بازگشت گلکسی نوت

سامسونگ سری گلکسی نوت را دوباره به بازار برمی‌گرداند؟

با توجه به اخبار منتشر شده از سری گلکسی S25 به‌نظر می‌رسد که تغییرات جالبی در بخش موبایل سامسونگ در راه است. آیا امکان دارد که شاهد بازگشت سری گلکسی نوت به بازار باشیم؟

سری گلکسی نوت سامسونگ محبوبیت زیادی در بازار داشت و هنوز هم بسیاری از کاربران منتظر بازگشت آن هستند. البته سامسونگ با ادغام ویژگی‌های سری گلکسی نوت با گلکسی اس سعی کرد جای خالی را پر کند؛ اما ظاهرا مدیران شرکت کره‌ای ایده جالب دیگری را در سر دارند. اخیرا نیز انتشار تصاویر گلکسی S25 اولترا امید طرفداران نوت را زنده کرده است.

بازگشت سری گلکسی نوت و تغییر در گلکسی S25 پلاس

انتظار می‌رود که سامسونگ در دی یا بهمن ماه از گوشی‌های پرچمدار جدید خود رونمایی کند. بسیاری از طرفداران اخبار تکنولوژی تصور می‌کنند که شاهد گلکسی S25، S25 پلاس و S25 اولترا باشیم. هرچند که احتمال دارد سامسونگ رویه جدیدی را اتخاذ کند. ماجرا از جایی شروع شد که یک افشاگر چینی تصویری از گلکسی اس 25 اولترا را در شبکه ایکس منتشر کرد. تصویر نشان می‌داد که گوشی سامسونگ نسبت به مدل پیشین خود لبه‌های گردتری دارد.

بازگشت گلکسی نوت

کمی بعد تصویر دیگری منتشر شد که گلکسی S25 اولترا را در کنار اس 24 اولترا نشان می‌داد. در این تصویر کاملا مشخص بود که فریم میانی دستگاه کوچکتر شده و حاشیه‌های صفحه‌نمایش نیز باریک‌تر هستند. هرچند افشاگر دیگری به‌نام Yogesh Brar ادعا کرده است که تغییرات گلکسی اس 25 اولترا فقط به طراحی محدود نمي‌شود و شاهد بازگشت سری گلکسی نوت خواهیم بود.

اگر ادعای این افشاگر درست باشد سامسونگ قصد دارد بهترین گوشی پرچمدار خود را با نام گلکسی S25 نوت روانه بازار کند. همچنین مدل گلکسی اس 25 پلاس با نام گلکسی S25 پرو عرضه خواهد شد. از آنجایی که مدل اولترا اشتراکات زیادی با سری گلکسی نوت دارد، تصمیم سامسونگ می‌تواند مورد پسند کاربران قرار گیرد. علاوه بر اینها، شرکت کره‌ای قصد دارد ویژگی‌های جذابی را به گلکسی اس 25 پلاس اضافه کند تا شایسته پسوند پرو باشد.

در این میان برخی نگران هستند که سبک نامگذاری جدید سامسونگ سبب سردرگمی کاربران شود و نتوانند مدل برتر را تشخیص دهند. گرچه به‌طور کلی بازگشت سری گلکسی نوت می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران سامسونگ قلمداد شود.

بیشتر بخوانید:
نخستین تصاویر گلکسی اس ۲۵ اولترا، خبر از تغییراتی جذاب می‌دهند + عکس انبوهی از اطلاعات جدید درباره گوشی گلکسی اس ۲۴ اف ای سامسونگ لو رفت سامسونگ: گلکسی اس ۲۵ با قدرتمندترین مشخصات فنی گوشی‌های جهان به میدان می‌آید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*