سانگ یانگ گرند موسو

تولید سانگ یانگ گرند موسو در ایران در دستور کار صنایع خودروسازی ایلیا

صنایع خودروسازی ایلیا به‌عنوان نماینده اتومبیل‌های کره‌ای Ssangyoung در ایران، خبر از تولید خودرو سانگ یانگ گرند موسو در داخل کشور داد.

سانگ یانگ که به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های خودروسازی در کره جنوبی شناخته می‌شود، از سال 1381 نمایندگی آن توسط شرکت مرتب به ایران آورده شد. موسو، چیرمن، اکتیون، کوراندو، رکستون، کایرون و تیوولی از جمله خودروهای شناخته شده این برند هستند.

در یکی از تازه‌ترین اخبار خودرو، عقیل مصطفایی، معاون بازاریابی و فروش صنایع خودروسازی ایلیا به عنوان نمایندگی رسمی در کشور، از تغییر برنامه‌های کاری آن‌ها خبر داد و گفت که به زودی سانگ یانگ گرند موسو در ایران تولید می‌شود.

تولید سانگ یانگ گرند موسو در ایران

وی در خصوص تولید و عرضه دو خودروی سانگ یانگ و وی جی وی در بازار ایران پرداخت و اظهار کرد: در ابتدا شرکت ایلیا قصد دارد که خودروی KG گرند موسو را تولید و عرضه کند و سپس به سمت عرضه و فروش وی جی وی برود.

عقیل مصطفایی ضمن اشاره به تولید خودروی جدید سانگ یانگ در کشورمان، افزود: به طور کلی قبل از تولید محصول جدیدی در کشور بین 200 تا 300  دستگاه از خودروی مورد نظر به صورت وارداتی برای انجام تست‌های مورد نظر جهت تولید به کشور وارد می‌شود.

سانگ یانگ گرند موسو

به گفته این مقام مسئول، شرکت ایلیا تصمیم گرفته تا به جای واردات و صرف هزینه برای این کار از همان ابتدا به سمت تولید این خودرو برود. در این راستا، مذاکرات انجام شده با شرکت سانگ یانگ نتایج مثبتی را به همراه داشته و این خودرو در ایران مستقیما روی خط تولید قرار خواهد گرفت.

معاون بازاریابی صنایع خودرو سازی ایلیا درخصوص زمان تولید خودروی جدید سانگ یانگ، خاطر نشان کرد: تولید این خودرو همزمان با ورود قطعات سفارشی سی کی دی آغاز خواهد شد.

همچنین او افزود:

خطوط تولید خودرو آماده بوده و از سمت شریک خارجی نیز تاییدیه‌های لازمه را دریافت کرده است.

عقیل مصطفایی به قیمت این محصول اشاره کرد و گفت: ما به دنبال عرضه این خودرو با قیمت رقابتی هستیم به همین خاطر بازه قیمتی این خودرو بین 3 تا 3.5 میلیارد خواهد بود.

شنیده‌ها حاکی از این است که سانگ یانگ گرند موسو احتمالا در کلاس پیکاپ در بازار ایران عرضه خواهد شد. این خودرو مجهز به موتور 2 لیتری بنزینی بوده که از امکانات رفاهی خوبی بهره می‌برد.

پیشینه خبر:
نیسان سیلفی هیبرید توسط پارس خودرو به ایران می‌آید بی ام کارز قیمت سانگ یانگ کوراندو و هاوال H6 هیبریدی را برای مرداد 1403 اعلام کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*