آموزش تغییر رنگ متن‌ها در کلش رویال ( Clash Royale )

یکی از کارهایی که می‌توانید در کلش رویال ( Clash Royale ) انجام دهید تغییر رنگ متن‌هاست. متن‌هایی که برای اسم خود می‌توانید استفاده کنید و همچنین متن‌های پیام‌های خود که تنها با انجام کاری ساده می‌توان رنگ‌های آن‌ها را تغییر داد.

اگر می‌خواهید اسم خود را به رنگ‌های مختلف درآورید می‌توانید از قسمت تنظیمات بر روی گزینه‌ی تغییرات نام (Change Name) را بزنید. در صورتی که قبلا اسم خود را تغییر داده اید دیگر نمی‌توانید از اسامی رنگی استفاده کنید.

همچنین در نظر داشته باشید که عواقب تغییر رنگ نام کاربری شما بر عهده خودتان است و امکان دارد در آینده سوپرسل اقداماتی بر علیه کاربرانی که در بازی کلش رویال از اسامی با متن رنگی استفاده کردند انجام دهد.

برای نوشتن یک متن رنگی باید از کد زیر استفاده کنید:

<cX>Name</c>

کافی‌ست که به جای X عددِ رنگ مورد نظر خود را جایگزین کرده و متن دلخواه خود را به جای عبارت Name وارد کنید. نمونه‌هایی که می‌توان استفاده کرد:

<c/>سلام<c2>= سلام

<c/>سلام<c3>= سلام

<c/>سلام<c4>= سلام

<c/>سلام<c5>= سلام

<c/>سلام<c6>= سلام

<c/>سلام<c7>= سلام

<c/>سلام<c8>= سلام

<c/>سلام<c9>= سلام

تذکر: در نظر داشته باشید که در گاهی اوقات وقتی می‌خواهید کد <C2> را وارد کنید تنها <2 را مشاهده خواهید کرد که مشکلی نیست و با کامل کردن کد مورد نظر شما، رنگ ایده آلتان به نمایش در خواهد آمد.

تهیه شده در گجت نیوز

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

15 دیدگاه

  1. من وقتی اسمم رو رنگی می کنم میگه اسم نا معتبر است باید چی کار کنم

  2. بفرمایید کلن ما grand champion پرچم تاج بک آبی

  3. اخه تو چت هم نشد هرچی زدم

  4. سلام به همه کلش رویالیا من هرکاری میکنم که در چت حرفام رنگی شه نمیشه همین کدارو میزنم . یکی به من جواب بده خواهشا . اگه فوت و فنی داره بگین …..ممنون میشم .

  5. سلام
    سایتتون خیلی خوبه واقعا مرسی.

  6. با سلام
    الان من میخوام رنگ اسم کلنم آبی بشه
    میشه بگید چه کدی رو بزنم؟
    (اسمش مثلا Hello)(آخه نمیخام ریسکی کنم)
    ممنون از سایت خوبتون راستی توضیحی درباره نحوه ی رنگی کردن نام کلن چیزی نگفتید…?(الان کلن من ۱ماهه هستش برای تغییرش میخام)

  7. سلام خدمت تمام دوستان
    تو بازی رویال کلن زدیم بیاید با هم بریم بالا
    اسم کلن:IRAN.ROYALE
    تگ کلن
    #۲RJG9L2
    خوش حال میشم اگه بیاید

  8. لطفا تذکر بدید که کارکنان سوپرسل تذکر داده و گفته اپدیت اینده این قابلیت برداشته میشه و تمام کسانی که با رنگ اسم خودشون رو گذاشتن اسمشون تبدیل به یک کد میشه و دیگه نمیتونن عوض کنن از ما گفتن اسمتون رو ننویسید که داغون میشید :Delicious: