تصاویر واقعی از HTC 10 به بیرون درز کرد؛ پای‌بند به طراحی نسل های قبل

این روز ها که ال جی جی ۵ ( LG G5 ) و سامسونگ گلکسی اس ۷ – اس ۷ اج ( Samsung Galaxy S7 – S7 edge ) حواس طرفداران گوشی های اندرویدی را به خود جذب کرده‌اند، موجی خروشان از شایعات اچ تی سی ۱۰ ( HTC 10 )، پرچمدار معرفی نشده و ظاهرا قدرتمند اچ تی سی، به اینترنت سرازیر شده است.امروز تصویری منتسب به گوشی اچ تی سی ۱۰ یا اچ تی سی وان ام ( HTC 10 or HTC One M10 ) به بیرون درز کرده که نشان می دهد پرچم دار جدید اچ تی سی نیز به همان زبان طراحی نسل های قبل خود پای‌بند است.

همانطور که گفتیم، تصاویری از پرچم دار جدید اچ تی سی، توسط یک منبع چینی موثق، به بیرون درز کرده است. همانگونه که در تصاویر مشاهده می‌کنید، همچنان آن طراحی خاص نسل های قبلی پرچمداران اچ تی سی را شاهد هستیم. از حق نگذریم، این طراحی ارتقا یافته و دستخوش تغییرات تاثیر گذاری شده است. بدنه‌ی این اسمارت فون کاملا از فلز ساخته شده و خبری از شیشه در پنل پشتی آن نیست؛ می‌توان گفت که اچ تی سی ۱۰ ( HTC 10 ) یک بلوک آلمینیومی سنگین است! بنا به گفته این منبع چینی، HTC 10 در دو رنگ نقره‌ای و مشکی عرضه خواهد شد.

اگر بخواهیم عادلانه قضاوت کنیم، طراحی اچ تی سی نه تنها اشکالی ندارد، بلکه بسیار نیز خوب کار شده است. تنها چیزی که طرفداران را آزار می‌دهد، یک دست شدن طراحی این پرچمداران و شباهت زیاد آن ها به هم است. مورد قابل توجه که در تصاویر نیز مشهود است، اضافه شدن یک حالت گرد ( Curved ) به حاشیه های پنل پشتی این گوشی می‌باشد که در نوع خود جالب کار شده.

وقتی با دقت بیشتری به تصاویر نگاه کنیم، متوجه یک خط پلاستیکی در پایین دوربین می‌شویم؛ این خط پلاستیکی برای انتقال بهتر سیگنال های آنتن تعبیه شده است. جک ۳.۵ میلی‌متری، یو اس بی تایپ سی ( USB Type-C ) از دیگر موارد قابل مشاهده و مهم تصاویر به شمار می‌رود. به جز اطلاعات کمی از ظاهر این گوشی هوشمند، جزئیات بیشتری از آن به بیرون درز نکرده، ولی انتظار داریم که با یک فاتح بازار گوشی های هوشمند طرف باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اینطور که ازپشتش مشخصه دوربینش یه مقدار بیرون زده..واسه کسایی که مثل من بدون قاب یاگارد محافظ ازگوشی استفاده میکنن یه مشکل محسوب میشه