نسخه ویژه نظامی تسلا سایبرتراک

تسلا سایبرتراک با این نسخه ویژه آماده ورود به میدان نبرد است + عکس

با نسخه ویژه جدید تسلا سایبرتراک آشنا شوید؛ خودرویی فوق‌العاده مقاوم که حتی در نبرد از سرنشینان در برابر بمب و مسلسل سنگین حفاظت می‌کند.

تسلا خود خودرویی ضدگلوله است که در سطح محدود می‌تواند از سرنشینان در برابر ضربات سلاح‌های سرد یا حتی گلوله محافظت کند. با وجود این، چند نسخه ویژه جدید از این پیکاپ تمام برقی در اخبار خودرو به چشم خورده‌اند که با امکاناتی مثل پکیج آفرود و پوشش محافظتی سطح بالا، آن را برای هر شرایطی آماده می‌کنند.

سه نسخه ویژه جدید از تسلا سایبرتراک

«آنپلاگد پرفورمنس» (Unplugged Performance)، تیونری که روی خودروهای تسلا کار می‌کند، مدتی قبل نسخه ویژه سایبرتراک برای گشت پلیس را به‌نمایش گذاشت. این تیونر حالا در همکاری با تیمی دیگر با نام «آرکمیدس دیفنس» (Archimedes Defense) چندین نسخه از این پیکاپ تمام الکتریکی پرحاشیه از جمله نسخه نظامی آن را توسعه داده است.

نسخه ویژه نظامی تسلا سایبرتراک

آن‌ها چندین نسخه ویژه با سطح عملکرد و حفاظتی بالا تحت سری STING عرضه می‌کنند. این نسخه‌ها برای کاربری عادی و همچنین دولتی ساخته شده‌اند و به ادعای تولیدکنندگان، در سخت‌ترین شرایط رانندگان را همراهی می‌کنند.

نسخه ویژه نظامی تسلا سایبرتراک

تا به اینجا سه نسخه از این سری با عناوین Baja ،Protector و APC معرفی شده‌اند. سایبرتراک Baja بیشتر برای رانندگی آفرود در محیط‌های دورافتاده کاربرد دارد؛ از آنجا که به پکیج ویژه آفرود و ژنراتور فشرده و سبک در صندوق جلو مجهز است. این ژنراتور 800 ولتی از انواع سوخت شامل سوخت جت، دیزل و بیودیزل پشتیبانی می‌کند و امکان شارژ سریع سایبرتراک با سرعت 125 کیلووات از طریق آن وجود دارد.

نسخه Protector پیکاپ برقی تسلا خودرویی محافظتی برای اشخاص خاص یا سازمان‌های دولتی است که امنیت سرنشینان را در اولویت قرار می‌دهد. پوشش ضدگلوله این خودرو در برابر گلوله‌های رایفل 7.62 میلی‌متری مقاوم است که می‌تواند در درگیری‌های احتمالی در سطح محدود از جان سرنشینان محافظت کند. البته همان‌طور که ذکر شده است، امکان استفاده از این خودرو توسط مالک‌های غیرنظامی/غیردولتی به قوانین و مقررات هر منطقه بستگی دارد.

در نهایت نسخه ویژه APC تسلا سایبرتراک کاربری نظامی و دفاعی با سطح حفاظتی حداکثری دارد. تولیدکنندگان از مقاومت این نسخه نسبت به مین و بمب‌های دستی و همچنین گلوله‌های 14.5 میلی‌متری مسلسل سنگین گفته‌اند. همچنین باید اشاره کرد که این پیکاپ از ژنراتور برای استفاده طولانی‌مدت در ماموریت‌های خاص بهره می‌برد و سفارش آن در قالب آپشن امکان‌پذیر است.

هرچند در حال حاضر قیمت نسخه‌های ویژه تسلا سایبرتراک مشخص نیست، شرکت‌های تولیدکننده آن اعلام کرده‌اند که به دولت‌ها و حتی عموم مردم فروخته می‌شود.

در گجت نیوز بخوانید:
مرسدس میباخ SL مدل 2026 معرفی شد؛ نمایان‌گر اوج زرق‌وبرق آلمانی‌ها کادیلاک با این کانسپت جدید تبحر خود در ساخت سوپرکار را به رخ می‌کشد آکورا پرفورمنس EV کانسپت، شاسی بلند جذابی که در آینده نزدیک عرضه می‌شود ریماک نورا R یک ابرخودرو استثنائی با شتاب صفرتاصد زیر 2 ثانیه است لامبورگینی تمراریو معرفی شد؛ جانشین هوراکان با پیشرانه هیبرید ۹۲۰ اسب بخاری

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*