهان
    قطع
    اقتدار پوشالی

  624. اصفهان
    مخابرات،ایرانسل،همراه اول و رایتل قطع میباشد

  625. قزوین
    اپراتور مخابرات
    هیچ اتفاقی نیوفتاده و همچنان قطع

  626. اردبیل
    اپراتور: های‌وب
    وضعیت: وصل

  627. اینترنت بنده هنوز قطعه

    گلستان
    ایران اشغالی

  628. خیالتون راحت باشه تهرانی هاو همشهری های عزیز اینترنت تهران حداقل تا فردا شب طبق اخبار موثق بدلیل نگرانی از ارسال فیلم ها توسط دوستان منافق و عوامل صهیونیست و گروه های منعاد و طرفداران نظام شیطانی آمریکا فرانسه انگلیس آلمان و غیر و گروه های تحت نفوظ کشورهای مرتجع منطقه( عربستان امارات کویت اردن مصر وکلا غرب آسیا و خاور میانه) و از همه مهم تر گرو ها و طرفداران نظام طاغوتی وصل نخواهد شد

  629. کاش یه هفته دیگه قطع میموند
    مردم تو ترک بودن ها 😤

  630. استان کردستان که وصل نشده.
    ماها که کاری به این اعتراضا نداشتیم با این وضع نت رفتیم تو معترضا

  631. مثل همه کارای دیگشون که موقع هزینه گرفتن یکدفعه میگیرن و موقع خدمات دادن به صورت قطره ای عمل میکنن الانم دارن همون برنامه رو پیاده میکنن. اقدامی رو که از اول نباید انجام میدادن،کاری که یه جنایت در حق جامعه بود و مشکلات بزرگی برای مردم ایجاد کرد،یعنی حذف یک کالای اساسی که شهروند بابت داشتن اون پول پرداخت میکنه و در این زمانه بخش قابل توجهی از زندگیش رو با اون تنظیم میکنه،حالا دارن یواش یواش برمیگردونن و قطعا انتظار تشکر هم خواهند داشت، از این به بعد هم برنامه همینه،کوچک ترین اعتراض منجر به قطع اینترنت خواهد شد

  632. سلام من در مغولستان هستم واقع در مجمع الجزایر امازون از توابع دزدان دریای عمان نزدیک برج ایفل غربی و هم اکنون اینترنت وصل نشده!

  633. قبلا 4 درصد وصل بودن و الان 8 درصد وصل هستند . 1- چرا اصلا همون 4 درصد وصل بودن ؟ یعنی ما 4 درصد مسئول و وزیر و اقازاده داریم ؟ مگه فرق بین ما با اون 4 درصدی ها چیه ؟ 2- 4 درصد رو وصل کردن خیلی خسته نمیشن یه چایی براشون بریزیم ؟ 🙂 3- وقتی هنوز 92 درصد نت ندارن خوب پرسیدن داره که وصل کردن ؟ 🙂 4- الان میشه فهمید که کل ایران به ویرانه و یا جهنم توسط همین 4 درصدی ها تبدیل شده . 5- مثل اینکه اینترنت واسه شهر های … خیز زودتر وصل میشه :)))) 6- اختشاش گر ها تهه تهش 5 ملیون دلار خسارت زدن در حالیکه خود دولت با قطع اینترنت روزی 370 ملیون دلار :)))))) 7- ورامین هستم هنوز وصل نشده :<

  634. دوستان مثل اینکه اینترنت استان هرمزگان وصل شده/منبع:ایسنا

  635. 2 میلیارد دلار ضرر تا به الان
    :)))))))))))))))))))))))))))

  636. فک کنم به جای فلسطین اشغالی باید بگیم ایران اشغالی!!!!

  637. چت روم شده ناموسن😂😂
    اقا سرویس شدم اونقد ایرنا و ایسنا و کوفت و زهرو ریفرش کردم
    ماشالا انترنت ملیمونم عالیه🙄 انگار داری مجله رشد 20 سال پیشو میخونی
    تو ایرنا نوشته بی فرهنگیه از شورش فیلم و عکس بگیری و به دنیا نشون بدی بعد خبر گذاشته “شورش در هنگ کنگ” اگه بده خودتم نذار بی انصاف

  638. چت روم شده ناموسن🤣🤣🤣
    اقا سرویس شدیم
    مردم اونقد ایرنا و ایسنا و کوفت و زهرو ریفرش کردم

  639. میگم حالا چ کاریه میومدین گوشیامونو هم میگرفتین ی نوکیا میدادین دستمون … ما که داریم میریم عقب خب تسریعش میکردین…

  640. بابا به پیر به پیغمبر بسه دیگه ، تا کی میخواید سر مردمو کلاه بزارید ؟ امروز 5 روز هست که اینترنت قطع هست ، اما صداسیمای حرامزاده از دوروز پیش هی داره میگه همجا امن و امونه ، خب اگه همچی ارومه که وصل کنید این نت لعنتی رو …

  641. نمیدونم بخندم یا گریه کنم به حال و روز خودمون
    واقعا تاسفباره
    روحانی: “دستمون رو دکمه فیلترینگ نمیره” چیزی که گفت و اما چیزی که انجام داد: “قطع کلی اینترنت حتی سایت های داخلی”
    یعنی چقدر باید بدبخت باشیم که تو بدترین زمان و بدترین مکان بدنیا بیاییم
    من که برام مهم نیست از روزی که دست چپو راستمو شناختم فقط به فکر رفتن هستم هرجا بهتر از اینجا
    آدم میمونه قسم حضرت عباس رو باور کنه یا دم خروس رو

    • قربونت برم روحانی هیچ کارس برو مقامات بالاتر

    • یا از اون فیک های سایبری هستی که میخای این مشکلات رو بندازی رو گردن روحانی تا صورت مسئله رو پاک کنی یا هنوز سنت قد نمیده که بدون روحانی عروسکی بیش نیست نه تنها روحانی بله همه وزیران و دوستان رئیس جمهور هیچ کارن . برو بالا دستی ها و مقامات بالاتر

    • فیلتری در کار نیست فقط سووییچ کردیم روی اینترنته ملی

      • یه برنامه نویس بیچاره

        آره سوویچ کردیم رو قویترین و بهترین مرکز داده ی تمام جهان :/
        داداش انقد که اوضاعمون عالیه موتور جستجومون میگه تحمل این همه سرچو نداریم :/
        تو موتور جستجو داخلی میزنی گجت نیوز سایت دانشگاه تهرانو میاره :/
        دانشنامه ها رو هم که دیگه نگم برات :/
        بعد الان من بدبختی که نیاز به دسترسی به گیت هابو درم باید چه کار کنم :؟
        آره واسه تویی که نهایت کارت با اینترنت لایک کردن عکس برادرزادته فرقی نمیکنه، بالاخره میری سروش عکساشو میبینی دیگ 🙂

  642. شیطون رفتی دیکته کار کردی برگشتی

  643. به روز رسانی 8 از قشنگ ترین جوک های امسال بود

    تازه با کمال پر رویی گفته در روز های آینده
    واقعا مرسی از این همه اطلاعات دقیق

  644. وبسایت هایی مثل گجت و زومیت در راس گفتگو های مردم هستن
    این روزا رو یادمون نمیره
    وقتی همه درگیر حذف نظرات هستن این دوتا سایت درجهت حداقل اگاهی تلاش میکنند

  645. اقای باستانی بعد از حذف نظراتم در زیر این مطلب بینهایت ناراحت شدم
    وقتی نظرات درست و به جای بنده رو بن میکنید و به امثال سعید حشمتی و سایبری های دیگه جا میدید ادم تعجب میکنه

  646. دوستان یه سوال. الان که اینترنت بین الملل قطعه چرا از حجم اینترنت خارجی من داره کم میشه… ایرانسل میزنگم یچیزایی میگن از معادله هشت مجهولی پیچیده تره

  647. من یه سوال دارم 😐 امریکا اون ور دنیا با قویترین ارتش دنیا که هر چی تکنولوژی میبینیم ساخته اونجا بوده 😐 وقتی چین و روسیه هم نزدیک ترن و هم قوی ترن ! چرا باید اصلا باید به این گوشه زمین گه ترین کشور دنیا با جهانی فوق العاده عقب افتاده که نو اوری صفر و دزدترین دولت مخفی دنیا نگاه کنه 😐 احساس میکنم مسئولین دشمن تراش که اگه اصلا امریکا نبود مسئولیت رو معلوم نبود گردن کی مینداختن ( حتی این که من دارم این رو مینویسم هم کار امریکاست :))))))))) ) زساد فیلم بروسلی رو دیدن و فکر میکنن تو جنگ ما به عنوان سپاهیان چکش ثور رو برمیداریم و یا مثل ایرون من میریم و همه دنیارو با رعد و برق زئوس فتح میکنیم :))))))))))))))))))

    • کلا از نظر اینا مخالف ینی اغتشاش گر و کسی ک از امریکا خط گرفته!
      البته خوشبختانه اکثریت جامعه واقعیت ها رو فهمیدن

    • کشور مشکل زیاد داره اما خیلی کوچیک گرفتیش کشور بی زور به کشوری میگن که همانند گدا دستش به سمت کشورای دیگه درازه همانند کشور های افریقاای
      حالا من به این کار ندارم ، بروس لی رزمی کار از چین ، ثور پسر ادین از افسانه های نورس (همون وایکینگ ها) ، ایرون من از کامیک بوک های امریکا ، زئوس از افسانه های روم،،، .
      از بس فیلم و بازی کردی تاریخ و جغرافی جهان رو تو متنت قاطی کردی داداش اینترنت وصل شد حتما به ویکی پدیا یک سری بزن تا مخت از افساید دراد

  648. یه ساندیس خور اومده به مردم میگه برید یه خورده زندگی کنید

    یکی نیست بگه به جا بع بع بع کردن مثل یه موجود زبون فهم خفه خون بگیر

    خودت 4 روزه اینجا هرکی هرچی نوشته زود با بع بع بع کردن جوابش رو دادی

    ساندیس کم اوردی یا زندگی تو هم به اینترنت بستگی داره

  649. یکم زندگی کنین به اینستا و واتساپ معتاد شدید هیچی نفهمیدین از زندگیتون برید سینما طبیعت گردی مسافرت
    یکم به خودتون بیاید غربی ها معتادتون کردن به زندگی دروغین

  650. از ماست که بر ماست

  651. سلام دوستان من یک برنامه نویس مبتدی اندروید هستم که نزدیک یک ساله اندروید کار میکنم در نبود اینترنت تو این سه روز کار ام مختل شده اگه برنامه نویس اندروید باشین قطعا میدونین که برای سینک کردن گریدل از سایت githubکه چنین سایتی تو ایران نیست باید اینترنت داشته باشی حداقل منبع ایرانی این سایت بود برا منم مشگل پیش نمیومد

  652. دارم فکر میکنم که به خاطر کدوم گناه تو این خراب شده به دنیا اومدم

  653. خیلی خنده دار، یه عده ساندیس خور میان اینجا از پورن صحبت میکنن، یکی نیست بهشون بگه ملت رو با خودشون اشتباه نگیرن که با دیدن مو همه چیز از یادشون میره

