قطعی اینترنت

آذری جهرمی: از زمان رفع قطعی اینترنت خبر ندارم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این سوال که چه زمانی قطعی اینترنت رفع می‌شود عنوان کرد از زمان دسترسی مجدد مردم به اینترنت بین‌الملل اطلاعی ندارم.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص پیامدهای قطعی اینترنت ایران عنوان کرد در حال حاضر مقدار خسارتی که به فعالان کسب‌وکارهای نوپا به دلیل قطعی اینترنت وارد شده است، مشخص نیست، ولی در آینده‌ای نزدیک این مورد را بررسی خواهیم کرد و آمارهای این حوزه را برای آگاهی مردم منتشر می‌کنیم.

چه زمانی قطعی اینترنت رفع می‌شود؟

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چه زمانی محدودیت اینترنت ایران رفع خواهد شد، اظهار کرد از زمان رفع محدودیت اینترنت آگاهی ندارم و در این خصوص شورای امنیت تصمیم‌گیرنده است. گفتنی است آذری جهرمی طی روزهای گذشته نیز اعلام کرده بود در حال پیگیری برای دسترسی مجدد کاربران ایرانی به اینترنت هستیم و به زودی شورای امنیت مجوزی را برای برقراری اینترنت به تصویب خواهد رساند.

در روز گذشته ربیعی، سخنگوی دولت نیز در این خصوص بیان کرد اگر اطمینان حاصل کنیم که از اینترنت سوءاستفاده‌هایی انجام نمی‌شود، اینترنت برخی استان‌ها به تدریج فعال می‌شود. لازم به ذکر است سخنگوی دولت مدتی قبل اعلام کرده بود امروز یا فردا اینترنت برخی از استان‌ها برقرار می‌شود. علی ربیعی در ادامه بیان کرد برخی از فعالیت‌های دانشجویان و برخی از مشاغل نیز به اینترنت وابسته هستند که مشکلات این افراد برطرف نشده است و ما به خوبی این موضوع را درک می‌کنیم، اما باید قبول کنیم در وضعیت فعلی برخی از این فضا سوءاستفاده می‌کنند.

مطالب مرتبط:

قطعی اینترنت در ایران؛ اختلال اینترنت کشور چه زمانی برطرف خواهد شد؟ (آپدیت شد)

بیش از 65 ساعت از قطعی اینترنت ایران گذشت؛‌ یک میلیارد دلار زیان به کشور به گزارش نت بلاکس

آذری جهرمی: قطع اینترنت به ضرر مردم و نظام است، پیگیر اتصال اینترنت هستیم

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

19 دیدگاه

  1. پس شما از چی خبر داری جناب وزیر عدم ارتباطات..

  2. وزیری که ندونه کی اینترنت وصل میشه وزیر نیست

  3. قشنگ شیک و مجلسی این نشون میده که بعد ۵۷ تو ایران نه رئیس جمهور داریم نه وزیر نه هیچکس . اینا عروسک هستن ..
    از ماست که برماست ..

  4. لطفا این اینترنت ساخت غرب استکبار جهانی را ممنوع کنید و اینترنت ایرانی – اسلامی را جایگزین آن بکنید این خواسته ۹۹درصد مردم جمهوری اسلامی ایران هست .

  5. به من مربوط نیست ترین انسان دنیا 🙂 منم دوس دارم در آینده وزیر ارتباطات بشم:/

    • رئیس جمهورم همینو میگه هیچی به اینا مربوط نیست اون بالاییم که کلا میگه من هیچکارم فک کنم اجنه و ارواح دارن این بلاها رو سر مردم میارن

  6. دوستان اب پاکی رو بزیزم رو دستتون اینترنت وصل شو نیست

  7. الان این که اون از هیچی خبر نداره خودش یه خبره 😐

  8. گجت نیوز لطفا در اسرع وقت نحوه مهاجرت و اقامت در سایر نقاط کره زمین رو هم نشر کن . اصلا فردا اینترنت وصل شد و مشکل اینترنت هم حل شد . 698545646 تا مشکل دیگه که تو این جهنم وجود داره تا قیام خود خدا هم حل نمیشه . ………..

  9. چقدر جاالب. خبر مهمی بود!
    ی چیزی الان یادم اومد. فک کن از خونه میزنی بیرون سوار ماشین میشی راه میفتی ده تومن پول همرات داری کارت بانکیت خونه جامونده .. گوشیتو درمیاری میری واتساپ پیام بدی میبینی بنزینت کمه…پمپ بنزین میبینی میزنی کنار بری ده تا بنزین بزنی … دیگه شده روووویااااااا

  10. اتفاقا منم خبری ندارم. تفاوت من با وزیر ارتباطات چیست؟

  11. میگم من رو وزیر ارتباطات کنید،من از جهرمی بی‌خبر ترم، کاندید بهتری هستم

  12. اسم خودش رو گذشته وزیر ارتباطات انوقت میگه خبر ندارم جمع کن برو حوصله داری پس کارت چیه اونجا از چی خبر داری ؟؟