رنگ برنزی آیفون ۱۶ پرو مکس

رنگ برنزی آیفون ۱۶ پرو مکس، سورپرایز امسال اپل + عکس

رنگ برنزی آیفون ۱۶ پرو مکس، جذاب‌ترین و جدیدترین رنگ گوشی‌های اپل است که امسال عرضه می‌شود. برای یک آیفون زیبا و متفاوت آماده‌اید؟

در اوایل این ماه، تصاویری از سه مدل آزمایشی آیفون ۱۶ پرو مکس منتشر شد که در آن یک رنگ از قلم افتاده بود. حالا تصویر جدیدی منتشر شده که چهارمین مدل، رنگ برنزی آیفون ۱۶ پرو مکس را به‌نمایش می‌گذارد؛ بنابراین، اکنون چهار مدل آزمایشی از آیفون بعدی اپل داریم که به نظر می‌رسد تمام رنگ‌های این محصول باشد.

در کنار رنگ‌های سیاه، سفید و نچرال که به طور معمول در آیفون‌های پرو مشاهده می‌کنیم، امسال شاهد یک رنگ گرم‌تر و متمایز هستیم. این رنگ جدید را می‌توان ترکیبی از برنز و مس توصیف کرد و به طور قطع در میان رنگ‌های سرد دیگر آیفون‌ها خودنمایی خواهد کرد.

رنگ برنزی آیفون ۱۶ پرو مکس
البته باید در نظر داشت که تصاویر منتشر شده ممکن است رنگ واقعی گوشی را به طور دقیق نشان ندهند و مدل‌های آزمایشی ممکن است تفاوت‌های جزئی با نسخه نهایی داشته باشند.

نظر شما در مورد این رنگ جدید چیست؟ آیا این رنگ می‌تواند نظر شما را جلب کند و شما را به سمت خرید آیفون ۱۶ پرو مکس سوق دهد؟ یا ترجیح می‌دهید همچنان به رنگ‌های سنتی‌تر این سری وفادار بمانید؟

پیشینه خبر:
ظرفیت باتری آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس مشخص شد اپل با آیفون ۱۶ پرو مکس به جنگ فناوری باتری شگفت انگیز وان پلاس خواهد رفت قیمت هریک از مدل های آیفون ۱۶ چقدر خواهد بود؟ آیفون ۱۶ پرو کم حاشیه ترین نمایشگر جهان را خواهد داشت مقایسه آیفون ۱۶ پرو با گلکسی اس ۲۴ اولترا؛ پرچمدار آتی اپل دربرابر بهترین گوشی سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*