    من فقط نت میخوام برم رو اکانت استیمم :/
    با ابر ملیتون نمیشه که این کارو کرد

    جهرمی هم بر گشته میگه برید از شاک سوال بکنین، آخه مگه من وزیر ارتباطاتم یا تو؟؟؟

  654. اقا واقعا چیکار کنیم ،به اپراتورا فشار بیاریم ،به خدا من قاتی کردم ‌.ترو خدا بجای تیکه انداختن به هم اگر کسی راه حلی داره من پایم.۴روز الان اینتر نت قطع به خدا الان سوریه ام دگه امن بابا بی خیال این وصل کنید.چرا دشمن تراشی میکنین .اینا میمونه رو دل ادم خدا می دونه کجا بترکه،

  655. برام سواله
    اگه تا دوسال دیگه از شر اقایون خلاص نشیم
    برا انتخابات چ وعده هایی میخوان بدن ؟

  656. همتون پورن نگاه میکنین صداشم در نمیارین یا حداقلش میرین اینستا هیزی کردن، اینترنت ملی اولش سخته ولی خیلی مزایا داره کار افرینی میکنه سایتای ایرانی قوی میشن بیخود نیست چین این کارو کرده

    • شما فکرت توی این چیزاست و با چنین تفکرهای مریضی تصور میکنید استفاده از اینترنت فقط همین هست. و چنین تفکرهای مشابهی به مردم ضربه زده. به شخصه توی این چند روز قطعی اینترنت میلیونها تومن ضرر کردم چون کار بنده وابسته به اینترنت هست که متاسفانه مسدود شده و مثل یک زندانی در اینجا گیر کردیم. تا افکار مریضی مثل شما هست هیچ جای پیشرفتی متصور نیست.

    • کافر همه رو به کیش خود پندارد💀

  657. اقا اینترنت برای خیلی ها مهمه اما مگه اینترنت فقط برای پورن و کاره برای مثال من وقتی از پشت اینترنت میشینم کلی چیزهای مختلف یاد گرفتم زبان انگلیسی یاد گرفتم تاریخ جهان و کشور های مختلف رو یاد گرفتم در مورد فرهنگ های مختلف و زندگی های مختلف در کشور های مختلف چیز های زیادی متوجه شدم متوجه شدم که چقدر افکار مردم فرق داره و الان از کامنت های که میخونم میفمم که جوون های هم سن سال من چقدر کوچیک فکر می کنند و از اینترنت فقت برای وقت کشی استفاده میکنند منظورم این نیست که من وقت کشی نمیکنم من از بازی های اینترنتی گرفته تا دانلود فیلم سریال و … اما استفاده من فقت وقت تلف کردن که نیست
    الانم از دست همه اصبانیم از دست مملکت برای اینکه اینترنت قطع کرده از اون عوضی ها که به دروغ ها گوش میدن تو سیاست با این احمق بازی هاشون دخالت میکنن از مملکت ناراضی ای برو سیاست مدار شو مملکتتو تغییر بده نه برو تو خیابان بوووووووووغ (سانسور) بازی در بیار
    از دست دولت ناراحتم با این بوغ بازی هاشون که چه اینترنت قطع کردین خیلی دوای درده خیلی کمک رسان مردمه بجای اینکه شاخه کرم خورده رو قطع کنی از بیخ ایترنت قطع کردی تازه قبل از اونم که قطعش بکنی کلی سایت رو بیخود بیجهت فیلتر کردی که چه برای مثال فیس بوک بستی کلی سایت ارتباتی رو بستی بجای اینکه ببندیشون ازشون استفاده میکردی هفت دهم مشکلاتت حل بود اخه مردم عکس ای لختیشون رو توش میزارن . به تو چه مگه مامان بابای مردمی.
    بجای جلو گیری کمکشون کن راهنمایشون کن کار مامان باباهارو بسپار دست خودشون حالا این به کنار چرا سایت های خوبی همانند یوتیوب و … رو فیلتر کردی اونجا از اموزش اشپزی تعمیر وسایل خانه و … گرفته تافیلم های کمدی مسخره بازی مردم جهان توش هست یکی از بهترین سایت هاست
    حالا واسه سایت های پورن حق داری من کاملن قبول دارم ام اگه من بودم فیلتر نمی کردم دوباره میگم مگه بابا مامان مردمی راهنما ای کار تو جلو گیری کار مامان باباهاس بلد نیستن خوب یک خرده راهنمایی کن خوانواده هارو
    ای بابا اینا پول میخاد کار میخواد کلی ضهمت داره خوب بکش کارته مگه دولت نیستی دلم از این بابت ازت خیلی پره بجای اینکه مشگل اصلی رو درست کنی گغتم که شاخه کرم خورده درختی رو (بخشی از سایت) قطع کنی کل درخت رو قطع میکنی(کل یک سایت رو) منظور منم از نظر سیاسی بود بقیش هم برای بار سوم میگم مگه مامان بابای مردمی مگه مردم بچن حالیشون نیست دارن بوبو غاغا (صدای بچه) میکنن نه بابا یک لشگر ادم عاغل بالغ نشستن پشت اینترنت ههههههههههه حالا تو خوبی اگه ناراحت شدی ببخشید
    مشگل های بزرگ من که با تو نیست ازت ناراحت هستم اما با اینکه کمی گمراه شدی اما عوض کردنت مشگلی رو حل نمی کنه هیچ مشگل ساز هم هست
    (بین خودمون کاراتو اصلاه کنی مخصوصا تو اقتصاد داخلی مردم کرم ندارن بیفتن جونت)
    مشگل اصلی من با احمق ترین کشور دنیاست که باید بهش جام جهانی احمقیت داد امریکا
    احمق صقوط شاه درس نشد هشت سال جنگ راه انداختی اینم درس عبرت نشد جنگ سرد راه انداختی
    تو دوران اوباما دولت فکر کرد از تاج تخت احمقیت اومدی پایین وقت تعوییض رئییس جمهور به حرف مردمت گوش نکردی اون روانی به تمام معنی رو گذاشتی سر کار از تخت پادشاهی پا شدی رفتی نشستی روی تخت امپراتوی احمقی که توی تاریخ احتمالا میشه گفت اولین نفر به خودش اجازه داده بشینه روی این تخت نشستی که چیو صابت کنی که به همه صابت کنی امپراتور احمق ها هستی (کاری کاتوریست بودم ترامپ رو به عنوان نماد امریکا روی یک تخت بزرگ میشوندم بالاش مینوشتم امپراتور احمق ها) صابت کردی که هستی دلت خنک شد حال اومدی
    کل قوامو گذاشتم کشور خودمو گوشزد کردم تنها کاری که یک دوست میتونه بکنه گوشزد کردنه دیگه قوا توان ندارم تورو هم گوشزد کنم فقت یک جمله
    بسته دیگه. بیشتر ار این با یک احمق حرف بزنم بهم میماله همین کافیته
    بسته دیگه.(JUST GIVE UP)
    دلم پر بود خالی هم نشد بیشتر از این گوش صوراخ کردن با تفنگه بس میکنیم
    اقا اینترنتو وصل کنید تا دل مردم بیشتر از این چرکین نشه دولت خوب دولت دوست داشتنی این اینترنتو وصل کن مردیم از بی حوصلگی
    ()دل پر

