بسته های اینترنت

وزیر ارتباطات از اپراتورهای موبایل خواستار محاسبه بسته های اینترنت در زمان قطعی شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت از اپراتورهای تلفن همراه و ثابت خواستیم تا بسته های اینترنت مشترکان را در زمان قطعی اینترنت محاسبه و به اعتبار بسته‌ها اضافه کنند.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این سوال که به چه میزانی به شرکت‌های استارت‌اپی خسارت وارد شده است و آیا این خسارت‌ها جبران می‌شوند؟ پاسخ داد آمار خسارت‌هایی که اعلام شده است، تقریبی بوده و ما تاکنون برآورد دقیقی را انجام نداده‌ایم. وی افزود با اتحادیه کسب‌وکارهای نوپا و نظام صنفی رایانه‌ای می‌بایست جلسه‌هایی را برگزار کنیم تا به یک آمار دقیق برسیم. آذری جهرمی تاکید کرد بر اساس مصوبه‌های دولت این خسارت‌ها قابل پیگیری خواهد بود، اما موضوع مهم برآورد خسارت کسب‌وکارها است.

جزئیات محاسبه بسته های اینترنت مشترکان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه افزود دسترسی برخی از نقاط کشور به اینترنت فراهم شده است و برای سایر نقاط نیز می‌بایست مجوزی از سوی شورای امنیت کشور تصویب شود. آذری جهرمی افزود به اپراتورها دستوری را ابلاغ کرده‌ایم که موظفند مدت زمان قطعی اینترنت را به مدت اعتبار بسته های اینترنت مشترکان خود اضافه کنند. این مقام مسئول تاکید کرد آن دسته از مشترکانی که بسته‌های مدت‌دار نظیر یک هفته‌ای را خریداری کرده و در زمان قطعی اینترنت نتوانستند از این بسته‌ها استفاده کنند، نگران نباشند؛ چراکه به اپراتورها ابلاغ شده است و آنها وظیفه دارن مدت زمان قطعی را به مدت اعتبار بسته‌ها اضافه کنند. وزیر ارتباطات در پایان خاطرنشان کرد:

برای آن دسته از مشترکانی که در مدت قطعی اینترنت حقوق آنها ضایع شده است نیز پیشنهاداتی برای جبران در نظر گرفته‌ایم، اما تاکنون نهایی نشده‌اند، اما پس از نهایی شدن این طرح‌ها حتما آنها را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

20 دیدگاه

  1. عزیزانی که از نماینده مجلس، وزیر و رئیس جمهور انتظار دارین
    هنوز بازی دستتون نیومده که هرکسی به این سمت ها برسه
    هیچ کارست تو این مملکت!
    حالا هی با انگشت جوهری استوری بذارین و عکس بگیرین

  2. آقا اینستاگرام و واتس‌اپ و تلگرام و… اینها رو بیخیال فعلا، بابا به حضرت‌عباس کار و زندگی داریم درس داریم پروژه داریم😔محدودم وصل کنند باز جای شکرش باقیه حداقل اینترنت بین‌الملل باز بشه سوشیال اپ‌ها پیشکش، موافقی لایک کن

    • عزیزم شما پروژت رو هواست منم درامدم تقریبا قطع شده، جای اینکه بگیم بیخود کردن قطع کردن میگیم نصفه باز کنن؟
      چرا باید همیشه به کم قانع باشیم جای اینکه بهترشو بخوایم !!!

  3. جناب وظیر قطع عرطباطاط !
    جناب من اطلاعی ندارم
    جناب من بی اطلاعترین وزیر دنیام..
    جناب به من ارتباطی نداره فلانی تصمیم گرفته و اجرا کرده..
    باورم نمیشه شما کاره ای باشی… باورم نمیشه نمایندگان مجلس هم کاره ای باشن..
    واقعا تا حالا به کی رای میدادم من 😐
    هنوز هویج پرنقش تر بود تا وزیر وزرای ما

  4. وزیر خوبی داریم ب نظرم

  5. من هر ماه 2000 گیگ استانه مصرف دارم و اصلا برام مهم نیست نتمو بدین یا نه. اما اخه مردک اول اینترنت رو وصل میکنن بعد میرن حق مردم رو بگیرن . شما اول تو زمین اپارتمان میسازی بعد میری سند زمین رو بگیری ؟!؟!؟!

  6. شما جیب مارو نزن نمیخاد خسارت بدی. نت رو وصل کن مرد نا حسابی. مترسک گزاشته بودن جای تو کاربردش بیشتر از تو بود

  7. جناب وزیر ارتباطات عزیز عاقای …. شما نت رو وصل کن اون یک هفته خسارت واسه خودت