کرایه تاکسی های برقی

کرایه تاکسی‌های برقی کاهش پیدا کرد

شادی مالکی، مدیر عامل تاکسیرانی شهر تهران خبر از کاهش نرخ کرایه تاکسی‌های برقی در جهت افزایش رفاه حال شهروندان داد.

چندی پیش آیین رونمایی از 100 دستگاه تاکسی برقی باحضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل سازمان تاکسیرانی پایتخت برگزار شد. 49 هزار دستگاه خودروی برقی، توسط 9 شرکت واردکننده از جمله کرمان موتور به کشور وارد و تحویل سازمان تاکسیرانی کشور شده است.

کرایه تاکسی‌های برقی کاهش پیدا خواهد کرد؟

کرایه تاکسی های برقی

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، شادی مالکی درخصوص نرخ کرایه تاکسی‌های برقی گفت: سازمان تاکسیرانی تهران در جهت افزایش رفاه حال شهروندان، نرخ کرایه را از 80 درصد به 50 درصد رسانده است.

شادی مالکی در ادامه افزود: از بین 1000 تاکسی برقی وارد شده به کشور تا به الان 200 دستگاه به شرکت‌های خودروسازی تحویل داده شده است.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران به مسیر فعالیت این خودروها پرداخت و ادامه داد: خودروهای برقی‌ای که در فاز اول به سازمان واگذار شده به صورت گردشی در سطح شهر و همچنین در مسیر فرودگاه امام خمینی و مهرآباد و سایر پایانه‌ها فعال هستند.

وی درمورد مصوبه شورای شهر تهران که امکان افزایش نرخ کرایه‌ها را تا 80 درصد می‌داد به توضیحاتی پرداخت و اظهار کرد: نرخ بیان شده، مسبوق به سابقه است و در دوره‌های پیشین نیز این نرخ درمورد تاکسی‌های هیبریدی وجود داشت اما ما برای افزایش رفاه حال شهروندان این نرخ را به 50 درصد رساندیم.

همچنین مالکی خبر از پلتفرم ایجاد شده برای تاکسیرانان در جهت پایش فعالیت رانندگان داد و گفت: تا مهر ماه امسال این پلتفرم رونمایی و فعالیت تاکسیرانان نیز پایش خواهد شد.

پیشینه خبر:
تاکسی برقی چانگان ایدو EV460 توسط کریمان موتور عرضه می‌شود وزیر پیشنهادی صمت هم وعده واردات خودرو ارزان قیمت داد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*