    • داداش ساقیت کیه ؟😐😂
      اینهمه احمق احمق کردی یه جمله بندی بلد نیستی!
      بسته؟ شما به بسه میگی بسته؟
      بجا دل پر رو خالی کردن یکم اون مغز خالیتو پر 🙂
      مرد حسابی با دولت و یه کشور دیگه دوم شخص حرف میزنی ؟؟؟ حالت خوبه؟
      یعنی چارلز منسون و شکسپیر و باب اسفنجی هم باهم قاطی کنی میزان بی معنی بودنش به حرفات نمیرسه 😂😐😐😐😐
      با حرفات کاری ندارم ولی با خودم میگم حیف تکنولوژی که دست کسی مثل تو افتاده که بیاد ۲۰۰ خط شعر بنویسه …

      • ساقی ندارم ایکاش داشتم
        وقتی دلت پره مغزت هم خوب کار نمیکنه
        فکر کردم اگه کشور رو به حالت شخص در بیارم هم ساده تر هم قابل فهم تر میشه (از نظر شما بد بنظر رسیده از نکته داده شده ممنونم دفعه که خواستم چیزی بنویسم این طور نمینویسم).
        حرف هام بی معنیه همممم فکر کردم فقط ضعیفه چون من نویسنده زیاد خوبی نیستم.
        خودم می دونم بلنده از اون نظر ببخشید. حیف تکنولوژی من یک چیزی سریع نوشتم بدون غلط گیری خوب معلومه بد در میاد دیگه نیازی به حال گیری نبود.
        گفتن نکات بد نوشته های من کمک خوبی برای متوجه شدن مشکلات نوشتاریمه از نظرات درس گرفتم ممنون.

    • تو چند سالته عمو جون ناناز بشی تو آخه این همه غلط املایی تو متن ت معلومه دیکته مشکل داری یکم دیکته کار کن نمره درس ت بره بالا
      آفرین ناناز

      • من خودم قبول کردم متن نوشته شده رو بد نوشتم بخواتر همین هرکی پیامی گذاشته جوابی بهش دادم اما تا حالا کسی سوال خاصی نپرسیده هیچ به چیز های بی خودی همانند غلت املا گیر دادین
        بخواتر همین تو پیامم گذاشتم هم سن سالهام کوچیک فکر می کنند
        بجای غلت املا گرفتن منفی گذاشتن براشون حرف دیگه ای ندارین که بزنین
        گیر میخواین بدین درست گیر بدین ممنون

  658. دل پر رو خالی کردن

    اقا اینترنت برای خیلی ها مهمه اما مگه اینترنت فقط برای پورن و کاره برای مثال من وقتی از پشت اینترنت میشینم کلی چیزهای مختلف یاد گرفتم زبان انگلیسی یاد گرفتم تاریخ جهان و کشور های مختلف رو یاد گرفتم در مورد فرهنگ های مختلف و زندگی های مختلف در کشور های مختلف چیز های زیادی متوجه شدم متوجه شدم که چقدر افکار مردم فرق داره و الان از کامنت های که میخونم میفمم که جوون های هم سن سال من چقدر کوچیک فکر می کنند و از اینترنت فقت برای وقت کشی استفاده میکنند منظورم این نیست که من وقت کشی نمیکنم من از بازی های اینترنتی گرفته تا دانلود فیلم سریال و … اما استفاده من فقت وقت تلف کردن که نیست
    الانم از دست همه اصبانیم از دست مملکت برای اینکه اینترنت قطع کرده از اون عوضی ها که به دروغ ها گوش میدن تو سیاست با این احمق بازی هاشون دخالت میکنن از مملکت ناراضی ای برو سیاست مدار شو مملکتتو تغییر بده نه برو تو خیابان بوووووووووغ (سانسور) بازی در بیار
    از دست دولت ناراحتم با این بوغ بازی هاشون که چه اینترنت قطع کردین خیلی دوای درده خیلی کمک رسان مردمه بجای اینکه شاخه کرم خورده رو قطع کنی از بیخ ایترنت قطع کردی تازه قبل از اونم که قطعش بکنی کلی سایت رو بیخود بیجهت فیلتر کردی که چه برای مثال فیس بوک بستی کلی سایت ارتباتی رو بستی بجای اینکه ببندیشون ازشون استفاده میکردی هفت دهم مشکلاتت حل بود اخه مردم عکس ای لختیشون رو توش میزارن . به تو چه مگه مامان بابای مردمی.
    بجای جلو گیری کمکشون کن راهنمایشون کن کار مامان باباهارو بسپار دست خودشون حالا این به کنار چرا سایت های خوبی همانند یوتیوب و … رو فیلتر کردی اونجا از اموزش اشپزی تعمیر وسایل خانه و … گرفته تافیلم های کمدی مسخره بازی مردم جهان توش هست یکی از بهترین سایت هاست
    حالا واسه سایت های پورن حق داری من کاملن قبول دارم ام اگه من بودم فیلتر نمی کردم دوباره میگم مگه بابا مامان مردمی راهنما ای کار تو جلو گیری کار مامان باباهاس بلد نیستن خوب یک خرده راهنمایی کن خوانواده هارو
    ای بابا اینا پول میخاد کار میخواد کلی ضهمت داره خوب بکش کارته مگه دولت نیستی دلم از این بابت ازت خیلی پره بجای اینکه مشگل اصلی رو درست کنی گغتم که شاخه کرم خورده درختی رو (بخشی از سایت) قطع کنی کل درخت رو قطع میکنی(کل یک سایت رو) منظور منم از نظر سیاسی بود بقیش هم برای بار سوم میگم مگه مامان بابای مردمی مگه مردم بچن حالیشون نیست دارن بوبو غاغا (صدای بچه) میکنن نه بابا یک لشگر ادم عاغل بالغ نشستن پشت اینترنت ههههههههههه حالا تو خوبی اگه ناراحت شدی ببخشید
    مشگل های بزرگ من که با تو نیست ازت ناراحت هستم اما با اینکه کمی گمراه شدی اما عوض کردنت مشگلی رو حل نمی کنه هیچ مشگل ساز هم هست
    (بین خودمون کاراتو اصلاه کنی مخصوصا تو اقتصاد داخلی مردم کرم ندارن بیفتن جونت)
    مشگل اصلی من با احمق ترین کشور دنیاست که باید بهش جام جهانی احمقیت داد امریکا
    احمق صقوط شاه درس نشد هشت سال جنگ راه انداختی اینم درس عبرت نشد جنگ سرد راه انداختی
    تو دوران اوباما دولت فکر کرد از تاج تخت احمقیت اومدی پایین وقت تعوییض رئییس جمهور به حرف مردمت گوش نکردی اون روانی به تمام معنی رو گذاشتی سر کار از تخت پادشاهی پا شدی رفتی نشستی روی تخت امپراتوی احمقی که توی تاریخ احتمالا میشه گفت اولین نفر به خودش اجازه داده بشینه روی این تخت نشستی که چیو صابت کنی که به همه صابت کنی امپراتور احمق ها هستی (کاری کاتوریست بودم ترامپ رو به عنوان نماد امریکا روی یک تخت بزرگ میشوندم بالاش مینوشتم امپراتور احمق ها) صابت کردی که هستی دلت خنک شد حال اومدی
    کل قوامو گذاشتم کشور خودمو گوشزد کردم تنها کاری که یک دوست میتونه بکنه گوشزد کردنه دیگه قوا توان ندارم تورو هم گوشزد کنم فقت یک جمله
    بسته دیگه. بیشتر ار این با یک احمق حرف بزنم بهم میماله همین کافیته
    بسته دیگه.(JUST GIVE UP)
    دلم پر بود خالی هم نشد بیشتر از این گوش صوراخ کردن با تفنگه بس میکنیم
    اقا اینترنتو وصل کنید تا دل مردم بیشتر از این چرکین نشه دولت خوب دولت دوست داشتنی این اینترنتو وصل کن مردیم از بی حوصلگی
    ()دل پر

    • تو زبان انگلیسی و این همه چیز از اینترنت یاد گرفتی ولی هنوز زبان خودت فارسی رو یاد نگرفتی. این همه غلط املایی رو دخترخاله 8 ساله من نداره.

      • بابا من که تو اینستا تلگرام … نیستم نزدیک چند ماهه فارسی چیزی ننوشتم خب معلومه غلت املا دارم اعصابم خورد بود دلم پر یک چیزی نوشتم در ضمن ممنون گفتی دفعه بعد بیشتر دقت میکنم

    • هر وقت املا یاد گرفتی بیا ابنجا حرف بزن …

    • تو فکر میکنی واسشون مهمه چی از اینترنت یاد گرفتی؟
      نه اتفاقا هرچی تو جهل باشیم اونا خوشحال ترن هر کاری هم بگی میکنن که بیشتر توی این جهل بمونیم

      • هم رد میکنم هم قبول دارم
        بهرحال مشکل یکی دوتا که نیست
        حرف تو هم مسئله ساده ای نیست

      • میلاد لطفا زر نزن از سیاست خارجی و داخلی اندازه مگسم نمیفهمی الان تو خاورمیانه جنگ ترکیبیه در موردش یکم تحقیق کن اگه بگم خیلی از سایتا نظرات فیک میزارن باور میکنی؟

  659. به نظرم اگه اینترنت وصل نکردن همه مردم شروع به ایجاد استارلینک (اینترنت ماهواره ای ) کنن وقتی تعداد زیاد باشه جلوشو هم نمی تونن بگیرن

  660. بسه دیگه ۳ روز تمام بدون اینترنت پوکیدیم بخدا تو رو خدا وصل کنید اینقدر به این مردم ظلم نکنید این مردم انسانن نه حیوان.

  661. وقتی وزیر ارتباطات یه بچه باشه همین میشه من بدبخت شدم در حال تکمیل یه پژوهش علمی بودم واسه پایان نامم واقعا نمیدونم به کدوم دری بزنم

  662. اینقدر نگین دولت مقصره که توهم این به وجود بیاد که فقط دولت مقصره و باقی هیچ کاره هستند
    کنار دولت اسم باقی رو هم بیارید تو گفتگوهاتون

  663. حداقل یه موتور جستجو معرفی کنن بین سایتای داخلی بشه سرچ کرد.

    • سلام میتونید از موتور پارسی جو استفاده کنید ُ اگر فقط لینک های سایت ویکی پدیا میاد باید از قسمت بالا سمت چپ سایت گزینه اینترانت فعال را انتخاب کنید تا لینک سایت های داخلی رو نشون بده
      http://s6.picofile.com/file/8378761468/Opera_Snapshot_2019_11_19_043308_parsijoo_ir.png

      • از این موتور جستجوگر هایه فارسی استفاده نکنین مردم!
        دولتو تشویق میکنین که این حرکایه زشتش اوکیه …
        *مرگ بر اینترانت*

      • خیلیا منفی دادن، البته دلیلشون موجه و منفیشون بخاطرشما نیست، بخاطر عادی سازی این سیاسته.
        ولی من شخصا خواستم ازت تشکر کنم، چون کارم راه افتاد.

    • رسما از کره شمالی بدتر شدیم ب جای اینکه مشکل ریشه ای حل کنن اینترنت ک تنها منبع درآمد خیلی هاس قطع می کنن شما ک ن تنها اشتغال ایجاد نمی کنین و مشکلی از دوش ملت بر نمی دارین بلکه شغل خیلی ها نابود کردین و مشکلاتشان هر روز بیشتر کردین و می کنین هر روز گرانی، هر روز حسرت بیشتر
      تا کی این وضعیت ادامه داره؟ زندگی ماها سوزاندین حسرت ب دل از دنیا می ریم حداقل زندگی نسل های بعدی تباه نکنین هر چند با این روندی ک پیش گرفتین غیر این هم نیست

      کجا رفت آون آبادانی دنیا و آخرتی ک بنیانگذار جمهوری اسلامی وعده ش ب مردم می داد و با همین وعده ها انقلاب کرد؟

  664. آدم دروغگو. خیلی پررو شدینا دارین از نبود اینترنت سو استفاده می کنید.

  665. راهی واسه دور زدنش هست؟
    استارلینک کمکی میتونه بکنه در آینده که از دست بازی های این دولت راحت شیم؟

  666. اینا به این راحتی نمیخوان وصل کنن
    ممکنه سخت گیریو یکم شل کنن یا موقت دوباره وصل کنن ولی هدفشون اینه اینترنتو برای همیشه ملی کنن، این یه فاز تستیه

  667. برید ببینید دارن خودشونو میکشن ک اینترنت رو ایران قطع کرده امریکا و اسراییل و … اینترنت اگه وصل بود ک الان اشوب از این هم بد تر بود مگه من ب اینترنت نیاز ندارم . داداش من مگه زن و بچه نداره ب خاطر امثال من و شما هاا از دو روز قبل اشوب ها اماده باشن نمیتونه خونه بیاد … دو تا از رفیقاشو شهید کردن … خودشم داغون شده اگه از همون روز اول اینترنت قطع میشد و همچنین تلفن ها تا الان تموم شده بود
    شما ها هم فقط دنبال اینید تا یکی مثل من رو دیدید بگید ساندیس خورم و چقد پول گرفتم بیام اینجا
    فقط دارید خودتونو میبینید ببینید چقدر ادم بی گناه شهید شدن چقدر ادمو همون لیدرا بین مردم کشتن گفتن بسیج و پلیس و این حرف ها کشته

    • متاسفانه حنات رنگی نداره 🙂 ملت نون ب نرخ روز خورایی مث شما رو شناختن پس بهتره وقتمونو نگیری

    • هلوشو بدم یا لیموشو بدم؟ ساندیس رو عرض کردم.
      شما مثله اینکه از واقعیت جامعه ما خبر نداری. کلا از نظر شما و همفکرانت مخالف ینی اشوبگر. و اصولا نظام اسلامی مخالف نداره! زهی خیال باطل. واقعیت چیز دیگ ایه

    • درود به شرفت

    • دوره این حرفا گذشته
      اگه مظلوم نمایی ها کارساز بود اینقدر منفی نمیگرفتی
      وجهه و اعتباری ندارین
      تلاش بیخود نکن

      • بابا تروخدا به جای تیکه انداختن به هم دیگه بیا یید یه کاری کنیم ،اخه اینکه نمیشه ۴روزه ،واقعا من نمی فهمم کی قراره جبران خسارت کنه این اپراتورا ۱اینترنت تمام نشده قطع کردن ،الان از اونور میان این ۴ روزو ۲ روزشو پس بدن .چه امنیتی .!؟ این کار که بدتر خون ادم به جوش میاره.اگر کس پیشنهادی داره من هستم .بریم پولمونو از اپراتورا پس بگریم

    • باورم نمیشه با همچین جاندار هایی تو یک کشور دارم زندگی میکنم , اون وقت انتظار تغییر هم داریم ..

    • اولا خاک بر سر من که باید با امثال تو توی معلوم الحال باید توی این خراب شده زندگی کنم…
      ثانیا دوستان تنها راه امیدی که توی این شرایط ممکنه با دادمون برسه این شرکت های م.ا.ف.ی.ای عظیمی که پشت فروش اینترنت توی ایران هست که جدیدا برای vpn هم نقشه کشیده بودند که اگه سر جمع بزنی شاید در سال به چند ده هزار میلیارد تومن هم از نظر درآمد برسه…به شدت بهتون پیشنهاد میکنم برای اینکه فشار رو از جانب اونها زیاد کنید به هیچ وجه سراغ تمدید بسته اینترنت یا استفاده از موتورهای جستجوی داخلی نرید که باعث بشه همین ها به حکومت برای اتصال سریع اینترنت فشار بیارند!!!

    • الکی زور نزن 🙂

    • فقط پلیسا کشته شدن؟!؟! مردم بی گناهی که تو این چند روزه کشته شدن آدم نبودن فقط به جرم اعتراض و نه اغتشاش حتی بعضیا جزو معترضا هم نبودن و تیر بهشون خورده اینترنت که قطعه جیکشونم در نمیاد تو تلویزیون یه سره میگن آرامش آرامش مگه ما گوشامون مخملیه ؟!

  668. خیــلی جالبه برام ؛ وزیر وزاتخانه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشورمون نمیدونه اینترنت کی وصل میشه!!
    نه موتورهای جستجوی ایرانی کار میکنه ؛ نه اس ام اس فعال سازی اپ های پیام رسان ایرانیتون که خیلی تو بوق و کرنا کرده بودین ، ارسال میشه!
    خداوکیلی زندگی مردمو مختل کردین که چی؟
    مگه ماها چند بار حق زندگی کردن داریم که گیر شما افتادیم؟؟؟
    بابا بسته دیگه خدایی ؛ بذارین چند صباحی نفس راحت بکشیم جون مادرتون

  669. به یزذان که گر ما خرد داشتیم…
    ایران کره شمالی نمی شد.

  670. اعضای شورای امنیتو کی تعیین میکنه؟
    دولت ؟
    نظام؟
    رهبری؟

  671. به کره شمالی خوش امدید

  672. اسنپ از جمعه شب تا یکشنبه شب قطع بود
    چرا حرف الکی میزنین
    دستگاه های پوز قطع بودند
    ما هیچ مشکلی نداشتیم ما هیچ مشکلی نداشتیم
    نفرین کردمتون
    چقدر از مردم زندگیشون و سرمایشون با اینترنته
    چند نفر کار فری لنسری دارن
    از ته دل تمام باعث و بانی هاش رو نفرین کردم

  673. اینترنت من همین الان وصل شد

  674. معمر قذافی هم به ذهنش نرسیده بود که اینترنت رو قطع کنه! دولت این چه کاری بود آخه

  675. دوستان اگه اینترنت کشور توی این درگیری ها قطع شده بخاطر اهمیت امنیت کشور که گروهک هایی که از خارج خط میگیرن برای خرابکاری توی کشور ارتباطشون قطع شه و این درگیری ها زودتر تموم شه و نتونن امنیت کشور رو تحدید کنن آتش زدن بانک و بستن خیابون ها که کار مردم عادی نیست حتماً اشخاصی هستن که خرابکاری میکنن و از جایی خارج از مرز خط میگیرن منم مثل شما ها کارم گیره و بشدت به اینترنت نیازمندم ولی چند روز تحمل کنید. کشومون برای ما اینهمه تلاش میکنه و شبانه روز کسانی هستن از زن و بچه و زندگیشون زدن تا امنیت ما رو برقرار کنن حالا شما هم به احترام اونا تحمل کنید تا اونام بتونن امنیتتون رو برقرار کنن
    با امید سلامتی برای شما هم وطنانم

    • این حرفا تکراری شده خریدار نداره

    • چقدم ازت حمایت شد اخه چقدرررر طرفدار داری لامصب دستمال سرتو شل کن خون ب مغزتم برسه بلکه فرجی شد

    • ببین تو و امثال تو مخشون عیب داره تروریست خود شمایین

    • این همه بازخورد منفی هم ک بهت دادن فک کنم کار صهیونیست ها و خارجی ها باشه! وگرنه مردم عادی ک کامنت یک ساندیسی رو دیسلایک نمیکنن!

      • maziar عزیز اصل سیاست اطلاعاته زمانیکه اطلاعات خواصی توسط سیاست مدار بین یک ملت پخش میشه نتیجش میشه دیسلایک های gamer 720 ولی اگه بیشتر روش فکر کنید متوجه حقیقت مطلب و درستیه اون میشید

    • خدایا همرو به نوبت شفا بده

    • بعد الان شما فکر نمیکنی همین قطع اینترنت باعث افزایش نارضایتی و به خطر افتادن به قول شما امنیت کشور میشه؟
      فکر میکنم بهتره بجای نشخوار کردن بعضی اراجیف قبلش چند ثانیه از عقل خودمون هم استفاده کنیم

    • داداش ما حرفتو قبول داریم فقط اون قسمت که گفتی کشور واسمون کار کرده رو بعید بدونم شاید نیرو های اطلاعات سپاه و ارتش کاری برای این مملکت کرده باشن ولی روحانی و دولتش فقط خیانت کردن. سهمیه بندی بنزین همون دولت قبل انجام شده بود باید میموند این احمقا به خاطر سیاست بازیشون برداشتنش. سهمیه بندی به نفع مردمه و جلوی قاچاقو میگیره و همچنین سود ارزون بودنش باید برای همه باشه برای اون کسی که ماشین نداره هم باید باشه نه فقط واسه چار نفر بالاشهری که همش سفر تفریحی و دور دور میکنن.
      منم کارم با اینترنته ولی صبر میکنم قطعی اینترنتم تا آخر هفته برداشته میشه نهایت…. تا اغتشاشا بخوابه و چار تا مغازه و خونه کمتر آتیش زده بشه نون اونا آجر نشه.

  676. بابا بسه دیگه خسته شدیم به پیغمبر این چه وضعبه اخه؟؟

  677. موتور جستجوهای ایرانی هم کار نمیکنه چون هسته‌ی جستجو بالاخره گوگل و کروم هست

  678. موتورهای جستجوی ایرانی
    http://www.parsijoo.ir
    http://www.yooz.ir
    http://www.salam.ir

    البته به هیچ عنوان کارکرد گوگل رو از اینها انتظار نداشته باشین. منتهی وقتی ماشین نداریم، فرغونم غنیمته.

  679. کسایی که اینترنت میخوان من میتونم واسشون درست کنم – اینجا بگن اگه به اندازه کافی بودن یه فکری میکنم بهشون اینترنت برسونم

  680. آقا من میتونم دسترسی به اینترنت رو فراهم کنم کسایی که نیاز دارن اینجا بگن یه فکری واسشون بکنم اگه به اندازه کافی باشن

  681. اینترنت ملی کیلویی چند بابا ما کل کار و زندگیمون با اینترنت بین الملله کی وصلش میکنن ….

  682. لطفا یکی یه موتور جستجو داخلی! معرفی کنه

  683. من نمیدونم کدوم پرفسور دستور داد اینترنت قط بشه؟ ما ی بیزنس اینترنتی داشتیم اونم با تدابیر خردمندانه شما ۳روزه تعطیل شده جواب ضرر مالی ما رو کی میده به کی شکایت ببریم فریاد رسی هست

  684. چجوری میشه از اینا شکایت کرد ؟

  685. ………
    من یه جایی از فردی که اقتصاد میدونست شنیدم نمیدونم چقدر دقیقه اطلاعاتش گفت به ازا هر روز که اینترنت قطع باشه نزدیک ۶۰۰ میلیون دلار مستقیم و غیر مستقیم برا دولت هزینه داره با این صندوق خالی و کسری بودجه نمیتونن خیلی طولانی قطع کنند

  686. اولش درد داره …. بنزین ۱۰۰ تومنی شد ۱۰۰۰ تومن اولش درد داشت بعد عادت کردیم … اینم همونجوریه

  687. باو چرا یه‌درصد به ملت و حرفشون ارزش قائل نیستین ؟
    با رای مردم دارین به این مرز و بوم حکومت میکنید چرا به پایه و اساستون اهمیت نمیدین ؟
    این‌همه ملت آسیب مالی دیدن از قطعی اینترنت ، چرا پاسخگو نیستین ؟

  688. داداش یعنی تو دوروز ۷۰ درصد ضرر کردی در حالیکه دامنه نوسان ۵ درصد هست
    چقد دروغ
    منم تو بورسم دیروز بازار منفی بود حدود ۵ درصد ضرر داد اما امروز مثبت شد
    نمیدونم اگه دروغ نگین میمیرین

  689. بده الودگی کم بشه ترافیک از بین بره؟ چرا اقتشاش میکنین که مسوولین مجبور بشن نت رو قطع کنن؟؟؟؟

  690. اگه ملت اینقدر سره دوزار پوله بنزین شلوغ پلوغ نمیکردنو مملکتو به هم نمیریختن الان وصل بودیم

  691. منم فروش اینترنتی دارم و یک هفته اول و یک هفته اخر ماه تقریبا ۸۰ درصد فروشمون صورت میگیره این ماه ۴۰ درصد ضرر داشته تا اینجا برام، بیا و به بانک بگو قضیه اینه اون پول قسط وامش رو میخواد و فقط باعث بی اعتبار شدنم پیش ضامن هام میشه …
    وضعیتمم جوریه فعلا نمیتونم پول قرض بگیرم، اهل نزول هم نیستم، بعد رکود بهار و تابستون تازه داشت جون میگرفت یکم کارمون
    کسی که آبرو نداره به فکر آبروی مردمم نیست

  692. خداوکیلی وضعیت مملکت قاراشمیشه وگرنه تا الان باید نتو وصل میکردن منی که بیشتر استفاده تفریحی از نت دارم کفری شدم وای بحال اونایی گه کسب در آمد دارن ازش
    اگه تا چند روز دیگه وصل نشه مجبورم قراردادم رو با مخابرات کنسل کنم خداوکیلی واس چی دارم پول میدم؟نمیدونم!

  693. کار من و پدرم بورسه قحطی نت بصورت مستقیم و غیرمستقیم باعث بدبختی ما شد تقریبا دو سوم سرمایمون رو از دست دادیم نمیدونم دیگه چیکار باید بکنم جز خودکشی

  694. گجت نیوز جان توروخدا پیگیری کن یه خبر قطعی بگو که کی قراره اینترنت وصل بشه،من صراف هستم دیگه دارم ضرر میلیاردی میکنم

  695. راه داره
    نیاز به دسترسی به سرور خارج از کشور و یه سری کانفیگ هست که من سر در نیاوردم اما یکی از دوستان من رو کانکت کرد
    پس الکی نگی هیچ راهی نداره و ملت رو دلسرد نکنین

  696. درسته زمان حرکت به سوی 1500 سال گذشته از 40 سال پیش استارت خورده اما اینطور که به‌نظر میاد بالاسریا سرعت عمل رو افزایش دادن..

  697. ساعت از ۱۲ شب هم گذشت درست نشد پس‌معلومه قرار بر ۲۴ ساعت نبوده

  698. خب وقتی میگین مردم مردم، وزیر توئیت میزنه حق الناس و …
    بعد عکسش عمل میکنین مثله همین اینترنت، معلومه تمام جایگاه اجتماعیتون رو از دست میدین
    هرچند که شاید ۲۰-۳۰ درصد کلا باورتون داشته باشن اونم با ارفاق

  699. اقا نگفتن کی وصل میشه؟ بابا از زندگی افتادیم ناموسا این چه وضعیه اخه؟؟؟؟؟
    راستی گجت چه خوب بازی میشی تو این اوضاع قاراش میش. دمتون گرم که حداقل شما هستین .

  700. درود بر شجاعت شما
    تنها سایتی کا در موردش صحبت کرد

  701. اینجوری بمونه حجم خیلی زیادی از مردم به معترض ها ملحق میشن. چون درامدشون مختل شده

  702. کامنت حذف شد…

  703. دوستان بیخودی دنبال راه نباشید من کارم شبکه هست و الان منبع در آمدم قطع شده , تا سران مملکت اسلامی نخوان وصل نمیشه و هیچ راه فراری هم نیست

  704. واقعا خیلی مسخرست هیچکی خبر نداره همش تقصیر یکی دیگست ملت به حال خودش رها شدن هر بلایی سرشون بیادح
    بعد دم از عدالت و آزادی میزنیم
    تعریف جدید کلمه آزادی اینطوره تو مملکت ما😐😐

  705. کسی راه روشی بلد نیست؟؟؟؟؟؟؟

  706. گجت تخم داشته باش منتشر کن